Mäkin voitin tänään raidista Croconawin, joka multa myös puuttui.
Otin sen nyt sitten kaveriksi, jotta saisi sen Feraligatrin joskus.
Nyt dexissä 225 hahmoa ja nähtynä 235, joista osa on niitä regional-hahmoja, joita ei ole mahdollista saada Suomessa.
Eikös Raid-hahmojen nappaamisesta saa myös niille nameja? Taisin saada Croconawille viisi tai kuusi karkkia, kun sain napattua sen voitettuani ensin sen raid-ottelussa. Voisi nyt niitä yrittää metsästellä, kun noi muut raidit ei ole mulle kovin hyödyllisiä, kun ne muut mulla jo on, mutta Croconawin vika muoto tosiaan puuttuu.
Toki ne neljän tähden isot pomot myös kiinnostaa, vaikka mulla onkin jo ne kaikki. Ainakin niistä saa sitä kivaa sälää ja nameja power-uppaamiseen.
Se Tyranitar-taistelu oli kyllä eeppinen, kun meinasi usko ja toivo loppua sen tokan battlen jälkeen, mikä hävittiin. Oon kyllä niin iloinen, että päihitettiin se lopulta isommalla porukalla, koska sen CPt oli tosiaan yli 34 000, eikä neljä tyyppiä riittänyt sen päihittämiseen. Tiedä sitten, moniko sai lisäkseni napattua mokoman vielä itselleen, mut face-ryhmästä päätellen toi Tyranitar on hankala napata ja suurin osa on joutunut kokemaan sen karvaan kohtalon, että pallot loppuu ja mokoma lähtee karkuun. Olin ihan varma, että mulle käy just niin, että pallot loppuu ja se lähtee pakoon, mutta ihme kyllä jäi kiinni sen kultamarjan ja "excellent" -heiton combolla.
Mäkin olen muuten saanut vasta kaksi TM-itemiä. Eli siitä ekasta Vaporeon-raidista sain kaksi Charged TM -juttua, joista toisen käytin Dragoniteen ja opetin sille uuden spessuiskun. Pääsin eroon siitä kamalasta Hyper Beamista ja tilalle tuli Outrage.
Opetin myös parhaalle Gyaradokselleni (IV 98%) uuden spessuiskun, kun sillä oli ennestään Crunch.
No, sillekin tuli Outrage, joten on se nyt ehkä himpun parempi kuin toi aikaisempi. Tyranittarelle tuli spessuiskuksi Fire Blast, ja ajattelin sillekin sitten opettaa uuden spessuiskun, jos saan lisää noita TM-juttuja jossain vaiheessa. Mutta joo, ovat käsittääkseni harvinaisempia itemejä nuo.
// Ai niin, sekin on muuten kivaa, että nykyään siinä gymi-taistelussa näkee, miten monta vastustajaa kukin hahmo on voittanut. Silmät vähän levis, kun huomasin mun parhaan Venusaurin voitot, joita taisi olla yli 400. :'D Olen kyllä niin paljon saleja hakkaillut yksin alas, ettei ihmekään, että osalle hahmoista on kertynyt isot voittomäärät. :') Pitääkin muuten vilaista vielä mun ekan Gyaradoksen voitot, koska sitä olen käyttänyt ihan surutta melkein kaikissa salitaisteluissa sen jälkeen, kun sen sain kehitettyä itselleni. :')