Kirjoittaja Aihe: Hetalia: Hetabook, K-11 //Facebook huumori, 19. osa. 6.12.  (Luettu 13731 kertaa)

Vyra

  • Vieras
Nimi: Hetabook
Kirjoittaja: Vyra
Beta/henkinen tuki: Myrsis
Fandom: Hetalia
Genre: Huumori ja ehkä jopa hiukan draamaa...
Ikäraja: K-11
Paritus/Päähenkilöt: Lähinnä Pohjoismaat, Saksalaiset, BeNeLux, Välimeren kopla, BFT... Oikeastaan lähes kaikki Hetalia-valtiot. mm. SuFin, DenNor, GerIta, FrUk, Spamano, HunPru... mistä nyt sattuu ideoita tulemaan.
Disclaimer: Hetalia ei ole minun eikä myöskään Facebook. En saa tästä mitään korvausta. 

A/N: Moi~
Eli... nyt mulla on sellainen olo, että oon tekemässä jotain typerää mutta antaa mennä ^^''

Idea lähti siis siitä, kun näin muutaman tämän tyylisen FF:ssä englanniksi. Sain päähäni, että haluan yrittää kanssa jotain tällaista^^ Sitten hokasin kanssa, että Finin Potter puolella näkyy olvan useampikin mese/face/irc -fikki, joten miksi ei sitten Hetaliasta? Tämä on myös osoittautunut erinomaiseksi piristykseksi minulle. (mutta Köpin tulevaisuudesta ei kannata huolestua, se jatkuu kyllä myös^^) Ajattelin tehdä tämän kanssa hiukan samoin tavoin, kuin raapaleiden, eli julkaisen lyhyehköjä pätkiä aina silloin tällöin. Toistaiseksi tässä ei ole selkeää juonta, mutta ehkä myöhemmin alan kehittää jotain :'D Tämä on siis tavallaan kuin jonkun valtion facebook seinä (ite miellän tämän jotenkin Tinon seinäksi...)

Niin ja käytän ihmisnimiä. Ne joilla ei virallisia ole, ovat saanneet joko fani-nimen tai sitten Hima-saman ehdotusnimen.
Norja = Lukas Bondevik
Islanti = Eirikur Steilsson
Tanska = Mathias Densen


Osa 1~

Tino Väinämöinen Jännä päivä tulossa, lähdössä Ruotsin luo :-) 
   Mathias Densen Finny, Finny, Finny…
   Lukas Bondevik Ole hiljaa, Den… Tino, sano terveisiä Sverigelle
   Mathias Densen Miksi olisin? Sinähän rakastat minun ääntäni, Norgey love <3
   Eirikur Steilsson Norgey love…?
   Mathias Densen: Ja, Ice Ice baby~
   Eirikur Steilsson ….
   Lukas Bondevik: Olen ällistynyt kyvystäsi uskotella itsellesi asioita, jotka eivät ole totta eivätkä koskaan tule olemaankaan, Danmark
   Mathias Densen Älä huoli Norgie! En kerro kenellekään, että rakastat minua.
   Lukas Bondevik ... Idiootti…
   Tino Väinämöinen ^^’’

Lukas Bondevik Danmark, nyt ja tässä paikassa myönnän sen suoraan: Minä En Rakasta Sinua. Piste.
   Mathias Densen Aww… Norge <3
   Eirikur Steilsson …Jäikö sinulta joku sana huomaamatta?
   Mathias Densen Nei, miten niin?
   Lukas Bondevik *sigh* olisi pitänyt arvata.  Hän on liian tyhmä tajutakseen selvää tekstiä -.-’’
   Eirikur Steilsson Niin…

Mathias Densen tykkää kohteista Norway ja Norge4ever<3 ja 328 muuta
   Lukas Bondevik Miten… Miten löysit noin monta sivua minusta? Ja eikö sinulla ole parempaa tapaa tuhlata aikaa
   Mathias Densen Se on taito, Norge~ ja sinä olet paras tapa tuhlata aikaa <3

Mathias Densen lisäsi kohteen Norway kiinnostuksen kohteekseen
   Eirikur Steilsson Noregur…?
   Lukas Bondevik …älä huomioi ääliötä…

Mathias Densen vastasi kysymykseen Onko Ruotsi parempi kuin Norja? vastauksella Ei ole!!!  ja Timo Soini
   Lukas Bondevik Jotenkin osasin odottaa tätä
   Eirikur Steilsson Kuka on Timo Soini?
   Tino Väinämöinen Um… ^^’’



A/N: Toivottavasti tästä nyt saa jotain irti... pahuksen muokkailu... mun koneella tää näytti vielä ihan nätiltä ja kivalta -.-'' enkä saa tästä mitenkään aidon näköistä ja en osaa kirjottaa huumoria ja valivalivali... jos tää ei ole hyvä niin käyn sitten poistamassa about viikon päästä ku kaikki ovat jo unohtaneet tämän, okay?

Komenttia? oliko tässä mitään hauskaa vai pysynkö vastedes vain raapaleissa ^^''
« Viimeksi muokattu: 06.12.2015 16:17:38 kirjoittanut Vyra »

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Hetabook, K-7
« Vastaus #1 : 30.05.2011 21:08:04 »
Aaaaaaaah mitä ihmettä!!! Sie tosiaan taidat sabotoida mun opiskelut tahallaan?! Damn, tiesin ettei pitäisi tulla katsomaan onko Toiseen ulottuvuuteen tullut mitään jännää... jessus, oisit edes varoittanut... xD

No, mutta mie ainakin pidin tästä. Idea on hauska ja jos kerta Potteristakin on tehty samoin, miksei Hetaliastakin?

Lainaus
Mathias Densen vastasi kysymykseen Onko Ruotsi parempi kuin Norja? vastauksella Ei ole!!!  ja Timo Soini
*aivan totaalinen repeäminen* Timo.. Timo Soini... aah, kuolen. :'D
Kiitos iltani piristämisestä <3

Ja hei, jos kukaan muu kuin minä ei pidä tästä ideasta, niin kärsitään häpeästä sitten yhdessä, oui?

Nyt menen ihan oikeasti lukemaan siihen kokeeseen...

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Hetabook, K-7
« Vastaus #2 : 30.05.2011 21:48:24 »
Hihihi, mä h ihittelen näille vieläkin ihan tyhmänä x) Men tiedä miksi mutta sä onnistuit tekee tästä ihan käsittämättömän loistavan, tycker om. Ja TANSKA on tässä ihana, siis kun se ei vain käsitä, se ei vain ymmärrä, se on vain vähän hupsu. Ja Islantikinvielä, sä y rität sabotoida lisäksi mun belaruscossia:'D

Mutsiis paras kohta ehkä tässä fikissä:
Lainaus
Tino Väinämöinen Jännä päivä tulossa, lähdössä Ruotsin luo :-) 
   Mathias Densen Finny, Finny, Finny…
   Lukas Bondevik Ole hiljaa, Den… Tino, sano terveisiä Sverigelle
   Mathias Densen Miksi olisin? Sinähän rakastat minun ääntäni, Norgey love <3
   Eirikur Steilsson Norgey love…?
   Mathias Densen: Ja, Ice Ice baby~
   Eirikur Steilsson ….
   Lukas Bondevik: Olen ällistynyt kyvystäsi uskotella itsellesi asioita, jotka eivät ole totta eivätkä koskaan tule olemaankaan, Danmark
   Mathias Densen Älä huoli Norgie! En kerro kenellekään, että rakastat minua.
Siis tästä ei voi sanoa muuta kuin sen, että Tanska ensin leikkii kaksimielistä ja huolehtivaa isoveljeä ja sitten onkin jo ihan rakastunut mein pikkaiseen Norgeliiniin ja Islantia nyt heitellään muuten vaan.

Betanasi jatkan tämän kanssa, totta kai, uuuu tämähän on loistava<3
<3:llä
~Myrsis~
P.S. Kerrankin AJOISSA:D
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Hetabook, K-7
« Vastaus #3 : 30.05.2011 22:12:03 »
Asiaa! Tälläisiä smalltalkeja on ilo lukea. Ja kun kyseessä Hetalia, ei kikatuksilta selvästikään selviä.

Voi Tanska, hänhän on aivan tuskallinen facebookissa.
Lainaus
Mathias Densen tykkää kohteista Norway ja Norge4ever<3 ja 328 muuta
Taisivat kaikki olla Tanskan tekemiä. Tai ainakin ne ensimmäiset kaksisataa jos eivät muuten. Tanskan hölmöys on kyllä herkullista luettavaa, ja varsinkin vielä facebookissa. Nam <3
Lainaus
Eirikur Steilsson Kuka on Timo Soini?
   Tino Väinämöinen Um… ^^’’
Aaargh, voi ei, Tanskakin tietää Soinin. Miksi jokaisessa kyselyssä edes on hänen nimensä? Hetalia-fanit voisivat kostaa ja mennä laittamaan jonkun... Jonkun... Vaikka Venäjän nimen joka paikkaan. Mitäs siihen sanoisivat, hah! Autetaan Venäjää maailmanvalloitukssa. Nyt kyllä ajaudun ihan väärälle raitille....

Kirjoittele vähän aikaa näitä :"> (Hymiöistä tuli mieleen, että tykkäsin Tinon hymiöistä) Haluan ehdottomasti nähdä muitakin kuin vain pohjoismaita facessa (GerIta, GerIta, GerIta!) Lisää vielä like-button niin näistä tulee täydellisiä. Se on tärkeä osa facebookia.
Mutta ei kannata jättää keskusteluja noin auki. Kai joku tuli vielä jotakin kommentoimaan Soini-kommentinkin jälkeen. Tahtoo nähdä koko keskustelun~, vaikka se voisikin tuntua siltä, kuin se pilaisi vitsin. Se saattaa vain tehdä siitä täytenäisen ja kiinnostavamman - eli siis vielä kiinnostavamman kuin ne nyt olivat. Preussimaisen mahtava ajatus <3

Sieppeli answered
Lainaus
Onko Ruotsi parempi kuin Norja?
with: "Ei ole!!!"
Sieppeli be enjoyin' yer recent tales: Hetabook
Sieppeli flapped gums 'bout yours recent tales: "Love it <3 Jatka samaan malliin!" (Merirosvoenglanti <3)
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Himsu

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Hetabook, K-7
« Vastaus #4 : 31.05.2011 19:48:30 »
Noniin, minä luin tämän eilen illalla, mutta tulenpas nyt kommentoimaan.

"Tino Väinämöinen Jännä päivä tulossa, lähdössä Ruotsin luo :-)" tämä. En oikein osaa sanoa, mikä tässä on niin mahtavaa, ehkä se on tuo sanavalinta.

"Mathias Densen tykkää kohteista Norway ja Norge4ever<3 ja 328 muuta"  ja vielä tämä ja se Timo Soini-homma oli, mitkä sai minut nauramaan. xD

En ollut itse tullut ajatelleeksikaan, että tällaisiakin juttuja kirjoitettaisiin. Idea on oikein hauska kyllä. Tanska on huippu, sekin tietää kuka on Timo Soini. >xD Ja se näkyy olevan kovin innokas Facebookin käyttäjä noista tykkäämiskohteiden määrästä päätellen.

Musō-ka

  • Mussakka
  • ***
  • Viestejä: 25
  • Arthur<3
Vs: Hetabook, K-7
« Vastaus #5 : 01.06.2011 20:43:04 »
Waah!

FinlandGirl pakotti lukemaan tämän ja täällähän olen. Nyt on kyllä pakko pilittää, sillä joskus mietein kuinka Tanska painaisi Timo Soinin kohdalla tykkää -nappia, jos se olisi mahdollista. Minulla oli jo päässä kohtaus valmiina, jossa Norja (<3) kertoisi naapurilleen Soiin rajoittavan myös Tanskalaisten maahanmuuttoa. Ja tanskahan toteaisi, ettei hänen kansansa mihinkään taho muuttaa ^^


Muttamutta, oikeasti ihanan suloinen fikki... On niin kivaa, kun Norjalla ja Islannilla ja Tanskallakin on omat nimet. Nyt vaan pelkään, että käytän vielä niitä omissain fikeissäni. Niistä taitaa tulla oma fanon. Voivoi.

Mutta kitos tästä illan piristyksestä :)

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-7
« Vastaus #6 : 02.06.2011 01:06:33 »
Jes, mun ei ilmesesti tarttekaan hävetä (sori, Muuttis, me voidaan hävetä yhdessä jotain muuta... xD)

Muuttis: Minä kato ajattelin, että tulen sitten "viattomasti" kertomaan sinulle niiden kokeiden jälkeen, että Finissä olisi jotain... Mut kiitos^^ yritän seuraavalla kerralla sabotoida ahker... siis olla sabotoimatta, tarkoitin.

Myrsis: hi hii, kiitos~

Sieppeli: kiitos^^ Tanska nyt on tuollainen Facebook-spämmäri... siellä se meidän lempi tanskalaisemme on istunut koko päivän koneella ja väsännyt Norjasta fanisivuja...  joo, yritän pidentää näitä hieman, mut mulla on ikävä taipumus lähteä sitten sivuraitelle ^^''

Himsu: Kiitoksia~ ^^

Musō-ka: Kiitoksia ^^ näh, käytä vain nimiä vapaasti... en mäkään oo noita keksinyt (Norjan ja Tanskan nimet on napattu melkein suoraan Hima-saman blogista... vain Belgian nimen olen itse keksinyt^^'')

Nyt sitten toinen osa. Nämä päivitykset ovat muuten sitten vanhimmasta uusimpaan eli päinvastoin kuin facessa oikeasti. Musta se on helpomaa lukea nyt näin. (ja kaikki randomit sivuheitot johtuu sitten siitä, että... ihmiset tekee randomeita sivuheittoja ^^'')

Nimet:
Norja = Lukas Bondevik
Tanska = Mathias Densen
Hollanti = Tim van Holland ("van" on yleinen hollantilaisissa sukunimissä ja se tarkoittaa "olla jostain / kuulua jonnekin" Holland on alue Alankomaissa)
Belgia = Emma de Ghent (Emma on hyvin suosittu nimi Belgiassa  ja se lausutaan yhdellä ämmällä "Ema" Ghent on vanha nimi kaupungille Gent)
Niin... ja jätin Saksan ilman sukunimeä, vaikka faceen ei kai voi edes liittyä ilman sitä ^^''


Osa 2~


Gilbert Beilschmidt on nyt käyttäjien Antonio Fernandez Carriedo ja Francis Bonnefoy kaveri
   Francis Bonnefoy Trio taas kasassa, oui?
   Antonio Fernandez Carriedo Sí ^^
   Gilbert Beilschmidt Ksesesese~ tästä tulee mahtavaa!
   Francis Bonnefoy Sinä sen sanoit, mon ami, sinä sen sanoit ;)
   Antonio Fernandez Carriedo Mistä aloitetaan nyt?
   Gilbert Beilschmidt Aloitetaan… Juomalla! xD
   Francis Bonnefoy Oui, minulle lasi viiniä s'il vous plaît~
   Gilbert Beilschmidt Ja, ja. Tulkaa tänne, vein kaikki oluet, jotka Westen osti.
   Ludwig Vai sinne ne siis katosivat…
   Gilbert Beilschmidt Oho… Sinun piti olla Italian luona!
   Ludwig Bruder… italialaisetkin voivat käyttää internettiä. Mutta me keskustelemme heti kun pääsen kotiin.
   Antonio Fernandez Carriedo Tarvitsetko poliittista turvapaikkaa, Gil?
   Gilbert Beilschmidt Olen siellä ihan minuutissa, Toni.

Käyttäjän Gilbert Beilschmidt tämän hetkinen kaupunki on nyt Madrid, Spain.
   Ludwig Et voi paeta ikuisesti, bruder.
   Gilbert Beilschmidt Paeta? Minä?! En minä pakene, minä vaan harjoittelen mahtavaa perääntymistaktiikkaa.
   Lovino Vargas Merda… Kaksi ääliötä samassa paikassa.

Elizabeta Héderváry suosittelee sivua Swiss Diamond
   Gilbert Beilschmidt Sveitsillä timantteja?
   Elizabeta Héderváry Klikkaa vain sitä linkkiä…
   Gilbert Beilschmidt ...MEIN GOTT! 0_0
   Elizabeta Héderváry Hi hi~ Kiitos Vash, että lahjoitit minulle yhden näistä <3
   Gilbert Beilschmidt Mitä?! Sinulla /on/ tällainen?!
   Vash Zwingli Ilo on minun puolellani, neiti.
   Gilbert Beilschmidt
   Elizabeta Héderváry Mitä, Gil? Veikö kissa… anteeksi, paistinpannu, kielesi?
   Gilbert Beilschmidt Hah! Et pelota minua.
   Elizabeta Héderváry Enkö? Miksi en sitten ole nähnyt sinua aikoihin? Uusi leluni kaipaa testausta…
   Gilbert Beilschmidt Hullu nainen…
   Elizabeta Héderváry ^^

Arthur Kirkland sai juuri pahoja aavistuksia.
   Francis Bonnefoy Mon Dieu, sinä näit minut? ;’D
   Arthur Kirkland Frog! Mitä hittoa sinä nyt suunnittelet?
   Francis Bonnefoy Rakkauden töitä <3
   Arthur Kirkland
   Arthur Kirkland Jos ylität Kanaalin, minä pidän huolen, että et tee sitä enää koskaan.
   Francis Bonnefoy Oui, näinkö kovasti sinä minua rakastat? Et tahdo, että lähden~
   Arthur Kirkland Sinä… Häivy maastani!
   Francis Bonnefoy Eheh he hee~ En.

Gilbert Beilschmidt, Mathias Densen, Arthur Kirkland, Tim van Holland ja Emma de Ghent tykkäävät kohteesta Olut/ Beer
   Lukas Bondevik Hmm… Ainakin tiedän, mistä seurasta löydän sinut, Danmark.
   Mathias Densen Norge <3 Hei! Olut-ilta tänään?
   Gilbert Beilschmidt Ksesesesese~ Ehdottomasti
   Tim van Holland Olen mukana
   Lukas Bondevik *sigh* minä lukitsen oven ja ikkunat yöksi, joten turha tulla vaivaamaan minua keskellä yötä, Danmark. Enkä myöskään nouda sinua mistään, joten älä soita.
   Gilbert Beilschmidt Ohou! Jollakulla taitaa olla kylmä yö edessä…
   Mathias Densen Niin, sinulla ;’)
   Emma de Ghent Minä tulen myös! Muutama olut maistuisi nyt.
   Gilbert Beilschmidt Belgia?!
   Mathias Densen Belgia?!
   Gilbert Beilschmidt hei, älä kopio minua.
   Mathias Densen En kopioinut… Sinä ennakoit minua!
   Gilbert Beilschmidt Sen kuin näkisi… Mutta, Belgia?!
   Emma de Ghent Mitä?!
   Gilbert Beilschmidt Sinähän olet tyttö!
   Emma de Ghent Ai ihanko oikeasti? Kiitos, että kerroit. En olisikaan itse huomannut…
   Tim van Holland Nyt sinä suututit hänet, Gil. Hän tulee juomaan sinut pöydän alle tänä iltana.
   Gilbert Beilschmidt Mutta… Hän on tyttö…
   Elizabeta Héderváry Luovuta Gilbert, tuo selitys ei ole ennenkään toiminut ;’D
   Tim van Holland Hän on _minun_ siskoni.
   Gilbert Beilschmidt Jollain tapaa… se selittää kaiken…
   Emma de Ghent Hah ha, nähdään illalla xD

Allied Forces tykkää kohteesta I Hate When I'm Winning A War and Grandpa Rome Comes Out of the Ocean


A/N: Tässä tämä tällä kertaa ^^ Kiitos vielä kerran kaikille, jotka kommasi ekaa osaa. Nyt tiedän, että ei tämä niin kamala ole kuin ajattelin... Ja nyt on sitten muitakin kuin Pohjoismaita facessa^^
Ja toi viimeinen... tuollainen ryhmä on oikeasti olemassa. (joo-o, niil on liittoutuneet ryhmä nyt kanssa siellä myös... näköjään.)
nostin muuten ikäraja ihan varmuuden vuoksi ^^''
« Viimeksi muokattu: 02.06.2011 01:08:46 kirjoittanut Vyra »

Himsu

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #7 : 02.06.2011 08:45:07 »
Katotaa osaisinkos käyttää quotea. :D

Lainaus
  Gilbert Beilschmidt Paeta? Minä?! En minä pakene, minä vaan harjoittelen mahtavaa perääntymistaktiikkaa.
Näinkään. Aah, että minusta on mukavaa aina kun Gilbo esiintyy jossakin ficissä. Tässä sillä oli muutama oikein hauska repliikki... ja tämä oli yksi niistä. <3

Lainaus
Arthur Kirkland sai juuri pahoja aavistuksia.
   Francis Bonnefoy Mon Dieu, sinä näit minut? ;’D
Tämä. :'D Minua alkoi kovasti kiinnostaa, mitä Ranska oikein on tekemässä.

Lainaus
   Gilbert Beilschmidt Belgia?!
   Mathias Densen Belgia?!
   Gilbert Beilschmidt hei, älä kopio minua.
   Mathias Densen En kopioinut… Sinä ennakoit minua!
Ja sitten vielä tämä. On hauska nähdä Preussin ja Tanskan kanssakäymistä. Olenkos nyt muuten ollut jotenkin tietämätön asiasta vai onko belgialaisetkin kovia juomaan olutta vai tuleeko Belgia mukaan ihan muuten vain?

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #8 : 02.06.2011 10:11:09 »
Lainaus
Allied Forces tykkää kohteesta I Hate When I'm Winning A War and Grandpa Rome Comes Out of the Ocean

Voi hyvää huomenta, totaalinen repeäminen ; D Ai löytyy facebookista? Hetkinen, käynpä tykkäämässä...

Ranska näköjään pääsi siis Facebookiin asti? Jättebra! Tuo tuntui ihan jatkolta minun tarinalleni, love it, love it, love it, love it. Ja tuon nimeltämainitsemattoman kolmikon keskustelujen lukeminen muutenkin, ah <3 Sama homma Preussilla ja Tanskalla, kun he ovat molemmat niin samanlaiset luonteiltaan, että heidän keskustelunsa ovat vain niin.. Ah, helmiä!
 
Lainaus
 Antonio Fernandez Carriedo Tarvitsetko poliittista turvapaikkaa, Gil?
   Gilbert Beilschmidt Olen siellä ihan minuutissa, Toni.

Mutta Gil! Saksahan on siinä lätäkön takana! Onko siellä nyt niin turvallista?
Lainaus
Lovino Vargas Merda… Kaksi ääliötä samassa paikassa.
Ja tämä kruunasi kyllä kokonaiset kaksi keskustelua. Lovi vain on niin suloinen, pakko rakastaa häntä.

Nyt on pakko lopettaa tuo turhanpäiväinen lainailu, kun enhän minä osaa sanoa niistä enää mitään. Se kuitenkin piti vielä mainitsemani, että Kiitos ettet laittanut Saksalle sukunimeä. Olen pari kertaa törmännyt niihin, jotka laittavat hänelle sukunimen, esimerkiksi saman kuin Preussilla ja se on raivostuttavaa. Ludwigilla ei ole sukunimeä, se on canon, sillä peruna! Nuo muut nimet ovat hyvät, esimerkiksi Lukakseksi olen itsekin Norjan mieltänyt kun vaihtoehdot tulivat, ja muutkin nimet ovat yllättävän sopivia. Mutta Ludi on Ludi niin kauan kunnes Hidekaz toisin ilmoittaa <3

Eikö Ruotsi harrasta kommentointia O.O?

//Unohdin ihan sen mitä minä tulinkin sanomaan. Jesh, nyt toimi paremmin kuin ensimmäisissä, keskustelut eivät jääneet kesken! Kun antaa mielikuvituksen laukata eikä yritä estellä sitä, tulee paljon luontevampaa tekstiä. Jos meinaa lähteä sivuraiteille, anna lähteä. Kyseessä on kuitenkin jälleen Facebook, joten keskustelut voivat olla sisällöltään ihan millaisia tahansa. Sehän se tekee stalkkaamisestakin hauskaa ; D Valtioiden stalkkaaminen... Täydellistä hupia <3
« Viimeksi muokattu: 02.06.2011 10:20:40 kirjoittanut Sieppeli »
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Ven

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #9 : 02.06.2011 21:52:12 »
Okei, joo, homman nimi on nyt se että nauroin itseni käppyrään. Ja nyt on pää niin tyhjä, että kukaan ei kai oikeasti uskokaan ;D


Käyttäjän Gilbert Beilschmidt tämän hetkinen kaupunki on nyt Madrid, Spain.
   Ludwig Et voi paeta ikuisesti, bruder.
   Gilbert Beilschmidt Paeta? Minä?! En minä pakene, minä vaan harjoittelen mahtavaa perääntymistaktiikkaa.
   Lovino Vargas Merda… Kaksi ääliötä samassa paikassa.

Tämä vaan oli... ;D

Elizabeta Héderváry suosittelee sivua Swiss Diamond
   Gilbert Beilschmidt Sveitsillä timantteja?
   Elizabeta Héderváry Klikkaa vain sitä linkkiä…
   Gilbert Beilschmidt ...MEIN GOTT! 0_0
   Elizabeta Héderváry Hi hi~ Kiitos Vash, että lahjoitit minulle yhden näistä <3
   Gilbert Beilschmidt Mitä?! Sinulla /on/ tällainen?!
   Vash Zwingli Ilo on minun puolellani, neiti.

Mun kone on niin hidas, että tuon linkin avautimisessa tuntu kestävän ikuisuus. Odotin hiukan sekavin tuntein mitä nuo Swiss diamondit sitten oikeasti on, ja nauru oli kyllä ennätyskirjaluokkaa kun viimein sivu suostui näyttäytymään.
Seuraavaksi pitäisi kopioida koko loppuficci, joten sanotaanko vaan että XDXDXDXD Belgiahan tosiaan ei tiennyt olevansa tyttö. Hänen tulsisi siis kiittää mahtavaa Preussia joka tämän tiedotti!

Allied Forces tykkää kohteesta I Hate When I'm Winning A War and Grandpa Rome Comes Out of the Ocean

Voi pyhä hilleri... XD
Koskahan valtiot huomaavat, että heidän facesivuillaan pyörii joukko suomalaisstalkkereita?
Taputtakaa kaikki, joille on käynyt niin, että kun te kiirehditte bussiin, juoksette siihen, niin just ko te ootte pääsemässä siihen pysäkille, niin sitte ne lähtee!
*Taputaputapu*

Musō-ka

  • Mussakka
  • ***
  • Viestejä: 25
  • Arthur<3
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #10 : 03.06.2011 20:56:06 »
Äh... En mä voi lainata mitään, koska...

JOUTUISIN LAINAAMAAN KAIKEN!

Mein gott! O__o -Preussia lainatakseni. Se kuvastaa tätä parhaiten. Tuo Swiss Diamond -vitsi. Oikeasti xD Et voi tietää, kuinka nauroin tänä aamuna tätä lukiessani *puistelee päätään*
Ja tuo kaljailta :D Ja the Bad Friens Trio :D Ja Preussi :D Ja saksa :D
(Nyt tuli liikaa :D -hymiöitä...)

Jotain rajaa oikeasti 8D En vain osaa kommentoida tätä rakentavasti, sillä... voivatko Hetalian maat olla rakentavia? Eivät. Entä sitten facebokissa? Edelleenkään eivät. Mutta siis. Loistava latu jatkuu, odotan innolla lisää ja noin. Pus pus pikku Vyra, kirjoita nopeasti.

Ja niin hei, milloinkas tökkämiset astuvat kuvaan?

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #11 : 05.06.2011 01:00:03 »
Himsu: Oui, kiitos~ Belgia ja olut... jos kysyt belgialaiselta, mitä hän tietää oluesta, niin 99 prosentin todennäköisyydellä hän sanoo, että belgialaisethan keksivät oluen! Belgiassa olut on sama kuin viini Ranskassa. Sitä juodaan aterialla, silloin kuin tavataan ystäviä, juhlissa, tapahtumissa, ravintolassa aloitetaan olutlasilisella... ja pubissa on turha pyytää vain "jotain belgialaista olutta" koska seuraavaksi kysytään tahdotko tummaa vai vaalea, millä prosentilla, hunajalla, inkiväärillä vai jollain muulla maustettua, kuinka monta senttilitraa tahdot... (kyl, Belgiassa olut myydään senttilitroina, pulloissa on yleensä 25 tai 33 senttilitraa) ja mä en edes juo olutta, mutta opin jo kuitenkin tän kaiken -.-'' 

Sieppeli: Kiitos~ Mä kyllä ajattelinkin sinun tarinaa silloin kun kirjoitin tuon kohdan ^^ ja kyllä se Ruotsi kommentoi kans... hän ei vaan taida olla samanlainen spämmäri kuin Tanska xD

Ven: Kiitoksia^^ mä jotekin pidän tuosta Swiss Diamondin "paistinpannu - ystävä vai vihollinen sloganista" xD
Lainaus
Koskahan valtiot huomaavat, että heidän facesivuillaan pyörii joukko suomalaisstalkkereita?
toivon, etteivät koskaan...

Musō-ka: aww, kiitos^^ yritän parhaani tuon nopean kirjoittamisen suhteen, mut työssäkävijänä mun aika on rajallinen ja on noita muitakin fikkejä going on....


Seuraava osa~

3. osa~

Tim van Holland Heineken!
   Mathias Densen CARLSBERG! 
   Tim van Holland HEINEKEN!
   Mathias Densen CAAARLSBEEEERG!!!
   Tim van Holland Turpa kiinni. Se on HEI-NE-KEN!
   Mathias Densen Tuki itse. CARLSBERG!
   Tim van Holland HEINEKEN! Se on helpompi sanoa humalassa.
   Mathias Densen CARLS--- Olet muuten oikeassa.
   Tim van Holland Luonnollisesti
   Mathias Densen eikä sinun kieltäsi voikaan puhua kuin humalassa!
   Tim van Holland Ottaisit itse sen perunan pois suustasi…
   Lukas Bondevik Hollanti voitti.
   Mathias Densen :’(


Berwald Oxenstierna  …
   Mathias Densen mikä status tuo muka oli?
   Tino Väinämöinen Ah, kyllä Su-san! Minä hoidan sen : )
   Berwald Oxenstierna Tack…
   Mathias Densen Mitä?! Sinä ymmärsit tuota Finny?
   Tino Väinämöinen Totta kai =D
   Mathias Densen Mitä se sitten sanoi? 0_o
   Tino Väinämöinen
   Mathias Densen Ja, ja… Mitä se tarkoittaa?!
   Lukas Bondevik Voi pientä Dennyä… Etkö ymmärrä?
   Mathias Densen Norge… mitä se sano??!
   Lukas Bondevik
   Mathias Densen Norgeee  :-(
   Lukas Bondevik Vastasin vain kysymykseen.
   Tino Väinämöinen  ;'D
   Eirikur Steilsson Minäkin tiedän vastauksen
   Mathias Densen kerro sitten, Icey!
   Eirikur Steilsson
   Mathias Densen 0_O
   Mathias Densen Hej! Tämä ei ole enää hauskaa… oikeesti, kertokaa nyt…
   Lukas Bondevik
   Tino Väinämöinen
   Eirikur Steilsson
   Mathias Densen … for helvede…
   Berwald Oxenstierna ...
   Mathias Densen Turpa kiinni, Sve.

Feliciano Vargas Pastaa aamupalaksi ja lounaaksi ja päivälliseksi ja iltapalaksi ja…!
   Ludwig Italia! Sairastut, jos syöt noin paljon… taas! Ja sinun piti olla tänään kaksi minuuttia ja kolmekymmentä sekuntia sitten urheilukentällä juoksemassa!
   Feliciano Vargas Ups… Anteeksianteeksianteeksianteeksi… tulen heti!

Feliciano Vargas Siestaaaaa <3
   Ludwig Italia!

Gilbert Beilschmidt katsoo, kun Länsi yrittää saada Italiaa toimimaan… Kokeille sitä hiuskiekuraa! Antonio sanoi, että se saa Lovinon toimimaan kuin unelma xD
   Ludwig Nein, bruder. Se tekee hänestä vain hiljaisen.
   Gilbert Beilschmidt Näh, yrität vain tarpeeksi kauan niin alkaa tapahtua…
   Lovino Vargas Te… perverssit peruna-aivot! Koskekin veljeeni niin minä… ja Espanja, me puhumme tästä vielä!
   Antonio Fernandez Carriedo Sí sí ^^
   Lovino Vargas Idiootti.
   Gilbert Beilschmidt Rakkausongelmia? Antakaa minun hoitaa ne, ksesesesese~
   Francis Bonnefoy Tai minun <3
   Lovino Vargas O_õ
   Antonio Fernandez Carriedo Ei Gil, ei. En aio päästää sinua minun Lovini lähelle ^^ Enkä sinuakaan Francis… Varsinkaan sinua…
   Lovino Vargas Ihan kun minä päästäisin _sinut_ lähelleni…

Lukas Bondevik > Mathias Densen
Denmark, viimeisen kerran. Lopeta se tökkiminen. Se on typerää.
   Mathias Densen Sinä pidät siitä, Norge :3
   Lukas Bondevik Enkä pidä. Se on ärsyttävää ja, jos se ei kohta lopu, niin lähetän peikkoni käymään luonasi.
   Mathias Densen Mutta Norgie! Sinä aina tökkäät takaisin…
   Lukas Bondevik Niin…
   Lukas Bondevik Mutta vain siksi, että en aio hävitä sinulle.
   Mathias Densen Yay~ Tökkimissota Norgien kanssa!
   Lukas Bondevik *sigh*

Berwald Oxenstierna merkitsi suhteensa vaikea selittää
   Mathias Densen Oh nou… ongelmia? xD
   Lukas Bondevik Yleensä silloin ei naureta
   Mathias Densen Hah! Minä nauran aina, jos Svellä on ongelmia!
   Tino Väinämöinen Su-san! Minä en tiennyt, että sinulla on suhde… Kenen kanssa :-)
   Mathias Densen Hej, löysin sen ongelman! xD
   Lukas Bondevik Onnittelut *sigh*
   Berwald Oxenstierna m’ fru…


A/N: Carlsber = tanskalainen olutmerkki, Heineken = hollantilainen olutmerkki. Fru = vaimo ruotsiksi, m' fru= min fru ^^

En pidä noista keltaisista hymiöistä niin yritän aina kiertää niitä noilla erilaisilla... ^^'
Olen yllättynyt siitä, miten suosittu tästä näyttää tulevan. Kiitoksia kaikille kommentoijille vielä kerran ja samoin niille, jotka sattuvat tämän auki klikkaamaan ja tämän lukemaan... kommentti olis kiva xD (aina on pakko yrittää...) anyway, ideoitakin saa heitellä. Ite olen suhteellisen ahkera facessa, mut en kuitenkaan käytä sen kaikkia ominaisuuksia ^^'

Himsu

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #12 : 05.06.2011 10:14:29 »
Apua, mistäs minä aloittaisin. Voisin varmaan vaan ihan todeta, että Hollannin ja Tanskan olutkeskustelu ja pohjoismaiden keskustelu Ruotsin "..."-tilasta on loistavia ihan kokonaisuudessaan. xD Mutta tiesikö pohjoismaista oikeastaan kukaan, mitä Ruotsi tarkoitti, vaan härnättiinkö tuossa vaan Tanskaa? :-D

Lainaus
Eirikur Steilsson Minäkin tiedän vastauksen
jostain syystä pidin tästä kohdasta erityisesti. xD

Ja sitten tämä:
Lainaus
Gilbert Beilschmidt katsoo, kun Länsi yrittää saada Italiaa toimimaan… Kokeille sitä hiuskiekuraa! Antonio sanoi, että se saa Lovinon toimimaan kuin unelma xD
:-D "kokeile sitä hiuskiekuraa!" ♥

Mutta siis jos täytyisi valita paras kohta tästä koko hommasta, se olisi ehdottomasti tämä:

Lainaus
Tino Väinämöinen Su-san! Minä en tiennyt, että sinulla on suhde… Kenen kanssa :-)
Suomelle muuten minusta sopii nuo tuollaiset nenälliset hymiöt.

Ja kiitos kovasti Belgia ja olut -tietopaketista. ^^ Nyt olen taas vähän viisaampi. Täytyy sanoa, etten ollenkaan tiennyt belgialaisten olevan noin kovia oluenjuojia. xD

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #13 : 08.06.2011 22:23:16 »
Mie olen kovaa vauhtia addiktoitumassa tähän Hetabookiin jopa enemmän kuin raapaleisiin... oh my.. :'D

En kyllä oikeastaan tiedä yhtään mitä sanoa. Aina kun olen tullut lukemaan näitä, niin olen vain huomannut että kaikki ylläolevat kommentoijat ovat jo lainanneet joka ikisen kohdan minkä minäkin olisin maininnut, joten.. tyhjästä on paha nyhjäistä, kuten isäni aina sanoo. xD

Ja tuntuisi hölmöltä ruveta muutenkaan listailemaan mitään lempikohtia, kun oikeasti rakastan ihan kaikkea. Siis ihan. kaikkea. Nämä ovat niin ihanan helppolukuisia ja yksinkertaisia, hauskoja ja piristäviä. Eniten pidän siitä, että näissä on muitakin maita kuin Nordicsit tai BeNeLux. Se näissä piristävintä onkin. ^^

Nyt kun rupean taas selailemaan alaspäin ja luen näitä facebook juttuja mitä olet kirjoittanut, tekisi ihan mieli.. hmm, en tiedä. Laulaa. Nauraa. Tulla innostuksesta taas sekoilemaan fb-seinällesi, koska nämä ovat oikeasti NIIN HYVIÄ <3  Ja jostain kumman syystä mun tekee yhtäkkiä mieli olla enemmän facebookissa... xD

Muakin rupesi kyllä ihmetyttämään tuo, että tiesikö Suomi ja kumppanit oikeasti mitä Ruotsi sanoi päivityksessään, vai härnättiinkö vain Tanskaa? Oli miten oli, idea oli nerokas, kuten aina. Mitä taas tulee ideoihin, niin rupesi mietityttämään, että onnittelevatko maatkin facebookissa toisiaan synttäripäivinä? Itse olen ajatellut sen aina vähän naurettavaksi, kun yhtenä päivänä koko kaverilista 'hyökkää' toivottamaan onnea seinällesi, vaikkei edes tuntisi kaikkia onnittelijoita. No jaa... mene ja tiedä. :-D

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

MattYoru

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #14 : 09.06.2011 10:10:13 »
Eiiih, nyt kyllä nauroin! Varsinkin tuolle Englannin ja Ranskan keskustelulle. Muttah, onko jatkoa tulossa? Rakentavaa ei liikene  ;)

Vyra

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #15 : 10.06.2011 18:08:31 »
Himsu: Oi, kiitos! Täytyy muistaa, että nenälliset hymiöt on sit Suomelle (yritän kehitellä jokaiselle oman face-tyylin, et kaikki ei sit vaan oo mun kopioita xD)

Muuttis: Aww... kiitos ^^ yay~ mä addiktoin ihmisiä taas~ ja tervetuloa sekoilemaan mun faceen!

MattYoru: Kiitos! Jatkoo tulee aina silloin tällöin ;'D

Näistä seuraavista statuksista aattelin eka laittaa vain kaksi, kun nämä ovat hieman pitempi (ja randomempia...) mutta menköön nyt kaikki kolme, että ei jää roikkumaan ^^'' edelleenkään tässä ei ole oikeastaan mitään juonta tai tarinaa taustalla, eli nämä vain... ovat face -statuksia.

Nimet niille, joilla ei niitä ole:
Lukas Bondevik = Norja
Eirikur Steilsson = Islanti
Mathias Densen = Tanska
Tim van Holland = Alankomaat
Emma de Ghent = Belgia
Katyusha Chernenko = Ukraina (Hima-sama oli ehdottanut etunimeksi Ireneä, mutta ite en pitänyt siitä... Katyusha Braginskaya olis ollut faninimi, mut en myöskään tahdo laittaa Ukrainalle samaa nimeä kuin Venäjälle)
Jos joku tahtoo, että listaan aina myös ne joilla on virallinen nimi, niin sanokaa ^^


4. Osa~


Mathias Densen Kuinka monta hollantilaista tarvitset vaihtamaan lampun? …tuhlaat aikaasi, ei ne osaa tehdä sitä kuitenkaan xD
   Tim van Holland Kuinka monta täysjärkistä tanskalaista tarvitset vaihtamaan lampun? …tuhlaat aikaasi, et tule löytämään yhtäkään.
   Gilbert Beilschmidt  Tuo oli hyvä! xDD
   Mathias Densen Kuinka monta preussilaista tarvitset vaihtamaan lampun? …tuhlaat aikaasi, sillä täällä ei ole yhtään preussilaista xD
   Francis Bonnefoy Julmaa…
   Gilbert Beilschmidt Hah! Kuinka monta hollantilaista ja tanskalaista tarvitset vaihtamaan lampun? …tuhlaat aikaasi, eivät he kuitenkaan löydä sitä lamppua xD
   Mathias Densen Kuinka monta saksalaista tarvitset vaihtamaan lampun? … näh, en keksi loppua. Holly?
   Tim van Holland …Holly? HOLLY?!
   Mathias Densen Pfft… Hollanti on liian pitkä nimi xD
   Tim van Holland …Ja Tim myös?
   Gilbert Beilschmidt Ai, hei Holly! Mitä baby~
   Tim van Holland Verdommen! Minä. Tapan. Sinut.
   Gilbert Beilschmidt Onnea yritykselle xD
   Mathias Densen Älä ole niin tosikko, Holly! Ja btw, lähdetkö pyöräilemään?
   Tim van Holland Sinun kanssasi?
   Mathias Densen Kenen muunkaan?
   Tim van Holland Voi toki lähden pyöräilemään kanssasi! Toivottavasti tuleva pyöräilyonnettomuutesi ja tipahtaminen erittäin kivuliaasti joltain korkealta paikalta suoraan päällesi ei haittaa Pohjoismaa tovereitasi…
   Mathias Densen …Holly..?
   Lukas Bondevik Pitäkää hauskaa.


Mathias Densen Vietettiin oikein hauskat kimppasynttärit Svean kanssa xDD
   Lukas Bondevik hyvä, että sinulla oli hauskaa… Aiotko maksaa pöytäni, jonka hajotit?
   Tino Väinämöinen Um… Su-san ei varmaan pidä siitä, että kutsut häntä Sveaksi ^^’’ Ja… onko kukaan nähnyt häntä?!
   Lukas Bondevik Niin, missä Sverige on? Selitä, Danmark.
   Mathias Densen Selitä mitä? Ja mikä pöytä? En muista mitään pöytää…
   Lukas Bondevik Muistat pian…
   Mathias Densen U-huu~ Norge, ei tuollaisia ehdotuksia yleisillä paikoilla  ;’D
   Lukas Bondevik …Perverssi. *sigh*
   Eirikur Steilsson Eikö kukaan ole oikeasti nähnyt Svítä?
   Tino Väinämöinen Ei mitään havaintoa… Hän ei edes vastaa puhelimeen :- (
   Mathias Densen Ei hän vastannut minullekaan
   Lukas Bondevik No sitä en ihmettele, Dan. En minäkään vastaisi sinulle.
   Mathias Densen Niin… siitäpä tulikin mieleen, että täytyy taas käydä luonasi Norge <3
   Lukas Bondevik Pysy poissa.
   Eirikur Steilsson Sví ei varmaan tahdo vastata Dannylle myöskään siksi, että hän sitoi hänet siihen tuoliin.
   Mathias Densen xDD ja pahuksen hyvät solmut teinkin!
   Tino Väinämöinen ^^’’
   Lukas Bondevik Ai niin unohdin sen. Olet myös muutaman tuolin minulle velkaa, Danmark.
   Mathias Densen … no, oli se sen arvoista xD
   Tino Väinämöinen Minä alan oikeasti olla huolissani hänestä :-(
   Berwald Oxenstierna Olen kunnossa
   Eirikur Steilsson Sví?
   Tino Väinämöinen Su-san! Missä sinä olet ollut? Et vastannut…
   Berwald Oxenstierna Kadotin puhelimen ja rahat.
   Lukas Bondevik Miten?
   Berwald Oxenstierna En tiedä. Heräsin tuntemattomasta paikasta enkä enää muista, miten tänne päädyin.
   Mathias Densen Hups…
   Lukas Bondevik Hups?
   Tino Väinämöinen Onko siellä mitään kylttiä tai paikkaa tai jotain, mistä saat selville olinpaikkasi?
   Berwald Oxenstierna On…
   Lukas Bondevik No? Missä sinä olet?
   Berwald Oxenstierna …Lollannissa…
   Mathias Densen Mhah ha haa XDDDD
   Lukas Bondevik Vai se oli siis se “hups”
   Tino Väinämöinen Minä haen sinut kotiin ^^’’
   Berwald Oxenstierna Kiitos.
   Mathias Densen Älä suotta! Minä kyllä pidän Sveasta huolta xD
   Tino Väinämöinen Um…tulen niin pian kuin pääsen!
   Berwald Oxenstierna Kiitos.


Emma de Ghent Vohveleita! <3
   Tim van Holland Zus… sinä tiedät, mitä tapahtui viimeksi, kun ilmoitit vohveleista facebookissa…
   Emma de Ghent Jep ^^’’ Tein tällä kertaa tarpeeksi kaikille!
   Gilbert Beilschmidt Mainiota, olen jo tulossa.
   Francis Bonnefoy Oui, ihan kohta siellä
   Feliciano Vargas Vohveleitaaaa~
   Mathias Densen Mitämitämitä? Minäkin tahdon!
   Tim van Holland Saat sitten juosta… Olen jo melkein syönyt kaikki.
   Feliks Łukasiewicz Niiku minä tulen kanssa!
   Katyusha Chernenko Oi, minäkin tulen pian :’)
   Elizabeta Héderváry Vohveleita <3 sinun tekemäsi ovat parhaita, Bel~
   Toris Laurinaitis Toivottavasti ei haittaa, että tulen Feliksen mukana…
   Arthur Kirkland Olen myös tulossa.
   Ludwig Hyvä. Voimme sitten pitää samalla EU:n kokouksen, koska viime kerralla kaikki osanottajat eivät olleet aivan valmiudessa.
   Mathias Densen Pahus, yllätyskokous >.<
   Tim van Holland kai vohvelit ovat sen arvoisia -.-’’
   Francis Bonnefoy Vai siksi siis Belgique tekee ihania vohveleitaan nykyään joka kuukausi…
   Tim van Holland Niinpä… ja hän on België.
   Emma de Ghent valtion on tehtävä, mitä valtion täytyy… ^^
   Gilbert Beilschmidt Pfft… sinä olet ainoa, joka huijaa muita kokouksiin vohveleilla xD
   Emma de Ghent Te kaikki rakastatte niitä kuitenkin <3  
   Emma de Ghent Eikä se ole enään huijaamista kolmannen kerran jälkeen...


A/N: Lollanti (Lolland... vanha nimi on Laaland, että silleen...) on yksi Tanskan saarista... siitä saattaa tulla myös raapale joskus... ja Hollannista tuli Holly koska mietin miten lyhentäisin sen. Hollanti, Hol, Holi, Holly...

Se, joka kysyy, miten Belgia ja vohvelit liittyvät toisiinsa, saa uuden luennon xD
« Viimeksi muokattu: 11.06.2011 00:18:56 kirjoittanut Vyra »

MattYoru

  • Vieras
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #16 : 10.06.2011 18:50:03 »
Waah, uusi luku! Tykkäsin tästäkin, aika hauska juttu nuo Ruotsin ja Tanskan kimppasyndet... Tai kaikki nuo ovat hauskoja, repeilin... x)

Himsu

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #17 : 11.06.2011 10:34:59 »
Parasta tässä kyllä oli kokonaisuudessaan tuo Ruotsin joutuminen Lollantiin. "Olen kunnossa" ja "Kadotin puhelimen ja rahat" Ruotsin rauhalliseen tyyliin on hupaisaa. :-D

Mikä minusta on vähän hassua, on se, että kaikki muut kutsuu Ruotsia oman kielisellä nimellään, mutta Suomi kutsuu Ruotsia "Su-saniksi". Niinhän sen tietty on Hetaliassa fanit kääntäneet, ja tiedän, sen tilalle on vaikea keksiä mitään suomennosta (ellei laita siihen vaan Ruotsia), mutta silti se kuulostaa vähän hassulta. xD

Lainaus
Tim van Holland Saat sitten juosta… Olen jo melkein syönyt kaikki.
tämä :-D ♥

Lainaus
Ludwig Hyvä. Voimme sitten pitää samalla EU:n kokouksen, koska viime kerralla kaikki osanottajat eivät olleet aivan valmiudessa.
ja tämä :-D ♥

Musō-ka

  • Mussakka
  • ***
  • Viestejä: 25
  • Arthur<3
Vs: Hetabook, K-11
« Vastaus #18 : 11.06.2011 17:10:44 »
Ahahaa!

Uusi osa (tai no, minulle kaksikin <3) Ja vielä 10.6!!! *fanitusihkutuspöhköyskiljumissekoamistotaalinenkohtausnytvaantyylisestiihkutuskiljuntaa*
Selitys -> 10.6 = Minun synttärit ^^ Wee~!

Niin ja sitten niistä TEKSTEISTÄ:
Oioi, tökkäykset oli mukana. Aawkis...
Lainaus
Mathias Densen Selitä mitä? Ja mikä pöytä? En muista mitään pöytää…
   Lukas Bondevik Muistat pian…
   Mathias Densen U-huu~ Norge, ei tuollaisia ehdotuksia yleisillä paikoilla  ;’D
   Lukas Bondevik …Perverssi. *sigh*
Repeäisin totaalisesti, elleivät kummit ja mummot olisi alakerrassa syömässä :D

Lainaus
Mathias Densen Vietettiin oikein hauskat kimppasynttärit Svean kanssa xDD
   Lukas Bondevik hyvä, että sinulla oli hauskaa… Aiotko maksaa pöytäni, jonka hajotit?
   Tino Väinämöinen Um… Su-san ei varmaan pidä siitä, että kutsut häntä Sveaksi ^^’’ Ja… onko kukaan nähnyt häntä?!
   Lukas Bondevik Niin, missä Sverige on? Selitä, Danmark.
   Mathias Densen Selitä mitä? Ja mikä pöytä? En muista mitään pöytää…
   Lukas Bondevik Muistat pian…
   Mathias Densen U-huu~ Norge, ei tuollaisia ehdotuksia yleisillä paikoilla  ;’D
   Lukas Bondevik …Perverssi. *sigh*
   Eirikur Steilsson Eikö kukaan ole oikeasti nähnyt Svítä?
   Tino Väinämöinen Ei mitään havaintoa… Hän ei edes vastaa puhelimeen :- (
   Mathias Densen Ei hän vastannut minullekaan
   Lukas Bondevik No sitä en ihmettele, Dan. En minäkään vastaisi sinulle.
   Mathias Densen Niin… siitäpä tulikin mieleen, että täytyy taas käydä luonasi Norge <3
   Lukas Bondevik Pysy poissa.
   Eirikur Steilsson Sví ei varmaan tahdo vastata Dannylle myöskään siksi, että hän sitoi hänet siihen tuoliin.
   Mathias Densen xDD ja pahuksen hyvät solmut teinkin!
   Tino Väinämöinen ^^’’
   Lukas Bondevik Ai niin unohdin sen. Olet myös muutaman tuolin minulle velkaa, Danmark.
   Mathias Densen … no, oli se sen arvoista xD
   Tino Väinämöinen Minä alan oikeasti olla huolissani hänestä :-(
   Berwald Oxenstierna Olen kunnossa
   Eirikur Steilsson Sví?
   Tino Väinämöinen Su-san! Missä sinä olet ollut? Et vastannut…
   Berwald Oxenstierna Kadotin puhelimen ja rahat.
   Lukas Bondevik Miten?
   Berwald Oxenstierna En tiedä. Heräsin tuntemattomasta paikasta enkä enää muista, miten tänne päädyin.
   Mathias Densen Hups…
   Lukas Bondevik Hups?
   Tino Väinämöinen Onko siellä mitään kylttiä tai paikkaa tai jotain, mistä saat selville olinpaikkasi?
   Berwald Oxenstierna On…
   Lukas Bondevik No? Missä sinä olet?
   Berwald Oxenstierna …Lollannissa…
   Mathias Densen Mhah ha haa XDDDD
   Lukas Bondevik Vai se oli siis se “hups”
   Tino Väinämöinen Minä haen sinut kotiin ^^’’
   Berwald Oxenstierna Kiitos.
   Mathias Densen Älä suotta! Minä kyllä pidän Sveasta huolta xD
   Tino Väinämöinen Um…tulen niin pian kuin pääsen!
   Berwald Oxenstierna Kiitos.
[/size]
Oli vaan pakko lainata toi koko kohta <3 Luin nimittäin ekaksi topsun otsikosta ilmestymis päivän ja olin vaan että "Vee, synttärilahja" Ja sitten poks! Sverige ja Danmark olikin viettäneet kimppajuhlat!! ^___^ I just love this fic! Bwahahaa! Toisaalta on sellainen pieni aukko muistissa... Hmm, missäköhän vietin eilisen? Svean ja Danin kanssa juhlimassa Norgen pöydällä (Mitä ihm-? Kuulostaakin... jännältä?) Vai olinko sittenkin jossain muualla? Noh, olen kyllä saattanut tehdä jotain jänskää Arthurinkin kanssa :DD (Vohveleita, ehkäpä?)

Mutta btw. En osaa kommata rakentavaa Any ways kummiskin, loisto tavaraa jälleen pikku Vyra! Oikeesti. Tahtoisin sanoa kaiken, mutta en osaa sanoa mitään.

Kiitokset ihanasta "synttärilahjasta" (Joo -oo, mulle kaikki ihana nyt vaan on synttärilahjoja... Niinkiu se pieni kiviEiku woot?!) No kuitenki, rupee menee sellaseks offiks et huhuh.

KIITOS.

//Joo, en osaa pitää turpani kiinni- *tietokone ylikuumenee*

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
...Kui mä tajusin tämänki olemassaolon ny vast...? X'D

Mahtavaa, repeilin täällä ihan täpöjä ^^ Paras oli varmasti tuo Tanskan Eih-yllätyskokous-kohta x'D

Kyllä, munkin on pakko vetää tää jättilainaus.
Lainaus
Mathias Densen Vietettiin oikein hauskat kimppasynttärit Svean kanssa xDD
   Lukas Bondevik hyvä, että sinulla oli hauskaa… Aiotko maksaa pöytäni, jonka hajotit?
   Tino Väinämöinen Um… Su-san ei varmaan pidä siitä, että kutsut häntä Sveaksi ^^’’ Ja… onko kukaan nähnyt häntä?!
   Lukas Bondevik Niin, missä Sverige on? Selitä, Danmark.
   Mathias Densen Selitä mitä? Ja mikä pöytä? En muista mitään pöytää…
   Lukas Bondevik Muistat pian…
   Mathias Densen U-huu~ Norge, ei tuollaisia ehdotuksia yleisillä paikoilla  ;’D
   Lukas Bondevik …Perverssi. *sigh*
   Eirikur Steilsson Eikö kukaan ole oikeasti nähnyt Svítä?
   Tino Väinämöinen Ei mitään havaintoa… Hän ei edes vastaa puhelimeen :- (
   Mathias Densen Ei hän vastannut minullekaan
   Lukas Bondevik No sitä en ihmettele, Dan. En minäkään vastaisi sinulle.
   Mathias Densen Niin… siitäpä tulikin mieleen, että täytyy taas käydä luonasi Norge <3
   Lukas Bondevik Pysy poissa.
   Eirikur Steilsson Sví ei varmaan tahdo vastata Dannylle myöskään siksi, että hän sitoi hänet siihen tuoliin.
   Mathias Densen xDD ja pahuksen hyvät solmut teinkin!
   Tino Väinämöinen ^^’’
   Lukas Bondevik Ai niin unohdin sen. Olet myös muutaman tuolin minulle velkaa, Danmark.
   Mathias Densen … no, oli se sen arvoista xD
   Tino Väinämöinen Minä alan oikeasti olla huolissani hänestä :-(
   Berwald Oxenstierna Olen kunnossa
   Eirikur Steilsson Sví?
   Tino Väinämöinen Su-san! Missä sinä olet ollut? Et vastannut…
   Berwald Oxenstierna Kadotin puhelimen ja rahat.
   Lukas Bondevik Miten?
   Berwald Oxenstierna En tiedä. Heräsin tuntemattomasta paikasta enkä enää muista, miten tänne päädyin.
   Mathias Densen Hups…
   Lukas Bondevik Hups?
   Tino Väinämöinen Onko siellä mitään kylttiä tai paikkaa tai jotain, mistä saat selville olinpaikkasi?
   Berwald Oxenstierna On…
   Lukas Bondevik No? Missä sinä olet?
   Berwald Oxenstierna …Lollannissa…
   Mathias Densen Mhah ha haa XDDDD
   Lukas Bondevik Vai se oli siis se “hups”
   Tino Väinämöinen Minä haen sinut kotiin ^^’’
   Berwald Oxenstierna Kiitos.
   Mathias Densen Älä suotta! Minä kyllä pidän Sveasta huolta xD
   Tino Väinämöinen Um…tulen niin pian kuin pääsen!
   Berwald Oxenstierna Kiitos.
Ensinnäkin, kun luin ekaks ton Lollannin, olin sillee et "Täh? Lol land? Vai onko tosa tahallinen kirjotusvirhe ja siin pitäis lukee Holland?" Ja repesin sitten aika makeesti, ku tajusin sun a/N:stä, et se on tietty se Tanskan saari x'''D Ja sitten kun ne puhui, että Tanska sito Ruotsin siihen tuoliin, olin että "No jos se on sielä vieläkin köytettynä! Go check!" Ja ei elämä ku repesin tolle Svea-nimitykselle x'D

Sitten se paistinpannu. Ei herrajumala mä nauroin täällä, kun avasin sen linkin x'D Diamonds are the girls' best friends, after all. x'D Loisto inventaatio Sveitsi, sanoisin! XD

Nää tulee näköjään vähän sekalaises järjestykses, mut nyt siihen ihan ekaan Tinon tilapäivitykseen.
Lainaus
Tino Väinämöinen Jännä päivä tulossa, lähdössä Ruotsin luo :-) 
Ja tässä herää se nimenomanen kysymys: ...mitenniin jännä? XD Mitä siellä oikeen tapahtuu?! :D Mul tuli varmaan miljoona vaihtoehtoo ieleen, mut jätän ne nyt mainitsematta ;D

Ja Ranskan ja Englannin keskustelu... x'D Mul meni ajatukset suurin piirtein samallai, ku miten Ranska vastaili.pelottavaa... Kyllä, mä tykkäsin tästä <3 (ja nyt jälkeenpäin ajateltuna, jotenki tuntuu hassult ettei siel ollu Amerikka heti toitottaas sankaruuttaa x'''D)

Ja tuo Olut/Beer -kohta! Nauroin <3 ^^ Voi että, muistinkohan nyt edes kommentoida kaikkea, mitä mielessä oli... Ainiin, ja toi Italian Siesta -päivitys... ihan pro x'D

Ainiin, täältää puuttu yks lihavoiti tost Lukaksen L -kirjaimest.
Lainaus
Berwald Oxenstierna merkitsi suhteensa vaikea selittää
   Mathias Densen Oh nou… ongelmia? xD
   Lukas Bondevik Yleensä silloin ei naureta
   Mathias Densen Hah! Minä nauran aina, jos Svellä on ongelmia!
   Tino Väinämöinen Su-san! Minä en tiennyt, että sinulla on suhde… Kenen kanssa :-)
   Mathias Densen Hej, löysin sen ongelman! xD
   Lukas Bondevik Onnittelut *sigh*
   Berwald Oxenstierna m’ fru…
Ja muutenkin... ei elämä, repeilin tätäkin!

Pidin kerrassaan KAIKESTA. Varmaan unohdin nyt kommentoida jotain asiaa, mut kiitos kummiskin tästä tähänastisesta <3 (Ja hui, ku pitkän kommentin tein :o) ^^

Vinzuppi kiittää hymyillen leveästi :)
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...