Kirjoittaja Aihe: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11, Sirius/Remus, fluffy,romance, one-shot)  (Luettu 3482 kertaa)

LittleBird

  • ***
  • Viestejä: 18
Kirjottaja: LittleBird
Vastuuvapaus: Hahmot kuuluu J.K.Rowlingille, vain tarina on minun.
Tyylilaji: Fluffy, Romance
Paritus: Sirius/Remus
Ikäraja: K-11
   -Eka ficcini, joten ajattelin kokeilla Sirius/Remusta, koska se on suosikki paritukseni<3 Laittakaa vapaasti kommentteja!!



                                                                          Höyheniä ja "salaisia" suudelmia

"Sirius?" Remus sanoi varovasti ja tökkäsi tuhisevaa Siriusta kylkeen. Sirius hätkähti hereille. "Tuota, saisinko kysyä mitä helvettiä sinä luulet tekeväsi?"
Sirius huomasi olevansa ystävänsä sängyssä, yllään kalsarit ja vasemman jalan sukka. "Hups."
"Hups?!" Remus huudahti. "Sinä olet vaeltanut yöllä minun sänkyyni!"
Sirius näytti loukkaantuneelta. "No kun me tulimme pidoista vasta puolen yön jälkeen,
ja olimme juoneet aika paljon kermakaljaa-" Remus peitti Siriuksen suun kädellään.
"Ja kuka sitä pimeässä osaa omaa sänkyään erottaa", Sirius mumisi repiessään Remuksen kättä pois suunsa edestä.
Sillä välin Remus yllätti itsensä ihailemasta Siriuksen melkein paljasta vartaloa. Mikä minua vaivaa?
"Miten vain. Mene takaisin omaan sänkyysi", Remus sanoi ja työnsi Siriuksen laidan yli.
Kuului muksahdus ja "Auts!"  
Remus ei suostunut katumaan. "Siitäs sait."  
"Mutta sinun vieressäsi oli niin lämmin nukkua... kultaseni", Sirius lisäsi vielä silmiään räpytellen.
Remus nousi istumaan. Jostain syystä hänen sydämensä hakkasi.
"Et kai sinä vain väitä", hän sanoi hitaasti "että tiesit koko ajan nukkuvasi minun sängyssäni?"
"No en koko ajan..." Sirius sai tyynystä iskun päähänsä. "Olen pahoillani! Säästä minut! Ei tyynyjä!"
"Senkin fletkumato!"
Sirius nappasi lähimmän tyynyn käteensä ja puolustautui ystäväänsä vastaan. Lopulta he makasivat kummatkin huohottaen, höyhenten peittämällä lattialla. "Saanko anteeksi?" Sirius kysyi ja katsoi Remusta ilkikurinen ilme naamallaan, mustat hiukset sotkussa ja silmät tuikkien.
Remus punastui, ja kääntyi selin Siriukseen. Mitä tämä on?
"Meidän pitäisi etsiä toinen sukkasi", Remus sanoi ja naurahti väkinäisesti. "Ja siivota tämä sotku..."
Sirius ei vastannut. Remus kääntyi katsomaan häntä, ja purskahti nauruun. Poika oli taiteillut itselleen höyhenistä viikset,
ja siinä hän virnisteli pelkissä kalsareissa höyhenmeren keskellä.
"Kuutamoiseni, sinulla on hyvin paha tapa nauraa tuolla lailla ääneen, ja.. Merlinin pöksyt! Sinähän olet vielä yöpukeissasi nuoriherra!" Sirius huudahti hienostuneella äänellä, ja siveli 'viiksiään'.
Oven paukahdus keskeytti kovan naurunremakan. "Sirius! Remus! Ette ikinä arvaa-aah-"
Pojat tuijottivat Peteriä, joka seisoi ovensuussa järkyttynyt ilme kasvoillaan.
"Aaaa.. anteeksi että häiritsin", hän sopersi kun oli saanut puhekykynsä takaisin ja livahti vikkelästi tiehensä.
Pian portaista kuului huuto.
"JAMES!!"
"Voihan..." Remus kuiskasi jähmettyneenä paikoilleen. "Peter juoruaa tästä, ja kohta koko linna kuulee miten.. miten me..."
 Sirius oli ryöminyt Remuksen selän taakse ovela ilme kasvoillaan (ei yhtään niin huolestuneena kuin Remuksen mielestä olisi pitänyt olla) ja kieputti nyt pojan vaaleanruskeita hiuksia sormensa ympärille. "Mitäs sanoisit.. jos antaisimme Peterille hieman aihetta juoruun...?"
Ja ennen kun Remus ehti sanoa mitään, Sirius oli pyöräyttänyt hänet kiihkeään suudelmaan.
"En ole homo", Remus yritti. "Äh, suutele minua vielä kerran."
Sirius naurahti. "Miten monta kertaa vain nuoriherra haluaa", hän kuiskasi ja painoi Remuksen sängynpylvästä vasten.
Toisella kädellään loksautti makuusalin oven lukkoon.
"Meillä on aikaa."

Kommentteja??:)
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:21:47 kirjoittanut niiina »

Vanil

  • Kalpeanaama
  • ***
  • Viestejä: 125
  • Remember to breathe
Vs: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11)
« Vastaus #1 : 25.05.2011 18:02:24 »
Tässä on hurjasti potentiaalia - dialogi oli erinomaista, kuvailua oli riittävästi ja ja ja...

MUTTA - kannattaa painaa sitä enteriä jossakin välissä. Liiaksi yhteen tupatut lauseet saavat tekstin tuntumaan raskaalta - kuin se ei koskaan loppuisi. Joten aloita aina jossain vaiheessa dialogisi uudelta riviltä, jotta lukijat eivät mene sekaisin tai menetä mielenkiintoaan!

Muuten pidin tästä erittäin paljon - toki kuvailua ja kerrontaa olisi saanut olla enemmän, jotta tästä olisi tullut pidempi. Tässä oli kuitenkin tunnetta, hauskuutta ja suoraan sanottuna - mielenkiintoa! Kirjoitusvirheitä en bongannut itse tarinasta!

Muista se enter! :)

Vanil
"Just because you feel it doesn't mean it's there - we are accidents waiting to happen."

LittleBird

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11)
« Vastaus #2 : 25.05.2011 19:33:50 »
Kiitos paljon Vanil!! :)  Hyvä pointti, kappalejaot multa aina unohtuu..

Böö

  • Naisen rakastajatar
  • ***
  • Viestejä: 322
  • Harry Potter= Poika-Joka-Panee-Malfoyta!
Vs: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11)
« Vastaus #3 : 25.05.2011 22:43:53 »
Joo, siis pidin.
Ainoastaan kappaleen jaot jäivät vähän häiritsemään, mutta jos ne eivät toistu jatkossa, niin odotan oikein innolla uutta ficciäsi. Pidän parituksesta valtavasti ja sinä olet kirjoittanut sen tämän todella hyvin. Peterin "JAMES!" huuto oli kyllä ihan paras. Mitähän sekin raukka mahtoi ajatella. Mutta ihanan fluffy ja humor tarina ja tuo oli juuri sellainen piristys mitä kaipasin keskelle kokeeseenpänttäys tuokiotani. Sinulla on paljon lahjoja, joten älä lopeta kirjoittamista. Odotan innolla sinun seuraavia kirjoituksia.

Kiitäen, Böö.


On kultaa luonnon ensi vihreä sen kirkkain vivahdus näin säilyvä
 ja kevään ensi lehti kukka on vain tunnin,
 väistyäkseen uuden lehden tieltä.
Näin viattomuus vaihtuu murheeseen, aamu muuttuva on päivä uudelleen.
Ei kulta puhua voi ikuisuuden kieltä"

LittleBird

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11)
« Vastaus #4 : 26.05.2011 07:43:28 »
Kiitos Böö! Kiva kuulla että ficcini piristi :D
Ja juu, mä yritän tehä jotain niille kappalejaoille..

Nevermind

  • dracoholic
  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11)
« Vastaus #5 : 02.06.2011 15:01:24 »
Tykkäsin kyllä kovasti!  ;D

Niin ja ne kappalejaot olis kivat (niin kun jo sanottiin). Muuten teksti oli tosi hyvää ja virheetöntä, jatka ihmeessä kirjottamista!  :)

-s.hd.l
You know you're in love when you don't want to fall asleep because the reality is finally better than your dreams.

PrincessOfRevolution

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 22
Vs: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11)
« Vastaus #6 : 04.06.2011 17:41:15 »
En saa enää päästäni pois kuvaa jossa Sirius sivelee "viiksiään". Ei sillä et se jotain haittais ;D Tykkäsin!
Osaan kirjottaa rakentavaa palautetta,joo....

LittleBird

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11)
« Vastaus #7 : 04.06.2011 21:13:14 »
sweet.hd.love- kiitos kovasti!! ja toistan itseäni: työstän niitä kappalejakoja :)
PrincessOfRevolution- kiitos paljon, ja juu mullekkin jäi päähän kuva siriuksesta viiksineen ;D

Isla

  • parsa
  • ***
  • Viestejä: 101
  • hangin' out with corpses.
Vs: Höyheniä ja "salaisia" suudelmia (K-11)
« Vastaus #8 : 07.06.2011 14:30:26 »
Nojoo, oikeestaan mulle tuli tosta vaan ainoina virheinä mieleen just noi kappalejaot ja sitten pilkkuja oli jotenkin hassuissa paikoissa. Lisäksi puuttui hän-sana tuolta iihan lopusta, muttei mitään sen vakavampaa.
Mutta niin.
Mulle Sirius/Remus-paritus on tosi uusi ja outo, koska en lue sitä melkein koskaan. Mutta tykkäsin tästä paljon tunnelman takia. Ihana poikamainen ja tommonen kiva tunnelma, ääh en osaa selittää, mutta semmonen kiva oli. Vaikka oli lyhyt, silti hahmojen luonteet tuli selkeästi esille ja Peter oli aika hulvaton : D Kunnon juorukello : D
Rakentava palaute lomailee, enkä jaksa kirjottaa kun on niin kuuma. Mutta tämä oli kiva piristys, kiitos siitä (:
« Viimeksi muokattu: 07.06.2011 14:39:14 kirjoittanut trueocean »
Don't need the system
 We can kill them if we try ♥

Tonks

  • Vieras
Söpö <3

Tää kohta oli ihan paras:
Lainaus
"En ole homo", Remus yritti. "Äh, suutele minua vielä kerran."

Jossain bongasin kirjotusvirheen mutten kerro missä...
« Viimeksi muokattu: 26.11.2011 16:56:35 kirjoittanut Tonks »

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Enkö minä ihan oikeasti ole kommentoinut tätä? Kauhistus, se asia on korjattava nopeasti.

Ihana tämä oli. Yleensä suosikkini on S/R, romance, K-13, muttei K-11:kaan mitään vikaa ollut :) (olenko mä vähän kajahtanut?).

Lainaus
"Aaaa.. anteeksi että häiritsin", hän sopersi kun oli saanut puhekykynsä takaisin ja livahti vikkelästi tiehensä.
Pian portaista kuului huuto.
"JAMES!!"
"Voihan..." Remus kuiskasi jähmettyneenä paikoilleen. "Peter juoruaa tästä, ja kohta koko linna kuulee miten.. miten me..."
 Sirius oli ryöminyt Remuksen selän taakse ovela ilme kasvoillaan (ei yhtään niin huolestuneena kuin Remuksen mielestä olisi pitänyt olla) ja kieputti nyt pojan vaaleanruskeita hiuksia sormensa ympärille. "Mitäs sanoisit.. jos antaisimme Peterille hieman aihetta juoruun...?"
Ja ennen kun Remus ehti sanoa mitään, Sirius oli pyöräyttänyt hänet kiihkeään suudelmaan.
"En ole homo", Remus yritti. "Äh, suutele minua vielä kerran."
Tämä oli niin paras ♥. (eikä yhtään pitkä quote ;D)

Tykkäsin.

Swizzy


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

LittleBird

  • ***
  • Viestejä: 18
kiitoksia(!!) paljon kaikille kommentoijille tasapuolisesti :-* olette ihania!

M.Malfoy

  • heterophobic
  • ***
  • Viestejä: 252
  • Sleeping With Sirens
"Mitäs sanoisit.. jos antaisimme Peterille hieman aihetta juoruun...?"
Tuo oli huonoin iskurepliikki minkä olen kuullut vähään aikaan, mutta silti huomasin virnistelväni ihan typerän näköisenä.  ;D Jotenkin niin Siriusmaista...
Mutta loistavan ficcin olet saanut kirjoitettua, eikä virheitäkään - muuta kuin häiritsevät kappaleenjaot - näkynyt. Nostan hattua, kun tämä kerran oli ensimmäinen ficcisi. Minun ensimmäiseni oli paljon huonompi ja sinulla siis todellakin on lahjoja, joten suosittelen jatkamaan kirjoittamista ja siinä samalla meidän kaikkien ficci-addiktion ruokkimista...  ;)

-D.M.LOVE
Mom and dad
did you search for me?
I've been up here so long
I'm going crazy