Kirjoittaja Aihe: Bleach: It Will Rain ByaIchi S  (Luettu 705 kertaa)

Hope

  • Kauhukermaviili
  • ***
  • Viestejä: 43
Bleach: It Will Rain ByaIchi S
« : 23.02.2013 21:14:25 »
Nimi: It Will Rain
Kirjoittaja: Hope
Fandom: Bleach
Genre: Fluffy, H/C, slash, songfic
Ikäraja: S
Paritus: Byakuya/Ichigo
Disclaimer: Kaikki, minkä voit yhdistää Bleachiin kuuluu Tite Kubolle. Biisi kuuluu Bruno Marsille, en omista siis sitäkään, kunhan vain säädän.

If you ever leave me baby leave some morphine at my door. ‘Cause it would take a who, ile lot of medication to realize what we used to have, we don’t have it anymore.

”Byakuya, päästä irti!” Ichigo huusi ja yritti päästä irti aatelisen otteesta.

”En!” toinen vastasi ja tiukensi otettaan nuoremman käsivarresta.

Ichigo oli jälleen kerran tullut yllätysvierailulle Seireteihin. Ja kuten aina ennenkin, ilmestyttyään kartanon portille Byakuya oli kiikuttanut nuoremman sisälle ennen kuin vartijat olivat ehtineet kysellä vierailun syytä.

There’s no religion that could save me. No matter how long my knees are on the floor. So keep in mind all the sacrifices I’m makin’. Will keep you by my side, will keep you from walkin’ out the door.

Tällä kertaa Ichigo oli kysynyt syytä toimenpiteelle.

”Minä en… Tuota… Ole vielä kertonut tästä kenellekään muulle kuin Rukialle”, aatelinen tunnusti. Ichigo katsoi hetken Byakuyaa tyrmistyneenä.

”Mikset?”

”En tiedä, en vain ole tahtonut kertoa.”

Ichigo siristi silmiään vihaisena.

”Häpeätkö minua? Siksikö et ole kertonut?” hän kysyi äkkiä. Aatelinen hämmentyi hetkellisesti.

”Mi-mitä?”

Se riitti Ichigolle. Kun suoraa kieltävää vastausta ei kuulunut, hän kääntyi lähteäkseen.

”Ichigo, odota!” aatelinen kiiruhti eteenpäin napatakseen rakastaan käsivarresta.

”Byakuya, päästä irti!” Ichigo huusi ja yritti päästä aatelisen otteesta.

”En!” toinen vastasi ja tiukensi otettaan nuoremman käsivarresta.


Cause there’ll be no sunlight if I lose you, baby. There’ll be no clear skies if I lose you, baby. Just like the clouds my eyes will do the same, if you walk away, everyday it will rain, rain, rain...

”Miksi olet kertonut Rukialle muttet muille?” Ichigo tiuskaisi kiskoen kättään.

”En minä sitä alun perin kertonut, hän arvasi-” Byakuya aloitti höllentäen otettaan sen verran, että Ichigo ehti pakenemaan salama-askeleella pois toisen ulottumattomiin ja ovesta ulos.

Byakuya seisoi hetken paikoillaan ovea tuijottaen. Ei hän hävennyt toista, ei missään nimessä. Hän vain…

Hisanan kuoleman jälkeen hän ei enää ollut uskaltanut päästää ketään lähelleen. Hän pelkäsi heidän menettämistään. Rukiakin oli hänelle tärkeä, vaikkei hän sitä näyttänytkään sitä julkisesti kenellekään.

Ja nyt tämä shinigamin sijainen oli ilmestynyt ja alittanut koko Soul Societyn sekaisin, aivan kuten Byakuyan päänkin. Aluksi hän oli yrittänyt pitää Ichigon kaukana, mutta epäonnistui surkeasti.

I’ll never be your mother’s favorite, your daddy can’t even look me in the eye. Oooh if I was in their shoes, I’d be doing the same thing. Sayin there goes my little girl walkin’ with that troublesome guy.

Kolme kuukautta, Byakuya tajusi. Kolme kuukautta sitten aatelinen oli ensimmäisen kerran suudellut Ichigoa. Ja nyt hän todella tunsi häpeää – ei Ichigon vaan itsensä takia. Itsekkäällä käytöksellään hän oli häätänyt toisen vain kauemmas itsestään.

***

Ichigo käveli pitkin Seiretein katuja kohti Senkaimonia. Hänellä ei enää ollut mitään halua jäädä henkimaailmaan.

But they’re just afraid of something they can’t understand. Oooh well little darlin’ watch me change their minds.

Keskellä Seireteitä hänen kulkunsa kuitenkin keskeytyi.

”Minne matka?” joku satunnainen shinigami hihkaisi.

”Kotiin”, Ichigo vastasi tylysti. Shinigami astui lähemmäs.

”Miksi olet noin myrtynyt? Tule komistus, saan sinut kyllä piristymään”, shinigami totesi kiertäen kätensä Ichigon harteille.

”Astu heti kauemmas”, joku sanoi heidän takanaan.

”Miksi?” shinigami vastasti töykeästi ennen kuin kääntyi puhujan suuntaan. ”Löytäjä saa pitää”

”Ichigo Kurosaki on minun”, Byakuya totesi katsoen shinigamia kylmästi.

”Kap-kapteeni Kuchiki”, shinigami änkytti ja perääntyi.

Yeah for you I’ll try I’ll try I’ll try I’ll try. I’ll pick up these broken pieces ’til I’m bleeding if that’ll make you mine.

”Byakuya…” Ichigo henkäisi. ”Mitä sinä täällä teet?”

”Ichigo, anna minun puhua”, Byakuya pyysi. Mutta shinigami ei luovuttanut.

”Tulisit nyt vain minun kanssani, komistus, voisin-”

Byakuya vetäisi Senbonzakuran esiin.

”Hy-hyvää päivänjatkoa!” shinigami toivotti nopeasti ennen kuin häipyi.

Byakuya laittoi zanpakutonsa pois astuen aivan lähelle Ichigoa.

Cause there’ll be no sunlight if I lose you, baby. There’ll be no clear skies if I lose you, baby. Just like the clouds my eyes will do the same if you walk away, everyday it will rain, rain, rain...

”Kuuntelisitko?” Byakuya pyysi katsoen nuorempaa silmiin.

”No?” Ichigo totesi tyynesti yrittäen esittää vihaista.

”Minä en häpeä sinua. Sen sijaan minä pelkään sinua. Pelkään sinun ajavan minut samanlaiseen tyhjiöön, jonka Hisana jätti jälkeensä. Olen päästänyt sinut niin lähelle, että jos nyt katoat elämästäni, oma elämänikin katoaa siinä samassa. Olen yrittänyt sulkea muut pois ympäriltäni, mutta se ei enää tule onnistumaan. Ei enää kun sinä olet sydämessäni. Ichigo, annathan anteeksi? Kuulutan vaikka koko universumille, että olet minun, jos se jotenkin parantaa asiaa. Ethän aja minua pimeyteen?”

Byakuya oli kiertänyt kätensä rakkaansa ympärille. Kadulla oli jo paljon ihmisiä, kaikkien katse oli kääntyneenä parivaljakkoon.

Don’t just say, goodbye. Don’t just say, goodbye. I’ll pick up these broken pieces ’til I’m bleeding if that’ll make it right.

Ichigo huokaisi.

”Byakuya, voi olla, että minä olen se, jolla on anteeksipyydettävää. Olin lapsellinen, kun niin vain lähdin. Tietysti voit olla kertomatta kenellekään jos niin tahdot, mutta-” Byakuyan huulet vaiensivat hänet.

”Ichigo, jos et äsken kuullut, tahdon kertoa kaikille, että sinua ei voi enää viedä luotani. Minua ei enää kiinnosta, tietävätkö he vaiko eivät. Tulen pitämään sinut lähelläni, enkä päästä koskaan irti.”

"Kelpaa minulle", Ichigo totesi ja painautui toisen rintaa vasten

Cause there’ll be no sunlight if I lose you, baby. There’ll be no clear skies if I lose you, baby. Just like the clouds my eyes will do the same if you walk away everyday it will rain, rain, rain...

A/N: Olisin TODELLA kiitollinen jos joku antais palautetta... ._.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 22:37:26 kirjoittanut Beyond »

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 998
  • Clara, my Clara
Vs: Bleach: It Will Rain ByaIchi K7
« Vastaus #1 : 23.02.2013 22:11:27 »
Päätin lukaista tämän, kun huomasin että aiheena on Bleach. Tosin, olin hivenen epäileväinen Ichigo/Byakuyan suhteen, sillä... no, on vaan jotenkin vaikeaa kuvitella Byakuyaa yhteen kenenkään kanssa - varsinkin Ichigon - kun siitä saa aina sellaisen kylmäkiskoisen kuvan. Mutta, mutta... Nyt tämän luettuani on kyllä todettava, että kyllä kyseinen kaksikko on vaan jollain tapaa suloisia yhdessä. ^   ^
Tämä oli totaalisen suloista ja ihanaa luettavaa, joka nostatti hymyn huulille. Pidin tästä todella paljon.
Jollain tapaa oli suloista, kun Byakuya "pelasti" Ichigon sen nimettömän shinigamin käsistä. Kivaa ritarillisuutta, jota Byakuyalta voisi ehkä toisinaan odottaa. Vaikka olisihan Ichigo yksinäänkin sille shinigamille turpiin antanut, että ei sen puoleen... Mutta tähän sopi tosi hyvin, että Byakuya tuli siihen paikalle ja "pelasti" Ichigon.
Hahmoista sen verran, että kumpainenkin oli omanlaisiaan. Varsinkin Ichigo.
Koodia: [Valitse]
Byakuya oli kiertänyt kätensä rakkaansa ympärille. Kadulla oli jo paljon ihmisiä, kaikkien katse oli kääntyneenä parivaljakkoon.Aawws. Suloista.
Enpä nyt tähän hätää keksi muuta sanottavaa. Halusin vain ilmoittaa lukeneeni ja tykästyneeni ByaIchiin tähän.  :D
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Hope

  • Kauhukermaviili
  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Bleach: It Will Rain ByaIchi K7
« Vastaus #2 : 24.02.2013 21:06:43 »
Kiitoksia!:DD Mahtavaa jos sain sut lämpenemään tälle paritukselle ees vähän!:DD