Kirjoittaja Aihe: Kaksi kaunista joutsenta, S, Harry/MS ja muita, romance, humor, drama, angst, AU  (Luettu 1243 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Kaksi kaunista joutsenta
Ikäraja: S
Paritukset: Harry/Mary Sue (toisin sanoen Rhea Kalkaros), Rita Luodiko/Severus Kalkaros ja muita
Yhteenveto: Rhea Kalkaros on tähän asti opiskellut kotonaan äitinsä avustuksella, mutta nyt hän päätyy seitsemäntoista vuotiaana Tylypahkaan opiskelemaan ja tutustuu Harry Potteriin ja näiden kahden välille syttyy yhteisymmärrys, sillä kumpikin on kuuluisa, Rhea isästään ja äidistään, Harry arpensa takia...
Tyylilajit: Romance, humor, drama, angst ja AU
Oma sana: Joskus mä sanoin, että okei, nyt riittää. Ei jatkiksia enää. Mutta silti tällainen tuli, jostain syystä mieleeni, kun kirjoitin ficciäni Pelko, tuska ja rakkaus kulkevat käsi kädessä. Näin vain sieluni silmin Rhean ja Harryn. En omista tästä mitään muuta kuin Rhean. Kaikki muu on Row-tädin ja trailerin kappaleen sanat PMMP:n Joutsenet biisistä, josta myös nimi on saanut inspiraation.
Rhea Kalkaros


Traileri


 Mitä tapahtuu...

  Voit sanoa mitä haluat
  se ei tunnu se ei kosketa
  mene vaan mene vaan


 … Kun Severus Kalkaroksen ja Rita Luodikon yhteinen tytär ilmaantuu yllättäen Tylypahkaan?

 Tivolitkaan ei saa mua nauramaan
 eikä sirkus tai sata hattaraa
 mene vaan mene vaan
 en kävele vastaan


Isänsä tahtoa vastustaen tytär päätyy rohkelikkoon ja tutustuu Harry Potteriin...
 
Toinen toistansa täällä jumaloi
 Ketään täysin ei silti saada voi
 Älä järjetön enää kapinoi
 mene vaan!


 … Ja heistä tulee enemmän kuin ystävät
 
Lumi on syönyt kaiken
 routa raiskaa tämän maan
 joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan
 unelmat vaihtuu toisiin
 valuen vuosiin vihaisiin
 lähtisin mut se vaan ei mee enää niin
 ei mee enää niin
 ei mikään mee enää niin


Ja hetken aikaa, lyhyen hetken, tie on kevyt...

 aina kovaa ei ikinä pehmeää
 enkeleitä ei meille riitäkkään
 mene vaan mä voin kääntää pään
 vaikeaa selittää ja ymmärtää
 miten toisesta aina jälki jää
 mene vaan


 … Kunnes kaikki tuhoutuu

 Lumi on syönyt kaiken
 routa raiskaa tämän maan
 joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan
 unelmat vaihtuu toisiin
 valuen vuosiin vihaisiin
 lähtisin mut se vaan ei mee enää niin
 ei mee enää niin
 ei mikään mee enää niin


 Miusamo ylpeänä esittää...

 Sä et ehdi juosta enää
 junaan viimeiseen
 et ehdi enää
 jos et jo mee


 … Kaksi kaunista joutsenta!

 Lumi on syönyt kaiken
 routa raiskaa tämän maan
 joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan
 Unelmat vaihtuu toisiin
 valuen vuosiin vihaisiin
 lähtisin mut se vaan ei mee enää niin
 ei mee enää niin
 se ei mee enää niin
 ei mee enää niin
 ei mikään mee enää niin


 Tulossa pian
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016 21:34:36 kirjoittanut Arte »

iidiz

  • Vieras
JIHAA!! Ritaa tiedossa, seuraan hamaan loppuun asti ja tämä on lupaus.

Miusamo

  • Vieras
Kuten jo räpellyksessä eräs ystäväni ilmoitti, niin minä lopetan ficcaamisen kokonaan. Lisäksi poistan kaikki ficcini sanotaanko kesään mennessä. MUTTA tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että ficcini katoavat täältä tai että minä poistan ne sanomatta mitään tai kiittämättä ollenkaan. Jokainen, korostan, jokaikinen, saa minkä tahansa ficin (tai vaikka kaikki, jos siltä tuntuu) omaksi luettavakseen ja ilokseen. Olen hyvin kiitollinen kaikille, jotka ovat jollain tapaa auttaneet minua ficcaamisessa eteenpäin, jollain tapaa kommentoineet tai edes lukeneet ficcejäni.
 
 Syy, miksi lopetan ficcaamisen on yksinkertaisesti se, että olen kasvanut siitä yli. Ja se, että kun jossain vaiheessa, ei ehkä tänä vuonna, ei ehkä vielä kymmeneen vuoteen, mutta jossain vaiheessa, musta tulee kirjailija, niin sillon mun olis pakko lopettaa. Mieluummin lopetan näin omasta tahdostani, kuin pakotettuna ja hätiköidysti. Ja vaikka mä en lopettaisikaan, vaikka voisinkin jatkaa ficcaajana vielä silloin, kun kirjoitan jo romaaneja, silti ficcaaminen ei yksinkertaisesti tunnu enää samalta, kun silloin 12-vuotiaana, kun luulin typerästi kirjoittavani jatkoa Harry Pottereille. Paljon on tapahtunut tässä neljän vuoden aikana, mutta silti tämä elämänvaihe on jo ohitse. Vaikka mä kuinka toivoisin, et J.K.Rowlingin upeat hahmot ja upea maailma olisi minun ja vaikka kuinka yritän parittaa Harrya ja Dracoa keskenään tai kirjoittaa jälleen uutta Severitusta, silti tiedän koko ajan, ettei se maailma, ne hahmot, ole minun. Ja lisäksi monissa ficeissäni on upeita Mary Sue - hahmoja (Sepaleus, Stewart, Shana, Cyralin...) joita haluan käyttää omissa tarinoissani.
 
 Nyt mä haluan kiittää teitä kaikkia ja lisäksi niitä henkilöitä, jotka ovat tukeneet minua ja auttaneet eteenpäin, lukeneet ficcejäni ja olleet aina vierelläni kulkemassa elämäni polkua eteenpäin.
 
 Kiitos. Olette tärkeitä ja rakkaita, muistakaa, että jokainen saa minkä tahansa ficcini koneelleen, heti, kun pyytää. Saa vaikka kaikki, jos näin haluaa.
 
  - Flo