Kirjoittaja Aihe: Twilight: Forever and Always K-11 (Tauolla!) SPOILAA BD, E/B  (Luettu 13352 kertaa)

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Author: minnamoi
Pairing:Edward/Bella
Rating: k-11
Fandom: Houkutus
Genre:angst, death
Disclaimer: Hahmot sun muut kuuluvat Stephenie Meyerille, minä vaan leikin niillä!
Warnings: SPOILAA AAMUNKOITA
Summary: Entä jos Edward ei ehdikkään pelastaa Bellaa kun Renesmee on syntynyt...?

A/N: Toivottavasti tykkäätte! Tää on mun eka ficci enkä muutenkaa oikeen perusta kirjottamisesta joten antakaa armoa :) teksti vähä tökkii mut en saanu oikee parempaa. Ja jotain rakentavaa kommenttia kiitos! koska sit voisin vähä kehittyä! :D

_____________________________________

1. Luku


EPov:


Bella makasi veren tahrimalla sängyllä vaikeroiden kivusta. En pystynyt katsoa häneen ilman, että tuska viilsi kuollutta sydäntäni. Siinä hän makasi, yltä päältä veren peitossa ja ja niin tuskaisena, minun hauras ja pehmeä Bella. Rikkinäinen, tyhjiin vuotanut ja ruhjottu ruumis. Kauniit, ruskeat, pitkät kiharat olivat takkuisina ja verisinä liimautuneet Bellan kasvoihin, kauneimpiin kasvoihin mitä olin nähnyt ja jotka nyt olivat tuskasta vääristyneet. En voinut olla ajattelematta pahinta: entä jos hän ei selviäisi, entä jos myrkky ei leviäisi riittävän nopeasti ja Bella kuolisi. En kestäisi sitä, vaan minun olisi lähdettävä suoraan Italiaan ja vaatisin Voltureita tappamaan minut. Sillä en eläisi ilman Bellaa. EI! Bella EI kuolisi! En antaisi hänen kuolla. Minun oli keskityttävä levittämään myrkkyäni Bellan niin hauraaseen ruumiiseen. Puraisin häntä kyynärpäästä ja samassa muistin taas Jacobin vieressäni, yrittäen elvyttää Bellaa.
Et luovuta nyt Bells! Lupasit ettet lähde luotani, lupasit, että jäisit luokseni etkä antaisi sydämmesi pysähtyä. kuulin hänen ajattelevan. Yritin sulkea ajatukset pois mielestäni, mutta ne tunkeutuivat mieleeni uudestaan ja uudestaa ja joka kerta kuulin niistä Jacobin epätoivoisuuden ja pelon.

Jäljellä ei ollut enää mitään, vain minä,  Edward ja kuoleva Bella. Se on nyt ohi, hän oli kuolemassa. Tiesin sen, koska hänessä ollut enään mitään, mikä pitäisi minut tässä, hänen vieressä. Vetovoima oli siirtynyt toiseen suuntaan. Pois täältä, pois jonnekkin missä en kuulisi Bellan viimeisiä tuskan ääniä. Mieleni teki vain juosta kauas pois ja unohtaa kaikki, mitä olin nähnyt. kuulin taas hänen ajatukset.

"Lähde sitten!" minä murisin hänelle ja löin hänen kätensä pois tieltä, jotta pääsisin hänen tilalleen elvyttämään. Jacob vinkaisi kivusta, sillä olin juuri murtanut hänen sormensä. Hän suoristi selkänsä ja katsoi viimeisen kerran Bellaa haikeasti ja surullisesti. Lopulta Hän kääntyi ja juoksi ovesta ulos. Noinko nopeasti hän luovuttaa ja jättää parhaan ystävänsä hädän hetkellä. Aivan sama! Minä en tekisi niin ikinä Bellalle.

Huoneessa oli vain minä ja Bella. Bella, joka makasi nyt liikkumatta vierelläni ja jonka iho oli kalpea kuin lumi, kalpeampi kuin minä tai yksikään maailman vampyyreistä. Hänen sileä ihonsa oli mustelmien täyttämä ja vatsan kohdalta huomasi muutama luun sojottavan pystyyn. Painoin huuleni varovasti hänen huulillen ja aloin puhaltamaan ilmaa hänen keuhkoihin. Minun oli tehtävä kaikkeni, jotta en menettäisi elämäni keskipistettä ja jota rakastin enemmän kuin elämääni. pum pum pum pum Painelin hänen rintaa nopeasti, mutta varoen silti, etten murtaisi hänen luitaan. En anna tuon kauniin, epäitsekkään, rakastettavan ja niin lumoavan tytön lähteä luotani, en anna hänen kuolla nyt, kun hänen elämänsä on vasta alkamassa, meidän elämämme on alkamassa. Edessä oli pitkä loppumaton ja onnellinen elämä yhdessä.

Jatkoin elvyttämistä yli puolituntia eikä mitään tapahtunut. Pikku hiljaa aloin kuulemaan kuinka myrkky hidasti kulkuaan Bellan verisuonissa. Voi ei! Pian se se pysähtyisi kokonaan ja Bella kuolisi.

"Ei! Bella, et saa kuolla nyt, et saa luovuttaa! Koita jaksaa vielä hetki, älä jätä minua! Älä!" vaikeroin hiljaa. Näin ei voi tapahtua, en voi antaa hänen mennä pois.

"Carlisle!" huusin, vaikka tiesin että hän kuulisi pienemmälläkin äänellä. Meni muutama sekunti kunnes ovi kävi ja Carlisle astui viereeni.

Olen niin pahoillani poikani. Kuulin isäni ajattelevan kun hän näki Bellan.

"Myrkky hidastaa leviämistä eikä hänen sydämmensä lyö, auta minua ole kiltti! On pakko olla joku tapa jolla saan hänet kuntoon, on pakko", kuiskasin hänelle ja yritin estää murtumistani.

"En usko, että mikään enää auttaa tässä tilanteessa." hän sanoi haikeasti "Olen niin pahoillani, Bella ei tule enään-" keskeytin hänet, mutta hän ajatteli lauseensa loppuun -takaisin.

"Ei! Sano että on jokin keino, sano! Kyllä Bella selviää, hänen on pakko!" sanoin takaisin ja olisin itkenyt jos pystyisin.

"Bella, kuuntele minua. Ole vahva ja taistele, älä jätä minua yksin! Älä jätä, älä!" mumisin hiljaa. Tämä ei voi päättyä näin. En kestäisi sitä.

"Poikani. Bella on... on kuollut" Carlisle sanoi surullisena. Sydämmeni murtui lopullisesti ja tuntui kuin se olisi kadonnut, kadonnut jonnekkin kauas enkä ikinä löytäisi sitä.

"EI!" huusin. Ei, ei, ei, elä mene Bella, et saa. Minun koko elämäni on ohi. Ei ole enää syytä miksi elää tässä kurjassa maailmassa, ainoa syy miksi haluan elää, on nyt lähtenyt luotani. Ainoa joka auttoi minua jaksamaan, elämäni valo, se on nyt poissa. Miksi juuri minun Bellani? Miksi, miksi?  Olin vielä paniikissa enkä kunnolla tajunnut mitä tapahtui. Kuulin kun Carlisle lähti. Mitä ikinä päätäkään tehdä, ymmärrän sinua, mutta jos lähdet niin muista, että äitisi ei sitä kestä. Kuulin hänen ajatuksensa kunnes suljin ne pois mielestäni.

Tiesin että tuottaisin pettymyksen perheelleni, etenkin Esmelle, mutta en voi jäädä tähän maailmaan enää, en ilman Bellaa. Lähtisin hänen perään.

"Minä tulen perässäsi ja olemme taas onnellisia, lupaan sen", kuiskasin ja samassa aloin etsiä paperia ja mustekynää. Kirjoittaisin perheelleni kirjeen. Löysin etsimäni heti ja aloin kirjoittaa heille viimeistä kirjettäni.


Olen niin pahoillani

mutta en kestä jäädä tänne ilman Bellaa, joten lähdin Italiaan

toivon, että ymmärtäisitte minua, ettekä lähtisi perääni

sillä en aio tulla takaisin, en enää palaa, ikinä

en ole onnellinen jos en saa olla siellä missä Bellakin


Rakastan teitä paljon, mutta valitettavasti se ei nyt auta

minun on lähdettävä ja jätettävä teidät tänne

mutta muistakaa että kun pääsen taivaaseen Bellan luo, niin olen onnellinen

ja silloin tekin voitte olla onnellisia puolestani


Luvatkaa kaksi asiaa:

1. Älkää lähtekö perääni

2. Pitäkää Renesmeestä huolta ja rakastakaa häntä niin kuin omaa lastanne


Rakkaudella,

Edward



Annoin viimeisen suudelman Bellan otsalle ja lähdin ulos ennen kuin muut ennättivät huoneeseen. Jos olisin jäänyt sinne, minua ei olisi päästetty lähtemään. Juoksin kauas pois niin lujaa kun ikinä pystyin ja yritin samalla työntää tuskan kauas pois etsien mieleeni kuvan hetkestä, kun vein Bellan ensimmäistä kertaa niitylleni, kuvan siitä kun makasimme kukkien ymparöimänä onnellisina, kuvan siitä kuinka onnellisena Bella käveli portaat alas luokseni upeassa häämekossaan ja hymyili ujosti. Yritin ajatella hyviä ja onnellisia hetkiä ja unohtaa sen, miksi juoksin kohti Italiaa ja miksi halusin niin kiihkeästi pois täältä. Muistelin sitä kuinka suloiselta Bella näyttikään kun hänen poskilleen levisi puna. Hymyilin pienesti onnellisille muistolle, jonka jälkeen annoin ilmeeni valahtaa surulliseksi, sillä enää en ollut onnellinen. Ei ollut syytä olla onnellinen kun elämäni rakkaus oli nyt poissa. Nopeutin juoksua ja painoin mieleeni taas kuvan Bellasta, kuinka kaunis hän olikaan ja kuinka ihanasti hänen suuret suklaasilmänsä sädehtivät. Muistan nuo silmät aina ja ikuisesti. Bella, rakastan sinua aina ja ikuisesti.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 06:51:32 kirjoittanut Beyond »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Aina ja ikuisesti k-11 SPOILAA AAMUNKOITA!
« Vastaus #1 : 03.01.2010 21:16:31 »
Jännältä kuulosti :o
Joten ilmottaudun lukijaksi, eikun jatkoa vain :)
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Aina ja ikuisesti k-11 SPOILAA AAMUNKOITA!
« Vastaus #2 : 03.01.2010 21:23:42 »
mariamo: täst oli enemmänki tarkotus tulla one-shot mut kirjotan jatkoa jos "keksin" :D ajattelin et olis aluks helpompi kirjottaa tällänen lyhyt fic ;) tosin sainki tässä pienen idean miten jatkaisin tätä ficciä :)
« Viimeksi muokattu: 03.01.2010 21:36:46 kirjoittanut minnamoi »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Aina ja ikuisesti k-11 SPOILAA AAMUNKOITA!
« Vastaus #3 : 03.01.2010 21:26:30 »
Tosi hyvältä kuulosti (;
Meinasin purskahtaa itkuun, kun luin ton kirjeen.
Hyvä oli!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Aina ja ikuisesti k-11 SPOILAA AAMUNKOITA!
« Vastaus #4 : 04.01.2010 10:21:37 »
Ilmoittaudun lukijaksi!

Pakko saada tietää miten tässä käy... Jään odottamaan malttamattomana jatkoa!
Tekstissä oli pari kirjoitusvirhettä, mutta ne eivät paljoa lukemista haitanneet  :)

Lainaus
Noinko nopeast hän luovuttaa ja jättää parhaan ystävänsä hädän hetkellä

Tuolta nopeasti sanasta taisi puuttua i.Mutta ei siis suuri virhe, noita käy joskus jokaiselle :) Että jatka vain kirjoittamista!!!!!!!!

Pitäisiköhän mun olla edes yrittämättä kirjoittaa rakentavaa, kun ei siitä kuitenkaan tule mitään :-\?

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Aina ja ikuisesti k-11 SPOILAA AAMUNKOITA!
« Vastaus #5 : 04.01.2010 12:09:47 »
Tää oli tosi hyvä!
Kiva saada jatkoo, mut kyllä tää one-shotinakin olis hyvä.
Olis aika jännä, jos kertosit siitä, kun Eddie ja Bella kohtaa taivaassa -siitä ei oo yhtään ficciä. Kaikissa vaan toinen kuolee ja sit kuolee toinenki.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Aina ja ikuisesti k-11
« Vastaus #6 : 04.01.2010 15:25:37 »
kiitos kommenteista!  :Dja kiva että kelpas vaikka onki eka ficci! :) ja teijän kannustuksetako? alotinki jo tokaa lukua... ;) yritän saada jatkoa ennen koulujen alkua, mut ainakaa tänää en voi jatkaa kirjottamista koska netti on katki >:( mutta koitan nopeesti jatkaa :P
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Smile^

  • Vieras
Vs: Aina ja ikuisesti K-11
« Vastaus #7 : 04.01.2010 16:28:40 »
Ihan ekaks sanon, että rakentavaa en osaa antaa :D Mutta siis MÄ PIDIN! :)
Jatkoa, jatkoa, hyvää tekstiä oli, älä siitä huolehdi. ;)
Eii... Ei Bella olis saanu kuolla, nou ;(

mut hei, kiitos tästä, lisää lisää jos inspis iskee! :)

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Aina ja ikuisesti K-11
« Vastaus #8 : 04.01.2010 17:44:50 »
Smile^: kiva et pidit! :) nii ja ajattelin et aluks olis helppo kirjottaa jotai surullista ku osaisin sitä hiukan paremmin kuvailla... tosin se kyllä tai jäädä vaan yritykseks se osaaminen :D

mutta siis jatkoa on tulossa luultavimmin huomenna... ehkä jo tänään jos nyt osaisin päättää kenen näkökulmasta tekisin toisen luvun loppuosan ja miten sitä kuvailen ja näin :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

E_Bella

  • Vieras
Vs: Aina ja ikuisesti K-11 1. LUKU
« Vastaus #9 : 05.01.2010 00:20:57 »
vaikutti kivalta! ei kun jatkoa vain!   :D
toosi pitkä kommentti... xD

~~E_Bella~~

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13 2. LUKU tullut 5.1.
« Vastaus #10 : 05.01.2010 01:41:58 »
A/N: Elikkäs kiitoksia kommenteista! Ilman niitä en olisi jatkanut tätä ficciä! Tässä siis uusi luku, toivottavasti tykkäätte :)

2. Luku


APov:

  

Huomasin kun Rosalie lähti viemään Renesmeetä nukkumaan omaan huoneeseensa ja näin kuinka hänen silmänsä sädehti onnesta. Kuinka hän voi olla onnellinen kun Bella taistelee yläkerrassa elämästä ja kuolemasta? Tiesin, ettei Rosalie välittäisi Bellasta, mutta viime viikkojen aikana hän on suhtautunut häneen erilailla, kuin hän olisi halunnut pyytää anteeksi epäreilua käytöstä Bellaa kohtaan ja hyväksyä hänet perheenjäseneksemme. Ehkä se johtui vain siitä pienestä lapsesta, hänhän oli aivan lumoutunut siitä. Nyt Rosalie saisi kerrankin tuntea itsensä äidiksi, ja rakastaa tuota lasta kuin omaansa.  

"Mene sitten!" Kuulin Edwardin sanovan vihaisesti ja samassa Jacob uikahti. Voi ei! Tämä tästä vielä puuttui, he eivät saa alkaa tappelemaan, ei nyt kun oli tärkeämpääkin tekemistä. Samassa Jacob juoksi portaat alas ja näin kuinka hänen sisällä virtasi erilaisia tunteita. Hän oli samaan aikaan vihainen, surullinen ja peloissaan. Jacob kääntyi ja vilkuili meihin muihin päin, aivan kuin etsien katseellaan jotain, jonka voisi särkeä ja johon voisi purkaa vihansa. Näin sivusilmällä kuinka Jasper liikahti vieressäni ja alkoi levittämään rauhan aaltoa huoneeseen. Jacob jatkoi matkaansa, hyvä kun hän edes ehti ulos ovesta ennen kuin muuttui sudeksi. Tämä ei tiennyt hyvää, tämä ei tosiaankaan tiennyt hyvää. Tunsin ahdistusta vaikka huoneessa leijui edelleenkin rauhaisa pilvi. Yritin nähdä tulevaisuuteen ja selvittää mitä olisi tapahtumassa.

Bella makasi liikkumattomana sängyllä. Huoneessa oli kuoleman hiljaista. Ei kuulunut Bellan sydämmen sykettä, eikä hänen hiljaisia hengenvetoja. Huone tuntui tyhjältä, aivan kuin sängyllä makaisi patsas eikä ihmisen ruumis. Edward oli poissa ja pöydällä oli taiteltu paperilappu ja sen vieressä mustekynä. Ahdistukseni kasvoi kasvamistaan ja samantien silmissäni välkähti toinen video tulevaisuudesta. Se oli Edward. Hän kulki nopeasti syrjäisillä kaduilla. Hän ei ollut enää Forksissa, vaan kaukana täältä. Jossain kaukana, joka ei ollut minulle vielä tuttu.

Samassa palasin takaisin nykyhetkeen. Tajusin, että pätkät tulevaisuudesta olivat vielä hajanaisia, sillä en vielä tiennyt missä Edward juoksi. Eli toivoa vielä oli. Toivoin todella, että näky olisi virheellinen ja että se vielä muuttuisi parempaan päin. Pian Jasper huomasi taas ahdistukseni, vaikka yritin peittää sen parhaani mukaan, ja hän otti kädestäni tiukemmin kiinni ja silitti peukalollaan kämmenselkääni. Se rauhoitti paremmin kuin huoneessa vallitseva rauhaisa aalto. Nojauduin Jasperiin ja hän otti minut hellästi syliinsä. Toivoin että tämä koko tapaus selviäisi pian ja saisimme taas kaikki olla yhtä onnellista perhettä. Mieleeni tuli kuva siitä, kuinka me kaikki juoksimme yhtenä suurena perheenä metsässä metsästämässä. Uppouduin noihin iloisiin ja onnellisiin haaveisiin.

"Carlisle!" Edward huusi ja hätkähdin mietteistäni. Samassa huomasin kuinka isäni juoksi yläkertaan Edwardin luokse. Näin Esmen liikahtavan nopeasti ja vilkaisevan meitä päin huolesta sairaana. Hänen kauniisiin kasvoihin ilmestyi pieniä ryppyjä, suupielet laskeutuivat entistä alemmaksi surulliseen ilmeeseen. Hätkähdin kun Emmett saapui viereeni aivan huomaamattomasti.

"Mitä nyt tapahtuu?" hän kysyi ja huomasin kuinka pelko kuulsi hänen äänestään. Emmett, joka oli aina niin huoleton ja peloton, jäi katsomaan minua huolestunut ilme kasvoillaan. Mitä minun kannattaisi sanoa? Että Bella selviäisi ja kaikki olisi pian ohi? Vai pitäisikö kertoa mitä näin puolituntia sitten, ennen kuin vaivuin mietteisiini. Jäin miettimään niiden kahden vaihtoehdon välille.

"Alice! Kuuletko minua? Mitä tapahtuu?" Emmett toisti.

"Ai! Anteeksi", vastasin, "Tuota... näin vähän aikaa sitten näyn..." keskeytin, en ollut varma kannattaisiko sanoa mitään. Esme ei kestäisi ehkä kuulla sitä, että Edward olisi lähdössä.

"Niin? Jatka kulta", Jasper sanoi hiljaa.

"Näin näyn, jossa Bella makasi kuolleena, ei kuulunut sydämmen sykettä eikä hengitystä. Ei kuulunut mitään", sanoin varovasti. Huomasin kuinka Esme kuunteli sohvan toisessa päässä tarkasti jokaisen sanan mitä sanoin, hänen kasvoilta paistoi kova huoli ja järkytys. Epäröin vielä hetken kertoisinko toisesta näystä ja olin juuri avaamassa suutani kunnes kuulin Edwardin tuskaisen ja hiljaisen voivottelun.

"Bella, kuuntele minua. Ole vahva ja taistele, älä jätä minua yksin! Älä jätä, älä!" hän mumisi hiljaa yläkerrassa. Me kaikki käännyimme katsomaan yläkertaan päin. Huomasin, että Rosaliekin oli tullut olohuoneeseen, mutta ilman Renesmeetä. Hänen silmänsä olivat ihmetyksestä suuret.

"Mikä se oli?" hän kysyi varovasti, mutta kukaan ei vastannut.

"Poikani. Bella on... kuollut", kuulin kuinka Carlisle sanoi surullisesti. Minulla kesti hetki tajuta mitä hän oli sanonut. Ei! Bella... on kuollut? Tämä ei ole totta, ei voi olla! Käperryin tiiviimmin Jasperin sylissä ja aloin nyyhkyttämään, tuntui kuin olisin itkenyt, mutta se olisi mahdotonta. Tunsin kovaa kipua sisälläni. Kipua jota en ollut koskaan aikaisemmin tuntenut. Aivan kuin joku yrittäisi repiä minua kahtia.

"EI!" Edward huusi taas. En vieläkään voinut uskoa kuulemaani. En voinut millään uskoa, että uusi pikkusiskoni olisi... kuollut. Sitä sanaa oli vaikea edes ajatella. Huomasin kuinka Emmett lähti Rosalien kanssa pois olohuoneesta. Hänkin oli surullinen pikkusiskon lähdöstä. Tietenkin hän oli surullinen, hehän tulivat hyvin toimeen, kuin olisivat tunteneet kymmeniä vuosia, eikä vain muutamaa vuotta. He olivat kuin paita ja peppu. Esme tuli vierelleni ja silitti selkääni yrittäen lohduttaa vaikka tiesin että hänkin oli todella surullinen ja tarvitsisi myös lohdutusta. Miksi juuri Bella? Miksi? Ajattelin surullisesti. Ei hän voisi olla poissa. Ei voisi!

"Ei! Tämä ei voi mennä näin", mumisin vasten Jasperin rintaa. "Tämän piti päättyä onnellisesti! Ei kuolema ole onnellinen..." mumisin edelleen ja Jasper yritti hyssytellä minua. Tunsin kuinka rauha yritti tunkeutua sisääni.

"Älä Jazz, ei tuo auta! Ei nyt kun menetin pikkusiskoni", kuiskasin hiljaa Jasperille, joka yritti parhaansa mukaan rauhoitella minua.



EsmePov:


Tuntui kuin iso kivi olisi lentänyt kuollutta sydäntäni kohti. Bella oli kuollut. Juuri kun Edward oli löytänyt elämänsä rakkauden. Juuri kun hän tuli onnelliseksi ensimmäistä kertaa sataan vuoteen. Tuska tunkeutui sisimpääni, sillä olin juuri menettänyt Bellan. Hän oli minulle kuin oma lapsi, oma rakas lapseni Tunsin tuskaa myös siksi, että tiesin menettäväni pian toisenkin lapseni. Edward ei aikoisi jäädä tänne enää. Kuinka kestäisin menettää heidät molemmat? Omat rakkaat lapseni.

Hätkähdin kun mieheni tuli luokseni huomaamattomasti ja halasi minua. Näin kuinka hänen kulmansa meni ryppyyn ja näytti siltä, kuin hän voisi alkaa huutaa suruunsa, vaikka se ei olisi ollenkaan hänen tapaistaan. Tämä oli kamalaa meille kaikille, etenkin Edwardille. En voinut edes kuvitella kuinka suuri hänen tuskansa on. Omani oli pientä siihen verrattuna. Carlisle silitti varovasti hiuksiani ja antoi suukon otsalleni.

"Alice, mitä sinä näit?" kuulin Jasperin sanovan ja samassa käännyimme heitä päin. Alice istui huolestuneena sohvalla ja katsoi meitä päin surullisin silmin. Ei, mitä vielä? Ei enää mitää pahempaa tämän kaiken lisäksi.

"Näin Edwardin juoksevan jossain kaukana Forksista. Hän juoksi hämärillä kaduilla Italiassa, etsien autoa jotta voisi ajaa Volterraan Voltureiden luokse. Hän aikoo pyytää heitä tappamaan itsensä, koska ei aio jäädä tänne ilman Bellaa" Alice vastasi hiljaa. Ei. En voinut uskoa sitä, vaikka tiesinkin että näin tulisi käymään jos Bella ei selviäisi. Mutta sitä en tiennyt että hän ei selviäisi.

Lähdimme kiireesti yläkertaan, huoneeseen joka oli toiminut kuin pienenä sairaalana Bellan ei-niin-tavallisen-synnytyksen ajan. Tulimme huoneeseen kolmessa sekunnissa ja kun näin Bellan, henkäisin syvään. En ollut ikinä nähnyt häntä tuossa kunnossa. Hän oli aivan veren tahrimana ja mustelmia oli joka puolella. Vatsassa oli iso hava ja siitä osoitti pystyyn katkenneita luita. Silmät oli kierähtäneet ympäri ja kasvot olivat jääneet kivulloiseen ilmeeseen. Kuulin kuinka Alice lennähti viereeni ja pysähtyi niille sijoilleen kun oli huomannut Bellan. Hänen silmänsä jähmettyivät hetkeksi Bellaa kohti, jonka jälkeen hänen oli käännyttävä ympäri Jasperiin päin jotta ei näkisi enempää. Jasper näytti varautuneelta, hänen oli vieläkin hankala hillitä itsensä, varsinkin nyt, kun edessä oli ihmisruumis ja paljon verta.

"Kirje, näin tuon näyssäni, se on Edwardilta", Alice sanoi ja haki sen yrittäen olla katsomatta Bellaa. Hän avasi kirjeen varovasti ja menimme kaikki lukemaan sen.

Olen niin pahoillani

mutta en kestä jäädä tänne ilman Bellaa, joten lähdin Italiaan

toivon, että ymmärtäisitte minua, ettekä lähtisi perääni

sillä en aio tulla takaisin, en enää palaa, ikinä

en ole onnellinen jos en saa olla siellä missä Bellakin


Rakastan teitä paljon, mutta valitettavasti se ei nyt auta

minun on lähdettävä ja jätettävä teidät tänne

mutta muistakaa että kun pääsen taivaaseen Bellan luo, niin olen onnellinen

ja silloin tekin voitte olla onnellisia puolestani


Luvatkaa kaksi asiaa:

1. Älkää lähtekö perääni

2. Pitäkää Renesmeestä huolta ja rakastakaa häntä niin kuin omaa lastanne


Rakkaudella,

Edward



"Eih!" En saanut sanotuksi muuta ja ensimmäistä kertaa koko vampyyri-elämäni aikana jouduin ottamaan tukea viereisestä tuolista, sillä tuntui siltä kuin jalkani olisi mennyt hyytelöksi. En saanut pidettyä itseäni kunnolla pystyssä ja tunsin kuinka Carlisle otti minua lantiosta kiinni, eikä päästänyt minua putoamaan. Painauduin hänen kylkeensä tiukasti kiinni ja annoin mieleni vilistä kuvissa, joissa näin poikani onnellisena yhdessä Bellan kanssa. Näin sen hetken, kun Edward toi Bellan ensimmäistä kertaa meille näytille. Näin hänen silmistä aidon rakkauden tuota viatonta pientä tyttöä kohtaan. Nyt hän makasi kuolleena metrin päästä minusta ja poikani oli seuraamassa häntä, juoksemassa kohti Italiaa. Voi, olisin tehnyt kaikkeni, jotta olisin voinut sanoa heille molemmille hyvästit ja rutistaa oikeen kunnolla. Kumpa olisin saanut vielä kerran sanoa, että rakastin heitä molempia valtavasti.

"Kulta, Edward pääsee pian Bellan luokse taivaaseen ja on sitten onnellinen. Tiedän sen", mieheni kuiskasi korvaani yrittäen rauhoittaa mieltäni. Kuulin kuinka ovi aukesi ja saman tien sulkeutui. Alicen ja Jasperin tilalle oli tullut Emmett ja Rosalie. He vilkaisivat Edwardin kirjettä nopeasti ja huomasin heidän ilmeissään järkytyksen. Emmett muuttui entistä kalpeammaksi tajutessaan että on menettänyt pienen, hennon ja uuden siskonsa sekä veljensä, joka oli ollut myös hänen paras ystävänsä. Rosalie halasi Emmettiä ja kuiskasi jotain hänen korvaansa. En ollut tarpeeksi keskittynyt kuulemaan mitä hän sanoi, olin aivan turtana surusta ja tuskasta. Luultavasti hän yritti sanoa jotain lohduttavaa, sillä Emmettin kasvoilla näytti käyvän aivan pienen pieni hymyn häivähdys. Tiesin että Rosaliekin oli erittäin surullinen, vaikka hän ei koskaan oikein tykännyt Bellasta. Sen silti huomasi hänen surullisilta kasvoiltaan, että hän kaipasi heitä, varsinkin Edwardia.

Seisoin huoneessa Carlisleen käpertyneenä vielä pitkään sen jälkeen kun muut olivat lähteneet. Tunsin taas kovan kivun leviävän sisään ja yritin ajatella jotain muuta, jotain onnellista ja ihanaa. Mietin, kuinka onnelliseksi suuri perheemme olisi tullut, jos tämä olisi päättynyt toisin. Mietin sitä kuinka saisin onnellisena katsella rakkaita lapsiani yhdessä. Seisoimme siinä vielä jonkin aikaa, en ollut varma olimmeko seisseet muutaman minuutin vai tunnin, ajattelin vain sitä, että pian Edwardini olisi poissa luotamme ja saisi aloittaa uuden elämän jossain taivaassa yhdessä ja onnellisena Bellan kanssa, aina ja ikuisesti. Tiesin sen syvällä, olemattomassa sydämmessäni.



A/N: siinä oli sitten toinen luku, toivottavasti kelpaa. Pahoittelen tota Esmen osaa kun en osannut sen ajatuksia oikein kuvailla :) jos luitte tänne asti ni kommenttia pyydän? :D risuja ja ruusuja
« Viimeksi muokattu: 07.01.2010 22:58:35 kirjoittanut minnamoi »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Aina ja ikuisesti K-13 2. LUKU tullut 5.1.
« Vastaus #11 : 05.01.2010 14:01:37 »
Aivan ihana . Ei tähän voi muuta sanoakkaan. Kuvailit ihanasti Esmen tunteita ja aloin melkein itkemään lukiessani. Hyvää työtä  ;)

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Aina ja ikuisesti K-13 2. LUKU tullut 5.1.
« Vastaus #12 : 05.01.2010 14:53:53 »
Nyt sä teit sen. sait mut itkemään :'(

Tai ainaskin melkein. kyyneleet silimissä tätä luin. Aivan loistavaa työtä, jatkoa heti kun vaan kerkeet laittamaan!!!!!!


Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Aina ja ikuisesti K-13 2. LUKU tullut 5.1.
« Vastaus #13 : 05.01.2010 15:06:15 »
Ihana ficci, mutta tässä vaan oli paljon kirjoitusvirheitä. Ja se haittas ainakin mun lukemista, ku oon tällänen pilkunviilaaja.  ::)

En jaksa laittaa niitä, mutta suosittelisin hankkimaan betan ja jos ei muuta, niin lukemaan tuon tekstin vielä pari kertaa rauhassa läpi.

Chew
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Smile^

  • Vieras
Vs: Aina ja ikuisesti K-13 2. LUKU tullut 5.1.
« Vastaus #14 : 05.01.2010 15:26:16 »
Voi miten surullinen :'(
Kuvasit Esmen ajatuksia hyvin, juuri tolleen se varmaan ajatteliskin. Vau, hienoa tekstiä!

Kiitos tästä, mä pidin! :)

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Aina ja ikuisesti K-13 2. LUKU tullut 5.1.
« Vastaus #15 : 05.01.2010 16:35:18 »
Virheellinen: :) kiva että tykkäsit. Ite ajattelin et en osais kirjottaa Esmen tunteita sun muita kunnolla mut kai se sit iha hyvin meni ;)
Hayles: Joo jatkoa kirjottelen heti ku saan mietittyä seuraavan luvun juonen kunnolla :)
Chewy: Kiitos! Joo huomasin että niitä virheitä tuppaa tulemaan, vaikka oon niitä korjaillukki. En vaa oo viittiny hommata betaa ku tää ei kuitenkaa oo nii pitkä ficci... mutta täst lähtien odotan seuraavaan päivään ja tarkistan tekstin uusiks sitte, ku nyt oon vähä kiireesti iltasin lisänny :)
Smile^: Kiitos ja kumarrus! :D kiva että kelpas :)
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 21:10:51 kirjoittanut minnamoi »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Aina ja ikuisesti K-13 2. LUKU tullut 5.1.
« Vastaus #16 : 06.01.2010 15:49:27 »
Tykkään hirveesti, vaikka onkin surulinen <3
ja mä itkin tän aikana.

Tää oli oikeastaan onnelline että surullinen.
Edward pääsee Bellansa luokse taivaaseen ja ne on siellä onnellisia.
Mutta Bella kuoli siltikin :'( ja Edward kuolee kohta.

Minusta kuvailit Esmen ajatuksia tosi hyvin.
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Aina ja ikuisesti K-13 2. LUKU tullut 5.1.
« Vastaus #17 : 06.01.2010 20:06:32 »
ewii_:kiitos kommentista! ja kiva että kelpaa! ;)

ja jatkoa tulee mahd. nopeesti! :D alotan viimeistään viikonloppuna sen kirjottamisen ku ei oo koulua! (=
"Disco is back, motherfuckers!"♥

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Forever and Always K-13 3. LUKU tullut 28.1.
« Vastaus #18 : 28.01.2010 20:33:53 »
A/N: Anteeksi viivästys! Oli vaan pakko lukee Uusikuu loppuun ennen kuin sain jatkettua tätä! :D No mutta tässä sitten tulee luku 3.


3. Luku

 

EPov:

Olin saapunut juuri tuskallisen pitkältä lentomatkalta Firenzen lentokentälle Italiaan. Vaikkakin henkinen tuska ja kärsimys sisälläni oli tuhatkertainen lentomatkaan nähden. En saanut ajatuksiani pois päästäni millään, sillä jouduin toimeettomana vain istua monta tuntia kun lensimme Atlantin yli. Mieleen välähteli vähän väliä kamalia kuvia kuolleena makaavasta Bellastani. En nähnyt hänen häkellyttävän kauniita silmiä, en lumoavaa hymyä tai punertavia poskia. Näin vain riutuneen Bellan makaamassa sängyllä. En saanut kuvia mielestäni vaikka kuinka yritin. Takanani oli elämäni kamalin lentomatka. Valtava kipu ja paine levisi sisälleni taas uudelleen, kun ajattelin pientä Bellaani. Minun oli löydettävä jostai auto, jolla voisin ajaa Volterraan. Tahdoin päästä sinne nopeasti, mitä nopeammin siellä, sitä nopeammin rakkaani luona.

Pääsin vihdoin tungoksen läpi ulos lentokentältä ja silmiini osui heti kirkkaan punainen Lexus GS, jossa oli tummennetut ikkunat. Täydellinen, ajattelin. Pian ajoinkin jo valtatietä pitkin Volterraan ja uusi kipu levisi taas sisälleni, sillä en saanut muuta ajateltavaa. Mitäpä muuta tässä tilaanteessa voisi edes ajatella kun oma vaimo on kuollut. Huomasin kuinka puristin rattia liian kovaa ja siihen painautuivat sormieni jäljet. Rentoutin kädet ja yritin keskittyä vain ajotiehen ja Volturien kohtaamiseen. Jälleen kerran uusi kova kipu ja tuska levisi sisääni. Yritin työntää sen pois, mutta turhaan, sillä tiesin ettei se helpottaisi. Mikään ei helpottaisi kun oma rakaani on kuollut, lähtenyt luotani pois ja jättäen minut yksin tähän tyhjään maailmaan. Mikään ei helpottaisi ennen kuin pääsisin takaisin hänen luokseen ja näkisin taas hänen kauniit kasvot ja kuulisin taas hänen ihanan naurunsa. Aioin mennä hänen peräänsä, jotta saisin taas syyn elää, saisin jonkun jota pitää sylissa ja jota rakastaa enemmän kuin mitään muuta. Tiesin, että se olisi itsekästä, mutta mitään muuta en vaadi, tahdon vain oman Bellani takaisin, jottai saisin elää elämäni onnellisena hänen kanssaan aina ja ikuisesti.

Olin ajanut jo hyvän matkaa ja edessäni kohosivat valtavat muurit, rakennukset sekä kellotorni. Volterra, pian olisin perillä ja pääsen näkemään oman enkelini. Aloin miettimään, että entä jos en olisikaan ansainnut paikkaani taivaassa tai edes helvetissä. Entä jos se oli vain harhaluuloa ja kuolisin lopullisesti? Eihän meillä edes ole sieluja, tai ainakaan minun mielestäni. Carlisle ja Bella olivat kuitenkin hartaasti sitä mieltä, että meillä olisi sielu, sillä juomme vain eläinten verta, emmekä tapa syyttömiä ihmisiä. (Tosin minä en enää juo minkään olennon verta, en enää ikinä, olinhan matkaamassa suoraa tietä hautaan.) Mutta onko sillä mitään väliä? Tapamme kuitenkin eläimiä, joilla on tunteet ja oikeus elää tässä maailmassa niinkuin muillakin ihmisillä. No, se ei muuttaisi valintaani mennä vapaaehtoisesti teurastettavaksi, sillä en siltikään aikoisi elää ilman Bellaa. Se on varma juttu.

Olin uppoutunut niin syvälle mietteisiini, etten huomannut edessäni olevaa ruuhkaa. Se oli läheltä piti -tilanne, sillä sain juuri ajoissa pysähdyttyä ennen kuin olisin törmänny suoraan edessä olevaan Mercedekseen. Ihan kuin tässä tarvittaisiin jotain ruuhkaa. Aivan kuin minulla ei olisi muita huolia ja tuskia ennestään. Hemmetin ruuhka. Aloin käydä ylikierroksilla ja pääni meinasi räjähtää. Olin pitänyt tätä tuskaa sisälläni jo melkein vuorokauden ajan. Olin kamppaillut eilisestä lähtien kovia kipuja vastaan. Niin kovia, hirveitä henkisiä kipuja minulla ei ole koskaan ollut, ei edes silloin kun jouduin jättämään Bellan yksin Forksiin, kun sadistinen hullu vampyyri yritti häntä metsästää. Se ei ollut mitään tätä tuskaa, kipua ja kamppailua vastaan. Aivan kuin vertaisi pientä vesipisaraa suureen valtamereen. Juuri niin, se oli niin pientä tähän verrattuna. Silloin tiesin, että Bella oli elossa ja turvassa, tosin jälkimmäinen osottautuikin vääräksi. Mutta nyt, ei ole Bellaa. Ei ole sitä upeaa tyttöä johon rakastuin muutama vuosi takaperin, tyttöä jonka avulla tunsin ensimmäisen kerran sataan vuoteen, että vampyyrikin voi tulla onnelliseksi. Jäljellä ei ole enää mitään.

Yritin katsoa mikä hidastaa matkaani ja noin sadan metrin päässä näin kolme autoa, jotka olivat menneet aivan kasaan ja vääntyneet miten tahtoivat. Erikoishyvän näköni ansiosta näin, että keskimmäisen, keltaisen auton ikkunat olivat menneet rikki ja ajajan paikalla oli ruskeahiuksinen nuori nainen, joka oli aivan verinen ja mustelmien peitossa. Mieleeni välähti taas kuva Bellasta ja toi mieleeni déjà vu -kokemuksen. En nähnyt autossa olevan naisen kasvoja, mutta hän näytti aivan samalta kuin Bellani. Samassa nenääni kantautui herkullinen tuoksu, joka lumosi minut täysin. Tämä ei voinut olla mahdollista, olinhan jo tottunut Bellan kukkaiseen veren tuoksuun, joka oli herkullisimman ja ihanimman tuoksuista, mitä olin ikinä haistanut. Miten tuon naisen veri pystyi vaikuttamaan minuun sillä tavalla? Entä jos tuo nuori nainen olikin Bella? Entä jos eiliset kamalat tapahtumat olivatkin oman mielikuvitukseni tuotosta ja Bella oli nyt elossa tai niin elossa kuin pahan autokolarin jälkeen voi olla. Polttava tunne vain levisi sisälläni. Ei, se ei voi olla Bella, mitä hän Italiassa tekisi? Ja mitä minä siinä vaiheessa tekisin Italiassa, matkustamassa Voltureiden luokse, jotta he voisivat tappaa minut? Ainut järkevä selitys oli, että olin tulossa hulluksi. Olin tulossa hulluksi osaksi tuon herkullisen tuoksun takia ja osaksi rakkaani menettämisen takia, joka olikin valtavasti suurempi osa. Lisäksi janoni oli suuri, koska en ollut metsästämässä kolmeen viikkoon. Silti halusin kovasti mennä katsomaan ja varmistamaan ettei se ole Bella. Minun oli erittäin vaikea pysytellä autossa, halusin ajaa nopeasti pois täältä ja saada nuo kamalat mietteet pois mielestäni. Kärsin muutenkin aivan tarpeeksi, sitä ei helpota ollenkaan jos joudun taistella verenhimoa vastaan. Minun oli päästävä täältä pois, NYT!

Tein äkkikäännöksen oikealle ja lähdin ajamaan pientaretta pitkin. Lähestyin metri metriltä tuota naista kohti ja pikku hiljaa tunsin kuinka polte levisi kurkkuuni ja janoni kasvoi kasvamistaan. Kiihdytin vauhtia yhdeksänkymmenen kilometrin tuntivauhtiin välittämättä siitä, että viereisiin autoihin oli välimatkaa reilusti alle puoli metriä. Jäljellä oli enää muutama metri kolaroituihin autoihin ja kurkkuain korvensi loputon tuli. Tuntui kuin joku olisi heittänyt sinne bensaa ja palavan tulitikun. Aloin taas epäillä, että kolarissa ollut ruskeaverikkö olisi Bella. Vain hänen veren tuoksunsa oli aiheuttanut minulle tuollaisia kipuja. Hidastin hieman vauhtia ja käännyin katsomaan keltaista autoa kohti, mutta harmikseni ja itseasiassa onnekseni huomasin, että naisen päälle oli levitetty juuri valkea harso, enkä voinut nähdä tuon herkullisen veren omaavaa nuorta naista. Kiihdytin taas vauhtia ja ajoin ohi kolarialueen. Samalla kurkkuani polttava kipu hiipui hetki hetkeltä. Pääsin pian taas takaisin oikealle kaistalle ja jatkoin viimeisiä kilometrejä Volterraa kohti. Kipu ja paine levisi rintaani moninkertaisena, kun taas pystyin kunnolla keskittymään tähän hetkeen, hetkeen joka läheni loppua ja uuden alkua.

Volterran suuri portti, mistä pääsi sisään kaupunkiin, suureni samaa vauhtia edessäni, kuin kipu sisälläni. Tuntui kuin kymmenet puukot olisivat uponneet rintaani. Olin taistellut tätä kipua vastaan jo kauan, enkä enää tiennyt kuinka kauan jaksaisin jatkaa ja kipu rinnassani kasvoi kasvamistaan. Hetkessä ajoin portista sisään ja suuntasin kohti Voltureiden linnaa. Vauhtini taisi olla liian kova, sillä sivutieltä kaarsi kaksi poliisiautoa perääni.

"Hemmetti!" kirosin itsekseni. Kiihdytin vauhtia hiukan ja karistin poliisit taakseni. Käännyin muutamasta mutkasta ja pujottelin jalankulkijoiden ohi. Huomasin valtavan kellotornin kohovan edessäni aivan muutaman sadan metrin päässä.

"Pian tämä on ohi ja pääset rakkaasi luokse!" sanoin itselleni ja se antoikin hiukan voimaa. Enää hetki ja olisin perillä. Samassa kaarsin sivukadulle kellotornin viereen ja pysäytin auton. Onneksi kadun molemmilla puolilla oli korkeat rakennukset, jotka estivät auringon säteiden osuvan minuun. Lähdin hiukan liian kiireesti syvemmälle katua pitkin, kunnes tulin pienen aukon kohalle jonka päällä oli metallinen ritilä. Siirsin ritilän vaivattomasti sivuun ja laskeuduin pimeästa aukosta alas. Jatkoin taas matkaa pitkin hämärästi valaistua käytävää. Nopeutin askeleeni juoksuksi, jotta pääsisin nopeammin pois täältä kamalasta maailmasta. Olin aina ollut sitä mieltä, ettei meidän kaltaisten kuuluisi edes elää täällä. Aina olin ajatellut, että me kuulumme jonnekkin muualle. Mutta kun näin Bellan, mieleni muuttui kuin salaman iskusta. Tulin ensimmäistä kertaa onnelliseksi, ja sain kokea rakastumisen tunteen. Sain tietää miltä tuntuu, kun on joku, jota rakastaa ja joka rakastaa minuakin. Silloin olin kerrankin sitä mieltä, että ehkä meilläkin olisi mahdollisuus hyvään ja onnelliseen elämään maan päällä. Kasvoillani kävi pitkästä aikaa pieni hymyn häivädys, mutta sekin katosi yhtä nopeasti, kuin oli ilmestynytkin. Nyt mieleni oli taas muuttunut. Ei ollut enää syytä, miksi minun pitäisi täällä elää. Kuinka paljon tuo hento, kaunis ja upea tyttö, jota niin kovasti rakastan, olikaan muuttanut. En olisi pari vuotta sitten uskonut, että muutaman vuoden päästä juoksisin Volturien luokse tapattamaan itseni ja vielä toista kertaa. En olisi ikinä edes uskonut tuntevani jotain niin voimakkaasti, mitä tunsin Bellaa kohti. Silti en ikimaailmassa kadu yhtään mitään. Nämä muutamat vuodet ovat olleet parasta, mitä yksikään ihminen tai vampyyri olisi edes voinut toivoa. Se oli ollut ihanampaa kuin olin edes ansainnut. Ehkä siksi se päättyikin näin.

Pimeys alkoi pikku hiljaa muuttua valoksi ja pian saavuinkin suuren kalteriseinämän eteen. Olin juuri avaamassa siinä olevaa pientä ovea, mutta huomasinkin että se oli lukossa. Tietenkään pieni metallilukko ei minua pidättelisi, mutta en halunnut tulla tänne rikkomaan paikkoja. Otin kiinni kahdesta metalliputkesta ja venytin niitä pois päin toisistaan. Metalli mureni käsieni sisällä, aivan kuin minun kadonnut sydämmeni. Sain tehtyä kalteriseinään tarpeeksi ison aukon ja sujahdin sen läpi avaraan, kiviseinäiseen huoneeseen. Juoksin pitkän huoneen pokki sekunnin murto-osassa ja saavuin matalan puuoven eteen, se sentään oli auki. Oven toisella puolella oli vieläkin kirkkaampi ja arkisen näköinen huone. Vasemmalla seinällä oli hissi. Pujahdin hissiin ja painoin nappulaa.

"Miksei täällä ole portaita?" Kysyin itseltäni. Portaita pitkin olisin jo perillä. Mieleeni tuli muisto, joka oli noin puolen vuoden takainen. Siinäkin seisoin tässä hitaassa hississä odottaen että pääsisin tapaamaan Aron. Tilanne oli täsmälleen sama. Sillonkin olin menossa tapaamaan Voltureita jotta he tappaisivat minut, mutta tällä kertaa Bella oli oikeasti kuollut. Ja tällä kertaa aion oikeasti kuolla, eikä kukaan tule sitä estämään. Samassa hissin ovet avautuivat ja astuin suurehkoon aulatilaan, jossa Gianna - Voltureiden vastaanottovirkailija - teki joitain paperihommia tiskin takana. Hän on taas täällä? Miksi hän tänne tuli? En muistanutkaan kuinka komea hän onkaan. Kuulin Giannan ajattelevan. Katsoin hänen suuntaansa ja näin hänen hymyilevän. Kumpa minullakin olisi noin komea poikaystävä, mutta missä se tyttö on? Aloin jo hermostua, ajatusten lukemisesta oli taas enemmän haittaa kuin hyötyä.

"En ole kenenkään poikaystävä, vaan kuolleen vaimoni mies!" Sanoin tarpeettoman vihaiseen ääneen ja huomasin Giannan ilmeen valahtavan anteeksi pyytäväksi. Olisihan se pitänyt tajuta että hänelläkin on erityiskykyjä. Mikä idiootti olinkaan!

"Olen pahoillani", hän sanoi vaisusti ja alkoi lajittelemaan papereita. Jatkoin taas matkaani ja taakseni jäi muutama huone. Avasin yhden huoneen oven ja saavuin pitkään ja suureen käytävään. Pysähdyin käytävän puoleen väliin avaamaan suuren oven. Oven takana oli pieni kivinen aula, joka johti suureen kiviseinäiseen saliin. Sali oli sama missä yritin aikaisemminkin yrittää Voltureita suostumaan tappamaan minut. Kiersin katseellani huoneen läpi, joka pysähtyi takaseinän kohdalle. Jähmetyin niille sijoilleni.

A/N: Noni toivottavasti kelpas ja pahoittelen mahdollisia virheitä. Ja kommenttia pyydän! :)
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 19:43:07 kirjoittanut minnamoi »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

E_Bella

  • Vieras
Vs: Forever and Always K-13
« Vastaus #19 : 28.01.2010 20:49:23 »
yhyy! ei tollaseen kohtaan SAA jättää!!!   >:(
äkkiä jatkoo niin saa selville mikä siellä salissa odottaa!!!   ;)

ps: luku oli hyvä! kuvailet hyvin!   :)  jatkoa siis!  ::)