Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 19. osa. 6.12.  (Luettu 13733 kertaa)

Pohjantähti

  • ***
  • Viestejä: 110
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 13.osa 4.3.
« Vastaus #60 : 04.03.2012 19:52:38 »
 Hee, jospa minäkin uskaltautuisin jälleen jotain kommentoimaan... Ah, nämä haasteet ovat olleet kerta kaikkisen suloisia. Etenkin tuo Englannin ja Ranskan osuus. Ja Myrsis ei ole ainoa, jonka listalla Hollanti kohoaa epäilyttävästi ylöspäin... Kauheaa Hollantifanitusta sinäkin aiheutat. Tuo BeNeLux-maiden pätkäkin oli todella... söötti? (Minä en yleensä käytä tuota sanaa mutta menkööt). Mitä nyt huvitan itseäni Luxin nimellä (on etunimikaima minun pikkuiseni kanssa~ Lucas kauhean yleinen nimi näillä oc-hahmoilla...)

 
Lainaus
Lovino Fernandez Carriedo TÄMÄ EI ANNA MINUN VAIHTAA PERHANAN NIMEÄ!
Niinhän sinä voit Lovi aina väittää... Mutta kyllä Pohjis tietää paremmin ; D Se nimi ei muutu jos ei halua että se muuttuu.

Severina

  • ***
  • Viestejä: 94
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 13.osa 4.3.
« Vastaus #61 : 04.03.2012 23:46:13 »
Lisää ihanuutta! Et arvaakaan millaista volttia heitin kun näin että päivitystä oli tullut, ja vielä näin ihanaa.

Ahaha, Ranska sai ehkä maailman inhottavimman haasteen - toivottavasti ei saa ruokamyrkytystä Englannin ruuasta, tai jos saa niin toivottavasti Iggy sitten hoivaa sen kuntoon. Ja ajatus Englannista kiroamassa ranskaksi <3
Ja Elizan ja Gilbertin treffit! Miten mä voinkin niin helposti kuvitella ne luksus paikkaan sikailemaan, koska Gilbert nyt on vaan oikeastaan niin kaukana herrasmiehestä kun voi vaan olla, ja ei se Elizakaan ole mikään hienostelija.

Ja mä sorrun taas ylistämään Espanjan ja Romanon "pätkää", koska mä vaan rakastan niitä niin paljon, niin yksistään kuin parinakin. Jaahas, Antonio ei onnistunut thetävässä, mikä ei minulle tullut yllätyksenä, mutta tuo syy! Minäkin tahtoo nähdä Lovin vauva/lapsuuskuvia! Ja minä yhdyn kyllä Espanjaan, varmasti Lovi oli rääväsuisuudestaan (kirjoitetaanko se edes noin?) huolimatta varsin suloinen lapsonen, älä Lovi yhtään väitä vastaan. Höpö höpö Lovi, et sinä halua sitä Fernandez Carriedo liitettä Vargasiin vaihtaa, turha syyttää naamakirjaa, joka tunnetusti tekee aina kuten käsketään, siitä ettet saa Vargasia takaisin. Pikkuinen tahtoo varmaan pitää tuon sukunimen ihan vapaasta tahdostaan.

Ihana osa, ja tämä postaus nyt ainakin oli kaukana rakentavasta, toivottavasti ei haittaa.  :-X

~ Severina
Fanfictionia  Finissä ja FFiction.net:ssä

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11 //Hetalia + Facebook huumori, 13.osa 4.3.
« Vastaus #62 : 20.04.2012 15:40:37 »
Kiitoksia Myrsi, Pohjantähti, Severina ja mudkip! :'D Hienoa, että haaste-osiot ovat miellyttäneet (ja tähän samalla totean että pesen käteni kaikesta mahdollisista syytteistä, että saan ihmiset pitämään Hollannista~ hah ha~) Saitte jälleen odottaa uutta osaa hetken ja syy on puhdas laiskuus (en jaksanut kirjottaa...) Mutta nyt se on täällä! Ja näin varoituksena: Tämä osa sisältää paljon Saksaa. (eikä Hollantia kertaakaan :'(

(Minun oli muuten tarkoitus vaihtaa Luxin nimi muotoon "Luca" koska se on sukupuolineutraali ja Luxin sukupuoli ei ole vielä selvinnyt, mutta jäi sitten näköjään vaihtamatta... Olkoon Lucas sitten)

Ai niin, ja koko Mad idiots... Eiku Bad friends trio selvisi hengissä. Seuraavat statukset ovat leikisti jo seuraavaa päivää (mutta asiaa palataan (ehkä) myöhemmin. Tykkään vaan hyppiä randomisti ympäriinsä.)

Lili Vogel = Liechtenstein


14. Osa~

Gilbird Pieni Gilbirdi vaan uiskenteli vedessä, pieni Gilbirdi vaan mahtavuuden eessä. Se hotkaisi siitä palasen ja sanoi; nyt mä olen mahtavin! Piyo!
   Gilbert Beilschmidt Hienoa! Mahtavaa! Ksesese!
   Ludvig Bruder…
   Feliciano Vargas Vee~ Mahtava laulu! :’D
   Gilbert Beilschmidt Danke, Ita >D Ainakin joku täällä ymmärtää mahtavuuden päälle!
   Ludvig En tiedä, mitä sanoa, joten en sano mitään.
   Gilbert Beilschmidt Mahtavuus mykisti Lännen!
   Gilbird Piyo, piyo!
   Ludvig Jahas.


Ludvig Eli minun pitäisi haastaa Feliciano?
   Elizabeta Héderváry Ehdottomasti. Keksi jotain suloista, seksikästä tai ilkeää, ole niin kiltti :’)
   Ludvig  Tuota…
   Feliciano Vargas Suloinen ja seksikäs on okei, mutta ei mitään ilkeää D:
   Ludvig Feli…
   Gilbert Beilschmidt Länsiiiii~ Me kaikki odotamme!
   Francis Bonnefoy Oui!
   Ludvig -.-’ Selvä… Feli, minä haastan sinut ajamaan autolla vain nopeusrajoitusten mukaisesti tästä eteenpäin.
   Elizabeta Héderváry Saksa! Tuossa ei ole mitään haastetta (tai seksikkyyttä) :’(
   Lovino Fernandez Carriedo Peruna-pää, miten kehtaat?! Ajaminen on meillä verissä!
   Antonio Fernandez Carriedo Noh, Lovi, älä hermostu taas ^^’’
   Lovino Fernandez Carriedo Minä EN hermostu taas! Minä olen ollut hermostunut koko pahuksen ajan siitä asti kun vaihdoin nimeni sinun perhanan nimeesi!
   Gilbert Beilschmidt Bruder, yritä nyt vähän enemmän!
   Feliciano Vargas … Eli, jos se on 50:tä, saan ajaa 50:ä ja, jos se on 200:taa, saan ajaa 200:taa?
   Ludvig Ja.
   Feliciano Vargas …Sí…
   Ludvig Se on huijaamista, jos muutat nopeusrajoitukset korkeimmiksi.
   Feliciano Vargas Sí :’( Suostun kuitenkin! Ve~ Seuraava on minun haasteeni!
   Lovino Fernandez Carriedo Vapauden riistoa! Älä suostu fratello -.-
   Elizabeta Héderváry Olen pettynyt…
   Francis Bonnefoy Minä myös…
   Gilbert Beilschmidt Samoin…
   Ludvig -.-’


Gilbert Beilschmidt > Roderich Edelstein
Sinä puhut oudosti!
   Roderich Edelstein Saaneen huomauttaa, että sinä olet täällä se, joka puhuu oudosti.
   Gilbert Beilschmidt En varmasti ole! Mahtava minä puhun mahtavasti!
   Roderich Edelstein -.-’ Sinun ja Sveitsin puheesta ei koskaan saa yhtikäs mitään selvää.
   Vash Zwingli Minun puheessani ei ole mitään epäselvää!
   Roderich Edelstein Miksi kukaan ei sitten ymmärrä sitä?
   Vash Zwingli Minkä minä ihmisten typeryydelle voin!
   Gilbert Beilschmidt Te kaksi puhutte yhtä epäselvästi >D
   Vash Zwingli Nyt riitti! Minua ei verrata kehenkään muuhun!
   Lili Vogel Bruder! Älä tappele muiden kanssa netissä…
   Vash Zwingli Ei tämä ole tappelu… Pieni väittely vain… Äh, olkoon. En lähde peräänne. Tällä kertaa.
   Gilbert Beilschmidt Danke, Liech!
   Lili Vogel Bitte ^^’
   Vash Zwingli Älä puhu sisarelleni.
   Gilbert Beilschmidt Hän on minunkin sisareni, kse~
   Lili Vogel Noh, noh, älkää taas aloittako. Kuulostaako minun puheeni muuten epäselvältä?
   Gilbert Beilschmidt Ei missään nimessä! Sinun puhe on mahtavaa, Liech!
   Vash Zwingli Hän on oikeassa… Puhut hienosti ja… suloisesti… Liech.     
   Roderich Edelstein Aivan. Olen samaa mieltä näiden kahden kanssa tämän kerran.
   Lili Vogel Oi, hienoa :’)
   Roderich Edelstein Mutta, jos esitän vielä mielipiteeni, Saksa puhuu minusta aivan kamalalla tavalla.
   Gilbert Beilschmidt Pfffft… Häntä nyt ei ymmärrä kukaan >D
   Vash Zwingli Häntä on vaikea kuunnella.
   Roderich Edelstein Hän ääntää aivan väärin.
   Gilbert Beilschmidt Ja, Länsi käyttää myös outoja sanoja.
   Lili Vogel ^^’’
   Roderich Edelstein Saksa puhuu outoa ja ymmärtämätöntä saksaa.
   Vash Zwingli Ja.
   Gilbert Beilschmidt Jeah.
   Ludvig …En edes halua tietää, miten päädyitte tähän ajatukseen.
   Gilbert Beilschmidt Es ist das Wahrheit!
   Ludvig Deutschland spricht Deutsch als ein Seltsames -.-‘’ Mein Gott, ich verstehe nicht…
   Roderich Edelstein Ja, es ist ein Problem, genau.
   Gilbert Beilschmidt Ha haa >D
   Ludvig -.-


Gilbert Beilschmidt Miksei meillä koskaan ole German sparkly partyja!?!?
   Ludvig Meillä on.
   Gilbert Beilschmidt Mitä?! Miksi minua ei kutsuta?!
   Ludvig Koska sinä olet aina paikalla joka tapauksessa.
   Gilbert Beilschmidt …Was?
   Ludvig Bruder… Sinä juot liikaa. Et koskaan muista yhtään mitään illasta seuraavana aamuna.
   Roderich Edelstein Et edes tiedä, mistä jäät paitsi.
   Elizabeta Héderváry Minulla on kyllä paljon kuvia, jos tahdot…
   Gilbert Beilschmidt Mitä sinä… Meh, laita sähköpostiin.
   Elizabeta Héderváry Tulossa~
   Roderich Edelstein Minä olen ihan varma, että joku kielsi valokuvauksen.
   Elizabeta Héderváry Oh, en varmaankaan ymmärtänyt~ En puhu saksaa :’)
   Gilbert Beilschmidt Puhutpas.
   Gilbert Beilschmidt Kse, ehkä en muista mitään, mutta ainakin näytän mahtavalta! >D Olen niin hyvä Sparkle partyissa.
   Ludvig Et ole, sinä vain sekoilet.
   Gilbert Beilschmidt Eikö se ollut tarkoitus?
   Ludvig …Saattoi olla.
   Gilbert Beilschmidt Okei, ensi kerralla ei juomia minulle! Tahdon nähdä, miten West sekoilee!
   Elizabeta Héderváry Olet nähnyt jo.
   Gilbert Beilschmidt Tahdon muistaa, miten West sekoilee!
   Ludvig Joskus minä mietin… Antaa olla, Sparkly partyt ensi viikonloppuna.
   Gilbert Beilschmidt >D
   Elizabeta Héderváry Minun täytyy muistaa ladata kamerani…
   Roderich Edelstein Ei kameroita.
   Elizabeta Héderváry Bocsánat, nem értem!


A/N: Syy siihen, miksi Preussi on näköjään aloittajana melkein joka kohdassa, on se että hänelle tuli tylsää treffien jälkeen... Ja hän on facebook häirikkö. Joo, just se joka tykkää joka ikisestä kuvasta erikseen sen sijaan että tykkäisi albumista ja lähettää farmville kutsuja kaikille viiskymmentä kertaa päivässä.
Felin haaste ja loppu sotkut jäävät vielä seuraavaan/seuraaviin lukuihin (mutta, kuten näitte, Lovi ei ole vieläkään saannut sukunimeään takaisin...) German Sparkle partyt selviävät kun googletatte (paras tosin on vain etsiä hetalia German sparkle partyjä youtubesta) oli pakko tehdä yksi niistäkin.
Ensimmäinen status syntyi, kun olin siivoamassa karsinoita. Mulla on aina niin korkean tason ajatuksia, kun olen töissä.  Saksankielen väittely perustuu taas siihen, että Saksan televisio tekstittää sekä itävaltalaisten että sveitsiläisten puheet vaikka he puhuisivat saksaa 0_o ja itävaltalaisten mielestä sveitsiläiset puhuu hassusti.

Saksan kielinen pätkä menisi joten kuten näin: (tahdoin välttämättä vääntää sen itse omilla vähäisillä taidoilla, joten luultavasti se on väärin kuitenkin...)
"Se on totuus!"
"Saksa puhuu saksaa aivan kuin vieras /= Saksa puhuu outoa saksaa (tämä kohta on kuitenkin väärin kirjoitettu, että älkää välittäkö) Minä en ymmärrä"
"Kyllä, se on ongelma, aivan" (tämäkin on outo suomeksi. Laitoin "genau" loppuun sillä se näyttää olevan itävaltalaisten lempisana ja todetaan aika monesti lauseen lopuksi.)

Ja Unkarin viimeinen kommentti: "Olen pahoillani, en ymmärrä!"

Aoi Taki

  • ***
  • Viestejä: 71
  • Saa kutsua Lakuksi. :3 (NM on vain randomia~)
Vs: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 14. osa 20.4.
« Vastaus #63 : 04.07.2012 00:20:01 »
Kihihihi~ Tulinpas sitten tännekin kommentoimaan, kun en oo tainnut - koskaan/pitkään aikaan - tänne kommentoida~

14. Muut keskustelee vakavasta asiasta olohuoneessa ja pidättelen nauruan. xD Jos joskus saan aikaiseksi cossata Preussia niin tuo laulu pitää kyllä opetella ulkoa!

Pikku-Saksa vain haluaa suojella Itaa! Ei saa olla pettynyt. D: Jotenkin liian julma, mutta samalla hauska~

Joo, ei riitä saksa vieläkään. Pitää lukea suomennokset~ Hehe~ Kuvailujen perusteella Saksa on saksalainen alieni, kun ei puhu niin samalla tavalla, kuin muut saksaa puhuvat valtiot. xD

Noni! Nyt käy "Du hast Lederhosen"kin jonnekin. xD  "Tahdon muistaa" kohdassa petti pokka. Jotenkin tän osaa niin kuvitella tapahtuvan ja se ei ole huono asia!

More, onegai~ : 3 (Onegai = please, jos nyt olen oikein ymmärtänyt. ^^')

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 14. osa 20.4.
« Vastaus #64 : 10.07.2012 14:38:04 »
/scuttles back to the Hetalia fandom

Voi herranen aika sentään, kirjoitin viime kommenttini tähän syyskuussa! Noh, päätin nyt korjata asian ja heittää sinua kommentilla (en kuitenkaan niin kovaa, että tulisi mitään muhkua päähän...eheh..he..anteeksi huono vitsi xD).

Mutta, mutta. German sparkle party oli lempi kohtani viime osassa, kuten oli myös Unkari ja hänen kameransa!
Lainaus
Elizabeta Héderváry Minulla on kyllä paljon kuvia, jos tahdot…
   Gilbert Beilschmidt Mitä sinä… Meh, laita sähköpostiin.
   Elizabeta Héderváry Tulossa~
   Roderich Edelstein Minä olen ihan varma, että joku kielsi valokuvauksen.
   Elizabeta Héderváry Oh, en varmaankaan ymmärtänyt~ En puhu saksaa :’)
^ tuo oli niin Elizabetamaista :-) Niin, ja Preussi oli myös aivan paras. Melkein unohdin mainita. Varsinkin ajatus hänestä facebook häirikkönä...headcanon accepted! :D

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 14. osa 20.4.
« Vastaus #65 : 12.10.2015 22:25:10 »
Hyvät naiset, herrat ja mahdollisia muita sukupuolia edustavat, Hetabook on herännyt kuolleista. Ainakin hetkeksi. Haluan kokeilla, miten tämä lähtee käyntiin taas ja kun tätä on kerta pyydetty... Okei, katotaan!

En aio muokata kaikkia nimiä enää, joten toivottavasti tämä näyttää silti ymmärrettävältä. Yksi syy keskenjäämiseen oli se, että muokkaaminen vei oikeasti ihan hirveästi aikaa ja ärsytti suunnattomasti. Mutta sanokaa, jos tämä ei toimi niin katotaan vielä.
Ideoita kans kehiin! Hetabookin on tarkoitus laajentua myös muuhun someen, mutta mutta... mie oon aika käsi somessa. Joten mitä haluutte nähä? Valtiot tinderissä?

Koska tää on kokeilu niin jos en saa mitään kommenttia tähän niin sitten tyrkkään koko roskan takaisin kuoppaan ja laitan vielä lisää maata päälle. Ilkeää? Joo.

Niin, ja kiitos kaikille, jotka kommentoivat edellisiä osia!

~Vyra


Osa 15.


Mathias Densen: ”Capital of Scandinavia”!? Oikeasti, Svea?
   Berwald Oxenstierna: Ja
   Mathias Densen: Minä en tule koskaan myöntämään sitä!
   Berwald Oxenstierna: Ei tarvitse.
   Mathias Densen: Tämä on niin väärin!
   Berwald Oxenstierna: En välitä.
   Mathias Densen: Välität sitten kun minä olen kostanut tämän sinulle.
   Lukas Bondevik: Tyypiksi, joka kutsuu itseään ”Pohjolan kuninkaaksi”, sinä olet todella kaksinaismoralistinen, Dan.
   Mathias Densen: Mutta minä olen Pohjolan kuningas! Svea vain otti tuon nimen kysymättä meiltä mitään.
   Lukas Bondevik: No, kukaan ei koskaan ollut sinunkaan kanssa samaa mieltä. Sitä paitsi, Sve kysyi minulta. Sanoin kyllä.
   Tino Väinämöinen: Hän kysyi minulta myös, vaikka en edes oikeasti kuulu Skandinaviaan.
   Mathias Densen: Mitä?! Miksi minulta ei kysytty? Olisin vastustanut!
   Lukas Bondevik: Varmaan juuri siksi.
   Berwald Oxenstierna: En jaksanut.
   Mathias Densen: Pahuksen Svea.



Berwald Oxenstierna  > Tino Väinämöinen
<3

Berwald Oxenstierna  > Tino Väinämöinen
<3

Berwald Oxenstierna  > Tino Väinämöinen
<3

Berwald Oxenstierna  > Tino Väinämöinen
<3

Berwald Oxenstierna  > Tino Väinämöinen
<3

Berwald Oxenstierna  > Tino Väinämöinen
<3
        Tino Väinämöinen: Oh, hys Sve. Ei kokouksen aikana. :- )
        Berwald Oxenstierna: <3
        Tino Väinämöinen: Jag vet, jag vet <3

Tino Väinämöinen > Berwald Oxenstierna
<3
        Berwald Oxenstierna: <3
        Mathias Densen: Ällöttävän imelää.
        Tino Väinämöinen: Ole hiljaa. Olen nähnyt Norjan seinän.
        Lukas Bondevik: Niin, Dan, ole hiljaa.
        Mathias Densen: Norge <3
        Lukas Bondevik: Älä edes aloita.
        Berwald Oxenstierna: Fin <3
        Mathias Densen: Norge <3
        Berwald Oxenstierna: Fin <3
        Mathias Densen: Norge <3
        Berwald Oxenstierna: Fin <3
        Mathias Densen: Norge <3
        Lukas Bondevik: Voi per…
        Tino Väinämöinen: Heh he.
        Eirikur Steilsson: Voisitteko te neljä jo keskittyä asiaan. ENGLANTI HALUAA TIETÄÄ MITÄ MIELTÄ ME OLEMME JA ”NORGE <3” JA       ”FIN <3” EIVÄT TOSIAANKAAN OLE OKEITA VASTAUKSIA.
        Lukas Bondevik: Älä huuda, bror.
        Mathias Densen: Norge <3 on aina oikea vastaus!
        Eirikur Steilsson: Ei tällä kertaa. AUTTAKAA MINUA JO!
        Eirikur Steilsson: ET SINÄ, DAN!
        Mathias Densen: Mitä? Sinä halusit apua.
        Eirikur Steilsson: En tällaista apua. Halusin vain että kerrot Englannille, mitä mieltä olet. En että aloitat uuden kaaoksen   
        käskemällä häntä pitämään huolta vain omista asioistaan.
        Mathias Densen: En ymmärrä. Halusit apua ja sitten et haluakaan? Nor, Is antaa ristiriitaisia signaaleja.
        Lukas Bondevik: Jospa minä hoitaisin tämän tästä.
        Eirikur Steilsson: Kiitos, Nore.



Aksel Väinämöinen > Tino Väinämöinen
Pöö!
   Tino Väinämöinen: Mitä hittoa, Aksel?
   Tino Väinämöinen: Mitä sinä teet täällä?
   Tino Väinämöinen: Vastaa jo
   Tino Väinämöinen: Ja kuka antoi sinulle luvan käyttää minun sukunimeäni?
   Tino Väinämöinen: Aksel!
   Aksel Väinämöinen: Tein tämän vain ärsyttääkseni sinua. Onnistuin todella hyvin!
   Tino Väinämöinen: Perhana, Aksel.
   Aksel Väinämöinen: Minäkin sinua, kultaseni ;- )



Elizabeta Héderváry > Feliciano Vargas
Feli, oletko sinä unohtanut jotain?
   Feliciano Vargas: Apua, mitä?!
   Elizabeta Héderváry: Sinun piti haastaa Saksa!
   Feliciano Vargas: Ai niin… Sí…
   Elizabeta Héderváry: Älä vain sano, että sinä et ole keksinyt mitään.
   Feliciano Vargas: Eeeen, minulla on idea!
   Elizabeta Héderváry: Hyvä! Anna tulla sitten.
   Francis Bonnefoy: Oui, me kaikki odotamme.
   Gilbert Beilschmidt: Jeah! Toivottavasti se on jotain noloa.
   Francis Bonnefoy: Me puhuimme tästä, Gil, ei mitään noloa.
   Gilbert Beilschmidt: Älä pilaa minun toiveitani, Fran!
   Elizabeta Héderváry: Turpa kiinni te kaikki. Feli, kerro jo! En malta odottaa.
   Feliciano Vargas: Tuota. Jos minä kerron huomenna, okei? Minun täytyy tehdä hieman järjestelyitä ensin.
   Elizabeta Héderváry: Onko se odottamisen arvoista?
   Feliciano Vargas: Sí
   Elizabeta Héderváry: Selvä, me odotamme.

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Oi oi näistä nettisovelluksista on aina mukava lukea ja tämä toimii tosi hyvin näillä valtioilla! Tässä on kyllä oikein mukavasti mukana huumoria, moni kohta sai nauramaan ja hymyilemään. Haaste idea oli oikein hyvä ja tuo mielenkiintoa noihin keskusteluihin. Oi ja Akselkin vilahti täällä =D Toivottavasti tähän tulee jatkoa sillä minä ainakin pidän tästä kovasti.

Arthur Kirkland sai juuri pahoja aavistuksia.
Francis Bonnefoy Mon Dieu, sinä näit minut? ;’D
Arthur Kirkland Frog! Mitä hittoa sinä nyt suunnittelet?
Francis Bonnefoy Rakkauden töitä <3
Oi,oi tästä kaksikosta on aina niin mukavva lukea. Ranskalla ja Englannilla on aina jotain menossa. :)

Berwald Oxenstierna merkitsi suhteensa vaikea selittää
Mathias Densen Oh nou… ongelmia? xD
Lukas Bondevik Yleensä silloin ei naureta
Mathias Densen Hah! Minä nauran aina, jos Svellä on ongelmia!
Tino Väinämöinen Su-san! Minä en tiennyt, että sinulla on suhde… Kenen kanssa :-)
Mathias Densen Hej, löysin sen ongelman! xD
Lukas Bondevik Onnittelut *sigh*
Berwald Oxenstierna m’ fru…
Tämä oli mahtava kohta tosin tuosta tuli jostain syystä sellainen fiilis että Tino hieman kiusasi rakastaan toki kyseessä saattaa olla vain naivisuus.

Ludwig Hyvä. Voimme sitten pitää samalla EU:n kokouksen, koska viime kerralla kaikki osanottajat eivät olleet aivan valmiudessa.
Mathias Densen Pahus, yllätyskokous >.<
Tim van Holland kai vohvelit ovat sen arvoisia -.-’’
Francis Bonnefoy Vai siksi siis Belgique tekee ihania vohveleitaan nykyään joka kuukausi…
Tim van Holland Niinpä… ja hän on België.
Emma de Ghent valtion on tehtävä, mitä valtion täytyy… ^^
Gilbert Beilschmidt Pfft… sinä olet ainoa, joka huijaa muita kokouksiin vohveleilla xD
Emma de Ghent Te kaikki rakastatte niitä kuitenkin <3 
Emma de Ghent Eikä se ole enään huijaamista kolmannen kerran jälkeen...
Belgia on oikein ovela nainen, noinhan saadaan houkutella kenet tahansa kokoukseen. Belgia selvästi osaa hommansa.

Mathias Densen Awwwww…. :3 te olette suloisimpia alamaisia ikinä!
Eirikur Steilsson
Mathias Densen Vaikka en saanut sitä voileipää…
Tämä oli sellainen suloinen kohta! Tanskasta, Islannista ja Norjasta on aina mukava lukea.

Mathias Densen: ”Capital of Scandinavia”!? Oikeasti, Svea?
Berwald Oxenstierna: Ja
Mathias Densen: Minä en tule koskaan myöntämään sitä!
Berwald Oxenstierna: Ei tarvitse.
Mathias Densen: Tämä on niin väärin!
Berwald Oxenstierna: En välitä.
Mathias Densen: Välität sitten kun minä olen kostanut tämän sinulle.
Lukas Bondevik: Tyypiksi, joka kutsuu itseään ”Pohjolan kuninkaaksi”, sinä olet todella kaksinaismoralistinen, Dan.
Mathias Densen: Mutta minä olen Pohjolan kuningas! Svea vain otti tuon nimen kysymättä meiltä mitään.
Lukas Bondevik: No, kukaan ei koskaan ollut sinunkaan kanssa samaa mieltä. Sitä paitsi, Sve kysyi minulta. Sanoin kyllä.
Tino Väinämöinen: Hän kysyi minulta myös, vaikka en edes oikeasti kuulu Skandinaviaan.
Mathias Densen: Mitä?! Miksi minulta ei kysytty? Olisin vastustanut!
Lukas Bondevik: Varmaan juuri siksi.
   
Voi Tanskaa joskus hänen logiikkansa hieman pettää, mutta se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 998
Lainaus
Tino Väinämöinen Su-san! Minä en tiennyt, että sinulla on suhde… Kenen kanssa :-)
   Mathias Densen Hej, löysin sen ongelman! xD

x'D nauroin ääneen. Voi Ruotsi-parka.
Paivittelen tätä kommenttia sitä mukaa kun luen eteenpäin :')

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Vyra

  • Vieras
Kiitos kummallekin! Jospa nää uudetkin jutut kelpais!


Hm, seuraavaksi hieman varoituksia. Seuraava osa sisältään kyseenalaista NorFiniä ja teinidraamaksi paisuvaa tappelua. Ja olin ihan tosissani siitä NorFinistä. Se ei ole se isoin pointti tässä ja... no, ei "oikeaa", mut jos vähäänkään on sellanen fiilis, että ei mene, niin sitten kannattaa jättää lukematta. Ihan oikeasti. Mut niille, joita ei ihan hirveesti ahdista niin luottakaa vaan muhun. Mie oon niin vahva SuFin ja DenNor shippari että ei tää oo mitenkään pahaa NorFiniä. Varoitan vain siltä varalta ettei kukaan nyt vedä herneitä tästä. Niin, ja se teinidraama ja ooc-hahmot saattaa ahistaa myös. Sori.

Osa 16.

Berwald Oxenstierna Kuuntelee kappaletta ”Take a chance on me – ABBA”
   Mathias Densen: Yritätkö sinä TAAS iskeä Finnyä tällä roskalla?
   Berwald Oxenstierna: Mene pois, Dan.
   Mathias Densen: Mutta kyllä sinunkin pitäisi jo ymmärtää, että ei tuo toimi! Tekisit vain niin kuin minä ja kaikki olisi hyvin.
   Berwald Oxenstierna: Ei näyttänyt toimivan Norgeen.
   Mathias Densen: Haastatko sinä riitaa?
   Berwald Oxenstierna: Ehkä.
   Mathias Densen: Jes!
   Mathias Densen: Eikun, olkoon sitten niin! Haastan sinut kilpailuun, Svea! Se meistä joka ensimmäisenä hurmaa omansa, voittaa!
   Berwald Oxenstierna: Okei.
   Eirikur Steilsson: Nore käski sanoa, että hän ei arvosta tätä ja… Ihan sama. Tulkoon itse sanomaan. Tämä on lapsellista.


Yksityisviesti Lukas Bondevik > Tino Väinämöinen
   Lukas: Näitkö Danin ja Sveen uusimman typeryyden?
   Tino: Joo!
   Lukas: Hyvä, haluatko pitää hieman hauskaa?
   Tino: Millaista hauskaa?
   Lukas: Sellaista, joka toivottavasti saa heidät lopettamaan typeryydet.
   Tino: Ei minua Ruotsin typeryydet haittaa, mutta olen mukana!
   Lukas: Hienoa. Seuraa vain mukana.
   Tino: Okei :- D


Käyttäjä Lukas Bondevik on nyt suhteessa käyttäjän Tino Väinämöinen kanssa
   Elizabeta Héderváry: Wou, tämä oli yllätys, mutta onnittelut!
   Francis Bonnefoy: L’amour on aina L’amour!
   Eduard von Bock: Minä luulin että SuFin on ikuinen
   Tino Väinämöinen: …Mitä on SuFin?
   Eduard von Bock: Tuota. Sitä on aika vaikea selittää.
   Elizabeta Héderváry: Okei, minä haluan nyt kuulla kaiken! Milloin tämä on alkanut?!
   Lukas Bondevik: Pari vuotta sitten. Sen jälkeen, kun Fin voitti Euroviisut.
   Tino Väinämöinen: Jep, se vain tuntui oikealta. Meillä on todella paljon yhteistä :- )
   Lukas Bondevik: Ajattelimme ensin pitää tämän ihan vain meidän kesken, mutta se on vaikea. Alan kyllästyä salaisiin tapaamisiin ja piileskelyyn.
   Tino Väinämöinen: Pahinta on se, että en voi suudella häntä silloin kun haluan. Sovimme siis eilen, että tulemme tänään ulos kaapista.
   Elizabeta Héderváry: Oi awww!!!
   Eduard von Bock: Kaapista ulos tuleminen tarkoittaa joitain muuta, Tino. Sinä et ole ollut siellä kaapissa enää aikoihin!
   Tino Väinämöinen: Turpa kiinni, Viro, tai et saa lahjoja jouluna.
   Eduard von Bock: Olipa söpöä uhkailua.
   Eirikur Steilsson: Muistiko kumpikaan teistä kertoa tästä Danille ja Sville etukäteen? Muistiko? EI! Minulla on nyt täällä kaksi masentunutta miestä ja voi luoja, toinen heistä itkee! Entinen viikinki ja itkee kuin vastasyntynyt vauva. Hemmetin hienoa.


Lukas Bondevik lisäsi 5 kuvaa albumiin ”Jeg og kære”  käyttäjän Tino Väinämöinen kanssa paikassa Oslo
   Elizabeta Héderváry: OMG! Tuo suutelukuva! Tykkään, tykkään, lisää tällaista!
   Eirikur Steilsson: Kuvatodisteita. Hemmetin hienoa.


Yksityisviesti: Mathias Densen > Berwald Oxenstierna
   Mathias: TÄMÄ ON SINUN VIKASI!
   Berwald: SINUN!
   Mathias: JOS SINÄ OLISIT PITÄNYT ”VAIMOSI” TYYTYVÄISENÄ, HÄN EI OLISI LÄHTENYT MINUN NORGENIN PERÄÄN!
   Berwald: JOS SINÄ ET OLISI TYPERYS, TINON EI OLISI TARVINNUT
   Mathias: Se perheenrikkoja!
   Berwald: Älä puhu hänestä noin. Hän ei ole tehnyt mitään pahaa!
   Mathias: PAITSI VIENNYT MINUN NORGENI! MINÄ VIHAAN HÄNTÄ!
   Berwald: JA MINÄ VIHAAN SINUA!
   Mathias: Sinun typerä ”vaimosi” varasti minun poikaystäväni!
   Berwald: Sinun typerä ”poikaystäväsi” varasti minun vaimoni!
   Mathias: Norge ei olisi jättänyt minua, jos se viettelevä, inhottava suomalainen ei olisi vienyt häntä!
   Berwald: ÄLÄ PUHU HÄNESTÄ PAHAA!
   Mathias: Mutta hän on paha! Kysy vaikka Islandilta!
   Käyttäjä Eirikur Steilsson on lisätty keskusteluun
   Eirikur: Ja nyt te kaksi tappelette. Hemmetin hienoa.


Lukas Bondevik > Tino Väinämöinen
Kære, menemmekö tänään ulos?
   Tino Väinämöinen: Joo! Haluatko elokuviin vai ravintolaan tällä kertaa?
   Lukas Bondevik: Ajattelin jotain hieman yksityisempää. Et ole vielä nähnyt kansallispuistojani, ethän?
   Tino Väinämöinen: En. En ole nähnyt sitä puolta sinusta ;- )
   Lukas Bondevik: Hmm-m, sitten minulla on idea.
   Tino Väinämöinen: Maltan tuskin odottaa, rakas!
   Eirikur Steilsson: Julkista flirttailua. Hemmetin hienoa.


Mathias Densen > Berwald Oxenstierna
Näin ei olisi tapahtunut, jos sinä olisit ollut parempi mies!
   Berwald Oxenstierna: Painu hiiteen, Danmark
   Mathias Densen: Kaikki on sinun vikasi. Sinun ja sen typerän suomalaisen!
   Lukas Bondevik: Pidä Fin erossa tästä. Mikä hyvänsä sinun ongelmasi on, Dan, älä kiusaa meitä sillä.
   Mathias Densen: Miten sinä saatoit, Nor? Minä rakastin sinua! Rakastan vieläkin.
   Lukas Bondevik: Minkä minä tunteilleni voin.
   Mathias Densen: Joku tulee vielä kärsimään tästä. Minä vannon sen.
   Berwald Oxenstierna: Jätä Fin rauhaan.
   Mathias Densen: Hän jätti sinut, Sve.
   Berwald Oxenstierna: Minä rakastan häntä silti.
   Tino Väinämöinen: Hei! Minä pystyn pitämään itsestäni huolen ilman, että te kaikki paapotte minua!
   Lukas Bondevik: Hys, Fin. Minä hoidan tämän.
   Mathias Densen: Niin, ole kiltti vaimo Fin.
   Tino Väinämöinen: …Hyvä on. Nyt minä olen vihainen.
   Mathias Densen: Hyvä! Me kaikki olemme.
   Lukas Bondevik: Olkaa jo hiljaa!
   Mathias Densen: Minä en vaikene ennen kuin tämä kaikki on selvitetty!
   Tino Väinämöinen: Enkä minä ennen kuin Tanska peruu sanansa!
   Lukas Bondevik: Te kumpikin käyttäydytte kuin typerykset.
   Mathias Densen: Ja kenestäköhän se johtuu!
   Berwald Oxenstierna: Sinusta!
   Eirikur Steilsson: Julkinen tappelu. Hemmetin hienoa.


Tino Väinämöinen, Mathias Densen, Lukas Bondevik ja Berwald Oxenstierna osallistuvat tapahtumaan POHJOISMAIDEN SOTA – NORDENS KRIG
   Eirikur Steilsson: …Ihan hemmetin hienoa.


A/N: Ja tämä kaikki lähti vain siitä kun kuuntelin ihan sattumalta ABBAa. Välillä käy näin. Myönnän ihan rehdisti, että tästä tuli jotain todella outoa ja ihan älytöntä. Suomea mollataan ihan kunnolla ja Tanska on pelottavan vihainen/mustasukkainen. Vähän jokainen on ooc ja oikeastaan vähän ihmettelen miksi edes viitin laittaa tämän tänne. Tää nimittäin menee jollain tapaa myös mun mukavuusalueen rajoilla, mut kai sitä aina välillä kokeilla kaikea ja teinidraamaa en oo vielä kokeillunna.
Tämä saattaa jatkua raapaleina, en ole vielä ihan varma siitä toimiiko jatko hetabook versiona vai raapaleina paremmin. Mut ei hätää, kyl nää vielä sopuun saadaan.
NorFin on muuten mun salainen pahe-paritukseni. Olisi kiva kirjottaa siitä joskus enemmänkin. Sit ei tosin olis enää niin salainen pahe.

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Hykertelin erittäin iloisena kun luin tätä!

Minulla oli erittäin hauskaa kun luin tätä, tämä oli ehdottomasti maanantai aamun pelastus! Itse liputan suuresti DenNor ja Svefin mutta niiden jälkeen ehdoton suosikkini on kyllä NorFin! Tässä oli mukavasti tällaistä saippuasarjamaista draamaa jota oli hauska lukea, kun miettii kuinka vanhoja valtiot ovat on ihme jos he eivät välillä käyttäydy kuin teini-ikäiset. Olin aivan jännityksissä kun luin tuon missä Norja ja Suomi juonivat yhdessä, se kuulosti niin lupaavalta ja kuten tuosta ylhäältä voi jo päätellä pidin todella paljon siitä mitä luin seuraavaksi. Ranskan kommentti tuolla oli vain jotenkin suloinen! Ja Elizabeta oli oma itsensä mitä tulee muiden ihmisten suhteisiin :D Islanti parka joutui puolueettomana tähän välihenkilöksi vaikka olisi selvästi pysynyt mielellään erossa koko jutusta. :D

Mathias Densen: Haastatko sinä riitaa?
Berwald Oxenstierna: Ehkä.
Mathias Densen: Jes!
Mathias Densen: Eikun, olkoon sitten niin! Haastan sinut kilpailuun, Svea! Se meistä joka ensimmäisenä hurmaa omansa, voittaa!
Berwald Oxenstierna: Okei.
   
Vai ovat taas nämä kaverukset kilpailemassa keskenään.

Eirikur Steilsson: Muistiko kumpikaan teistä kertoa tästä Danille ja Sville etukäteen? Muistiko? EI! Minulla on nyt täällä kaksi masentunutta miestä ja voi luoja, toinen heistä itkee! Entinen viikinki ja itkee kuin vastasyntynyt vauva. Hemmetin hienoa.
Islanti parka, voi näen sieluni silmin ne ilmeet kun on tullut luettua tämä maailman kaikkeuden romauttava päivitys.

Mathias: JOS SINÄ OLISIT PITÄNYT ”VAIMOSI” TYYTYVÄISENÄ, HÄN EI OLISI LÄHTENYT MINUN NORGENIN PERÄÄN!
Berwald: JOS SINÄ ET OLISI TYPERYS, TINON EI OLISI TARVINNUT
Mahias: Se perheenrikkoja!
   
Suloista miten Ruotsi puolustaa Suomea vaikka heidän suhteensa on hienoisessa kriisissä.

Mathias: Sinun typerä ”vaimosi” varasti minun poikaystäväni!
Berwald: Sinun typerä ”poikaystäväsi” varasti minun vaimoni!
Mathias: Norge ei olisi jättänyt minua, jos se viettelevä, inhottava suomalainen ei olisi vienyt häntä!
Berwald: ÄLÄ PUHU HÄNESTÄ PAHAA!
Mathias: Mutta hän on paha! Kysy vaikka Islandilta!
Voi Islanti parkaa kun hän joutuu todistamaan tätäkin keskustelua. Niinpä niin Tanska, Norjahan ei tietenkään tehnyt päätöstä itse vaan Tino on niin häijy ja paha että hän manipuloi mitä julmimmin viattoman Norjan mukaansa. Ruotsi taitaa sitten ajatella saman kaavan mukaan mutta tämä pahan ruumiillistuma vaihtaa vain hänen syytöksessään nimeä.

   
Lukas Bondevik: Ajattelin jotain hieman yksityisempää. Et ole vielä nähnyt kansallispuistojani, ethän?
Tino Väinämöinen: En. En ole nähnyt sitä puolta sinusta ;- )
Lukas Bondevik: Hmm-m, sitten minulla on idea.
Tino Väinämöinen: Maltan tuskin odottaa, rakas!
Oi oi miten herkullinen kohta tästä parituksesta! Nautin tästä kohdasta täysin sydämin!

Tino Väinämöinen: Hei! Minä pystyn pitämään itsestäni huolen ilman, että te kaikki paapotte minua!
Lukas Bondevik: Hys, Fin. Minä hoidan tämän.
Mathias Densen: Niin, ole kiltti vaimo Fin.
Tino Väinämöinen: …Hyvä on. Nyt minä olen vihainen.
   
Voi Tino suuttui, no Tanska kyllä kerjäsi sitä mutta toisaalta Tanskahan kokee että Suomi varasti hänen Norjansa. Tanska ohittaa sopivasti sen että Norja tekee päätökset itse eikä ole minkään loitsun vallassa jolla häntä komennetaan. Voi Tino parkaa kukapa aikuisena enää haluaisi olla paapottu!
Tinon nimi sopii muuten hyvin hänelle sehän tarkoittaa "pieni soturi" ja "voimakas".

Eirikur Steilsson: …Ihan hemmetin hienoa.
Tämä Islannin kommentti Hemmetin hienoa ehti muuttua jo tämän osan aikana klassikoksi. Voiko hän mitenkään paremmin tilannetta kommentoida, kun asiat menee vain ei toivottuun suuntaan yhä enemmän.
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

krizzey

  • ***
  • Viestejä: 8
Ahhahah tää oli ihan huippu! XDd Oon oikeesti lukenu ton varmaa kolme kertaa enkä vaa pysty lopettaan nauramista... Ja Is <3 Miten paljon tuskaa se joutuukaan kokemaan ku sen perhe on täynnä sekopäitä (love ya nordics <3)

Mitä NorFiniin tulee, nii hauskaa saada vaihteluu vähä tohon kuvioon :Dd Vaik eipä silti, oon kyllä iteki noiden perinteisten parien (voiks tolleen ees sanoo XD) shippaaja henkeen ja vereen, joten arvostan myös ko suhteen ei-niin-vakavuutta. Paitsi toisaalta... Mut ah, kunnon draamaa; ei tuu elämästä tylsää ainakaan jos oot Islanti

Lainaus
... Ihan hemmetin hienoa
Ei lisättävää :'D Kuolotarta kompaten, tää on jo legenda.

Ja Eduard you know about this?
Lainaus
Eduard von Bock: Minä luulin että SuFin on ikuinen
   Tino Väinämöinen: …Mitä on SuFin?
   Eduard von Bock: Tuota. Sitä on aika vaikea selittää.

Pakko vielä sanoo, että kuitenki yllättävän hyvin noi kaikki oli omia itsejään. Vaikka toi tilanne ja kaikki nyt oli aika absurdeja, nii pieniä tapauksen pakottamia hassuuksia lukuunottamatta jokaisen pysty tunnistamaan itsekseen. Sul on joku uskomaton maaginen kyky saada noi kaikki aina reagoimaan tilanteisiin just omalla tavallaan, olipa se tilanne kuinka omituinen tahansa.

En ollukaa aikoihin lukenu näitä ja nyt täällä oliki kaksin kappalein :D Koko tää Hetabookin idea on mahtava, kiitos ku jatkoit tätä! Ja toi tummennuksien puuttuminen ei kyllä ainakaan mun lukemista haittaa ollenkaa. Nyt tuli kyllä jotenki tosi hämärä ja kämänen kommentti (ja sekava, en itekää saa täst enää selvää, mut laitetaan kuumeen piikkiin...), mut ehkä ens kerral paremmin XD

~ Krizzey
Porkkanan? Sä lähetit mulle postissa porkkanan?

Vyra

  • Vieras
Kiitos Kuolotar ja Krizzey! Aivan ihania kommentteja :3  NorFin otettiin niin hyvin vastaan, että ehkä tässä pitää alkaa enemmän harkitsemaan paria oneshottia, jotka on pyörinyt mielessä jo hetken.
Islannin elämä ei ole koskaan tylsää!

Lainaus
Ja Eduard you know about this?
*tappajahaitunnari*

Teinidraama jatkuu! Tämän osan kaikki kohdat liittyvät vielä tähän samaan. Sisentäminen on muuten tosi ärsyttävää puuhaa, joten yksinkertaistin taas ja tästä lähtien päivitysten kommentit eivät ole enää sisennetty. Päivitykset on kuitenkin eroteltu toisistaan tähdillä, joten etteköhän työ huomaa mikä on kommentti ja mikä oikea päivitys.


Osa 17.

Ludvig julkaisi ryhmässä EUROOPAN UNIONI
Osaako joku selventää, mikä on Pohjois-Euroopan tilanne? Olen lähettänyt heille nootin koskien vakavia laiminlyöntejä töiden suhteen, mutta ilmeisesti laiminlyönnit ovat niin vakavia että he eivät edes vastaa viesteihin.

Eduard von Bock: He ovat sodassa. Palaa asiaan puolenvuoden kuluttua.
Ludvig: Anteeksi, mitä?
Gilbert Beilschmidt: Ha ha! West ei tiedä!
Ludvig: Selittäkää asia nyt heti.
Elizabeta Héderváry: He ovat sodassa rakkauden vuoksi! Todellinen paritussota! Odotan lopputulosta jännityksellä.
Ludvig: Pyysin selitystä
Gilbert Beilschmidt: Se on juuri niin kuin Eli sanoo! He aloittivat, koska suuttuivat kaikki toisilleen ja sitten tapahtui jotain outoa ja nyt         he ovat sodassa.
Eduard von Bock: Jota kuinkin noin.
Ludvig: Yritättekö te väittää minulle että yksi koko Euroopan järkevimmistä (Tanska pois lukien) ryhmistä vain päätti ryhtyä sotaan keskenään mitättömien rakkaushuolien vuoksi?
Elizabeta Héderváry: En kutsuisi tätä draamaa mitättömäksi.
Feliks Łukasiewicz: Siis juurikin niikun noin.
Ludvig: Mitä ihmettä? Miten se tapahtui?
Eirikur Steilsson: Minä voin ehkä selittää tämän.
Kaikki alkoi siitä kun Dan halusi tapella Sveen kanssa. Kuten aina, hän alkoi provosoida Sveetä niin kauan että lopulta sai tappelunsa.         Siihen ei muuten mennyt kauaa. Kuitenkin Nore päätti tällä kertaa että tämä saisi olla viimeinen kerta. Hän onnistui houkuttelemaan Suomen mukaan ideaansa ja yhdessä he alkoivat teeskennellä olevansa ”yhdessä”. Se meni aluksi juuri niin kuin Nore suunnitteli ja Dan ja Sve kumpikin olivat hyvin, hyvin surullisia. Koko juttu kuitenkin karkasi käsistä siinä vaiheessa, kun Dan alkoi haastaa riitaa Sveen kanssa ja haukkua Finiä. Svee ja Nore asettuivat kumpikin Finin puolelle, mistä taas Fin hermostui koska hän ajatteli heidän pitävän häntä heikkona. Fin on muuten vihainen myös Danille, koska Dan käytti v-sanaa.  Ja niin he siis päätyivät sotaan keskenään.
Ludvig: Kiitos. Saanko vielä selvityksen nykytilanteesta?
Eirikur Steilsson: Yritän selvittää sen. Pieni hetki.
Eirikur Steilsson: Okei, nykytilanne: Nore on sekä Dania että Sveetä vastaan. Dan on kaikkia vastaan, mutta Svee on vain Finiä vastaan. Fin on Sveetä ja Norea vastaan, koska hän oli aluksi vain Sveetä vastaan, mutta sitten Nore käski häntä jättämään Sveen hänelle ja keskittymään Daniin, mistä Fin suuttui ja ilmoitti olevansa myös Norea vastaan. Sillä hetkellä Dan ja Nore liittoutuivat vahingossa hetkeksi Finiä vastaan, mutta julistivat sodan jälleen pian toisilleen. Sveen mielestä Finin pitäisi pysyä poissa tästä, joten hän on Finiä vastaan pitääkseen hänet pois muiden taisteluista. Tiedän, se on täysin älytöntä logiikkaa. Svee on ilmeisesti myös jotenkin Dania vastaan, mutta hän on liian kiireinen Finin kanssa toteuttaakseen mitään. Tätä on nyt jatkunut kaksi kuukautta.
Eirikur Steilsson: Mikään tästä ei muuten vaikuta valtioiden toimintaan oikeasti, jos olette ihmetelleet miksi ihmiset ovat silti rauhallisia eikä media ole vielä repinyt otsikoita tästä.
Eirikur Steilsson: Ja kyllä, yritin vedota heidän johtajiinsa jotta he lopettaisivat tämän. Tässä on vastaukset ja vannon, että nämä ovat suoria lainauksia:
Tanskan johtaja – Luojan kiitos, nyt hän ei yritä tehdä ”töitä” hetkeen!
Norjan johtaja – Heh, pitäähän miehellä nyt harrastuksia olla.
Suomen johtaja – Ihan sama, mutta… Onhan meidän puoli voitolla tai ainakin parempi kuin Ruotsi?
Ruotsin johtaja – Hän on tekemässä mitä? Miten ihmeessä hänet on saatu provosoitua mukaan? Ei, tämä ei voi olla totta.
Oma johtajani – Jätä heidät vain rauhaan. Se on viisainta.
Ludvig: Kiitos selonteosta. Voinko luottaa siihen, että yrität vielä saada tilanteen takaisin järjestykseen?
Eirikur Steilsson: Kai minun on pakko.
Eduard von Bock: Mitä sinä Islanti muuten edes teet tässä ryhmässä, kun et ole EU-valtio?
Eirikur Steilsson: En edes tiedä.

***

Eirikur Steilsson julkaisi ryhmässä POHJOISMAIDEN SOTA – NORDENS KRIG
Voisitteko te nyt jo lopettaa tämän?! Kolme kuukautta on aivan tarpeeksi!
   
Lukas Bondevik: Ei ennen kuin tämä on lopullisesti selvitetty
Mathias Densen: ja jokainen myöntänyt, että minä olen meistä paras!
Tino Väinämöinen: No se ei ainakaan tule koskaan tapahtumaan.
Mathias Densen: Kuka on sitten parempi? Sinäkö Fin? Sinä olet vain Svean vaimo!
Berwald Oxenstierna: Turpa kiinni, Dan.
Tino Väinämöinen: Pysy poissa tästä, Ruotsi! Minä päihitän tuon miehen itse.
Eirikur Steilsson: HILJAA!
Eirikur Steilsson: Jos en muuten saa teitä lopettamaan niin tässä muutamia totuuksia. 1. Te olette typeriä kaikki. 2. Nore on tässä mukana enää vain sen takia että on liian ylpeä lopettaakseen 3. Dan on mukana vain siksi, että ei halua myöntää olleensa väärässä 4. Fin on mukana vain koska oli vihainen aivan pikkujutun vuoksi ja hänestä on hauskaa päihittää Sve. 5. Sve on hämmentynyt eikä osaa päättää ollako iloinen siitä että Fin on iloinen vai surullinen siitä, että Fin ei ehkä pidäkään hänestä mistä muuten pääsemmekin kohtaan 6. TÄMÄ KAIKKI ON VALHETTA! Nore ja Fin eivät ole koskaan olleet yhdessä! Ihan oikeasti, se kaikki oli vain huijausta koska kukaan ei enää jaksa katsoa kun Dan ja Sve tappelevat. 7. Te. Kaikki. Olette. TYPERYKSIÄ!
Tino Väinämöinen: Aww, et olisi kertonut vielä. Minulla oli hauskaa :- )
Mathias Densen: Mitä? Eikö Fin siepannutkaan Norgea?
Eirikur Steilsson: Ei. Se oli vain huijausta.
Lukas Bondevik: Aivan.
Mathias Densen: PARAS PÄIVÄ IKINÄ! Mutta miksi te teitte niin?
Eirikur Steilsson: He kyllästyivät siihen, että te kaksi typerystä tappelette koko ajan.
Lukas Bondevik: Veli on oikeassa. Me päätimme huijata teitä, jotta lopettaisitte tappelun. Myönnän, että tämä lähti käsistä, mutta tämä oli myös erittäin hauskaa.
Mathias Densen: Jes, jes, jes! Norge on siis vapaa!
Lukas Bondevik: Hm. Se ei tarkoita, että voit automaattisesti olettaa että palaan luoksesi.
Mathias Densen: Minä viettelen sinut ; ) Ja voitan samalla Svean siinä vedossa…
Berwald Oxenstierna: Etkä voita.
Eirikur Steilsson: Älkää aloittako taas.
Lukas Bondevik: Is on oikeassa. Tämä oli hauskaa, mutta on aika palata oikeisiin töihin.
Tino Väinämöinen: Pöh : - ( Mutta otetaan uusiksi taas? Minulla oli jo hyvä johto Ruotsista.
Berwald Oxenstierna: Jääkiekko ensi viikolla?
Tino Väinämöinen: Totta hemmetissä! Nähdään jäällä, Ruotsi!
Eirikur Steilsson: Onko tämä sota siis nyt ohi?
Lukas Bondevik: Kyllä. Mutta jos haluat mukaan ensikerralla niin minulla on tarvetta tukijoukoille.
Eirikur Steilsson: En halua. Te olette lapsellisia.
Mathias Densen: Kamoon, Is. Se oli hauskaa!
Eirikur Steilsson: Joo, ihan hemmetin hienoa.
Mathias Densen: Ha, myönsit!
Eirikur Steilsson: Sitä kutsutaan sarkasmiksi, Dan. Luulisi sinun tunnistavan sen kun olet kuitenkin asunut veljeni… Tai ihan sama. Menkää jo töihin. Loma on ohi.

***

Ryhmä POHJOISMAIDEN SOTA – NORDENS KRIG päivitti tietojaan:
Sota on ohi! Lopputulokset:
Islanti: 103 pistettä
Suomi: 97 pistettä
Norja: 97 pistettä
Tanska: 84 pistettä
Ruotsi: 82 pistettä
Voittaja on Islanti!
   
Mathias Densen: Ha ha! Svea oli huonoin!
Lukas Bondevik: Sanoo mies, joka oli toiseksi huonoin 19 pisteen erolla johtoon.
Tino Väinämöinen: Parempi kuin Ruotsi! Ei edes haittaa, että jaan kakkossijan : ’)
Lukas Bondevik: Sinulla oli hyvä tyyli.
Berwald Oxenstierna: Hyvä.
Mathias Densen: Hei muuten, miten ihmeessä Is onnistui voittamaan vaikka ei edes ollut mukana?
Eirikur Steilsson: Minä olen vain niin hyvä.
Mathias Densen: Kuka laski nämä pisteet?
Eirikur Steilsson: Se on salaisuus
Lukas Bondevik: Niin on.
Mathias Densen: Aha, okei.

***

Berwald Oxenstierna > Tino Väinämöinen
Take a chance on me?
   
Tino Väinämöinen: No, mikäpä ettei.
Berwald Oxenstierna : )

***

Berwald Oxenstierna > Mathias Densen
Minä voitin.

Mathias Densen: Mitä? Miten? Tino, kamoon, yksi lause ja sinä kaadut ruotsalaisen syliin kuin pyörtyvä neito?
Tino Väinämöinen: Entä sitten? Hän tekee hyviä korvapuusteja ja voitin hänet eilen jääkiekossa, joten olen hyvällä tuulella.
Berwald Oxenstierna: Dan on vain huono.
Mathias Densen: Enkä ole! Norge vain vaatii hieman enemmän.
Eirikur Steilsson: Enemmän? Olisitte nähneet kuinka hän itki veljeni perään. Sitä myötähäpeän määrää.
Mathias Densen: Ainakaan minä en ole ”liian helppo” tai erakko niin kuin eräät!
Lukas Bondevik: Vai niin. Tino, menisitkö kanssani naimisiin?
Tino Väinämöinen: Miten hyviä korvapuusteja sinä teet?
Lukas Bondevik: Kymmenen kertaa parempia kuin Sverige.
Tino Väinämöinen: Okei! :- )
Mathias Densen: EI!
Tino Väinämöinen: Heh ;- )

***

Ludvig julkaisi ryhmässä EUROOPAN UNIONI
Kiitos Islannille ripeästä ja järjestelmällisestä toiminnasta. Pohjois-Eurooppa on nyt palannut töihin aivan niin kuin pitää.
   
Eirikur Steilsson: Ole hyvä.
Lukas Bondevik: Kaikki oli Danin syytä.
Eduard von Bock: Miten te kaksi olette tässä ryhmässä?!
Lukas Bondevik: Ei mitään hajua.
Eirikur Steilsson: Ei niin.


A/N: Seuraavalla kerralla uudet draamat!
Btw, kun mainitsin että tämä koko juttu lähti ABBAsta niin kyseessä oli tosiaan tuo take a chance on me -kappale, joka muuten kertoo juuri siitä, että laulaja toivoo rakkaansa tulevan hänen luokseen sitten kun sen rakkaan edellisen suhde kaatuu (tai jotain sinne päin) eli mä laitoin nää tyypit draamaan ja tappelemaan ihan vain siksi että saan yhdessä pienessä kohdassa laittaa Ruotsin iskemään Suomea tuolla. Järkeä? Tietenkin!

Cazi

  • *
  • Viestejä: 2
Oh gosh, nää on ihan mahtavia XDDD Nauroin ihan helvetisti. Kiitokset siitä :'D
Nyt en tän parempaa kommenttia saa aikaiseksi, koska oon koulussa, mutta ilmoitan lukevani tätä ^^'

Vyra

  • Vieras
Cazi: Kiitos! Mulle riittää ihan, että välillä käyään kertomassa että joku näitäkin lukee :) Ei näitä jaksais ihan turhaankaan tehä ja aika usein kommat motivoi tosi paljon ja antaa uusia ideoita!

Tällä kertaa leikitään hippaa!

Osa 18.


Aksel Väinämöinen on paikassa Helsinki
Tino, hippa!

Tino Väinämöinen: Aksel!
Aksel Väinämöinen: Ota minut kiinni, jos saat, kultaseni!

***

Tino Väinämöinen on paikassa Helsinki

Aksel Väinämöinen: Olet myöhässä.

***

Aksel Väinämöinen on paikassa Kouvola

***

Tino Väinämöinen on paikassa Tampere

Aksel Väinämöinen: Yritit ennakoida?
Tino Väinämöinen: Jep
Aksel Väinämöinen: Ei toiminut, kultaseni.

***

Aksel Väinämöinen on paikassa Uumaja
Perhana, väärä suunta

Tino Väinämöinen: Hah : -D
Aksel Väinämöinen: Älä naura, kultaseni. Tämä on kamalaa. Hyi millaista täällä on.
Tino Väinämöinen: Miten ihmeessä onnistuit menemään laivaan ja ylittämään rajan vahingossa?
Aksel Väinämöinen: Ei ollut tarkoitus nousta pois laivalta, mutta sattui pieni virhe.
Tino Väinämöinen: Miten voi tehdä niin ison virheen, että nousee laivalta väärässä satamassa?
Aksel Väinämöinen: Älä yritä väittää ettet olisi koskaan tehnyt samaa virhettä, kultaseni. Sinä tiedät, mitä laivoilla tehdään!
Tino Väinämöinen: Juu, en kyllä voi kieltä.

***

Tino Väinämöinen on paikassa Vaasa
Helppoa, ei tarvitse kuin odottaa.
   
Aksel Väinämöinen: Ihanko oikeasti luulit, että saat minut noin helposti kiinni, kultaseni?

***

Aksel Väinämöinen on paikassa Guovdageaidnu
Et koskaan saa minua kiinni, Tino!

***

Lukas Bondevik on paikassa Guovdageaidnu henkilön Aksel Väinämöinen seurassa
Mutta minäpä saan

Aksel Väinämöinen: Huijausta!
Tino Väinämöinen: Älä päästä häntä karkuun!

***

Mathias Densen on paikassa Oslo
Norgeeeeee!
   
Lukas Bondevik: Anteeksi, Tino, minun on mentävä estämään toinen katastrofi. Nyt heti.
Aksel Väinämöinen: Hah!
Tino Väinämöinen : -(
Mathias Densen : )

***

Aksel Väinämöinen on paikassa Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä

Tino Väinämöinen: Mitä hemmettiä?
Aksel Väinämöinen: Etkö muka omia paikkojasi tiedä, kultaseni?
Tino Väinämöinen: En
Aksel Väinämöinen: Ai jai, ehkä minun pitäisi sittenkin olla oikea Suomi
Tino Väinämöinen: Sinä et edes osaa nimetä meidän kolmea suurinta kauppakumppania.
Aksel Väinämöinen: Osaanpas! Ne ovat se yksi sekopää, ärsyttävä tyyppi ja se josta en pidä.
Tino Väinämöinen: Sinä et pidä kenestäkään.
Aksel Väinämöinen: Olin siis aivan oikeassa, kultaseni!

***

Tino Väinämöinen on paikassa Oslo henkilöiden Lukas Bondevik ja Mathias Densen seurassa
Jos minä kerta olen hippa, niin eihän minun oikeastaan tarvitse jahdata vain Akselia… Norja, hippa!
   
Lukas Bondevik: Helppoa. Dan, hippa.
Mathias Densen: Saanko kiusata Sveaa nyt?
Lukas Bondevik: Anna mennä vaan.
Mathias Densen: Jes, Norge antoi luvan!

***

Mathias Densen on paikassa Tukholma
Hippa, Svea! Hah ha, minä olen paras!

Berwald Oxenstierna: Hm.

***

Eirikur Steilsson on paikassa Tukholma
Mitä ihmettä täällä tapahtuu?
   
Berwald Oxenstierna: Hippa.
Eirikur Steilsson: Voi…

***

Eirikur Steilsson on paikassa Helsinki henkilön Tino Väinämöinen seurassa
Hippa
   
Tino Väinämöinen: Mutta en minä ole Helsingissä
Aksel Väinämöinen: Mutta minä olen.
Eirikur Steilsson: Suomi tai melkein-Suomi, mitä väliä?
Tino Väinämöinen: Islanti, nyt kuule.
Aksel Väinämöinen: Melkein-Suomi? Melkein-Suomi?!
Eirikur Steilsson: Ihan oikeasti, ei väliä.
Aksel Väinämöinen: Grönlanti, Islanti, ei väliä.
Eirikur Steilsson: Me olemme aivan eri paikoissa.
Aksel Väinämöinen: Ei väliä, Grönlanti.

***

Aksel Väinämöinen on paikassa Trondheim henkilön Lukas Bondevik kanssa
Koston aika. Hippa!
   
Lukas Bondevik: Miten sinä tiesit, että minä olen täällä?
Aksel Väinämöinen: Ei ollut edes vaikea arvata.
Mathias Densen: Siellä sinä siis olet, Norge! Olen etsinyt sinua kaikkialta!
Lukas Bondevik: Joillekin se oli vaikea arvata.

***

Lukas Bondevik on paikassa Åre henkilön Tino Väinämöinen kanssa
Hippa.

Tino Väinämöinen: Ihan epäreilua odottaa kisoihin asti! Minä en edes muistanut tätä enää.
Lukas Bondevik: Mutta minä muistin. Ala toimia.
Tino Väinämöinen: Norja perhana.

***

Tino Väinämöinen on paikassa Östersund henkilön Berwald Oxenstierna kanssa
Hippa, Sve!

Berwald Oxestierna: Hm.
Aksel Väinämöinen: Menit sitten helpolla, kultaseni?
Mathias Densen: Niin. Ihan kun Svea olisi edes yrittänyt karkuun, hän on täysin Tinon tossun alla!
Tino Väinämöinen: Entä sitten :-p Itse jäit kiinni Norjalle alle viidessä minuutissa.

***

Berwald Oxenstierna on paikassa Kööpenhamiina
Hippa, Danmark
   
Mathias Densen: Hän yllätti takaapäin!
Lukas Bondevik: Takaapäin?
Mathias Densen: Ja. Norge, minulla on kuhmu päässä, tule suutelemaan se kuntoon : (
Lukas Bondevik: Sinä paranet ilmankin.
Mathias Densen: Mutta Svea löi minua!
Tino Väinämöinen: Hän löi?
Mathias Densen: Ja, halolla!
Berwald Oxenstierna: Se oli lankku. Ei halko.
Tino Väinämöinen: Oletkohan sinä nyt ymmärtänyt hipan idean väärin?
Lukas Bondevik: Ei. Hän on ymmärtänyt tämän aivan oikein.
Mathias Densen : (

***

Mathias Densen on paikassa Reykjavik henkilön Eirikur Steilsson kanssa
Hippa!
   
Eirikur Steilsson: Vieläkö tämä on menossa?
Lukas Bondevik: Ja. Odota, bror, haluan testata Sverigen taktiikkaa.
Mathias Densen: Mikä taktiikka?
Lukas Bondevik: Huomaat kyllä.
Mathias Densen: Okei!
Eirikur Steilsson: Jaahas, ihan miten vaan haluat, Nore

***

Eirikur Steilsson on paikassa Reykjavik henkilön Lukas Bondevik ja Mathias Densen kanssa
Hippa. Ole hyvä, Nore.
   
Lukas Bondevik: Kiitos. Kerrotko vielä, mikä oli sen yhden tulivuoren nimi?
Eirikur Steilsson: Minkä niistä? Minulla on monta.
Lukas Bondevik: Sen, millä on hankala nimi.
Eirikur Steilsson: Niillä kaikilla on… Äh, ihan sama. Eyjafjallajökull.
Lukas Bondevik: Kiitos, bror.
Eirikur Steilsson: Miten vaan. Muista ottaa Dan mukaasi, kun häivyt. Hän on ärsyttävä.

***

Lukas Bondevik on paikassa Bláa lónið henkilön Mathias Densen kanssa
Hippa
   
Eirikur Steilsson: Minä luulin, että sinun piti tehdä jotain tulivuoreen ja Sveen taktiikkaan liittyvää?
Lukas Bondevik: Ja, tuli hieman muutoksia.
Mathias Densen: Minulla ja Norgella oli aivan upea, romanttinen loma!
Eirikur Steilsson: Siis mitä?
Mathias Densen: Romanttinen loma! Uimme yhdessä ja hiivimme yöllä ulos suutelemaan kuunvalossa.
Lukas Bondevik: Danmark.
Mathias Densen: Rakastimme toisiamme aivan kuten rakastavaisten kuuluu!
Lukas Bondevik: Danmark, tuo on tarpeeksi.
Eirikur Steilsson: Menittekö te minun laguuniini kuhertelemaan?
Mathias Densen: Eikä vain kuhertelemaan!
Eirikur Steilsson: Ulos maastani! Te molemmat! Älkää ikinä tulko takaisin!
Lukas Bondevik: Tämän takia minä käskin sinun pitää asiasta turpasi kiinni, Dan.
Mathias Densen : )

***

Mathias Densen on paikassa Helsinki henkilöiden Lukas Bondevik, Mathias Densen, Berwald Oxenstierna ja Tino Väinämöinen kanssa
Pohjoismaiden kokous! Hippa!
   
Tino Väinämöinen: Hippa!
Lukas Bondevik: Hippa.
Berwald Oxenstierna: Hippa.
Tino Väinämöinen: Hippa!
Eirikur Steilsson: Hippa.
Mathias Densen: Hippa!
Lukas Bondevik: Hippa.
Berwald Oxenstierna: Hippa.
Eirikur Steilsson: Hippa. Onko kukaan oikeasti selvillä, kuka on hippa nyt?
Lukas Bondevik: Ei.
Tino Väinämöinen: Ei todellakaan.
Mathias Densen: Loppuuko leikki tähän? : (
Berwald Oxenstierna: Hmm.
Lukas Bondevik: Enemmän minua huolettaa se, että tämä kokous kuluu kokonaan siihen että huudamme kaikki ”hippa” koko ajan.
Eirikur Steilsson: Sama.
Tino Väinämöinen: Minä hoidan tämän homman!

***

Tino Väinämöinen on paikassa Muumilaakso henkilön Aksel Väinämöinen kanssa
Hippa, Aksel.
   
Aksel Väinämöinen: Miten hemmetissä sinä löysit minut?
Tino Väinämöinen: Olen jo pitkään epäillyt, että sinulla ja Haisulilla on epäilyttävän paljon yhteistä. Ajattelin vain tarkistaa.
Aksel Väinämöinen: Ensinnäkin, Haisuli on erinomainen esikuva. Toiseksi, itse seurustelet Mörön kanssa, kultaseni.
Tino Väinämöinen: Ei Ruotsi ole Mörkö :- D
Berwald Oxenstierna: Hm.
Aksel Väinämöinen: Ei kyllä paljoa eroa löydy.

***

Tino Väinämöinen > Aksel Väinämöinen
No? Siitä on jo viikko, etkö muka saa meistä ketään kiinni?
   
Aksel Väinämöinen: Kärsivällisyyttä, kultaseni. Olisin napannut teistä jokaisen minuuteissa, mutta aion olla tarkempi, ovelampi ja juonikkaampi. Te ette tule koskaan tietämään milloin isken, ja kun huomaatte, on jo liian myöhäistä.
Eirikur Steilsson: Melkein-Suomi on pelottava.
Mathias Densen: Jep, Finland Kakkonen on!
Aksel Väinämöinen: Te kaksi olette todella korkealla minun listallani.
Mathias Densen: Jes! : D
Tino Väinämöinen: Aksel, kun sinä isket, me olemme valmiina.
Aksel Väinämöinen: Kultaseni, te ette tule koskaan tietämään mikä teihin iski.
Tino Väinämöinen:  Niinhän sinä luulet.
Mathias Densen: Kyllä! Me olemme parhaita!
Berwald Oxenstierna: Hm.
Eirikur Steilsson: Tuota. Kai te tiedätte, että ”hippa” on vain lasten peli?
Aksel Väinämöinen: Vain peli? Pyh, ihan kuin sanoisi että muumit ovat vain kirjoja.
Tino Väinämöinen: Kyllä tämä on vakava asia.
Mathias Densen: Vain paras voi voittaa!
Berwald Oxenstierna: Hm!
Eirikur Steilsson: Okei. Sekopäät.
Lukas Bondevik: Samaa mieltä, bror.


A/N:Kaikki mainitut paikkakunnat ovat oikeasti olemassa! 
Aksel muuten asuu Tampereella, jos ette sattuneet muistamaan. Asia on mainittu jonkun kerran aiemmin jossain, mut Jatkossa on lopussa enemmän siitä. Siitä puheen ollen, se fikki on vähän jumissa mut ei tosiaankaan jäämässä kesken, että ei mitään hätää jos joku on jo ollut huolissaan. Se vain jumittaa.

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Oi oi kaksi lukua!

Molemmissa oli mukavasti toimintaa ja osassa 18 pohjoismaat pääsivät loistamaan samoin kuin Valtion osasta lomalla oleva Aksel. Toivottavasti tulee tulevaisuudessa luku myös keski ja etelä eurooppaan valtioista. Hippa leikki näytti maistuvan pohjoismaille ja heillä taitaa olla niin runsas kilpailuvietti että leikistäkin tulee kisa jossa pitää voittaa toinen. Osa näistä paikkakunnan nimistä jätti kyllä ihan kysymysmerkiksi ???

Ludvig: Yritättekö te väittää minulle että yksi koko Euroopan järkevimmistä (Tanska pois lukien) ryhmistä vain päätti ryhtyä sotaan keskenään mitättömien rakkaushuolien vuoksi?
Voi Saksa älä aliarvio rakkauden voimaa! Tämä lause sai minut naurahtamaan.

Tanskan johtaja – Luojan kiitos, nyt hän ei yritä tehdä ”töitä” hetkeen!
Norjan johtaja – Heh, pitäähän miehellä nyt harrastuksia olla.
Suomen johtaja – Ihan sama, mutta… Onhan meidän puoli voitolla tai ainakin parempi kuin Ruotsi?
Ruotsin johtaja – Hän on tekemässä mitä? Miten ihmeessä hänet on saatu provosoitua mukaan? Ei, tämä ei voi olla totta.
Oma johtajani – Jätä heidät vain rauhaan. Se on viisainta.
Repesin näille kommenteille! Tanskan johtajan kommentti oli paras, vaikuttaa selvästi että Tanskan johtajat haluavat tämän istuvan nurkassa tekemättä yhtään mitään. Norjan johtajan kommentti sai myös hymyn huulille.:)

[quote author=Vyra link=topic=24176.msg788194#msg788194 date=1446138274
Lukas Bondevik: Vai niin. Tino, menisitkö kanssani naimisiin?
Tino Väinämöinen: Miten hyviä korvapuusteja sinä teet?
Lukas Bondevik: Kymmenen kertaa parempia kuin Sverige.
[/quote]
Korvapuustien leivontataito ratkaisee sen kenen kanssa menee naimisiin? No on aika vähät vaatimukset. Tämä oli tälläinen mukava loppu kevennys tälle teinidraamalle.

Tino Väinämöinen: Sinä et edes osaa nimetä meidän kolmea suurinta kauppakumppania.
Aksel Väinämöinen: Osaanpas! Ne ovat se yksi sekopää, ärsyttävä tyyppi ja se josta en pidä.
Tino Väinämöinen: Sinä et pidä kenestäkään.
Aksel Väinämöinen: Olin siis aivan oikeassa, kultaseni!
Aksel saisi kauppasuhteet nopeasti kuihtumaan asenteellaan:)   



Mathias Densen: Romanttinen loma! Uimme yhdessä ja hiivimme yöllä ulos suutelemaan kuunvalossa.
Lukas Bondevik: Danmark.
Mathias Densen: Rakastimme toisiamme aivan kuten rakastavaisten kuuluu!
Lukas Bondevik: Danmark, tuo on tarpeeksi.
Eirikur Steilsson: Menittekö te minun laguuniini kuhertelemaan?
Mathias Densen: Eikä vain kuhertelemaan!
Eirikur Steilsson: Ulos maastani! Te molemmat! Älkää ikinä tulko takaisin!
Voi Islanti parkaa! =)
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Slytherin cat

  • Vieras
Vs: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 18. osa 7.11.
« Vastaus #75 : 11.11.2015 19:25:07 »
Heipä hei.
Ajattelin kommentoida lyhyesti tuota "teinidraamaa" tai mikä olikin.
Siis
NorFin
Voi kyllä ♡

Vaikka eihän se mikään otp ole, mutta olen aina tykännyt :'D
Tuo oli muutenkin ihan mahtava teksti.
Islanti toisti paljon "ihan hemmetin hienoa"
Mut joo siis

ihan hemmetin hieno koko tämä hetabook-ficci
(DenNoria ♡ *hihkuu ääneen*)

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 18. osa 7.11.
« Vastaus #76 : 06.12.2015 16:16:48 »
Kiitos kommenteista! :3
Tää on nyt nopea päivitys.

19. Osa

Ludvig julkaisi ryhmässä EUROOPAN UNIONI
Seuraava kokous on ensiviikon keskiviikkona. Kaikilla on läsnäolopakko ja seuraavilla henkilöillä pitäisi olla valmisteltuna puheenvuoro: Englanti, Espanja, Slovenia ja Tanska. Puheenjohtajana toimii Tšekki ja kokouspaikkana hänen pääkaupunkinsa Praha. Muistakaa saapua paikalle ajoissa ja hyvässä järjestyksessä.
   
Tim van der Holland: Taas kokous?
Antonio Fernandez Carriedo: Vastahan meillä oli viime kuussa : (
Ludvig: Nämä kokoukset ovat kerran kuussa.
Lukas Bondevik: Dan on hukassa, mutta etsin ja toimitan hänet paikalle ajoissa.
Ludvig: Kiitos, Norja.
Eduard von Bock: Miksi Norja on edelleen tässä ryhmässä?
Lukas Bondevik: Se on salaisuus.
Eirikur Steilsson: Jeah.
Eduard von Bock: Ja Islanti myös?!
Lukas Bondevik: Meillä on paljon salaisuuksia.
Eirikur Steilsson: Ja kenen luulit pitävän huolta siitä, että Dan ikinä edes huomaa mitään tästä ryhmästä?
Eduard von Bock: Tino ja Ruotsi?
Lukas Bondevik: Heillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten Dan toimii.Eirikur Steilsson: Te tarvitsette meitä.
Ludvig: Tämä koko asia olisi paljon helpompi, jos te kaksi vain liittyisitte Unioniin.
Lukas Bondevik: Ei ikinä. Olin kerran Unionissa ja se Unioni oli tarpeeksi.
Eduard von Bock: Miksi te saatte olla vapaasti EU-ryhmässä, mutta minä en pääse Pohjoismaat-ryhmään? : (
Eirikur Steilsson: Me tiedämme, että Fin juoruaa sinulle muutenkin kaiken mitä siellä tapahtuu.
Tino Väinämöinen: Enkä juorua!
Eirikur Steilsson: Miksi muuten ravaisit Viron luona koko ajan?
Tino Väinämöinen: Samasta syystä kuin kaikki muutkin: halpa alkoholi.
Tino Väinämöinen: Oh, ja hän on myös ystäväni.
Eduard von Bock: Kiitos, Tino.
Tino Väinämöinen: Ole hyvä, Eesti :- p
Mathias Densen: Hei! Joku puhui halvasta alkoholista. Kutsuttiinko minua?
Lukas Bondevik: Ei, mene takaisin nukkumaan Dan.
Mathias Densen: Okei!

*

Mathias Densen: Juutinrauma on jäässä! Kamoon, Svea!
   
Berwald Oxenstierna: Hm.
Lukas Bondevik: Miksi ihmeessä hän lähtisi ylittämään jäätä, jos tietää että sinä aiot vain lyödä häntä kepillä?
Mathias Densen: Se on perinne!
Berwald Oxenstierna: Minä osun aina ensin.
Lukas Bondevik: Anteeksi, korjaan. Miksi ihmeessä kutsut hänet, jos vain tulet saamaan kepistä?
Mathias Densen: Se on perinne!

*

Mathias Densen: Ohlortlortlortlortlortlortlortlortlortlortlortlort. For fanden!
   
Lukas Bondevik: Mitä tällä kertaa?
Mathias Densen: Norge, anon poliittista turvapaikkaa!
Lukas Bondevik: Turvapaikka evätty. Mitä olet tehnyt?
Mathias Densen: Entä työperäistä maahanmuuttopaikkaa?
Lukas Bondevik: Sinä teet töitä huonosti. Ala jo kertoa.
Mathias Densen: Kansalaisuutta perhesiteiden perusteella?
Lukas Bondevik: Sinulla on jo minun kansalaisuuteni. Ikävä kyllä. Kerro nyt.
Mathias Densen: Ai niin onkin! Okei, siis se perinne Juutinraumasta ja silleen. No, jos vain sanotaan että se ei ollut Svea ketä löin sillä kepillä tällä kertaa.
Lukas Bondevik: Danmark. Ketä sinä löit kepillä? Kuka muka päätti vain kävellä jäätyneen meren yli ja oli vielä tarpeeksi hullu oikeasti tehdäkseen sen?
Mathias Densen: Finland!
Lukas Bondevik: Ah, olisi ehkä pitänyt arvata.
Mathias Densen: Hän on tosi pelottava ja vihainen. Norge, tarvitsen apua!
Lukas Bondevik: Miten sinä onnistuit sotkemaan hänet ja Sverigen keskenään? He eivät ole kovin samannäköisiä.
Mathias Densen: Paksut vaatteet hämäsivät enkä osannut odottaa ketään muuta kuin Sveaa! Kuka muu muka olisi lähtenyt ylittämään merta?!
Lukas Bondevik: Finland. Näköjään.
Mathias Densen: Auta Norge! Hän melkein osui minuun jo kerran!
Lukas Bondevik: Jos edes joskus vilkaisisit karttaa, huomaisit että minä ja hän olemme rajanaapureita. Ja vaikka hän ei jaksaisikaan kiertää pohjoisen kautta, meidän välissämme on vain yksi valtio ja se on, yllätys yllätys, Sverige. Luuletko, että Sverige edes yrittäisi estää häntä? Luulisin hänen vain tarjoavan nopeimman reitin maansa läpi ihan vain siitä ilosta että näkee sinut ahdettuna nurkkaan.
Mathias Densen: Voi pahus. Kuka on kaukana? Island! Island, auta.
Eirikur Steilsson: Enkä auta.
Mathias Densen: Päästä minut vain piiloon maahasi!
Eirikur Steilsson: Enkä päästä. Pysy poissa!
Tino Väinämöinen: Tanska, älä juokse. Haluan vain iskeä sinua tällä mukavalla kepillä :- )
Mathias Densen: Minä pyysin jo anteeksi!
Lukas Bondevik: Bror, hae popcornit. Tätä ei voi missata.
Eirikur Steilsson: Jep. Tulossa.
Berwald Oxenstierna : )
Mathias Densen : (

*

Tino Väinämöinen > Berwald Oxenstierna
Kun otetaan huomioon kaikki tosiseikat ja se, että minä olen meistä kahdesta kovempi tyyppi, sinä olet se vaimo tässä.

Mathias Densen: Wouwouwou!
Berwald Oxenstierna: Hm?
Tino Väinämöinen: Se on ihan totta!
Lukas Bondevik: Fin, et sinä voi vain sanoa toisille että he ovat vaimoja.
Tino Väinämöinen: Miksen? Ei Ruotsikaan koskaan kysynyt etukäteen.
Berwald Oxenstierna: Okei
Berwald Oxenstierna: Olen vaimo.
Tino Väinämöinen: Jee :-D
Berwald Oxenstierna: Mutta sinä olet myös.
Berwald Oxenstierna: M’ fru.
Mathias Densen: …Siis oletteko te nyt naispari, vai?
Tino Väinämöinen: Olemme kumpikin miehiä.
Berwald Oxenstierna: Ja vaimoja.
Tino Väinämöinen: Sinä se et sitten voi oikeasti luovuttaa edes kahdeksansadan vuoden jälkeen?
Berwald Oxenstierna: M’ fru : )

*

Berwald Oxenstierna, Mathias Densen, Lukas Bondevik ja 120 muuta onnittelivat käyttäjää Tino Väinämöinen hänen syntymäpäivänään!

Aksel Väinämöinen juhlii tänään syntymäpäiväänsä. Auta häntä tekemään siitä entistäkin parempi!

Tino Väinämöinen > Aksel Väinämöinen
Hyvää itsenäisyyttä, Aksel!
   
Tino Väinämöinen: Mitä sinä aiot tehdä tänään?
Tino Väinämöinen: Missä sinä edes olet? Olin ihan varma, että ilmestyt häiritsemään minua.
Tino Väinämöinen: Tuntematon sotilas loppui jo. Oikeasti, Aksel, missä sinä olet?
Tino Väinämöinen: Sinun on paras olla suunnittelematta mitään ”valloitusyritystä”
Tino Väinämöinen: Okei, paraati sujui ilman ongelmia, joten ainakaan siellä et ollut.
Tino Väinämöinen: Linnanjuhliin on enää tunti, Aksel.
Tino Väinämöinen: Sinun poissaolosi häiritsee minua enemmän kuin edes pitäisi.
Tino Väinämöinen: Aksel!
Aksel Väinämöinen: Älä hermostu, kultaseni, noin vanhan miehen pitäisi ajatella verenpainettaan.
Tino Väinämöinen: Missä sinä olet ollut?
Aksel Väinämöinen: Mikä ristikuulustelu tämä on? Kai mies nyt saa vapaassa maassa olla miten haluaa?
Tino Väinämöinen: Sinun tapauksessa oikeuksia pitäisi hieman rajoittaa.
Aksel Väinämöinen: Hah ha.
Tino Väinämöinen: Mutta missä sinä oikeasti olit? Olet jättänyt minut rauhaan koko päivän.
Akseli Väinämöinen: Asioilla vain, kultaseni. Mutta jos haluat tietää, missä minä olen nyt, katso hieman telkkaria.
Tino Väinämöinen: Älä vain sano…
Akseli Väinämöinen: Kerronko pressalle terveisiä sinulta?
Tino Väinämöinen: Mitä sinä siellä teet?!
Akseli Väinämöinen: Kättelen pressaa, kultaseni, onko sinun silmissäsi jotain vikaa?
Tino Väinämöinen: Miten ja miksi sinut päästettiin sinne?
Akseli Väinämöinen: Arvasin, että sinä et tulisi, joten päätin tuurata. Olemme nimittäin aika samannäköisiä ja jos väität muuta, niin silmissäsi on ihan oikeasti vikaa.
Tino Väinämöinen: Aha.
Akseli Väinämöinen: Jeah. Ruoka on muuten ihan ok, mutta miksi ihmeessä täällä pitää olla näin paljon ihmisiä?
Tino Väinämöinen: Muista ottaa sitä kakkua. Se on hyvää.
Akseli Väinämöinen: Joo. Hei, täällä saa tanssia! Minä haluan tanssittaa kaikkia ex-missejä.
Tino Väinämöinen: Sinun olisi parempi pysyä poissa valokeilasta, Aksel.
Aksel Väinämöinen: Joo joo, okei. En aio pilata mainettasi. Aattele nyt jos vaikka se ruotsalainen sattuisi katsomaan ja näkisi ”sinun” tanssittavan kaikkia kauniita naisia? Voisi vaikka tulla mustasukkaiseksi.
Tino Väinämöinen: Miksi hän katsoisi Linnanjuhlia?
Aksel Väinämöinen: Koska se mies vakoilee sinua, kultaseni.
Tino Väinämöinen: Jahas. Sinäkin teet niin.
Aksel Väinämöinen: Minä teen sen syystä, kultaseni. Missähän täällä olisi kaikki hauskat asiat?
Tino Väinämöinen: Ne varmaan ovat vasta jatkoilla. Linnanjuhlat ovat täysin vakava ja perinteikäs juhla.
Aksel Väinämöinen: Eli ei mitään hauskaa? Olisi pitänyt pysyä ulkona mellakoitsijoiden kanssa.
Tino Väinämöinen: Elämä on valintoja täynnä, Aksel.
Aksel Väinämöinen: Tämä oli huono sellainen, haluan ulos täältä. Täällä on liian kuuma ja juontajat alkavat epäillä jotain. Tuletko nakkikiskalle tappelemaan puolen tunnin päästä?
Tino Väinämöinen: Mitä luulet?
Aksel Väinämöinen: Ok, nähdään kohta kultaseni! Ai niin muuten, jos joudut puhutteluun huomenna niin muista sanoa että et tiedä mitään verhoista ja se maljakko oli rikki jo silloin kuin näit sen ensimmäisen kerran.
Tino Väinämöinen: Mitä sinä teit?
Aksel Väinämöinen: Parempi kuin et tiedä, kultaseni.
Tino Väinämöinen: Aha.
Tino Väinämöinen: Hyvää syntymäpäivää, Aksel.
Aksel Väinämöinen: Hyvää syntymäpäivää, kultaseni.
   

A/N: Hyvää itsenäisyyspäivää!

Tanska ja Juutinrauma tulevat siitä, että kerran Ruotsin armeija hyökkäsi Tanskaan jäätyneen Juutinrauman ylitse. Siitä päivästä lähtein Tanskan lakiin on kirjattu että jäätyneen Juutinrauman ylittäneitä ruotsalaisia pitää lyödä kepillä. Kukaan ei ole muistanut poistaa sitä sieltä.

kooanna

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 19. osa. 6.12.
« Vastaus #77 : 06.01.2016 16:42:05 »
Oi, ihanaa että tähän on tullut jatkoa! Sä oot vaan niin loistava kirjottamaan Hetaliaa. En oo kattonut Hetalia-animea sitte kolmeen vuoteen, ja nyt ku on sisäistänyt tän suomalaisen hetaliafandomin niin ne "viralliset" hahmot tuntuu kamalan pinnallisilta... Mulle nämä sun (ja toki muisenki hyvien ficcareiden) kirjoittamat hahmot on niitä oikeita.

No mutta ficistä. EU-mailla on tietysti omat kokouksensa (ja Facebook-ryhmä!), se on munkin headcanon. Norjan ja Islannin salaperäinen ryhmään kuuluminen ja Viro naurattivat eniten. Päästäkää jo se Viro messiin... :D Ja Suomi, ei kannata möläytellä tuollaisia totuuksia, ainakaan jos tämä hyväuskoinen ystävä on läsnä (vaikka tokihan halpa alkoholi on vastaus kaikeen...)!

Myös tuo Pohjoismaiden vaimokeskustelu oli (/on, miten se pitäisi muotoilla?) hauska!
Tanska: ...Siis oletteko te nyt naispari, vai?
Eikä... Voi kun nauroin!

Oikeastaan voisin kommata kaikkia noita pätkiä erikseen, kaikki kirvoitti hyvät naurut. Ainoastaan Akselia en oo vielä oikeen sisäistänyt ainakaan omaan headcanoniini, mutta tuossa se toimi loistavasti! Kiitos näistä, tää on just aemmosta "heitä aivot narikkaan ja nauti" -viihdettä, ja rakastan tätä. Nauruterapiaa :D Tykkään myös siitä, että tuntuu kuin aina oppisin jotain sun ficcejä lukiessa (kuten nyt tuo Juutinrauma-juttu), joten kiitos siitäkin ja jatka samaan malliin!!

(Eka kerta muuten kun ikinä kommaan mitään... Pakkohan sekin on joskus alottaa!)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 19. osa. 6.12.
« Vastaus #78 : 31.01.2016 13:39:33 »
Hei rakas Vyra!
Koska olen tänä aamuna erittäin huono erittelemään yhtikäs mitään ja mitenkään päin, tulen jättämään puumerkkini siitä, että olen lukenut nämä, jopa useampaan kertaan.

Joka ikinen kerta ihmettelen luovuuttasi: oli se sitten sota pohjoismaiden välillä suhdesotkusta tai sitten jotain ihan muuta, se kuulostaa aina hyvin luonnolliselta ja mukavalta, helpolta lukea mutta kuitenkin niin, että hahmot pysyvät hyvin itseinään. Sen lisäksi, että suomi!fandomissa tämä taitaa olla ainutkertaista, käsittelet aiheitasi hyvin ja ajankohtaisesti. On kivaa lukea näitä välipaloja, huumori on aina tervetullutta :3

Todettava on, että tämän fikin comebackin jälkeen olet kirjoittanut tähän ilmeisestikin lähinnä pohjoismaista, tai ainakin painottanut heitä eniten. Ei se mitään sinänsä, koska kirjoitat _äärettömän hyvin_ ja olen miltei kateellinen siitä. En tiedä, aiotko jatkaa tätä tekstiä enempäänsä, (ja kaikkea aikansa kutakin), mutta mie pidän tästäkin tekstistä paljon. Päivän piristäjäksi tämä on tosi hyvä, ja olen melkein varma että kämppikset pitävät mua vähän hulluna, kun vain hymähtelen itsekseni huoneessani :D

I'll be back ja pyrin olemaan erittelevämpi sitten. Kommentti jää tähän nyt, palataan.
xoxo
Myrsis


'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Saphira

  • ***
  • Viestejä: 304
  • One Last Time
Vs: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 19. osa. 6.12.
« Vastaus #79 : 30.04.2016 15:36:48 »
Olen muistakseni lukenut tämän jo joskus aiemmin, mutta en jostain syystä ole kommentoinut. Nyt luin uudemman kerran ja tämähän oli päivittynyt viime lukukerrasta, jee!

Pidin jokaisesta osasta tässä, tosin joistain valtioista, joita ei facebook-keskustelujen syövereistä löytynyt, olisi ollut mukavaa lukea. Mutta ehkä tulevaisuudessa :D Rakastan myös valtioiden profiileja :3

Jos kommentoisin jokaista osaa, tästä tulisi hirveä romaani, joten keskityn vain uudempiin.

Preussin ja Gilbirdin keskustelut olivat mahtavuutta pullollaan, näitä vain lisää!
Ja Englantia ja Ranskaa! He alkavat olemaan enemmän ja enemmän yksi lempiparituksistani.

Saksaa puhuvien keskustelu oli huvittava, sillä Saksastahan saksan kieli on peräisin (älkää tappako jos olen väärässä) :P Tätä voisi soveltaa myös muihin kieliryhmiin.

Sitten tämä Pohjolan sota xD Ihan mahtavaa.
Lainaus
Eduard von Bock: Kaapista ulos tuleminen tarkoittaa joitain muuta, Tino. Sinä et ole ollut siellä kaapissa enää aikoihin!
   Tino Väinämöinen: Turpa kiinni, Viro, tai et saa lahjoja jouluna.
Kyllä Tino taitaa uhkailun. (= plus Viro on ihana.
Valtioiden johtajien reaktiot olivat hykerryttäviä, varsinkin Suomen xD
Lainaus
Berwald Oxenstierna > Tino Väinämöinen
Take a chance on me?
   
Tino Väinämöinen: No, mikäpä ettei.
Tinon vastaukselle jostain syystä naureskelen hehe.
Islantia lainatakseni ihan hemmetin hieno juttu. Minun piti kommentoida tätä jotenkin fiksusti, mutta unohdin matkan varrella. Lisää tällaista! :)

Hippaepisodi oli myös yksi lemppareistani, ja Aksel!! jeee

Lainaus
Tino Väinämöinen on paikassa Muumilaakso henkilön Aksel Väinämöinen kanssa
Hippa, Aksel.
   
Aksel Väinämöinen: Miten hemmetissä sinä löysit minut?
Tino Väinämöinen: Olen jo pitkään epäillyt, että sinulla ja Haisulilla on epäilyttävän paljon yhteistä. Ajattelin vain tarkistaa.
Aksel Väinämöinen: Ensinnäkin, Haisuli on erinomainen esikuva. Toiseksi, itse seurustelet Mörön kanssa, kultaseni.
Tino Väinämöinen: Ei Ruotsi ole Mörkö :- D
Berwald Oxenstierna: Hm.
Aksel Väinämöinen: Ei kyllä paljoa eroa löydy.
Voi luoja miten nauroin!!! Ensiksikin Muumilaakso ja sitten Haisulin ja Akselin vertaaminen hahahah. :DD

Lainaus
Eirikur Steilsson: Tuota. Kai te tiedätte, että ”hippa” on vain lasten peli?
Aksel Väinämöinen: Vain peli? Pyh, ihan kuin sanoisi että muumit ovat vain kirjoja.
Tino Väinämöinen: Kyllä tämä on vakava asia.
En usko, että Islanti muuttuu ajan myötä yhtään lapsellisemmaksi kuten eräät, vaan pysyy porukan aikuisena :D Jopa Norja lähtee mukaan kaiken maailman hupsutuksiin. Ja Muumi-teema jatkui :3

Lainaus
Lukas Bondevik: Danmark. Ketä sinä löit kepillä? Kuka muka päätti vain kävellä jäätyneen meren yli ja oli vielä tarpeeksi hullu oikeasti tehdäkseen sen?
Mathias Densen: Finland!
Lukas Bondevik: Ah, olisi ehkä pitänyt arvata.
<3

Ja haluaisinpa oikeasti nähdä Akselin Linnajuhlissa ja miksei samantien muutkin valtiot xD Ehkä 100-vuotisen Suomen kunniaksi ensi vuonna?

Tällaisia facebook/mese ficcejä on tosiaan tullut luettua varsinkin harry potterista, mutta joissain niissä asiat lähtevät todella paljon sivuraiteille tai ovat jo alun perin vähän outoja. Sinä olet puolestaan onnistunut pitämään tämän hyvin selkeänä, viihdyttävänä ja ennen kaikkea ilman joitain vähän kyseenalaisia juttuja. Toivottavasti jatkat tätä silloin tällöin! :)

Loppuun pitää pahoitella, etten kommentoinut Jatkotapaamista, luin sen kyllä loppuun ja nautin joka luvusta!! Ensitapaaminen ja Jatkotapaaminen muodostivat jatkoficcikokonaisuuden, joka on varmasti paras koskaan lukemani. Haluaisin kommentoida tarkemmin, mutta en enää muista kovin tarkasti ficin tapahtumia. Olet varmaan poistanut molemmat, sillä en löytänyt niitä? Olisin ikionnellinen, jos voisit vaikka lähettää y-viestinä ja sähköpostiin ne. Molemmat ficit olivat upeita lukukokemuksia, joten kiitos niistä!!
Sé onr sverdar sitja hvass!