Kirjoittaja Aihe: Kun joulupukki suukon sai | jouluinen teinislashklisee | K11 | oneshot  (Luettu 3535 kertaa)

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Nimi: Kun joulupukki suukon sai
Kirjoittaja: RoastedGarlic
Ikäraja: K11
Paritus: OMC/OMC
Tyylilaji: jouluinen teinislashklisee
Yhteenveto: ”Vieläkö pukki toimittaa lahjoja jos mä esitän lisätoivelistan?”
Varoitukset: kliseitä ja kiroilua. Ja no, Jukka on suunnilleen 17 ja Pete suunnilleen 20 mutta ei tuo nyt ole ikäero eikä mikään?

A/N: Biisissä Kun joulupukki suukon sai Pikku-Jukka näkee, kuinka äiti pussaa joulupukkia keittiössä. Nyt Jukka on teini-ikäinen ja asetelma on vähän kääntynyt. Teinislash ei ole ominta alaani, ts. tämä on ensimmäinen kokeilu, joten arvostan palautetta. Sama koskee puhekieltä, jota yleensä en siis käytä teksteissä.

Tähän biisiin pohjautuvaa slash-tekstiä toivoi alun perin Lupus Daemonis, joten omistus menee sinne, mutta toivottavasti mahdollisimman moni saa tästä joulun tunnelmaa ;)




Kun joulupukki suukon sai

Mä olin ihan varma, että mä räjähtäisin siihen sohvalle märäksi läntiksi, kun joulupukki kysyi, kuka tahtoisi sen polvelle istumaan. No hitto vie että tahtoisinko. Sari sinne sitten kuitenkin meni, se on viisi ja uskoo vielä joulupukkiin, siis siihen, että tuo jätkä, joka meidän olohuoneessa istuu jakamassa äidin ja isän ostamia lahjoja, on oikeasti Korvatunturilta. Mulle taas on selvääkin selvempää, ettei se ole Korvatunturilta vaan ihan tuosta muutaman kilometrin päästä missä se porukoidensa luona joulua viettää, ja ettei se ole tullut tänne pororeellä vaan potkukelkalla. Satun myös tietämään, että sen nimi ei ole Joulupukki vaan Pete, ja että tuon valkoisen tekoparran alla on punertava parransänki.

”Menehän Jukkakin valokuvaan pukin ja Sarin kanssa”, isä kehotti ja mua vähän hävetti. Meinasin kieltäytyä, mutta Peten vetovoima oli sen verran suuri, että olihan mun loppujen lopuksi mentävä. Etäisesti kuvittelin näkeväni sen silmäkulmassa jonkun kipinän. Se oli kyllä todennäköisesti vaan mun ylivilkasta mielikuvitusta, koska tuon kipinän mä kuvittelin sen silmäkulmiin myös silloin kun mulla oli aikaa olla yksin suihkussa ja laittaa silmät kiinni ja kuvitella että Pete olis siellä myös.

Salamavalo räpsähti niin, että mun silmät meni kiinni, ja sitten mä palasin sohvalle ja Sari alkoi repiä pakettejaan auki. Iskä painosti muakin avaamaan yhden, ennen kuin pukki lähtee, ja mä valitsin sen joka näytti vähiten siltä, että siinä olisi mummon ostamat kalsarit, ja onnistuin sikäli, että siinä oli enon ostama taskulamppu. Ihan valtava. Piti sitten avata kaikista lahjoista just se fallossymboli, go Jukka.

”Saatapa Jukka pukki eteiseen”, äiti sanoi tavalla, joka antoi ymmärtää, että mun pitäisi ottaa sen kädestä vaivihkaa kaksikymppinen ja käydä lahjomassa sillä pukki tyytyväiseksi niin että se tulis keikalle enskin vuonna. Mun sydän tykytti, kun lähdin villasukissani hiihtelemään eteiseen päin, ja se taskulamppu melkein seurasi, mutta muistin sen sentään sohvalle heittää, ja smuuthistihan se siihen sohvan viereen lattialle rysähti ja Rekku sitä loikkasi haistelemaan.

Mentiin eteiseen, Pete ja mä, ja Pete huuteli hyviä joulunjatkoja ja muistutteli Sarille nauraen, että kannattaisi olla kiltti tyttö ensi vuonnakin. Siinä eteisessä tuli sitten hiljainen hetki, kun mä refleksinomaisesti suljin oven ja me jäätiin jumiin suht pieneen tilaan. Mietin, että mitä helvettiä se Pete tossa odottaa. Sitten välähti.

”Ai vittu”, murahdin ja ojensin nyrkissä ryttääntynyttä, ihan hikistä seteliä. Pete noukki sen ja virnisti siellä tekopartansa alla. Pitikö sen olla niin pirun kuuma. Mä kertoisin itselleni halpoja pukkivitsejä varmaan koko illan.

”No oliko riittävästi lahjoja?” Pete kysyi.

”No ei siinä kaikkea kyllä taida mitä mä halusin”, totesin rehellisesti.

”Ehkä sä et ollut tarpeeksi kiltti tänä vuonna.”

Vittu ku en osannu tulkita Peten ilmettä. Purin huultani enkä osannu sanoa mitään, mutta se jatkoi onneksi sitten.

”Mitä sää sit olisit toivonut?”

Jos tää oli joku kieroutunut peli niin kai tätä voi pelata kaksinpelinäkin. Joku joulun henki tai kaikki se suklaa hämärsi mun pään ja vastasin julkeammin kuin olin likaisimmissakaan haaveissani osannut suunnitella… tai ei nyt sentään, mutta melkein.

”Vieläkö pukki toimittaa lahjoja jos mä esitän lisätoivelistan?”

”Palveluksessanne”, totesi Pete ja tarttui mun solmioon. Mun silmät oli ehkä jotkut kämmenenkokoiset, enkä osannu muuta kuin astua lähemmäs.

”Elä luule että toi sun kiimanen katse olis jääny pukilta huomaamatta”, Pete kuiskasi ja nykäisi mun naaman omaansa vasten. No eihän siitä suudelmasta mitään tullut, kun sillä oli se tekoparta. Revin sen kaksin käsin jonnekin Peten leuan tienoille ja suutelin sitten täydellä raivolla suoraan suulle. Peten oikea parta raapi mun leukaa. Mä työnsin koko pukin seinää vasten ja purin sen huulta niin että se inahti.

Mä olin ihan hengästynyt, kun ei siinä oikein happea ehtinyt miettiä, mutta jännästi oli pakko ruveta tasoittamaan hengitystä, kun eteisen ovi kolahti. Äidin naama ehti käydä ovenraossa just jonkun millisekunnin verran, mutta riittävän kauan, että tajusin että se oli kyllä tajunnut mitä tapahtui. Hävetti niin että muutuin vielä punaisemmaksi kuin olin ollut. Mitä helvettiä äiti muka eteisestä tarttis tällaiseen aikaan? En taitais koskaan voida kysyä, kun en kehtais mennä takaisin sisälle.

Katsoin Peteä, ja se vaan nauroi.

”Joulupukin pitäis nyt kiiruhtaa. Pitää käydä kaikki maailman lapset yhdessä illassa”, se totesi.

Mä vain nyökkäsin ja jäin tuijottamaan jäljessä sulkeutuvaa ovea. Enkä osannu ajatella muuta kuin että vittu, ehdin tuomita joulupukin liian aikaisin, koska mä taisin sittenkin saada siltä tänä jouluna just mitä toivoinkin.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 08:12:11 kirjoittanut Pyry »
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Astronautti

  • Crownless
  • ***
  • Viestejä: 513
Tää oli jotain niin loistavaa et myhäilen tääl vieläki naama typerässä virneessä.

Mun mielestä tää oli tosi sujuvaa tekstiä, ja teinislashille tyypillinen tunnelma ja tyyli siit kyl välitty hyvin. En tiedä onko se tyylivalinta loppuun kulutettu just slashin osalta, mut ei se ainakaan vielä haitannu lukemista yhtään. Tää oli muutenki just sopivan kompakti ja selkeä kokonaisuus, josta tykkäsin paljosti :3

Kiitos tästä tosiaan, meenki täst nyt myhäilemään johonki muualle X)



Olisipa kaipaus viiniä,
ympäripäissäni
minä odottaisin sinua.

Vandarine

  • ***
  • Viestejä: 64
  • orchid child
    • Always in your shadow
Aww tää sopi oikein hyvin mun jouluintoiseen tiistaihini  :)

Jukka oli ihanan awkward ja toi taskulampun vähemmän sulava paiskaaminen lattialle oli just jotain sellaista mitä varmasti tapahtuis mullekin tollasessa tilanteessa :D Jotenkin noinkin lyhyeksi tekstiksi niin päähenkilöön onnistu saamaan otteen ja siihen ehti tykästyä, mikä on mun mielestä aika taitavaa.

Kaikinpuolin erittäin söpöinen teinislash. Kiituksia joulumielen kohottamisesta :D
No one dies a virgin. Life screws us all.

http://alwaysinyourshadow.blogspot.fi/

Haruka

  • Taskukokoinen
  • ***
  • Viestejä: 1 112
  • Ava by mustapisara
    • Mietteitä musiikista
Jouluun on tosiaan enää reilu viikko aikaa ja pakkohan mun oli tätä kommentoimaan tulla, kun huomasin tän tekstin täällä :D

Kirvoitti ainakin multa naurut täällä pariin otteeseen. Nytkin virnuilen täällä, sillä sä olit saanut noihin hahmoihin juuri sopivasti luonnetta, etenkin Pete vaikutti mielenkiintoiselta hahmolta. Mä niiiiiiiiiiin toivoisin, että sä kirjoittaisit näistä kahdesta vielä joskus joulun jälkeen jonkun tekstin, jos vaan saat inspiraatiota (mikään pakko ei tietenkään oo, mut ainahan sitä saa ehdottaa, vai mitä?).

Ja tää teksti ainakin käänsi ihan päälaelleen sen joululaulun, jonka pohjalta tän kirjoitit, en tiedä, pystynkö kuuntelemaan/laulamaan sitä tänä jouluna virnuilematta muistaessani tän tekstin.

Kiitos tästä. Tää oli varsin mainio :)

-Haruka

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Ei oikeasti.

No aluksi sanon, että teksti oli sujuvaa, mielenkiinto pysyi yllä, ja hihittelin äänettömästi sohvannurkassa kunnes tajusin, että koneella voisi saada paremmin aikan jotain kommentinnäköistä. Idea oli ihana, sain kivasti ajatuksia pedofiiliseen tarinaan, jonka voisin laittaa Jouluhaasteeseen, ja hahmot olivat kivoja. ^^ Kiitos tän tekstin, mun osin kadonnut joulutunnelma palasi takaisin, ja tuo taskulampun nakkaaminen on jotain niin tuttua. Mulle tuli joku outo mielleyhtymä että Pete olis punaruskeahiuksinen, en tiedä ollenkaan miksi, ja no, mun ajatusmaailma on muutenkin sekava.

Mä sain nauttia oikein kunnolla tästä, joten kiitokset. Ja siis, tykkäsin nimistä, harvemmin tulee luettua Pergamentinpalasta, ja Pete ja Jukka ja Sari on niin tavanimiä mutta kuitenkin kivoja. Buh, mä luin jostain Villen. Ja toi alotuslause, mä purskahin nauruun sen lukiessani, saatat arvata miksi. Yhteenveto loistava. Lopetus jotain ihmettä (= mahdottoman hyvä). Mun ylistyssanat on kokeneet sukupuuton, mutta tuskin haittaa?

Tää oli mahdottoman paras ja loistava joulutunnelman luoja.

Ja eh, mä löysin tämänkin stalkkaamalla Lupaa, että... // Lupa, ei sun pitäiskään, haha!
« Viimeksi muokattu: 18.12.2012 22:20:49 kirjoittanut Nidemus »
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

Tokoroth

  • Nuori ja naiivi
  • ***
  • Viestejä: 113
  • Avatar & banneri by Kaapo.
Erään facebooklinkin kautta päädyin tätä lukemaan ja täytynee myöntää, että onhan tämä suloinen ja ehkäpä tehokkain joulutunnelmankohottaja vähään aikaan. Teinipoikaslashin syvin olemus tiivistyy oivallisesti ja Jukan sähläys on hellyttävää, kirvoitti hymyn täälläkin. Jäin kyllä miettimään, että saavatkohan muutkin pukin (kiimaiset teinipoika-)asiakkaat yhtä lämpimän kohtelun B)

Tällä hetkellä aivoissa ei liiku yhtään fiksua kommenttisolua, mutta halusin ilmaista tykkäämiseni ja kiittää illan piristyksestä.

P.S. Komppaan Harukaa siinä, etten valittaisi, jos tästä parista joskus lisääkin kuultaisiin.

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Facebookista minäkin tähän tekstiin eksyin : ) Ja minun oli hieman vaikea keskittyä tähän itse tekstiin, kun en tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa noille nimivalinnoille...

Tässä oli paljon kivoja kielikuvia ja yksityiskohtia (esimerkiksi nyt villasukilla hiihtäminen, valtava taskulamppu ja Peten tuleminen potkukelkalla) ja ne toivat lisäilmettä tähän. Ja olihan Jukka hermostuksensa kanssa aika suloinen ja poikien suudelma vaikutti aika kuumalta : P

Sen hienompaa kommenttia en nyt osaa saada aikaiseksi, kiitoksia tästä söpöstä jouluslasheilystä ^^
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Facebook on kaveri:) En ole kakkapylly vaan kommentoin tähän. ;D

Toi otsikko pääasiassa sai mut kiinnittämään huomion sun mainostuksees. Hehe, joulupukki sai tosiaan suukon. Mä en oikeesti keksi mitään rakentavaa ja vaikka jotkut niin vihaa tälläisiä kommentteja missä ei ole kauheasti niin se on voivoi :-X

Tykkäsin tästä hirveesti, vaikka tänne originaalipuolelle en kauheasti eksykään.

Kiitos, joulumieli tuli takaisin:)

- Feliicia


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Pitäisköhän siirtyä kliseiseen teinislashiin ihan pysyvästi kun näitä kommentteja on näin huikea määrä :''D Kaikille yhteisesti: kiva kun luitte ja tykkäsitte, kiitos kommenteista <3

BoyOnFire: Myh myh, hyvä jos myhäilyttää!

Vandarine: No älä, mä varmaan kompastuisin omiin jalkoihini vähintään jos taskulampun kanssa menisikin hyvin...

Haruka: Parasta jos et voi enää kuunnella tota biisiä muistamatta mua!! Hehee. Korruptio korruptio.

Lupa:
Kiitos itsellesi kun ehdotit tällaista teksti-ideaa ;) Ilman sua tätä ei olisi. Whoa.

Nidemus: Toi sun mielikuva Peten hiusten väristä tulee ehkä siitä, että sen parran väri on mainittu? Hyvä jos sain joulutunnelman aikaan! Niin ja nimistä sen verran, että tähän nyt Jukka tuli siitä biisistä luonnostaan, mutta tykkään käyttää tällaisissa perusoriginaaleissa just niin tavisnimiä kuin vain on ja ekana tulee mieleen, koska karu fakta on että ei ihmisillä yleensä oo kiinnostavampia nimiä ku joku Jukka :D

Tokoroth: Teinipoikaslashin syvintä olemusta lähdinkin tavoittelemaan, yay!

Sca: No se suudelma oli kuuma. Uu-uu. Koska sellaiseksi sen yritin kirjoittaa ;) Ja Pete-vitun-hipster potkukelkassaan <3

Feliicia: Kiva kun et ole kakkapylly. Mäki haluan suukon joulupukilta (jolla on samanlainen parta ku Petellä, ups). En vihaa tuollaisia kommentteja, musta on ihanaa saada kommentteja, myös tuollaisia! Parasta kuulla että joulumieli palasi <3
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Ei oo totta! aivan ihana ficci.

Miks äidit osaa tulla aina vääriin paikkoihin ja vieläpä väärään aikaan...

Näistä nuorista miehistä olis kyllä kiva kuulla lisääkin ja mitähän se äiti sanoi sitten myöhemmin illalla?  ;)

Kiittäen joulufiiliksestä

Jahma
Demons and Angels

ava by Swizzy

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Jahma: Kiva kun tykkäsit. Äidin oli pakko tulla paikalle, koska alkuperäissanoitusten kääntäminen sitä vaati :D Sikäli siis kurjaa kirjoittajana, etten osaa edes perustella tuota millään muulla tavalla, enkä tiedä, mitä äiti sanoisi... Mutta hyvä että tulit joulufiilikseen! Kiitos kommentista :)
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Ooaaawww ai että kun oli suloinen! :---3 tää oli ehkä vähän nopeasti etenevä, mutta toisaalta se sopi tähän ja uskonkin, että joku pidempi jaarittelu olisi saanut tän ehkä lässähtämään ;o mutta onneksi ei ollut pidempi vaan täysin sopiva, ja kyllä todellakin sun pitäisi siirtyä kliseisen teinislashin pariin koska ihihi aww c: harmi ku mulla ei ollut tuollaisia kivoja teinipoikia antamassa pusuja, kun jouduin tänä vuonna olemaan pukki :---D noh, mutta niin nyt eksyin aiheesta...
Ei mulla taida olla oikeastaan mitään kunnollista sanottavaa paitsi jotain yltiöfanityttäiyä, mutta jätän sen vähemmälle, kun oon jo sentään lukiolainen! Melkein.

Mutta tää oli ihanan söpö ja jouluinen, kiitos paljon tästä lukuelämyksestä <3

- Jim

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Jimmy J.: Kiitos kiitos, jouluisuuteen pyrittiin ja one-shotit nyt aina ehkä etenee nopeasti jos niissä on tarkoitus tapahtua jotain. Mäkään en saanut pusuja. No onneksi koska meillä käyvä joulupukki on mun parhaan kaverin isä ja mun haaveideni joulupukki on ihan toisessa kaupungissa köh. Mutta siis kiva kun luit ja tykkäsit!! :)
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

LoveForever

  • toivoton tapaus
  • ***
  • Viestejä: 264
  • Patrick Kane on rakkaus<3
    • Blogini:)
Awwwwwwwwwww;3 Nyt tuli kyllä kauhee awww-kohtaus! Tää oli ihan hirveen söpöä<3 Sä et kuule tiiäkkään kui hyvin pelastit mun synkeän päivän! ;) Ja voi, nyt mä virnistelen täällä enkä saa lopetettua! Tää vaan oli niin hirveen söpöä<3 Ja siis sä kirjotit tän just ihanasti ja kuumasti :-* Kiitos siis. Mä myös järkytyin siitä, että  sä väitit tuossa alussa olevasi  kokeilumielessä teinislashia kirjottamassa. Ja sitten kun luin ton koko stoorin niin ei toi voinu olla mikään 'moi tää on mun eka kerta kun kirjotan teinislashia, soorii' -tyylinen. Ehei! ;D Sähän oot kuules ihan haka tässä. Ja näihin hyvin mukaviin sanoihin päätän tän koko roskan. En nyt saanut tehtyä parempaakaan kommenttia. Vetoan edelleen tähän mun virnuiluun.
Älä mieti asiaa tarkemmin. Anna olla ja mennä ohitsesi kuin tuuli ja linnut ja nuoruus ja neitsyys.. Eikö näin olisi paremmin? <3

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
LoveForever: Kiitos, ihanaa kuulla että olen pelastanut päiväsi söpöstelyllä! Mutta kuten mun listauksesta voi käydä tutkimassa, niin teinislash on mulle melko tuntematon alue, korkeintaan pari ficciä voi etäisesti olla siihen kategoriaan, mutta originaalia teinislashia en ole kirjoittanut enkä oikeastaan itse asiassa teinisöpöstelyä myöskään hettinä tai femmenä muista kirjoittaneeni, enkä muuten juuri luekaan koska teineily ei oikein ole enää ainakaan oma juttu, siksi on siis erityisen kiva kuulla että olen onnistunut!
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Ilargia

  • Musarañita
  • ***
  • Viestejä: 121
  • vaanivainen siiseli
Joo, joulu meni jo, mutta kun vasta nyt tähän törmäsin…

Tämä oli ihan loistava. Sellainen hyvänmielenteksti. Hauska, sopivan mittainen, hyvä idea. Ainakaan musta ei tuntunut liian kliseiseltä (mutta enpä toisaalta ole hirveästi lukenut teinislashia)

Mitä puhekieleen tulee, niin musta se toimi ihan täydellisesti. Kirjakieli olisi lässäyttänyt huumorin ja ehkä myös tuntunut vähän oudolta perusteinipojan minäkerrontana. Lisäksi osasit kirjoittaa aidon kuuloista puhekieltä (päähenkilö kuulostaa välillä ihan mun pikkuveljeltä :D)

Yksi kohta jäi kuitenkin vaivaamaan:
Lainaus
”No ei siinä kaikkea kyllä taida mitä mä halusin”, totesin rehellisesti.
Onko tuosta pudonnut pois ”olla” vai enkö vain hahmota?

Siirtykäämme pilkunviilauksesta äitiin…tietysti sen oli pakko tulla paikalle, koska sanoitus, mutta ei se musta tuntunut kamalan teennäiseltä. Tai siis: 1) Murphyn laki, joka jo aiemminkin tekstissä vilahti… Niin nyt vaan täytyy käydä. 2) Äidit on uteliaita (tai ainakin mun tuntemat äidit on ::)) Taatusti se on huomannut, että siellä eteisessä meni pidempään kuin se ehkä 15 sekuntia, jonka homma olisi oikeasti vaatinut. Ehkä se jopa kuuli, että ne puhuu jotain. Joten pakkohan sinne on mennä nenänsä työntämään… ;D

Lainaus
Mun sydän tykytti, kun lähdin villasukissani hiihtelemään eteiseen päin, ja se taskulamppu melkein seurasi, mutta muistin sen sentään sohvalle heittää, ja smuuthistihan se siihen sohvan viereen lattialle rysähti ja Rekku sitä loikkasi haistelemaan.
Voi elämän kevät, en yhtään nauranut tai mitään… :D

Kiitos tästä! (Taidanpa poistua tutkimaan, vieläkö meillä on piparkakkuja...)

Ilargia

PS. Avasi on ihan paras!
« Viimeksi muokattu: 10.01.2013 11:57:59 kirjoittanut Ilargia »
"Yölinnut nokkivat ensimmäisiä tähtiä,
jotka säkenöivät kuin sieluni kun sinua rakastan."
                                             -Pablo Neruda

"¿No viste por el aire transparente
una dalia de penas y alegrías
que te mandó mi corazón caliente?"
                                   - F. G. Lorca

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Ilargia: Saahan tätä lukea vuoden ympäri, ei siinä mitään :D

En muista tietty satavarmasti, mitä olen ajatellut, mutta nyt kun katson tuota kohtaa, niin kyllä mulla on sellainen fiilis että ihan tahallaan on jäänyt olla-verbi pois. Se on jo tuossa kysymyksessä, niin vastaus jää puhekielimäisesti epätäydelliseksi lauseeksi... jos ymmärrät mitä tarkoitan :D

Kiva kun tykkäsit ja hyvä että äiti ei vaikuttanut huonosti asennetulta! Siitä vaan piparkakkujahtiin sitten!

PS. Minäkin rakastan avaani vielä näin vuosienkin jälkeen.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin