Kirjoittaja Aihe: Twilight: Life in 19th Century | K-11 |TAUKO :( Luku 1! 24.12 Houkutus  (Luettu 6426 kertaa)

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Title: Life in 19th Century
Author: kjatri
Rating: K-11
Fandom: Twilight
Paring: Houkutus
Genre: romance, drama, fluff...
Beta: Tuhisija, tack!
Disclaimer: En saa tästä mitään rahallista korvausta, kaikki kuuluu ihanalle S. Meyerille..
Warnings: Jotkut voivat olla hieman OoC ja kaikki ovat ihmisiä.
Summary: Eletään Englannissa 1860-lukua..

A/N: Heips! Minä tulen taas uudella ideallani, on monta ficciä alla, joten jatko saattaa kestää välillä. Toivottavasti pidätte ja jatkoa tulee, jos haluatte!

Enjoy!

//Firdilien muokkasi fandomin otsikkoon

Prologi


Eletään Englannissa 1860-lukua.  Vallassa on kuningatar Renée I:nen, hän hallitsee Englantia miehensä prinssi Charlie I:sen kanssa. Renée oli ainoa perillinen, joka saattoi periä tämän kuningaskunnan. Hän rakasti miestään, hän lähes palvoi tätä, joten hän antoi Charlie I:sen päättää lähes kaikista Englantia koskevista asioista.  Luullaan, että Charlie I:nen olisi nainut Renée I:sen vain siksi, että hän halusi saada taas miehen valtaan, hän kun ei voinut sietää sitä, että nainen johti kuningaskuntaa. Mutta kaikki eivät tiedä oikeaa syytä siihen, miksi Charlie I:nen ja Renée I:nen menivät naimisiin.

Syy on se, että Renée oli raskaana, mikä taas tarkoittaa, että he rakastavat tosiaan. Heille syntyi poika nimeltä prinssi Jasper. Poika on ollut pienestä asti kunnon hurmuri, hänellä on suklaan väriset silmät, ja jokainen hovineito on sulaa vahaa noiden katseiden alaisena.   Hänelle syntyi pari vuotta myöhemmin pikkusisko, prinsessa Isabella.  Tytölläkin on suklaan ruskeat silmät, heillä ei ole muuta yhtäläisyyttä kuin silmät. Prinssi Jasperilla on vaaleat hiukset, kun taas prinsessa Isabella täyteläisen ruskeat. Prinsessa Isabella ei tykkää, kun häntä puhutellaan koko nimellä, elleivät kyseessä olleet palvelijat tai vanhemmat.  Muille hän on pelkkä Bella. Prinssi Jasper on samoilla linjoilla, hän haluaa, että häntä kutsutaan pelkäksi Jasperiksi.

Jasper on Bellan ylisuojeleva isoveli, hän ei halua, että tälle sattuu mitään, koska Bellasta tulee uusi Englannin kuningatar, kun heidän äitinsä kuolee. Tietysti Jasper olisi halunnut olla tuleva kuningas, koska hän on isoveli. Mutta heidän mumminsa Elisabeth I:nen oli tehnyt säädöksen, että jos kuningaspari synnyttää tytön, niin hän tulee johtamaan maata.

Kuningasperhe asuu Kensingtonin palatsissa, mutta juhlapyhinä he asuvat Buckinghamin palatsissa. Tietysti Buckinghamin palatsi on isompi, mutta Kensingtonin palatsi on kuningattaren mielestä kotoisampi, ja se sijaitsee rauhallisemmalla alueella, lapsien on parempi kasvaa siellä.
 
Kensingtonin palatsia ympäröivät tietenkin aidat, etteivät kutsumattomat vieraat pääse palatsin alueelle. Tietenkin aitaa vartioi moni vartija, kahdella vartijalla on aidan edessä omat kopit, jossa he seisoivat. Piha-alue on hyvin vihreä ja sieltä löytyy paljon erilaisia kukkia, kuten muun muassa ruusuja ja tulppaaneja. Pihalla on myös erilaisia puita ja pensaita, kuningatar on hyvin tarkka, miltä piha näyttää, se on hänen intohimonsa.

Palatsissa on 20 makuuhuonetta, jokaisella makuuhuoneella on oma kylpyhuone, ja palvelijoille on omat makuuhuoneet ja oleskelutilat.

Ulkoa kuului naurua, siellä leikkivät 7-vuotias prinssi Jasper ja 5-vuotias prinsessa Isabella vanhempiensa kanssa. Kaikki eivät tienneet, että he rakastivat touhuta yhdessä.

’’Jasper, et saa minua kiinni!’’ Bella huusi iloisesti, kun nosti vaaleansinisen mekkonsa helmaa ylös ja lähti juoksemaan veljeään karkuun. Bellan mekko oli sinistä satiinikangasta, jossa oli rusetti takana.  Mekko ei ollut ollenkaan avara ja siinä oli pitkät hihat. Jasper nousi ylös nurmikolta ja lähti siskonsa perään.
’’Bella, minä saan sinut aina kiinni!’’
’’Et saa’’, Bella huudahti, ja sitten hänet kaapattiin syliin. Hänen isänsä oli saanut tyttärensä kiinni ja nyt hän pyöritteli Bellaa ilmassa. Bella nauroi heleää nauruaan muut mukana.
’’Isä, laske minut alas’’, Bella sanoi naurunsa välistä, ja isä totteli. Hän laski Bellan varovasti maahan.  Bella juoksi Jasperin luo ja halasi tätä ja sanoi, ’’Hyvää syntymäpäivää, isoveli.  Minä rakastan sinua.’’
’’Kiitos, Bella, minäkin sinua.’’



~~*~~*~~*~~*~~*~~

Kommenttia? ;)

Love,
~kjatri
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 21:22:38 kirjoittanut Beyond »
I love you
♥MUSE 19/7/2010

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #1 : 06.12.2009 17:35:48 »
Vaikuttaa todella lupaavalta, mielenkiintoiselta, ihanalta ja arvaamattomalta! Nimen nähdessäni ajattelin tätä one-shotiksi, joten napautin auki, mutta ihanaa kun olikin prologi!  :D Olen surkea seuramaan kunnon sarjoja [jos niin voi sanoa], koska useimmista on tullut jo ainakin yli 5 lukua, enkä jaksa alkaa niitä lukemaan.  :-[ Onneksi tähän kerkisin alkuun, ja jopa ekana vastaamaan.

Kun mainitsit, että Reneelle ja Charlielle syntyi poika nimeltä Jasper, olin innoissani koska nimi oli sama kuin Houkutuksessa. Hetken aikaa mietin asiaa, kunnes muistin millä osastolla olin ja kelasin alkuun varmistaakseni, että kertoiko tämä Houkutuksesta. Laiskana ihmisenä kun hyppäsin jälleen alkuhöpinöiden ohi.  ::) Innostus vain kasvoi siinä kohtaa, sillä saisin tietää Jasperin lapsuudesta. Mutta sitten Bella syntyi, ja plöts. En ole ainakaan vielä innostunut asiasta, enkä tajunnut miksi halusit vetää Bellan tähän [ mulla on jotain sitä vastaan ]. Ei se mitään, kyllä se tästä tasoittuu.

Mä ainakin jään innolla odottamaan, mitä tulevan pitää ja mitä Bellalla on asiaa tässä tarinassa.  :) Jasper oli muuten hyvä valinta, niiin hyvännäköinen. <3

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #2 : 06.12.2009 21:08:35 »
Aaaw. Aika lupaavalta tosiaan kuullosti. Vähän olin, ett wtf? mut silti siis. Joo.
JAaatkoaaa<3

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #3 : 06.12.2009 21:21:27 »
Lupaavan kuulosta, ei oikeen osaa sanoo vielä mitään pelkän prologin perusteella. :)
Joo, mut odottelen sitä ekaa lukua sitten. ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #4 : 06.12.2009 22:35:23 »
Tämä kuullostaa hyvin lupaavalta!
Otsikko oli jo niin kiinnostava salaperäisyydessään, että pakkohan tämä oli aukaista ja hyvä, että aukaisin! Hahmojen sekoittelu tuo jo itsessään pirteyttä tähän!  Osaat kirjoittaa hyvin, eikä niitä kirjoitusvirheitäkään näkynyt.

Kiitos ja jatkoa odotellessa

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #5 : 08.12.2009 22:53:01 »
Kiitos kaikista kommenteistanne! ;D Ihanaa, että tämäkin saa kommentteja ;) Jatkoa olen jo aloitellut ja samalla kirjoitan Kaksoiselämää, niin vuorottelen.. :D Ja sitten Dramione ficciä ;)

A.M.Charlotte, kiitos!:D Ihanaa, että pidät Jasperista, koska hän tulee olemaan ficin päähenkilöistä ja kirjoitan silloin tällöin Jasperin näkökulmasta.. ;D En voinut olla virnistelemättä tuolle, ettet tykkää Bellasta, koska olin ajatellut että kirjoitan hänen näkökulmastaan melkein 100%:sti tai en ihan, mutta Bellaa tulee paljon.. :DDD Mutta totta kai Jasperiakin on, ehkä pari kokonaista lukua, Jasperin näkökulmaa.. : )

Rassermus, kiitos! :D Jatkoa tulee jo, viikonloppuna.. :D Toivottavasti..

NiNNNi, kiitos ;) No pääset sanomaan sitten, kun saan valmiiksi ensimmäisen luvun ;)

Naxone, kiitos :D Kiva, toivottavasti pidät mitä jatkossa tulee tapahtumaan ;)

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

JulleBBi

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Tavaa minulle nimesi.
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #6 : 13.12.2009 01:06:50 »
Mua väsyttää, mutta silti itsepintaisesti laitan jotain komenttia.

Rakastuin tähän ensi silmäyksellä.  Jajaja.. Todella hyvin oli kirjoitettu. Eli jatkoa vain! :>
~ JulleBBI - taivaanrannan maalari ~

E_Bella

  • Vieras
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #7 : 13.12.2009 01:32:40 »
aww... odotan innolla jatkoa tähän...   kirjotus virheitä ei tainnut löytyä?
toivottavasti Edi tulee nopsaan kuvioihin! ^^

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #8 : 13.12.2009 03:13:03 »
oijoi, olipa upeaa.
Tosi hyvän idean oot saanut, odotan jatkoa!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #9 : 20.12.2009 12:19:22 »
Tajusin juuri, etten ole kommentoinut tätä! Mitähän mun päässäni oikein on taas liikkunut...?  :D Olen siis jo tämän prologin lukaissut varmaan kahteenkin kertaan ennen tätä.

Idea on aivan loistava! Aluksi mietin, että meneeköhän vähän omituiseksi, että Renée ja Charlie ovat kuninkaallisia, mutta sitten se alkoikin vaikuttaa tosi hyvältä idealta ja nyt olen ihan rakastunut siihen ajatukseen. En olis kyllä ite keksinyt tollasta vaikka miten olisin miettinyt.  :)

Hyvin kirjoitettukin tää on.  :)

Nyt vaan odottelen jatkoa. Toivottavasti saat inspiraation pian, en malta odottaa.  :)

♥ mmariaä

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #10 : 22.12.2009 22:05:05 »
Omituista, etten ole kommentoinut tätä. Jatkoa kun olen odotellut tässä kuin kuuta nousevaa ja piti tulla tsekkaamaan, onko inspiraatio vajonnut meren pohjalle, ovatko joulukiireet aivan tolkuttomia vai onko syynä vain muut keskeneräiset ficcisi, joiden jatkoa pitäisi saada tänne laitettua, kun ihmiset käyvät kiinni kurkkuun joka suunnalta (minut mukaan lukien). :D

Pari lausetta luettuani ensimmäinen ajatukseni ja mielikuvani oli jes, jotain uutta ja vielä hyvin kirjoitettua sellaista. Huh, ei sinua ainakaan mielikuvituksenpuutteesta voi syyttää!

Kirjoitusvirheetöntä, niin kuin ficciesi teksti yleensäkin on. Tai sitten se on vain Tuhisijan ansiota, who knows.

Kiitos kaunis tästä prologista, uutta lukua odotellessa.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #11 : 23.12.2009 11:03:50 »
Kiitos kommenteistanne! :)

JulleBBi, kiitos! :)

E_Bella, kiitos! :) Kattoo nyt millon Edward tupsahtaa mukaan :)

mmariaä, kiitos!! :) Ehkä jatkosta saamme nauttia ennen jouluaattoa?? En osaa sanoa vielä mitään, mutta yritän saada valmista:D

Amanecer, kiitos :D Inspiraatio ei ole vajonnut ihan merenpohjalle ja joulukiireet on aikalailla päällä, mutta jatkoa yritän saada mahd. pian! :D Mutta kiitos vielä kerran kommentistasi! :)

Jatkosta: Yritän saada jatkoa mahdollisimman nopeasti kirjoitettua, on nimittäin tällä hetkellä kolme wordiä auki, niin enköhän kirjoita! :) Yritän saada tänään valmista ainakin kahteen ficciin, katsotaan miten onnistun! :)


Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #12 : 24.12.2009 15:34:00 »
Hyvää joulua kaikille ihanille lukijoille! Anteeksi jatkossa kesti hieman ja lukukin on hieman lyhyt :) Mutta toivottavasti kelpaa :D Ja kiitos Tuhisijalle! Merry Christmas! God Jul! Hyvää Joulua! Joyeux Noël!

Luku 1

7 vuotta myöhemmin.

Heräsin aamulla siihen, että joku tuli huoneeseeni.  Hän hyppäsi sängylleni ja alkoi pomppia siinä. Raotin hieman silmiäni, jotta näin, kuka siinä pomppi.
’’Jasper! Tuo on todella lapsellista!’’ huusin.
’’Bella, älä marise, tänään on syntymäpäiväsi’’, hän sanoi ja kävi makaamaan mahalleen vierelleni.
”Anteeksi”, sanoin ja käännyin myös mahalleni.
’’Ei se mitään, Bella. Mitä haluaisit tehdä syntymäpäivänäsi?’’
’’Olisi mahtavaa lähteä torille’’, sanoin iloisesti.
’’Eivät äiti ja isä ikinä suostu siihen.’’
’’Kyllä minä saan heidät suostumaan’’, sanoin itsevarmasti ja nousin sängystä ylös.
’’Minä menen nyt, tavataan aamupalalla.’’
’’Joo.’’

Menin vaatekaapilleni ja valitsin sieltä vaaleanoranssin mekon.  Juuri sopivasti palvelija tuli huoneeseeni, hän auttaisi korsettini kanssa.
’’Hyvää huomenta, prinsessa Isabella’’, hän sanoi.
’’Huomenta, auttaisitko tämän kanssa?’’
’’Totta kai, prinsessa Isabella’’, hän sanoi ja laittoi korsettini kiinni. Sen laitto oli sattunut ennen, onneksi ei enää.
’’Voitte poistua’’, sanoin, kun hän oli auttanut minua.
’’Mutta teidän korkeutenne, minun pitäisi vielä pedata sänkynne’’, hän sanoi.
’’Minä teen sen itse, voitte mennä.’’ Hän vain niiasi ja poistui huoneestani. Menin mekkoni luo ja puin sen päälleni.  Menin sänkyni luo ja petasin sen.

Sänkyäni ympäröi neljä pilaria, joiden välissä oli tangot, joista riippui tummansinistä samettikangasta. Sen tarkoitus oli saada sängyn ympärille oma tila, jotta muut eivät näkisi, mitä sängyssä tapahtui, kun verhot olivat kiinni. Huoneeni noudatti samaa siluettia, sinisen eri sävyjä ja hieman hopeaa.
Menin peilipöytäni luo harjaamaan hiukseni ja miettimään, miten laittaisin ne. Kun sain viimein selvitettyä jokaisen takun, päätin jättää ne auki. Saisin siitä kumminkin sanomista, mutta aivan sama.

Lähdin kävelemään kohti ruokailuhuonetta, isä, äiti ja Jasper istuivat suuren pöydän luona, isä ja äiti tietenkin pöytien päissä. Minä ja Jasper istuimme aina pöydän sivuilla.

’’Hyvää huomenta’’, sanoin, kun saavuin huoneeseen.
’’Hyvää huomenta, Bella’’, äiti sanoi, ja annoin hänelle hymyn. Istuuduin omalle paikalleni, jossa odotti jo aamupalani. Aloin syödä sitä kaikessa hiljaisuudessa.
’’Isabella, mitä haluaisit tehdä tänään?’’ isäni kysyi minulta.
’’Isä, jos sopisi, minä ja Jasper voisimme mennä Dianan kanssa torille?’’  Diana oli yksi palvelijoistamme.
’’Sopii se.’’
”Mahtavaa”, sanoin.
’’Tulkaa takaisin ajoissa, Blackit tulevat syömään.’’
’’Kyllä isä’’, sanoin ja jatkoin aamupalani syömistä.

***

Kävelimme torilla, se kuhisi ihmisiä, ja siellä oli myynnissä kaikenlaista ruokaa, kuten leipää, vihanneksia ja hedelmiäkin. Näin yhden pojan ja tytön myymässä leipää erään kojun luona, siinä oli myös nainen, ehkä heidän äitinsä. Kävelin kojun eteen hymyillen, viereeni tuli veljeni ja taaksemme Diana, ja hymyilimme heille.

’’Saisimmeko yhden leivän?’’ kysyin ja katsoin suoraan vihreäsilmäisen pojan silmiin, ne tuikkivat kuin pienet tähdet. Hän oli muutenkin todella suloinen, hänellä oli kuparinväriset hiukset, jotka olivat hatun alla. Hän hymyili minulle, samalla hänen silmänsä tuikkivat, hän oli myös todella söpö. Hänen vieressään seisoi tyttö, hänen mustat hiuksensa olivat letillä. Hänen silmänsä olivat ruskeat ja hän hymyili myös. He vaikuttivat todella kivoilta.  Heidän takanaan seisoi nainen, joka katsoi meitä iloisesta.  Hänen silmänsä olivat ruskeat ja hänen tummat hiuksensa olivat nutturalla.
’’Totta kai.  Ottaisitteko muuta?’’ nainen kysyi.
’’Kiitos, emme. Paljon se maksaa?’’ Jasper kysyi hymyillen.
’’Kaksi kultarahaa’’, tyttö sanoi hymyillen, hän hymyili suoraan Jasperille. Ojensin hänelle rahat ja hymyilin.

’’Jasper, voisimmeko pyytää heitä leikkimään meille?’’ kysyin veljeltäni toivossa.
’’En tiedä pitäisikö isä siitä, Bella.’’
’’Anteeksi, mutta oletteko te kuningatar Renée I:sen lapset?’’
’’Kyllä me olemme, jos suotte anteeksi, meidän pitää mennä’’, Jasper sanoi, ja lähdimme takaisin palatsille.


Saavuimme takaisin palatsille, ja näin Blackien vainujen olevan pihassamme. Jacob, ajattelin. Minä voisin leikkiä hänen kanssaan.
Nousimme vaunuista ja oven edessä odottivat vanhempamme ja Billy ja Jacob. Juoksin heidän luokseen, ja Jacob halasi minua.

’’Hyvää syntymäpäivää, Bells.’’
”Kiitos”, sanoin ja irtauduin hänestä.
’’Bella, meillä on sinulle ilmoitus’’, isä sanoi.
’’Niin?’’
’’Sinulle on valittu jo aviomies.’’
’’Kuka?’’
’’Jacob.’’
’’Ei! En halua mennä naimisiin parhaan ystäväni kanssa, ei käy!’’
’’Bella, sinun pitää ymmärtää, tämä on kaikille parhaaksi’’, Billy sanoi.
’’No mene itse hänen kanssaan naimisiin, minä en rakasta Jakea.  Minä valitsen itse aviomieheni, onko selvä?’’
’’Isabella!’’ Kuulin isäni huutavan, kun juoksin omaan huoneeseeni. En halunnut naida häntä, en.  Mielessäni oli vain poika, jolla oli vihreät silmät.
 
***

5 vuotta myöhemmin.


’’Bella! Uudet palvelijat ja vartijat saapuivat, tule katsomaan’’, Jasper huusi huoneeni ovelta.  Nousin tuolistani ja jätin kirjan siihen.  Juoksin Jasperin perään, ja seisoimme ulko-oven edessä.  Meidän edessämme olivat uudet työntekijämme.

’’Hyvää huomenta’’, sanoin kuuluvalla äänellä, ja he toivottivat meille samoin.
’’Tässä on veljeni prinssi Jasper, ja minä olen prinsessa Isabella, joten puhutelkaa meitä niin, ellette tee töitä meille. Tässä on Diana, joka kertoo, kuka työskentelee kelle ja missä.’’
’’Alice Masen ja Rosalie Hale, olette prinsessa Isabellan hovineitoja’’, Diana sanoi kuuluvalla äänellä, ja he tulivat luoksemme, ja tervehdimme.
’’Emmett Cullen olet prinsessa Isabellan henkivartija.’’ Hän asteli myös luokseni.
’’Jessica Stanley, olet prinssi Jasperin palvelija, ja Edward Masen, olet prinssi Jasperin henkivartija.’’ Diana luetteli myös liudan muita nimiä, mutta en takertunut niihin.

Kuljin palvelijoideni kanssa huoneeseeni ja esittelin itseni, ja he esittelivät myös.   Käskin heitä kutsumaan minua vain Bellaksi. Näytin heille, missä he nukkuisivat, jätin heidät sinne hetkeksi.  Kun he olisivat valmiita, he voisivat tulla luokseni. Lähdin kävelemään pois palvelijasiivestä, törmäsin matkalla poikaan, jolla oli vihreät silmät.  Se oli hän.

’’Anteeksi, teidän korkeutenne’’, hän sanoi.
’’Ei se mitään, kutsukaa minua vain Bellaksi’’, sanoin hymyillen.
’’Kyllä, teidän korkeutenne.’’
’’Voitte mennä.’’ Katsoin hänen peräänsä ja hymyilin. Hän oli hovissa, hänet haluaisin aviomiehekseni.  Isä olisi ehkä hieman sitä vastaan, mutta ei hän kuningas ollut. Ehkä äiti suostuisi, mutta Jacobia en naisi, se oli selvä asia.


--------------

Kommentteja?? :)

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #13 : 24.12.2009 16:36:44 »
Aaa.. Vähän ihana. Tätä oon odottanu. :D
Joo, mitäs mä vielä sanoisin.. Edward tuli mukaan!! Ja koko loppu porukka kans. ;)
Rakentavaa ei tosiaan tänään synny. ;D Sori.
Kiitos tästä ja hyvää joulua!
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #14 : 24.12.2009 23:46:04 »
Ihanaa, jatkoa tullut!
Tässä oli todella jäsennellyn rakentavasta kerrottu hyvin vuosien kuluessa. Tykkäsin erityisesti siitä, kuinka Bella kiukustui kun häntä yritettiin naittaa Jakelle. Mutta, saapa nähdä miten käy... Jotenkin tuntuu oudolta, kun Bella toistelee aina "Voitte mennä", se voi kyllä kuulua hovin tapoihin, mutta mielestäni se kuullostaa, jotenkin epäystävälliseltä. Älä anna tämän kumminkaan vaikuttaa, sillä minä vain kiukuttelen, jos sitä siksi voi edes sanoa.  ::)
Joo, no loppu lähestyyy kommentissani..
Jatkoa, pliide  ;D

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

JulleBBi

  • ***
  • Viestejä: 44
  • Tavaa minulle nimesi.
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #15 : 25.12.2009 11:44:49 »
JIPPIIJAI!

Nyt on ilonhetket. Saatiin jatkoa. Ehkä menee vähän liian nopeasti? Seitsemän vuoden päästä, ja viiden vuoden päästä..
En tajua jaa.. Luen ehdottomasti. :))

~ JulleBBI - taivaanrannan maalari ~

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #16 : 25.12.2009 14:38:21 »
Täällä taas uuden ficin kera, täydellistä ;)
Hyvä idea sekoittaa 'Swanit' ja 'Cullenit' ;D mielenkiintoista. Joissain suhteissa tää muistuttaa vaan erästä toista ficciä, mutta katsotaan nyt kun lukuja tulee enemmän  :)
Ja tietenkin jatkoa lisää, se on vaan susta kiinni riittääkö aika ja inspis, muuten luulen että tällä on lukijoita ihan pilvin pimein !  :D
Niinkuin ennenkin olen maininnut (mm. Kaksoiselämää ficin kohdalla) että kirjoitat mielestäni toooodella hyvin, juuri tarpeeksi kuvailua ja mä taidan olla niin pilvissä aina kun mä luen sun ficcejä niin ei niitä virheitäkään häiritsevästi silmiini osu (--;

Siiiispä jatkoa ! :)
mouu
team Edward♥
Dramione♥

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #17 : 25.12.2009 14:53:29 »
Hih. Ihana<3 Tykkäsi
Aikas hyvin kirjotettu ja tälleen :D Aika jännää :D
Joo. Siis. Emmä osaa sanoo mitää järkevää, joten JATKOAAAAAAA<3

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #18 : 25.12.2009 16:52:49 »
oii, ihanaa :)  jatkoa! 
Beltsu ja Edward yhtee!!
eiku teekki sillee et ne ei saakkaa toisiaa >: D 
haha. Tää on tosi ihana!  Jatkoa!!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

tonkss

  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Life in 19th Century | K-13
« Vastaus #19 : 26.12.2009 00:51:16 »
Tää on kyl tosi mielenkiintonen, jännityksellä oottelen jatkoja tähän! :D
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!