Kirjoittaja Aihe: Peter Pan, He vaipuvat unelmiinsa, Peter Pan/Wendy, S, romance, one-shot  (Luettu 2865 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Alaotsikko: Varoitus: erittäin siirappista

Nimi: He vaipuvat unelmiinsa
Ikäraja: Sallittu
Fandom: Peter Pan
Paritus: Peter Pan/Wendy
Yhteenveto: He istuivat, lukien toistensa ajatuksia silmistä, hymyillen toisilleen
Kirjoittajan kommentit: Äöäöäöäö... Siirappista tekstiä löytyy toki myös minulta. Mukavaa vaihtelua tuohon angstiin... ::) Kommentteja kaipailisin.
// nami lisäsi fandomiksi Peter Panin alkutietoihin ja otsikkoon :-)

He vaipuvat unelmiinsa

Peter Pan katsoi alas MikäMikä- maahan. Hän istui pilvenhattaralla Wendyn kanssa. Wendy kietoi kätensä hänen ympärilleen ja siinä he istuivat. Kapteeni koukku oli vihdoin ja viimein tuhottu ja Peterin ja Wendyn ensisuudelma maistettu. Nyt oli rakkauden ja unelmien aika.
"Katso, meidän maamme", Peter sanoi nauttien sanan soinnusta. Meidän, meidän ikuisesti, hän ajatteli.
 Wendy sipaisi ruskean hiussortuvan korvansa taakse ennen kuin vastasi:
"Niin. Meidän maamme. Meidän kaunis maamme."
 Samassa Peter tunsikin jo tytön pehmeät mansikanmakuiset huulet huulillaan. Ihanaa olla kahden, ihanaa olla siinä. Suudella unelmiensa tyttöä pilvenhattaraisen päällä. Istua auringonlaskussa, unelmiinsa vaipuneina. Rakkauttansa kuiskaillen tytön korvaan.
 Wendy sulki silmänsä, mutta Peter odotti. Hän halusi nähdä taas Wendyn ruskeat silmät katsoa niitä ja kuiskata rakkauden tyttöä kohtaan. Sillä Wendy oli se, jota Peter rakasti. Ja Peter oli se, jota Wendy rakasti.
 Heidän ympärilleen kokoontui keijuja. Helinä- keiju ja monia muita. Keijut hukuttivat heidät keijupölyynsä. He istuivat unelmiinsa ja rakkauteensa vaipuneina. Ilta vaihtui yöksi, mutta kumpikaan ei halunnut lähteä pois. Molemmat halusivat olla siinä. Olla vain. Kahdestaan. Ikuisesti.
 Lopulta Peter lopetti suudelman ja katsoi Wendyn ruskeisiin silmiin. Wendyn ylähuulessa ei ollut enää suukkoa, sen Peter oli saanut. He istuivat, lukien toistensa ajatuksia silmistä, hymyillen toisilleen. Keijupöly ympyröi heidät. Kuu paistoi taivaalla. Täysikuu. Pilvet lähtisivät.
 Peter nousi, otti Wendyä kädestä kiinni ja lähti lentoon. He lentäisivät unelmiinsa, rakkauteen. He lensivät kuuta kohti, vilkuillen välillä toisiaan rakastavaisesti.
------------------
Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 17:25:35 kirjoittanut Yukimura »

Euron-juusto

  • Vieras
Ihanan rakkausmainen ficci♥

Ferope

  • ***
  • Viestejä: 162
Peter Pan siirappia? Tätä mä oon oottanu jo ikuisuuden, kiitoskiitoskiitos ihanasta ficistä *miljoonia sydämiä* Rakastan Peter Pania ylikaiken, joten tää ficci pelasti mun päivän, koska toivoin aina, että Wendy ois jääny Peterin luokse ja ne ois eläny Happily Ever After.

Hyvä muuten, et olit laittanu Wendyn Wendyksi etkä Leenaksi, koska mun mielestä Leena on jotenkin typerä nimi. Sitten taas Tinkerbell sopi tässä ficissä Helinäks! :D
<3

People go in one end, and meat comes out the other.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Oi, kommentteja! Olen liikuttunut *pyyhkii silmiään* :D
Mirinia, kiitos!
Khalilah Pan, Mäkin rakastan Peter Pania, se elokuva on aivan ihana <33 Kirjasta ja piirretystä taas en niinkään tykkää ja Leena on mustakin tyhmä, arkipäiväinen nimi. Kun taas Wendy on aivaan ihana nimi. Jaa-a mustakin Wendyn olis pitänyt jäädä Peterin luokse. Eli lyhyesti sanottuna olen kaikessa samaa mieltä. Paitsi siinä, ettei tää nyt niin ihana fic oo. Joku muu olis voinut keksii saman. Olenko liian vaatimaton? Korjaan, kukaan muu ei olisi voinut keksiä samaa :D Kiitos kuitenkin kommentistasi.

Dorothée

  • Extreme-noob
  • ***
  • Viestejä: 34
  • U don't wanna piss off da Morso.
Ooi, *sulaa* söpöä... ihana, loistava ja muita sanoja jotka ovat aivan samoja (miljoona kertaa)
Wendy jäi !! for ever!! JEEEE!!!

Thotella siirappista niinkuin luvattiin, ohoh katsos *tökkii nestemäistä ainetta joka on sulanut tuolille*
Kuitenkin, hieno ficci harmi että oli one-shot oisin halunnu jatkoo, mut ei se mitään :)

Kiiiiiitooooos!
Don't cha wish your girlfran was a freak like me?

L.E

  • kultakutri
  • ***
  • Viestejä: 151
Peter Pan -fluffyä en oo koskaan osannut kaipailla, mutta tän jälkeen jäin kyll täydellisen riippuvaiseks. Kerrankin loppu meniniin kuin mä halusin, Wendy jäi Mikämikä-maahan jne.

Kiitos päivän pelastuksesta <3
The girl, who has dreams of.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Kerta tämän luinkin niin myös kommentoin.

Siis tykkäsin. Peter Pan on aivan mahtava. Ja tuo oli hyvä e tuo Wendy oli Wendy eikä Leena.
Ja tuota noin... tykkäsin ;D Kuvailu oli kiva ja virheitä en huomaanut mää rakastan ku rakentava karkaa -.-
Kiittäen ja kumrtaen,
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Pakko kyl sanoo, etten koskaan ennen oo lukenu Peter Pan -ficcejä, mutta kyllä nyt kannatti :) Tää oli ihuna. Ja komppaan monia muita, että loistavaa suoraan sanottuna, Wendyhän se on eikä mikään Leena.

Nii ja Peter Pan on muutenkii niin ihana (siis se elokuva, ei mikää piirretty vaan se leffa mis on Jason Isaacs) ja oli kiva joskus kolme vuotta sitten (apua, onks siitä jo niin kauan?) tehä Peter Panista näytelmä nuorten teatterissa (mää olin yksi kadonneista poikatytöistä)

Mutta kiitokset tästä lukukokemuksesta
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Apua, olen kyllä niin hämmentynyt! Peräti neljä kommenttia!!! :o
Jutunen, kiitos!
L.E, Kiitos itsellesi. Totta kai Wendyn nyt MikäMikä maahan pitää jäädä <3
Natural, Kiitti.
sennamiila, Mäkään en oo koskaan lukenut Peter Pan ficcejä. En ollut varma kirjottaessani tätä, että onko tämä hyvä vai huono. Kiitos kuitenkin kommentistasi! <33

Olette ihania, kun jaksatte vielä lukemisen jälkeen kommentoida.  :-* Kiitos kaikille! <33333