Jos saa kysyä niin, mitäs Violetin paketti tulee sisältämään/sisälsi?
Ikävä kyllä paketit monikossa (kaikki ei tule/tullut kerralla).
Noh, niissä on ainakin pari kakkososaa,
Vampires potrait 2 ja
Ordinary Crush 2, ja sitten
Passionate theory ja
Maid in heaven. Tuosta viimeisestä olen kyllä vähän huolissani, että tuleeko sitä, kun vielä ei ainakaan ole tullut ilmoitusta, että olisi lähetetty. Ehkä ne olivat lopussa...
Eniten ketuttaa tässä nyt se, että lähdin tänään kotoa toiselle puolelle maata (helvetin opiskelu) ja eiköhän yksi paketti ollut tippunut postilaatikkoon tänä aamuna tai silloin, kun olin matkalla asemalle. Elämä on reilua.
(tästedes haen aina postin).
Otin
Princess Princessin uudelleen käsittelyyn ja ah, kun se olisi vielä niin paljon parempi sarja, jos siinä ihan oikeasti olisi sitä shonen aita
Tuommoinen kiusaaminen on tosi ilkeää, joskin
Ghost oli vielä julmempi sen loppulässähdyksensä kanssa. Pitää vaan toivoa, että
La Esperancassa oikeasti tapahtuu jotain, pidän niin kovin siitä sarjasta näiden parin ensimmäisen osan perusteella. Ne hahmot ja se miljöö...<3
Eikä tämä nyt johdu siitä, että minulla olisi kauhea pakkomielle yaoiin, mutta ainahan se tuntuu pahalta, jos annetaan ymmärtää, mutta sitten ei ymmärretäkään antaa xD
Inuyashan loppu on tästä yksi loistava esimerkki... yksi pieni pusu, ei kai se olisi ketään tappanut??? (*paatunut parittaja iskee*)