Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Puhdasta joulua, K-11, fluff/huumori, Destiel  (Luettu 2549 kertaa)

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Author: Myrsiii~
Disclaimer: Ikävä kyllä en omista tätä sarjaa enkä hahmoja, minä vain vähän leikin näillä. ^^'
Fandom: Supernatural
Genre: jonkinsortin fluffy, huumori
ikäraja: Laitetaan k-11, ihan kaiken varalta.
Pairing: Jonkinlainen Destiel
A/N: Joo, pitihän sitä minunkin saada jotakin jouluksi.. Tällainen söpöily omistetaan joululahjan muodossa ihanalle ihmiselle nimeltä Rei-Kun. Ole hyvä peipi^o^
Osallistuu jouluhaasteeseen tänä vuonna:'D Ja kommentit ovat ihan hauskoja ja anteeksi tämän laatu, ensimmäinen SNfikkini ikinä ja no.. Castielia en ole pahemmin vielä ehtinyt katsomaan..  :-[ Mutta kuitenkin, ihan jumalaisen hyvää joulua kaikille!

Oli myöhäinen ilta, tai ehkä pikemminkin todella aikainen aamu. Dean oli juuri tullut motellihuoneeseen jossa hän ja Sam sillä hetkellä kämppäsivät. Hän jäi hetkeksi istumaan sänkynsä päätyyn. Hänestä tuntui, ettei ollut peseytynyt, saatika nukkunut ikuisuuksiin.

Joka puolella huonetta oli pieniä joulukoristeita, ja lopulta vanhemman Winchesterin hieman harittavat silmät etsiytyivät pöydälle. Hän tuijotti hölmistyneenä hetkisen verran punaiseen paperiin käärittyä paperia, jonka päällä luki hänen nimensä nopeasti raapustetulla tutulla käsialalla.

”Oi, vanha kunnon Sammie~” Dean mutisi ja nappasi paketin käsiinsä. Käärö oli pian muisto vain, ja miehen kaikenkokeneissa käsissä oli kaksi putelia, pullo konjakkia ja ilmeisesti jonkinlainen suihkusaippua. Deania väsytti käsittämättömän paljon, mutta hän tahtoi silti suihkuun, ja jos hän kerran sai jotakin mitä voisi käyttää muuhunkin kuin demonien nirhaamiseen, hän ei voisi valittaa.

T-paita ja farkut saivat väistyä miehen hiippaillessa suihkuun. Suihkusaippua haltioituneen käsissä menetti koskemattomuutensa. Kun mönjän ilmeisesti naisiin tehoava tuoksu levisi Deanin vartalon ympärille, kuului katolla epäilyttävä tumpsahdus. Dean jähmettyi ja katsoi hetken aikaa kattoa kysyvästi, kuin peläten sen sortuvan niskaansa. Lopulta mies tyytyi varmistamaan veitsen olevan suihkun vieressä ja levitti saippuan pitkin lihaksikasta ruhoaan. Kun hän käynnisti suihkun, hän aisti jonkin ilmestymisen huoneeseen, tällä kertaa äänettömänä. Dean olisi heristänyt korviaan, jos siihen olisi kyennyt.

Kun mies selviytyi vaikeasta pesuoperaatiosta ja sai pyyhkeen kriittisten paikkojensa ympärille, hän tunsi jonkinlaisen läsnäolon uudelleen. Hän kääntyi ja oli jo valmiina vetäisemän olennolta – mikä se sitten ikinä tulisi olemaankaan – jauhot kurkkuun, kunnes hän huomasi erään tutun takanaan.

”Castiel? On se tämäkin aika ilmestyä—”
”Haista paska”, sanoi beesinväriseen takkiin pukeutunut ihmisruumis, ”etkö sinä tosiaankaan tiedä miksi olen täällä? Luulin jo että jollakulla muulla olisi ollut jotakin tähdellisempää asiaa, tai edes joku muu.” Dean jäi tuijottamaan hämmentyneenä toista, raivossaan kylpevää miestä.

”Mitä minä nyt tein?”

Castiel heilutteli ärsyyntyneenä käsiään. ”Tiedätkö sinä miten paljon ongelmia aiheutat jo muutenkin? Sinua saa olla kokoajan pelastamassa ja sinun perääsi pitää olla katsomassa! Ja nyt, vaikka on joulu ja minun pitäisi tehdä ihan täysin jotakin muuta, sinä käskit minut tänne!” Dean ei voinut käsittää, mistä toinen vaahtosi.
”Niin tuota.. miksi sinä ylipäätään olet täällä?”

”Dean, Dean, Dean.. Tiedätkö sinä mitä sinä käytit tuossa äsken?” Dean katsoi silmät sirrillään Castielia, jonka voisi vannoa tappavan hänet, jos niikseen tulisi. Mies mietti kuumeisesti, mistä yliluonnollinen otus häntä oikein sillä kertaa syytti. Hän oli tappanut pari otusta sille päivälle, ottanut yhden oluen—ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa. ”Minä avasin suihkusaippuan ja käytin sitä. Et voi olla tosissasi, onko se muka niin paha?” Castiel irvisti.

”Ai miten niin paha? Tuo on hirveää. Se on Axea.”
Dean alkoi etäisesti hahmottaa, mistä oli kysymys. Hän varmaankin nirhaisi Sammien aamulla, jollei olisi joulu.. mutta hän voisi ottaa ilon irti.

”Mitä vikaa Axessa?”
”Se on Axe Excitea.”
”Mitä sitten?”

”Etkö sinä tajua?” Castiel siirtyi muutaman askeleen lähemmäs lähes pahoinvoivan näköisenä. ”Tuo on amerikkalaisen talouden paskin keksintö ikinä!” Dean jähmettyi paikoilleen ja katsoi enkeliä lähes huvittuneesti. ”Ahaa.. No, voit tietenkin mennä, jos tahdot.” Castielin ilme näytti hyvin kärsivältä.
”Tiedätkö sinä yhtään, mitä tuo aine saa minut tuntemaan?” Castielin kasvot olivat enää parin sentin päästä ihmismiehen omista, ja tilanne oli melkein absurdi. Mutta vain melkein, ja Dean virnisti jälleen omahyväisesti.

”Tiedäthän, Axe Excite, even angels will fall...

Castiel oli hätää kärsimässä, Deanista lähti lähes huumaava tuoksu, joka repi hänen järkeviä ajatuksiaan viipaleiksi. Hänen ei olisi edes ollut pakko tulla sinne, mutta jokin oli vetänyt häntä puoleensa, ja nyt hänellä oli samanlainen olo kuin ansaan joutuneella eläimellä. Hän ei voisi vain lähteä, muuten hänen kunniansa olisi vähintäänkin astetta alempana. Mutta jos hän jäisi, hän olisi vastuusta kaikesta, mitä teki.

Loppujen lopuksi, Deanin katseen alla, Castiel painoi nopeasti huulensa toisen huulille ja lähti pois jättäen yksinäisen sulan jälkeensä. Sitä ennen Dean jäi seisomaan paikalleen hyvin hämmentyneenä. Hiukset vettä valuen hän kiitti mielessään pikkuveljeään piilovittuilevasta lahjasta ja virnisti.

”Puhdasta joulua sinullekin, Cas.”
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 10:10:02 kirjoittanut jossujb »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 977
Ihanaa, joku muukin huomasi sen mainoksen potentiaalin!!
Vähänkö nauroin, kun tajusin mistä oli kysymys. Tömähdys katolla... :'D
Tässä oli paljon mielenkiintoisia ja mielikuvituksellisia sananvalintoja, joita on aina kiva huomata tekstissä. Ajatusten repiminen viipaleiksi nyt vaikka esimerkkinä :)
Tämä olisi toiminut pidempänäkin (köh oikein kunnon suihku-excitementit köh), ja Castielin mieleen olisi ollut mukava päästä syvemmällekin. Ei siinä mitään, hyvin tämä toimi näinkin, huumori sai paistatella ansaitsemassaan valokeilassa^^
Minulla oli hauskaa tätä lukiessa, paljon kiitoksia^^

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Oi kiitos Violet, et usko miten hyvälle tuulelle tulinkaan kommentistasi! :D Piristäviä tuollaiset ja oikein hyvä tapaus tämäkin[kommentti] oli niin. Hyvä että jollekulle kelpasi ja vielä tuli kommentoimaan. No oi ;D
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Hei ja moi ja kappas, täällähän on ihana jouluficci!

Fandomiin en ole mitenkään erityisen hyvin perehtynyt, mutta avasin tämän koska kaipasin vaihtelua, ja hyvä että avasin. Oli nimittäin kiva pieni ja humoristinen ficceröinen, juuri sellainen joista pidän! Tykkään siitä miten tämä on kirjoitettu; teksti on selkeää, omaperäistä ja etenee hyvin. Ja pitää kai mainita, että ihan ensimmäinen lause jo oli sellainen että se sai jatkamaan lukemista.

Lainaus
Oli myöhäinen ilta, tai ehkä pikemminkin todella aikainen aamu.
Jotenkin vaan tykästyin tuohon lauseen sisältämään "ristiriitaan". Ja juuri tätä tarkoitan tekstisi omaperäisyydellä. Harvemmin kuvataan vuorokaudenaikaa tällä tavoin, monesti ilmoitetaan vaan sillä tylsähkömmällä tavalla että esim. on aamu. : D

En tiedä johtuuko tämä pirteästä fiiliksestäni tai mistälie, mutta jotenkin tätä lukiessa tuntui koko ajan siltä, että joku pieni huumorivivahde oli jatkuvasti mukana rivien välissä. Ja hah, allekirjoittanutta hymyilytti "vaikea pesuoperaatio". Oikeastaan koko tarina joululahjasta aivan sinne suihkunjälkeiseen kohtaukseen saakka oli jollain tapaa ironinen.

Lainaus
Castielin kasvot olivat enää parin sentin päästä ihmismiehen omista, ja tilanne oli melkein absurdi. Mutta vain melkein, ja Dean virnisti jälleen omahyväisesti.
Mutta vain melkein. Tuo sanavalinta iski, joten sen takia päädyin lainaamaan.

Lopun suutelukohta taas jäi minulle vähän epäselväksi. Ei ihan auennut, ovatko herrat jossain suhteessa tai ylipäätään tietoisia toistensa tunteista (oletan että molemmilla sellaisia on), vai tuliko Castielin toiminta Deanille täysin yllätyksenä. Kuvasit kyllä Deanin hämmennystä, mutta sen voi kai tulkita tilanteen aiheuttamana yleisenä "lamautumisena" tai sitten ihan sellaisena "wtf, tuo pussasi mua?!" Anyway, tuo pikkuruinen fluffipätkä oli ihan kiva lisä tuohon, vaikka tuntui minusta tulleen melkoisen äkkiarvaamatta.

Lainaus
”Tiedäthän, Axe Excite, even angels will fall...”
Sitten tämä huumorikohta. En voi sanoa muuta kuin että nerokasta! Nauratti kyllä.

Kiitos lukukokemuksesta, oli ihana!
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Ametrine, voi kiitos, ihana kommentti. Kiva että tulit lukemaan tämän vaikket tiennytkään fandomia kunnolla ja jopa pidit tästä! nyt on hyvä fiilis:D Ja joo, tää aukeaa lähinnä niille jotka SNää on katsoneet joten siksi en ajatellut taustalisäyksiä. Castiel kun tulee mukaan vasta neloskaudella ja on vissiin (?) melkolailla pelkkää fanserviseä kuvitella Destielia, vaikkakin se on tosi kivaa^^

Mutta myöhäistä hyvää joulua sinullekin ja kiitos vielä kertaalleen! Ja uuttavuotta! Tuli tosi hyvä fiilis^^♥~
« Viimeksi muokattu: 30.12.2011 21:47:49 kirjoittanut MyrsyliuutE_96 »
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Zofcu

  • Shipper Queen
  • ***
  • Viestejä: 68
  • Special Snowflake ♥
    • Tumblr
Aaawwww .. :D
Sekosin ihan totaalisesti. Ensimmäinen tällä parituksella lukemani ficci ja kertakaikkiaan suloinen!
You're the only one who knows me Better Than I Know Myself
Richard x Lee ♥ Adam x Sauli ♥ Joey x Daniel ♥ Jude x RDJ ♥ James x Michael ♥ Ian x Anthony

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Mukavaa iltapäivää stalkkeritertun merkeissä!

Heti alkuun tunnustan, että kaikki mun tietämys Supernaturalista on tullut jossujb:n ficeistä, joten olen varsin n00bi fandomin asioista mitään sanomaan ;) Mutta oon kuitenkin tykästynyt Dean/Castiel paritukseen ja vaikka tässä se paritus jää vähän vähäisemmäksi, niin halusin silti tämän valita terttuuni! :)

Mutta lol! Mikä idea! :D Muistan sen mainoksen, vaikkei mulla telsua itselläni olekaan, oon kuiten sen verran kavereilla möllöttänyt kaikennäköistä että en ihan imbesilli ole mainostenkaan suhteen :P Repesin ihan totaalisesti kun tajusin, mihin tuolla Axe-merkillä viitattiin. Ja lol, vasta toisella lukukerralla rekisteröin ton tumpsauksen katolle tuossa alkupuolella x)

Hauska ajatus, että Castiel tipahtaisi maan päälle ihan vain Deanin suihkusaippuan voimasta, mutta eikai siinä, go Dean! \o/ Ja mä oon varma, että Sammy suunnitteli koko jutun, vaikuttaa juuri sellaiselta hahmolta :P

Mutta voi! Mitä tuolla lopussa tapahtui?! Castiel lähti pois????? Eihän sen nyt näin pitänyt mennä :E Ensin noi kaks on suihkussa, gaaddääm, SUIHKUSSA! Ja Castiel on ... krhm, no tietynlaisessa tilassa ::) ...ja sit se vaan LÄHTEE POIS?! :E

Hei, sä oot velkaa mulle PWPn tällä parituksella, sovitaanko näin? :P Koska jos Castiel kysyy, että "Tiedätkö sinä yhtään, mitä tuo aine saa minut tuntemaan?" niin mä voin samalla tavalla kysyä, että "Tiedätkö yhtään, mitä tällainen smutittomuus saa minut tuntemaan?" :P

Eivaan, ihana ficci ja jännitettä piisasi pienelle pitäjälle, kiitos <3

-Bbuttis
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Zocfu, kiitoksia, hienoa että pidit tästä :D
Beelsebutt, excusemoi, kaikista mahdollisista fikeistä sitten nappasit mun fikkini luettavaksi, kommentoitavaksi ja vielä sitten haasteeseen! JA VIELÄ PIDIT TÄSTÄ!!! Et usko miten onnelliseksi tulin kun kommentti oli noin awesome ja pitkä ja hieno, kiitoskiitosKIITOS♥ Ah joo, ja sitä pwptä en sulje pois mutta katsotaan mitä tapahtuu, en uskalla luvata mitään^^

Kiitos kauheasti vielä molemmille♥
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

EvilIsSexy

  • ***
  • Viestejä: 357
  • Destiel <3
HAHAHAHAAA! xD *nauraa räkättää hallitsemattomasti*

Tää oli MAHTAVA! Kaikessa lyhykäisyydessään MAHTAVA! Castielilla hieman tukalat paikat, hehheh. :DD

Voin sanoa että repesin kyllä huolella kun mainittiin että kyseinen saippua oli Axe Excitea, en edes muistanut tuosta tehtyä mainosta mutta ei kyllä mennyt montaa sekuntia tajuta asiayhteyttä. :D

Ai vitsit, piristi kyllä tätä iltaa kummasti, kiitos siitä! :'D

- Evil -

Avasta ja bannerista kiitokset raitakarkille!

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Kiitoksia, EvilIsSexy :D Ajoituksesi on eeppinen, en saa kommentteja kauhean usein ja jumankauta kiitos kommentista ylipäätään<3 Ihana tietää että tätä luetaan vielä ja että tästä pidetään :3<3
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥