Kirjoittaja Aihe: Rakastan, kunnes sanot hänelle "Tahdon.", S | Herm/Blaise, Seamus/Theo | drama, romance..  (Luettu 1932 kertaa)

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Title: Rakastan, kunnes sanot hänelle "Tahdon."
Author: yuuri
Raiting: S
Genre: drama, romance, oneshot
Pairing: Herm/Blaise, Seamus/Theo

A/N: Keijulle pikkujoulu ficci - ole hyvä ^^ FF100 - 019. Valkoinen


_______________________________________________________________________________




Hermione oli kaunis norsunluunvalkoisessa hääpuvussaan. Puku oli yksinkertainen ja vain hopeinen tiara kauniiseen kampaukseen kiinnitettynä oli koruna. Ei Hermione tarvinnut helyjä - hän itse oli yksi kauniimmista koruista.

Välkähdys. Hermionella oli vieläkin niskassaan lävistys, minkä olin hänelle tehnyt. Palloissa oli nimikirjaimemme - S ja H. Hänelle se oli lahja ystävältä, minulle se oli paljon enemmän ja hän tiesi sen, mutta hänelle olin vain ystävä. Hyväksyin sen. Halusin hänen olevan onnellinen ja mikäli hän oli - olin myös minä.

Vilkaisin Hermionen oikealla puolella seisovaa Blaisea, joka värähteli jännityksestä. En ymmärtänyt miksi pidentää jännitystä pidemmällä hääkaavalla. Miksi ei voinut vain kysyä “Tahdotko?” ja saada siihen vastausta - silloin minäkin voisin jatkaa eteenpäin.

“Olemme kokoontuneet tänne julistamaan kahden nuoren, toisiaan rakastavan ihmisen…”, papin höpötys hukkui omiin ajatuksiini ja annoin ajan madella. Minä keskityin muistoihini ja vain käsi, minkä sormet oli pujotettu omiini esti minua nousemasta ja lähtemästä. Kulkisin tämän matkan loppuun asti. Näkisin sen, mutta kieltäydyin kuuntelemasta - kunnes…

“Tahdon”, Hermionen ääni kajahti kirkossa heleänä ja rakkaudesta paksuna. Nostin katseeni ja olin tietoinen kyyneleestä poskellani. Se oli ainoa kyynel, minkä vuodattaisin rakkauteni tähden.

Olin luvannut rakastaa Hermionea kunnes hän sanoo toiselle tahdon. Olin pitänyt lupaukseni.

Hermione ja Blaise kulkivat käytävää pitkin ohitseni. Heidän kasvoillaan oli autuas hymy ja tiesin Blaisen tekevän Hermionen onnelliseksi. He rakastivat toisiaan ja minä opettelisin rakastamaan uudelleen.

“Tule Seamus”, Theodore kuiskasi korvaani ja nyökkäsin. Hän olisi minun tulevaisuuteni…


____________________________________________________________________________

Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Ihana teksti, aivan älyttömän suloinen! Tykkäsin aivan todella paljon. Tässä oli juuri ne pääasiat, jotka toimiva oneshot itseensä tarvitsee. Oli tunnetta, juoni, pientä dialogia ja siinä se! Ja vielä nämä paritukset, niin toimivat ja hienot. Ja nuo yksityiskohdat ja kauniit kuvailut, oi tämä oli nannaa. Todella hyvin toteutettu ficci!

Kiitos tästä päivän pirityksestä ja hymystä huulillani! ^^

xo, ins