Kirjoittaja Aihe: Langennut enkelini (S) Tuplaraapale  (Luettu 2171 kertaa)

Sleipnir...

  • ***
  • Viestejä: 34
Langennut enkelini (S) Tuplaraapale
« : 01.08.2013 03:10:24 »
Ficin nimi: Langennut enkelini
Kirjoittaja(t): Sleipnir...
Beta: Ei ole...
Tyylilaji/Genre: Angst, romance
Ikäraja: Sallittu
A/N: Omien todella sekaisin olevien tunteiden purkamista. Olen meinaan aivan hukassa, oma enkelini heitti minut pois eikä halua kanssani enää missään tekemisissä. Minä hölmö vain rakastan tätä ihmistä, vaikka hän vain satuttaa minua… Toivottavasti en aiheuta ärtymystä näillä vuodatuksillani. Kommentit ovat tervetulleita ja olen otettu, mikäli joku oikeasti pitää tästä pienestä ”luomuksestani”.

Langennut enkelini

Rakastin niitä hetkiä, jotka sain viettää vieressäsi juuri ennen nukahtamista, rauhassa ja turvassa syleilyssäsi.
Niinä iltoina joina en millään saanut unta, kerroit minulle tarinan. Se oli aina se sama mutta se ei minua haitannut, sillä minusta se oli kaikkein kaunein kaikista tarinoista. Se oli rakkaustarina, meidän rakkaustarinamme.
 
Se oli kaunein rakkaustarina, jonka olin koskaan kuullut, mutta kauneinta oli se, että minä olin osa sitä. Se oli kuin liian hyvää ollakseen totta. Niin se olikin.

Miten olisin voinut tietää, että olitkin demoni kun hymyilit minulle kuin enkeli? Mistä minä olisin voinut tietää, että korjattuasi siipeni rikkoisit ne pahemmin kuin kukaan koskaan aikaisemmin? Sillä olit minulle täydellinen. Täydellinen, koska annoin kaikki virheesi anteeksi. Luulin sinunkin tekevän niin.
 
Tavatessamme olit rikki, kaikki muut olivat vain halunneet satuttaa sinua. Minä halusin heti suojella sinua, vaikka omatkin siipeni olivat riekaleina. Päästit minut lähellesi ja minä otin sinut risaisten siipieni suojaan ja rakastin enemmän kuin mitään muuta. Annoin sinunkin korjata siipeni, niistä tuli lasia. Kauniit, mutta hauraat.
 
Opettelin lentämään uusilla siivilläni ja aloin luottaa siihen, että olisit vierelläni tukemassa minua. Olinhan minäkin antanut sille kaiken, mitä minulla oli: sydämeni ja vereni. Viimein uskalsin olla onnellinen. Virhe.
 
Sinä heitit minut pois, hajotit siipeni miljooniksi pieniksi palasiksi ja veit sydämeni. Mitä minulle jäi? Kaipaus ja suru, jotka repivät rintani vereslihalle. Joka kerta kun päätän, etten enää itke vuoksesi, vajoan vain syvemmälle. Hylkäsit minut juuri silloin kuin tarvitsin sinua kaikista eniten.
 
Rakkaimpani, olen täällä ikuisesti sinua varten. Kukaan muu ei osaa korjata minua niin kuin sinä, olet osa minua. Sinulle olen samantekevä, vain kasa lasinsirpaleita jotka pitäisi lakaista pois. Mutta ehkä jonain päivänä tulet takaisin luokseni, ehkä vielä joskus saan taas tuntea ihosi huumaavan tuoksun.
 
Minä odotan langennut enkelini, sillä minne minä pääsisin ilman siipiäni?
« Viimeksi muokattu: 08.09.2014 18:34:39 kirjoittanut Sleipnir... »

Sudari

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Langennut enkelini (S) Tuplaraapale
« Vastaus #1 : 11.08.2013 16:17:49 »
Uhh päätin kommentoira, vaikken mitään järkevää osaakkaan sanoa. ^w^

Kaunis ja herkkä ainakin miälestäni kuvaisivat hyvin tätä.
Jos olisit tehnyt tästä oneshotin, niin olisit voinut kuvailla tarkemmin jolloin täst olis saattannu tulla vielä herkempi, mutta tierä sitä. Hyvä tämä on tällaisenaankin!
Kirjotusviheitä tms. en ihte ainakaan bongannut  ^^'



Ja toivottavasti siulla on siellä joku, joka tukee. :c Hyvä, et sie saat purettua niitä tunteita näin.
Paljon jakselemisia sinulle! *voimahali*

Sleipnir...

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Langennut enkelini (S) Tuplaraapale
« Vastaus #2 : 17.10.2013 21:30:55 »
Hei Sudari!
Suuren suuret kiitokset kommentistasi! <3
Jostain syystä vastaaminen on vain jäänyt ja viimein unohdin sen kokonaan....
Anteeksi, siitä!
Mutta nyt sain vihdoin viimein vastattua sulle :)
Ihana, kuulla että pidit teksistäni! Se on todella henkilökohtainen ja sen lukeminen saa minut vieläkin itkemään...
Suuret kiitokset myös voimahalista! Se tulee todelliseen tarpeeseen!
Vaikka aikaa on kulunut, niin silti minä vain kaipaan sitä ihmistä... En kai vain osaa päästää irti.
Ole huomannut, että rakastan sitä jätkää ihan liikaa, yhä...
Sydämelliset kiitokset sinulle siitä, että jaksoit lukea tekstini ja vielä kommentoidakkin! <3

<3 Sleipnir...

Greece

  • Vieras
Vs: Langennut enkelini (S) Tuplaraapale
« Vastaus #3 : 18.10.2013 21:13:37 »
Argh. . . En ajatellut, että tämä olisi ihan tällainen. Tuli ihan syyllinen olo kun luki D: Ei johdu sinusta, vaan siitä, että näin tuntui exäni ajattelevan minusta, kun hänet jätin. Kertoi, että enkelin kasvojen alla onki itse piru. Minä itse en vain voi mitään, jos rakkaus päättää kieltäytyä.

Yh, ihana oli kuitenkin ja tosi koskettava. Tykkäsin! <3

Sleipnir...

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Langennut enkelini (S) Tuplaraapale
« Vastaus #4 : 08.09.2014 18:32:50 »
Kiitos kommentistasi Greece!
Vastaukseni tulee tälleen aika paljon myöhemmin, ehkäpä sen takia, etten ole halunnut palata tämän tekstin tykö.
Ikävä kuulla, että sain olosi tuntumaan syylliseltä.
En pysty sanomaan mitää nteidän suhteestanne, koska en teitä tunne, mutta toivon hyvää sekä sinulle, että exällesi.
Ihana kuulla, että kuitenkin pidit tekstistä omista kokemuksistasi huolimatta :)

<3 Sleipnir...

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Langennut enkelini (S) Tuplaraapale
« Vastaus #5 : 09.09.2014 16:54:37 »
Mä olen oikeasti hämmästyksestä mykkänä. Ihan järkyttävän upeaa ja kaunista!! Huomaa niin selvästi että on tunteella kirjoitettu, aivan uskomaton.
Mistä minä olisin voinut tietää, että korjattuasi siipeni rikkoisit ne pahemmin kuin loskaan aikaisemmin?

Niin täydellinen lause. Oikeasti, miten tuollaisen tunteen edes pyatyy muuttamaan sanoiksi saatikka sitten noin kuvaaviksi ja eläviksi?
Vaikka tästä asiasta on ilmeisesti jo aikaa otan silti osaa. Hyljätyksi tulo ei ole todellakaan mukavaa, sen tiedän itsekin.

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Sleipnir...

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Langennut enkelini (S) Tuplaraapale
« Vastaus #6 : 03.11.2014 15:43:51 »
 Heips Springways ja suuret kiitokset kommentistasi!
Ihana kuulla, että joku oikeasti pitää tuosta tekstistä :)
 Sillä se todellakin on kirjoitettu kyyneleet silmissä.
Tuosta tekstistä löytyy varnasti myös osa sielustani ja olen oikeastaan immarreltu noista sanoistasi :3
Tapahtuneesta on jo jonkin aikaa, mutta kyllä menneisyyden haamut tulevat väillä kummittelemaan, eivätkä varmasti lopeta sitä koskaan kokonaan.
Suuret kiitokset myös osanotostasi, se lämmittää sydäntäni <3
Voimia myös itsellesi!

<3 Sleipnir...