Kirjoittaja Aihe: Twilight: Muutto Phoenixiin k-11 | Pairing: Selviää lukemalla, 2/?, drama, fluff, romance  (Luettu 6111 kertaa)

Jassuö

  • ***
  • Viestejä: 12
  • Make your dreams come true!
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #20 : 17.02.2010 21:05:32 »
Ensiks: uus lukija ja milloin JATKOO??  ???
What's done is done!

- Edward -

  • Vieras
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #21 : 03.07.2010 22:01:11 »
Meinaatko vielä jatkaa tätä ficciä ? tässä olisi kyllä todella hyvä alku ja kyllä se jatko olisi ihanaa  : )) pliis..huudan täällä jatkoa :D  :D

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #22 : 03.07.2010 22:57:42 »
Ihanaa. Saat uuden lukijan. Mut toivoisin että jatkaisit tätä ficiä mahdollisimman pian, koska huomasin että et ole kirjottanu puoleen vuoteen. Ja täytyy muuten kehua että olet keksinyt hyvän ficin tai miten se nyt sanotaan. :D  Niin oon ihan pihalla nyt kun luin noin hyvää ficiä.
Mut toivon tosi tosi paljon että jatkaisit tätä pian :)
Ginerva :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Muutto Phoenixiin k-13
« Vastaus #23 : 04.07.2010 18:21:34 »
Täältä löytyy yksi uusi lukia.
Tykkään tarinasta tosi paljon. Ainoa asia mikä mua häiritsi oli se, kun välillä ihmisten puheet oli kirjakielellä kirjoitettu (mikä on mun mielestä tosi hyvä) ja sitten saattokin pompata niin että jonkun puhe olikin puhekieltä (joka häiritsi aikas paljon). Esim. Edwardin puheessa huomasin tuon puhekieli osuuden ainakin.
Muuta huonoa sanottavaa tästä ei ookkaan. Kirjotusvirheitäkään ei osunut silmääni.
Jatkoa pian vain lisää :)
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Hmm.. tykästyin heti tästä, teksti on sujuvaa ja ymmärrettävää.
Jake ja Leah? Mukavaa. :D 
Hmm... mä tykkään täs niin paljon edistä ja bellasta. ;D
Mä en nyt saa mitään järkevää kommenttia,

jatkoa!  ;D
miiru_97

PS. Sun eka ficci? Vau! :)
(:

TaikaVenla

  • ***
  • Viestejä: 6
Uusi lukija! Jatkoa? :)