Kirjoittaja Aihe: The Black family, S, monia parituksia, AU, romance, humor, drama ja angst  (Luettu 1282 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: The Black family
Ikäraja: S
Paritukset: Harry/Ginny, Hermione/Ron, Regulus/Lily ja muita
Yhteenveto: Reguluksella on kaksoset: Harry ja Hermione. He elelevät onnellisina kolmestaan ja Regulus muistelee nuoruuden rakastettuaan Lilyä. Mutta sitten musta pilvi lennähtää suvun ylle ja Sirius Musta karkaa Azkabanista, hautooko hän kostoa Regulukselle ja aikoo kidnapata Harryn ja Hermionen vai mitä mies suunnittelee? Onko hän loppujen lopuksi edes syyllinen kaikkeen?
Oma sana: Anteeksi. On vain niiiin pakko, kun sain tämän idean. Aion kirjoittaa tätä piiiiiiiiiiiitkään ja muuta sellaista. Tykkään tästä ideasta ja tää tosissaan osallistuu taas kerran One true something 20- haasteeseen sillä idealla, että Regulus olisikin Harryn isä samoin osallistuu Vanhemmat vaihtoon- haasteeseen sillä idealla, että Regulus olisikin Harryn ja Hermionen isä. Omistan kaikille ihanille höpönassuille ja pitkäaikaisimmille lukijoilleni!  :-* Ootte korvaamattomia! <3<3

KESKEYTETTY

Traileri

 Käännetään kaikki taas nurinperin eli...

”Viidestuhannes kerta toden sanoo- nyt varmasti onnistun!”
”Enpä usko.”
”Tosi kannustavaa, sisko.”

… Harry ja Hermione ovatkin kaksoset ja heidän isänään on Regulus Musta, joka ei ole koskaan Voldemortin puolella ollutkaan...

”Mitä hemmettiä sinä täällä teet?”
”Luulisi, että tiedät. Reg, haluan selittää...”
”Vitut minä sinun selityksiä kaipaa. Pysy kaukana lapsistani niin olen tyytyväinen!”

 … Kaikki on hyvin Mustien pienellä perheellä, kunnes...

”Tylyahon-lupalappu, isä.”
”Aivan... Hmm...”

 … Sirius Musta karkaa Azkabanista.

”Se on hän! Sirius Musta!”
”Harry, Hermione, paetkaa!”

 Selviävätkö Harry ja Hermione vaaralliselta vankikarkurilta?

”Anna minun selittää. Sitten voit tehdä, mitä tahansa.”

 
Joutuuko Sirius taas Azkabaniin?

”Kamala paikka.”
”Mutta ihan oikein hänelle.”

 Selvittävätkö Sirius ja Regulus välinsä, jos Sirius pääsee vapaaksi?

”Oletko tosissasi? Haluatko sitä todella?”
”Haluan. Haluan pikkuveljeni ja veljenpoikani ja veljentyttäreni takaisin.”

 Päättyykö kaikki hyvin- niin kuin aina?

”Olet minulle tärkeä.”
”Sinäkin minulle.”
”Inhottaa myöntää, mutta en selviäisi elämästäni ilman sinua.”

 Vai onko loppu surullinen?

”Mikä sinulla on?”
”Isä lähetti meille tämän.”

Miusamo ylpeänä esittää...
”Musta? Eikö tässä maailmassa ole jo tarpeeksi Mustia?”
”On ja liikaakin.”

… The Black family!
”Siinä vasta perhe.”
”Älä muuta virka, veliseni.”

Tulossa pian
« Viimeksi muokattu: 07.04.2016 16:14:55 kirjoittanut Arte »

Miusamo

  • Vieras
Kuten jo räpellyksessä eräs ystäväni ilmoitti, niin minä lopetan ficcaamisen kokonaan. Lisäksi poistan kaikki ficcini sanotaanko kesään mennessä. MUTTA tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että ficcini katoavat täältä tai että minä poistan ne sanomatta mitään tai kiittämättä ollenkaan. Jokainen, korostan, jokaikinen, saa minkä tahansa ficin (tai vaikka kaikki, jos siltä tuntuu) omaksi luettavakseen ja ilokseen. Olen hyvin kiitollinen kaikille, jotka ovat jollain tapaa auttaneet minua ficcaamisessa eteenpäin, jollain tapaa kommentoineet tai edes lukeneet ficcejäni.
 
 Syy, miksi lopetan ficcaamisen on yksinkertaisesti se, että olen kasvanut siitä yli. Ja se, että kun jossain vaiheessa, ei ehkä tänä vuonna, ei ehkä vielä kymmeneen vuoteen, mutta jossain vaiheessa, musta tulee kirjailija, niin sillon mun olis pakko lopettaa. Mieluummin lopetan näin omasta tahdostani, kuin pakotettuna ja hätiköidysti. Ja vaikka mä en lopettaisikaan, vaikka voisinkin jatkaa ficcaajana vielä silloin, kun kirjoitan jo romaaneja, silti ficcaaminen ei yksinkertaisesti tunnu enää samalta, kun silloin 12-vuotiaana, kun luulin typerästi kirjoittavani jatkoa Harry Pottereille. Paljon on tapahtunut tässä neljän vuoden aikana, mutta silti tämä elämänvaihe on jo ohitse. Vaikka mä kuinka toivoisin, et J.K.Rowlingin upeat hahmot ja upea maailma olisi minun ja vaikka kuinka yritän parittaa Harrya ja Dracoa keskenään tai kirjoittaa jälleen uutta Severitusta, silti tiedän koko ajan, ettei se maailma, ne hahmot, ole minun. Ja lisäksi monissa ficeissäni on upeita Mary Sue - hahmoja (Sepaleus, Stewart, Shana, Cyralin...) joita haluan käyttää omissa tarinoissani.
 
 Nyt mä haluan kiittää teitä kaikkia ja lisäksi niitä henkilöitä, jotka ovat tukeneet minua ja auttaneet eteenpäin, lukeneet ficcejäni ja olleet aina vierelläni kulkemassa elämäni polkua eteenpäin.
 
 Kiitos. Olette tärkeitä ja rakkaita, muistakaa, että jokainen saa minkä tahansa ficcini koneelleen, heti, kun pyytää. Saa vaikka kaikki, jos näin haluaa.
 
  - Flo

Azure

  • Vampyyrityttö
  • ***
  • Viestejä: 248
Jos mahdollista ja jos näitä osia sinulla on, niin ottaisin mielelläni tämän ficin osat luettavakseni omaksi ilokseni. Käykö?
Kulmahampaita
A former lunatic, I'm much healthier now - Peter Hale