Kirjoittaja Aihe: I want that it ends (It doesn't end.) K-11  (Luettu 1318 kertaa)

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
I want that it ends (It doesn't end.) K-11
« : 17.07.2013 18:25:12 »
Nimi I want that it ends (It doesn't end.)
Kirjoittaja Nekotorachan
beta Ei ole.
Genre Angst
Ikäraja k-11 // Pyry lisäsi ikärajan otsikkoon.

A/N: Joo, tällainen ajatus tuli eilen ku riitaannuin vähän äidin kanssa... Hnnggh ja siinä sitte angstisena sängyssä maatessani tämä tuli mieleeni. Inspiraatio tuli BMTH:een it never ends biisistä.

Hiljaista. Olen tottunut siihen että on hiljaista. Hiljaisuus on mukavaa. Se on ihanaa ja minä rakastan hiljaisuutta. Mutta välillä hiljaisuus on ärsyttävää, välillä minä vihaan sitä. Istun yksin sänkyni laidalla, lämpimät kyyneleet valuvat pitkin  poskiani. Olenpas heikko. Vaikka sanotaan että kyllä se itku helpottaa pahaa oloa, entäs jos tällä kertaa ei helpota? Kyllä sitä sanotaan että itkeminen on vahvuutta, minun tapauksessani kyse on vain heikkoudesta. Haluaisin että siivet kasvavat selkääni ja minä pääsisin pois tästä, pois tästä julmasta maailmasta. Tuskin minua jäisi kukaan kaipaamaan, vai jäisikö? Nääh, tuskin.

Itken ja huudan. Minuun sattuu. Ulkoisesti kyllä olen kunnossa, kaunis tyttö! Elämä kunnossa. Niin, jos olisin sinut itseni kanssa niin kyllä sitten elämä olisi ihanaa. Mutta kun vihaa itseään, inhoaa. Inhoaa olla tässä kropassa, haluaisi paeta. Olen sanonut kaikille että voi kyllä minulla on kaikki hyvin, ei minulla mitään hätää ole. Voin hyvin. Ei minuun satu. Ja jos sattuukin niin silloin sattuu henkisesti. Fyysisesti kaikki on ihan kunnossa, hymyilen ja nauran. Kukaan ei kuule minua, minä pärjään. Valehtelen. Valehtelen. En minä pärjää, olen onneton. Vaikka minuun sattuu minä pinnistelen. Yritän. Joskus tahdon luovuttaa, tiedän että olen hävinnyt taistelun. Tiedän että on turhaa enää taistella. Olen jo hävinnyt. Mutta jospa minä vielä yrittäisin nousta, nousta ja tippua kovempaa uudestaan. Vihaan olla yksin, inhottavaa olla itsensä kanssa. Etenkin jos vihaa itseään. Vihaa ja inhoaa. Miksi en pääse pakoon? Miksei minun anneta mennä pakoon? Kidun täällä maanpäällä ja annan palaa itseni loppuun. Olen elossa mutta kuollut, olen kuollut sisältäpäin.

Kuolin sisältä päin.

« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 11:48:38 kirjoittanut Pyry »
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end