Kirjoittaja Aihe: Kylmä, mutta silti lämmin, Draama, K11  (Luettu 1298 kertaa)

Lilysnape100

  • ***
  • Viestejä: 27
  • Nauru pidentää ikää, ellei naura kuollakseen :)
Kylmä, mutta silti lämmin, Draama, K11
« : 15.06.2012 23:21:27 »
                                                                               Ficin nimi: Kylmä, mutta silti lämmin  //Pops muokkasi myös fikin nimen otsikkoon
                                                                              Kirjoittaja: Lilysnape100
                                                                               Fandom: Harry Potter
                                                                             Ikäraja: K-11 //Lils lisäsi ikärajan otsikkoon
                                                                             Päähenkilöt: Melinda Swenther
                                                                            Yhteenveto: Melindaa pyydetään Tylypahkaan, ja hän kohtaa siellä erään vanhan tuttunsa kouluajoilta…
                                                                 Kaikki hahmot (paitsi Melinda) kuuluvat Rowlinille :)
KPL:1 Yllätys
Vaikka Lontoossa oli heinäkuu, juuri tuona yönä sade piiskoi ikkunoita ja kylmä tuuli ulvoi nurkissa. Kivisellä Viistokujalla seisoi mustakaapuinen hahmo. Hahmon tummansiniset silmät välkähtivät pimeydessä, kun hän nosti katseensa taivaaseen. Tuo mustakaapuinen hahmo oli nimeltään Melinda Swenther. Hän oli entinen palvelijatar, joka oli ottanut loparit työstään. Huono puoli asiassa oli, että nyt hänellä ei ollut paikkaa minne mennä. Melinda katseli surkeana Ollivandersin sauvakaupan ikkunaa, ja mietti mitä hemmettiä tekisi. Hän oli jo aivan läpimärkä sateessa seisoessaan. Melinda huokaisi syvään ja mietti ankarasti. Hänen oli keksittävä paikka minne mennä. Hän oli varma, että pian iskisi paha keuhkokuume. Melinda oli liian keskittynyt murehtimiseen, ettei pannut merkille takaansa kuuluvaa poksausta. Joku oli ilmiintynyt hänen taakseen.
 Melinda kuuli jonkun seisahtuvan taakseen ja kääntyi. Hän sipaisi pitkän mustan hiussuortuvan otsaltaan korvan taakse, ja siristi silmiään. Pitkästä parrasta ja puolikuulaseista ei voinut erehtyä. Hänen edessään- sateessa ja tuulessa -seisoi Tylypahkan rehtori Albus Dumbledore.
 "Mitä ihmettä te täällä teette?!" Melinda huusi yllättyneenä ulvovan tuulen yli. Dumbledore heilautti taikasauvaansa ja heidän ympärilleen laskeutui hiljaisuus. "Tulin hakemaan sinut Tylypahkaan", Dumbledore sanoi hymyillen. "Olet kuulema ilman asuinpaikkaa neiti Swenther, ja Tylypahkassa tarvitaan lisää henkilökuntaa". Melinda katsoi ymmällään Dumbledorea. Tämä oli hyvin suuri yllätys. "Joo...tai siis kyllä minä voin tulla," Melinda sopersi. "Tartu käteeni, niin ilmiinnymme," Dumbledore sanoi ja ojensi käsivarttaan. "Tuota Professori..." Melinda sanoi. "Minua kiinnostaisi tietää, että mistä ihmeestä tiesitte minun olevan täällä?" "Minulla on luotettavat tietolähteeni,”Dumbledore sanoi ystävällisesti. Melinda tarttui hänen käsivarteensa ja he ilmiintyivät.
A/N:
Tämä on minun eka ficcini, joten tässä saattaa olla jotain esim. kirjoitusvirheitä. Toivottavasti tämä kelpaa luettavaksi... Toinen osa ilmestyy pian ja se on kyllä pidempi, kun tämä (toivottavasti myös parempi) Ficin nimi on sitten ihan tuulesta temmattu... Ajattelin, että pitää keksiä, joku nimi tälle.
           
« Viimeksi muokattu: 15.06.2012 23:52:17 kirjoittanut Pops »