Kirjoittaja Aihe: Twilight: Todella kaunis | K-11, Reneslec, luku 2 8.7!  (Luettu 7917 kertaa)

^Kassu^

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Todella kaunis
« Vastaus #20 : 08.07.2010 23:38:00 »
En voi sille mitään mutta mua ärsyttää kaikki ficcit jossa Nessie ja Alec on yhes. Muuten on ihan hyvä sarja tämä. x3 Tykkäsin siit kohti jossa Emmett-setä kasteli Nessien liti märäks....x3
Imagine if there isn´t vampires at all. What kind of world would be then?

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Todella kaunis
« Vastaus #21 : 09.07.2010 00:00:21 »
Jee, jee, jatkoa!

Kaipailisin jonkin verran enemmän kuvailua, vaikka toisinaan on kiva lukea vaihteeksi dialogipitoista tekstiä.  Mutta ehkä kerronta/kuvailutekstiä enemmän.  Ja joissain kohdissa oli puheessa näin:

Lainaus
“Hei… en kestä hiljaisuutta.”, valitin.  Alec hymähti.
kun sen pitäisi olla ilman tuota pistettä tuolla. (taisin selittää aiemminkin, mutta kerron nyt uudestaan :)).

Ja oli mielenkiintoista lukea Janen PoVia!  Hänen povinsa alku oli kiintoisa ja pidin Janesta.  Hän lähtee veljensä perään, selvästi välittää veljestään.  Ja Siperia juttu.. ;D
Jäänkin odottelemaan, mitä seuraavaksi tapahtuu. Kiitos :)

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Todella kaunis
« Vastaus #22 : 09.07.2010 00:56:35 »
Tuhisija: kiitti vinkist, ensluvus lupaan :D joo mä korjailin niit aluks, mut taisin unohtaa iha alun. Joo se Janen povi oli mulle aika pakolline laittaa, ja tottakai ny sisko veljest välittää...:D Se Siperia oli aika vaikee keksii, ku mietin jotain Euroopan maata ettei Alec arvais heti.
Pulina: Hii kiitti :> Voin luvata että Janen pov on suurimmaksi osaksi ensilukua!
Avatar © Emilja