Kirjoittaja Aihe: Twilight: Epävakaa Ihmissusi [K-11]  (Luettu 2560 kertaa)

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Twilight: Epävakaa Ihmissusi [K-11]
« : 14.08.2011 18:44:46 »
- Ficin nimi: Epävakaa Ihmissusi
- Kirjoittaja: Classick
- Beta: -
- Ikäraja: K-11
- Genre: Angst
- Fandom: Twilight
- Paritus: Jacob/Bella/Edward
- Disclaimer:SM omistaa hahmot, minä vain leikin niillä.
- Varoitukset: Kirjoilu, Seksin mainitseminen
- Summary: Ja vain, koska olen ihmissusi. Ja kuulema epävakaakin. Paskat.
- Haasteet: Albumihaaste #2 (Jesus of Suburbia), FanFic 50 (045.Valinnat), OTP 10 (Bella/Edward), VIP + Kymmenen kaveria -haaste (Jacob Black), One true something (Canon)
- A/N: Tällaista Angstista valitusta taas. Kappale on Green Dayn Jesus of Suburbia. Kommentteja arvostetaan.


Epävakaa Ihmissusi

Kuinka Bella saattoi ottaa sen verenimijän takaisin kaiken sen jälkeen. Kaiken sen jälkeen, mitä hän teki, kaiken sen jälkeen, mitä minä tein hänen vuokseen. Mikä minussa on vikana? Enkö kelpaa, koska elän? Koska sydämeni lyö? Koska en tarvitse verta elääkseni? Olenko muka pahempi kuin vampyyri? Pystyn minäkin huolehtimaan hänestä. Ja minä olin täällä. Minä olin täällä, kun Edward ei ollut. Minä synnyin suojelemaan ihmisiä vampyyreiltä, minä en ole tämän tarinan paha.

And there's nothing wrong with me
This is how I'm supposed to be

Silti saan kaiken paskan niskaani. Olen se, joka jätetään ja otetaan taas takaisin paremman puutteessa. Minua saa käyttää miten vain. Ottaa, rakastaa, satuttaa, unohtaa. Niinhän se menee. Jacob Black, paikalla tarpeen vaatiessa, muuten poissa silmistä. Kuin salainen rakastaja, joka pakotetaan komeroon aviomiehen tullessa kotiin. Oikeastaan pahempi, en saa edes seksiä. Mutta kuka minusta välittää? Kuka välittää tunteistani? Ei kukaan, olenhan vain Jacob. Se susipoika.

No one really seems to care

Ei Edwardkaan ole täydellinen. Hänhän jätti Bellan. Hän satutti Bellaa. Hänen on vaikea hillitä verenhimoaan Bellan lähettyvillä. Ja minusta se ei ole täydellisyyttä. Silti minua kritisoidaan. Olen epävakaa ja vaarallinen. Enkä minä edes himoitse tyttöystäväni kuiviin imemistä. Miksi olen aina se syntipukki. Jos jotain pahaa tapahtuu, kaikkien katseet kääntyvät heti minuun. Ja vain, koska minä rakastan vampyyrin tyttöystävää. Ja vain, koska olen ihmissusi. Ja kuulema epävakaakin. Paskat.

Nobody's perfect and I stand accused
For lack of a better word, and that's my best excuse
« Viimeksi muokattu: 30.11.2014 21:57:21 kirjoittanut Beyond »
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Tuntematon1

  • Lohikäärmeratsastaja
  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Epävakaa Ihmissusi [K-13]
« Vastaus #1 : 15.08.2011 17:16:07 »
Mun mielest olit kirjottanu tän ficin tosi hyvin. :)  Tykkäsin tosi kovaa Jakesta täs ja siit kuinka se ajatteli et kaikki syyttää sitä yms.  Olit saanu kirjotettuu ton tosi luontevasti ja voisin hyvin kuvitella et Jacob ajatteli noin.  ;D


 Enkä minä edes himoitse tyttöystäväni kuiviin imemistä. Miksi olen aina se syntipukki. Jos jotain pahaa tapahtuu, kaikkien katseet kääntyvät heti minuun. Ja vain, koska minä rakastan vampyyrin tyttöystävää. Ja vain, koska olen ihmissusi. Ja kuulema epävakaakin. Paskat.


tykkäsin varsinki tosta kohasta  :D
Kiitos tästä ihanasta ficistä.  :-*

Classick

  • Pelinrakentaja
  • ***
  • Viestejä: 1 137
  • Because of you, I’m becoming ruined
Vs: Epävakaa Ihmissusi [K-13]
« Vastaus #2 : 20.12.2011 16:09:35 »
Tuntematon1, kiitoskia kehuista! Olenkin erikoistunut Jacbin angstiin ja siitä on kirjoitettu useita ficcejä. Harjoituksen tulosta selvästikkin :) Kiitos sinulle ihanasta kommentistasi!!
scars  are  only  skin  deep
beauty  comes  from  within

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Vs: Epävakaa Ihmissusi [K-13]
« Vastaus #3 : 26.02.2012 21:20:21 »
Oih en tiedä miksi mutta tämä kosketti minua paljon.

Jakobin ajatuksista oli ihanaa lukea,jotenkin tämä on hyvää vaihtelua sille iän kaikkiselle toiminnalle mitä luen.
Tämä oli todella taidokkaasti kirjoitettu ja oli jotenkin ihanaa lukea angstia pitkästä aikaa.
Hm pitäisi varmaan itsekkin aloittaa angstin kirjoittelu.
Ihanaa että joku kertoo välillä vähän angstiakin sillä eihän ficcihahmojen elämä voi pelkkää auringon paistetta olla.

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!