Kirjoittaja Aihe: Tummanpunaisia ruusuja, AU, Harry/Draco, Sev/MS, S, angst, drama, romance, humor  (Luettu 1852 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Tummanpunaisia ruusuja
Ikäraja: S
Paritukset: Harry/Draco, Severus/Mary Sue (toisin sanoen Jessica Kalkaros), Lily/James, Lily/Severustakin taitaa joissain kohdin olla...
Yhteenveto: Eräänä elokuuniltana saapuu Voldemort Lilyn, Jamesin ja heidän poikansa Harryn kotiin tuhotakseen Potterit lopullisesti. Mutta tuo ilta koituu Voldemortin itsensä kohtaloksi. Pieni Harry viedään Severus ja Jessica Kalkaroksen luokse, jotka ovat jästien lisäksi ainoita hänen elossa olevia sukulaisiaan. Miten Harry kasvatetaan Kalkarosten luona? Päätyykö hän Tylypahkassa luihuisiin vai rohkelikkoon? Ketkä ovat hänen ystäviään?
Oma sana: Mä ja mun mäenenääalotauusiajatkoficcejäkoskaniitäonmuutenkinjoliikaa lupailut. Tässä sitä taas mennään....

Prologi

   Oli tiistai. Kirkas elokuun tiistai, jollon kukat kukkivat ja linnut lauloivat jo aamu varhaisesta asti. Kehrääjänkuja 1:sen asukkaille tämä tiistai oli kuitenkin erilainen, erityinen.

  Jessica Kalkaros, Severus Kalkaroksen kaunis ja hieman ylpeä vaimo, James Potterin pikkusisko, heräsi tuona kohtalokkaana tiistai aamuna onnellisena tietämättään, mitä uutisia päivä toi tullessaan. Jessica oli onnellinen siitä, että heräsi Severuksen vierestä, siitä, että hänen elämänsä loisti kaikessa kauneudessaan ja siitä, että hänellä oli kaunis pieni koti, jossa asua.

 Jessica hieroi silmiään ja nousi hymyillen. Hän vilkaisi miehensä paljasta rintaa ja hymyili entistä enemmän jos se vain enää oli mahdollista. Hän suukotti Severuksen mustia hiuksia ja heitti sitten jalkansa sängyn laidan yli, suoraan mustiin karvaisiin aamutohveleihin. Hän käveli aamutohvelit jalassaan portaat alas ja suoraan eteiseen tarkoituksenaan hakea posti eteisen lattialta ja maitopullot ulko-oven takaa. Hän aukaisi ulko-oven ja kiljaisi. Kynnyksellä makasi huopaan kääritty vauva. Eikä mikä tahansa vauva, Jessica tunsi tämän pojan. Poika oli hänen isoveljensä James Potterin ja tämän vaimon Lilyn lapsi. Miksi ihmeessä Harry oli tuotu heidän luokseen?

 Jessica nosti pojan syliinsä ja huomasi sitten pienen käden pitelevän kirjettä. Hän aukaisi kirjeen mietteliäänä ja kiljaisi uudestaan.

”Jessica!” Severus huusi juostessaan taikasauva kädessään alas portaita. Hän oli jo melkein varma, että kuolonsyöjät tai jotkut kiltalaiset olivat hyökänneet. ”Onko kaikki hyvin?” hän jatkoi.

”On”, Jessica sai sanotuksi. Hän itki hiljaa luettaan kirjeen.

”Eikä ole. Et sinä muuten itkisi”, Severus totesi huomaamatta vieläkään Harrya Jessican sylissä.

”Sev...”

 Jessican vakava ääni sai Severuksen sydämen melkein pysähtymään.

”Lily ja James ovat kuolleet.”

 Severuksen taikasauva tippui kuistille. Lily... Kaunis Lily. Lily, jota hän oli rakastanut jo ennen kuin oli rakastunut Jessicaan. Ei Lily voinut.... James Potterille Severus ei suonut ajatustakaan. Hän oli vieläkin liian katkera Potterin käyttäytymisestä heidän kouluaikoinaan.

”Ei”, Severus kuiskasi. ”Ei voi olla totta.”

”Totta se on. Eikä siinä vielä kaikki.”

 Severus näytti kysyvältä.

”Harry jää meille. Hänellä ei ole muita, vain Lilyn sisar ja tämän mies, mutta he ovat jästejä, Sev, meidän on pakko ottaa Harry...”

”Tietysti. Mitä tahansa. Onhan hän sentään Lilyn poika.”

 Jessica ei pitänyt miehensä äänensävystä. Se kieli liikaa tämän tunteistaan kuollutta Lily Potteria kohtaan.

”Hautajaiset ovat huomenna”, Jessica sanoi lähtiessään takaisin sisälle Severus perässään.

 Kumpikaan ei tajunnut, että kaksi kirkasta maitopulloa jäi vielä kuistille.
« Viimeksi muokattu: 07.04.2016 20:31:09 kirjoittanut Arte »

Rentun Ruusunen

  • Vieras
En nyt osaa kommentoida, mutta tähän haluan jatkoa, vaikka en ole mikään d/h parituksen fani. Sitä, kun pursuilee jo yli aitojen. Mutta juoni on koukuttava.

Smokeandfly

  • ***
  • Viestejä: 9
Vaikutti mielenkiintoselta. Aion ehdottomasti seurailla. Lempiparituksellanikin kun tämä on ja kaikkea  ;D Ja jatkoa toivon tietenkin mahdollisimman pian :)
You say that you love rain, but you open your umbrella when it rains.
 You say that you love the sun, but you find a shadow spot when the sun shines.
 You say that you love the wind, but you close your windows when wind blows.
 This is why I am afraid, you say that you love me too.
  - Bob Marley

Elayne

  • suden sisar
  • ***
  • Viestejä: 179
  • vihreä ajah
Kappale oli lyhyt, mutta todella mielenkiintoinen. Ja minäkin toivoisin täällä jatkoa  ;D

Hups... huomasin, että se oli prologi - kuuluu olla aika lyhyt. No, sitä suuremmalla syyllä äkkiä jatkoa, olen koukuttunut!
« Viimeksi muokattu: 24.05.2012 10:45:40 kirjoittanut Elayne »
Fred&George<3<3       Riesu <3      Harry <3
Draco <3                      Tom<3

tutti frutti

  • Rouva Kalkaros
  • ***
  • Viestejä: 608
  • Ficci riippuvainen
Ihana. Miten sulla riittää näitä ideoita?? Jään seuraamaan tämän(kin) kehitystä.

Tutti frutti


Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset.

Snarmione<3
Alan Rickman<3
Emma Watson<3
Helena Bonham Carter<3
Johnny Depp<3
Tom Felton<3

Dragon

  • Hautajaissydän
  • ***
  • Viestejä: 82
Ihana! Vaikuttaa todella mielenkiintoselta.  :) Nyt kun olen vihdoin tykästynyt/tottunut H/D paritukseen  ;D
Voi ei, nyt ei kyllä tuu mitään rakentavaa tähän kommenttiin ;D
Jatkoja odotellen :)

~Dragon
Kuutamo, kaiho ja katkeruus

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vaikuttaapa mielenkiintoiselta! Ja H/D-parituksella vielä! :D
Koukussa olen jo nyt, lisää vain tulemaan! :3

Jatkoa jatkoa :D
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Miusamo

  • Vieras
Kuten jo räpellyksessä eräs ystäväni ilmoitti, niin minä lopetan ficcaamisen kokonaan. Lisäksi poistan kaikki ficcini sanotaanko kesään mennessä. MUTTA tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että ficcini katoavat täältä tai että minä poistan ne sanomatta mitään tai kiittämättä ollenkaan. Jokainen, korostan, jokaikinen, saa minkä tahansa ficin (tai vaikka kaikki, jos siltä tuntuu) omaksi luettavakseen ja ilokseen. Olen hyvin kiitollinen kaikille, jotka ovat jollain tapaa auttaneet minua ficcaamisessa eteenpäin, jollain tapaa kommentoineet tai edes lukeneet ficcejäni.
 
 Syy, miksi lopetan ficcaamisen on yksinkertaisesti se, että olen kasvanut siitä yli. Ja se, että kun jossain vaiheessa, ei ehkä tänä vuonna, ei ehkä vielä kymmeneen vuoteen, mutta jossain vaiheessa, musta tulee kirjailija, niin sillon mun olis pakko lopettaa. Mieluummin lopetan näin omasta tahdostani, kuin pakotettuna ja hätiköidysti. Ja vaikka mä en lopettaisikaan, vaikka voisinkin jatkaa ficcaajana vielä silloin, kun kirjoitan jo romaaneja, silti ficcaaminen ei yksinkertaisesti tunnu enää samalta, kun silloin 12-vuotiaana, kun luulin typerästi kirjoittavani jatkoa Harry Pottereille. Paljon on tapahtunut tässä neljän vuoden aikana, mutta silti tämä elämänvaihe on jo ohitse. Vaikka mä kuinka toivoisin, et J.K.Rowlingin upeat hahmot ja upea maailma olisi minun ja vaikka kuinka yritän parittaa Harrya ja Dracoa keskenään tai kirjoittaa jälleen uutta Severitusta, silti tiedän koko ajan, ettei se maailma, ne hahmot, ole minun. Ja lisäksi monissa ficeissäni on upeita Mary Sue - hahmoja (Sepaleus, Stewart, Shana, Cyralin...) joita haluan käyttää omissa tarinoissani.
 
 Nyt mä haluan kiittää teitä kaikkia ja lisäksi niitä henkilöitä, jotka ovat tukeneet minua ja auttaneet eteenpäin, lukeneet ficcejäni ja olleet aina vierelläni kulkemassa elämäni polkua eteenpäin.
 
 Kiitos. Olette tärkeitä ja rakkaita, muistakaa, että jokainen saa minkä tahansa ficcini koneelleen, heti, kun pyytää. Saa vaikka kaikki, jos näin haluaa.
 
  - Flo

Potterhead

  • ***
  • Viestejä: 12
En usko,että  näitä on enään mahdollista pyytää,mutta jos on niin toivoisin kaikki :)



     Potterhead