Kirjoittaja Aihe: Twilight: Maailman loppu!, K-11 2/2 tullut 16.11 SPOILAA BD  (Luettu 7525 kertaa)

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Author: MagicBook (Taikakirja)
Title: Rosalien maailman loppu!
Beta: Cherina
Pairing: Ne normit paritukset.
Rating: K-11(Ei herkkähermoisille!!Kai?)
Fandom: Aamunkoin jälkeinen aika.
Genre: Humor, hieman angst ja jotain muuta epämääräistä.
Disclaimer: Hahmot ja muut sellaiset kuuluva Stepheny Meyerille, eli kaikki paitsi juoni.
Warnings: VOI TAPPAA eli voit mahdollisesti KUOLLA NAURUUN!!!
Oikeasti spoilaa BD :tä!!


Summary: Lyhyesti... Rosalielle tapahtuu jotain sellaista mikä hänen mielestään johtaa maailman loppuun, asiasta lisää alempana.



A/N: Olen huomannut, että Rosalieta on aika vähän, joten nyt häntä on tooosi paljon :D
Toivottavasti pidätte ja kritiikkiäkin otetaan vastaan. Ja kiitos rakkaalle betalleni, jota ilman luku ei olisi ilmestynyt näin nopeasti!




1/2



Bella Pov

”AAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!” kuului yläkerrasta. Se oli Rosalien kimakka ääni. Säikähdyksestä pomppasin pystyyn ja tiputin kädestäni kirjan, jota olin hetki sitten lukenut. Stephenie Meyerin Breaking Dawn. Mielestäni se muistutti hyvinkin elämääni. Ehkä joku oli vakoillut Culleneita vuorokauden ympäri ja kirjoittanut siitä sitten kirjan?  Epäuskottavaa, mutta joka tapauksessa korviani vihloi, eikä asiaa auttanut yhtään, että minulla oli vampyyrille ominainen hyvä kuulo.

Siitä lähtien kun Renesmee oli lähtenyt Ranskaan, taloon oli laskeutunut synkkä hiljaisuus ja rauha tähän päivään asti. Tunsin jonkun kädet lantioillani ja viileän, hyväntuoksuisen hengityksen kaulassani. Se oli Edward. (A/N: Tässä kohtaa kaikilla täytyy olla tämähän-on-itsestään-selvä-juttu ilme tai sellainen tottakai-se-on-maailman-ihanin-keksitty-vampyyri-mies-olento-Edward ilme  Nojaa... Jatkakaa!)

”Mitä on tapahtunut?” kysyin kireällä äänellä, katsahtaen portaisiin. Tiesin ettei tästä seuraisi mitään hyvää.

”Rosalie haluaa tappaa jonkun, tällä hetkellä Emmettin?” Edward vastasi lyhyesti hieman kysyvään sävyyn, kohottaen kulmiaan ja katsoen myös portaisiin.

Emmett juoksi portaat alas ja salamana ovesta ulos. Hänellä oli pelästynyt ja ahdistunut ilme, ihan kuin joku aikoisi vetäistä kyntensä hänen kurkkunsa läpi ja repiä palasiksi. Hänen kannoillaan juoksi miss Maailman Kauneus Rosalie, jolla oli syyttävä katse ja murhaava, kostonhimoinen ilme.

Hän pysähtyi keskelle olohuonetta, jossa minä ja Edward seisoimme. Rosalie naulitsi katseensa minuun, porasi reikää kallooni. Hän jo entisestään vihasi minua, mikä jälleen kerran ei auttanut tilannetta. Edward astui eteenpäin kietoen kätensä suojelevasti ympärilleni. Minulla välähti, että olin muuttunut Rosalien maalitauluksi.

(A/N: Tähän tosiaan sopiva kertosäe

Bye, bye baby
baby goodbye!

Nojaa...)





Edward Pov


”AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!”Rosalie huusi.

EI VOI OLLA TOTTA! Ei TÄLLAISTA tapahdu vampyyreille!
Mitä minulle nyt käy? Olenko kuolemassa?
MAAILMANLOPPU ON TULLUT!
Tahdon upottaa kynteni johonkuhun.
Purkaa raivoni raapimalla silmät puhki!
Sinä siinä, Emmett McCarty
pidä varasi, sillä olet ensimmäinen KOHTEENI!



Kuulin Rosalie pahaenteiset ajatukset, joten juoksin nopeasti Bellan luo.

”Mitä on tapahtunut?” Bella kysyi, kun Emmett raukka juoksi kuin takamus tulessa ulos ovesta.

”Rosalie haluaa tappaa jonkun, tällä hetkellä Emmettin?” vastasin lyhyesti, se kuulosti enemmän kysymykseltä. Rosalie juoksi portaat alas ja pysähtyi meidän eteemme. Katsahti ensin minuun ja sitten Bellaan.

Olet helpompi saalis, joten pidä varasi Bella Swan!

Asetin käteni suojaavasti Bellan ympäri kunnes huomasin sen...

Se oli iso, ei vaan valtava! Se, se oli...


A/N: Mikäs sielä nyt Rosaliella onkaan? Ensimmäinen luku on nyt tosi lyhkänen, koska täytyi lopettaa tuohon kohtaan, että olis jännittävää.
Muhahahaa! Ja nyt kaikki tulee kommentoimaan tai muuten
Rosalie iskee hampaansa teihin! Mur... Ja täytyy tulla monta kommenttia tai muuten ei ehkä tule seuraavaa lukua!

« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 13:32:11 kirjoittanut Beyond »
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
Vs: Maailman loppu!
« Vastaus #1 : 28.10.2009 14:42:49 »
Ei helvetti :D

Tää on kyl aika lupaava ;D

Tais se rakentava jäädä koulun kaappii.

Jatkoa? :3
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #2 : 28.10.2009 20:50:01 »
siis ei tämmöseen kohtaan saa lopettaa ! Tää jos joku tappaa mut ! =D

szeretlek

  • ***
  • Viestejä: 20
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #3 : 28.10.2009 21:41:41 »
HEI!!!! mä ha luun tietää mikä oli iso ja valtava!!!!! murr.... nojaa.. ehkä mä pystyn jotenkin arvaamaan.. xDD mut hei mä haluun silti varmistuu! :) hyvältä kuulostava alku.
We were both young when I first saw you
I close my eyes
And the flashback starts...

Joeyboy

  • Vieras
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #4 : 29.10.2009 11:25:23 »
Iso... valtava.... en sano, mikä mulle tuli mieleen, koska en usko että se on se, mutta seuraava veikkaukseni taitaisi olla moottorisaha, mutta mä luulen, että koska se on Rosalie se on jotain muuta.  ;D Finni? Voisikohan vampyyreille tulla liiasta verenjuonnista jotain finnintapaisia naamaan? ;D

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #5 : 29.10.2009 21:45:50 »
Korsetti
Kiitos kommentista. Toivottavasti rakentava tulee haettua takas ;D

neean
Se oli tarkoituksella jätetty noin, että porukka pysyis jännityksessä ;D

szeretlek
Sen saatte tietää 2/2 osassa, joka on myös viimeinen. Mutta ennen kuin se tulee täytyy tulla kasoittain kommentteja! ;D

Joeyboy
Voipi olla... Mutta ei sitä koskaan tiiä mikä se on, joten saatte vielä jännittää ;D


Kiitos kaikille yhteisesti kommenteistanne :D
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #6 : 30.10.2009 14:36:55 »
Argh, olit tosi ilkee kun jätät tollaseen kohtaan. Ni.
Mutta tää alku oli tosi mielenkiintonen, jään innolla odottamaan jatkoa <3
p.s. Mä en kyllä kerro yhtäkään mun ihanista arvauksistani, ne on sen verran... köhköh... jänniä? Juuh
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #7 : 03.11.2009 15:23:56 »
Cherina
Kiitos kommentistasi! Yritän tässä lähipäivinä saada seuraavaa ja viimeistä osaa valmiiksi.
Sitten tottakai postaan sen sulle : D


Juu eli tällä viikolla tai ensviikolla ilmestyy seuraava ja viimeinen osa! El ikärsivällisyyttä  ;D
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

vesimeloniAnkka

  • Aino-Tati
  • ***
  • Viestejä: 22
  • Lostpropherts - Rooftops
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #8 : 05.11.2009 18:41:38 »
TAIKAKIRJA SOLET KAMALA >_________<

Ei saa jättää tollaseen kohtaan! muta ei se mituaan, mina tiataa mika soon <33 BUHAHA
"The girl's best friend?"
"Pepperspray?"

Milky

  • Blöndi Ballerina
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Dude. This is a really bad idea... LETS DO IT!
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #9 : 06.11.2009 16:27:49 »
mitä? mitä? mitä? Mitä seuraavaks tapahtuu?! Mä haluun tietää! Kerro! Kerro! Kerro!

PS.Tän parempaa kommenttia ei irtoo ennen kun oot jatkanu!
If you’re starhokeyplayer don’t just wanna start to be a breakdancer for a living. Or something. Unless you’re really good at it! I don't know... Do what you do. –Maika Maile
---
ava by Laaksokukka, kiitos

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #10 : 07.11.2009 18:37:23 »
vesimeloniAnkka
Niin ankka tietää mut muut saapi tietää jo ens viikolla!


Milky
Kiitos kommentistasi. Toivottavasti rakentavaa tulee ficin valmistuessa. ;D
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Maailman loppu!, K-13
« Vastaus #11 : 16.11.2009 18:23:49 »
A/N: Nauttikaa seuraavasta luvusta ja kiitos rakkaalle betalle nopeasta toimminnasta vielä kerran!
 





2/2





Asetin käteni suojaavasti Bellan ympäri kunnes huomasin sen...

Se oli iso, ei vaan valtava! Se, se oli...




Bella Pov


Maailman ällöttävin, punertavin, rasvaisin FINNI jonka ikinä olin nähnyt!

Hymy kohosi naamalleni ja aloimme Edwardin kanssa hekottamaan kuin viimeistä päivää huomatessamme tuon ällötyksen Rosalien poskessa. En tiennyt, että vampyyreille voisi ilmestyä finnejä, joten pian aloin ihmetellä asiaa. Silti nauratti se, että finni ilmestyi, ei kenen tahansa, vaan Rosalie Halen, miss maailman kauneuden, virhettömään naamaan. Rosalie katsoi kummastuneena molempiin ja hänen vihansa näytti laantuvan.

”Mikä teitä oikein riivaa?? Ettekö näe? Olen kuolemaisillani!” Rosalie kysyi. Paikalle oli ilmestynyt muut Cullenit. Jasper, Alice, Esme. Emmettkin oli palannut takaisin sisälle.

”Ei yhdestä finnistä täydy tuollaista mekkalaa nostaa, sitä paitsi hoitamalla sitä oikein saat sen pois jo parissa päivässä” Esme sanoi rauhoittavalla äänellä.

”PARI päivää?? Sehän on ilmiselvä maailmanloppu!” Rosalie sanoi huitaisten kädellään, vahingossa osuen sivupöydällä seisovaan kauniiseen, italialaiseen posliinimaljakkoon. Esme voihkaisi ja alkoi heti siivoamaan.

Carlisle saapui olohuoneeseen katsoen vuoronperään jokaista, ilmiselvästikin ihmetellen.

”Mitä on meneillään?” Carlisle kysyi tuijottaen kaikkia vuoron perään.

”R-r-o-osalie-lla-lla.... o-on....” aloitin hitaasti purskahtaen nauruun.

”Finni”Alice ja Jasper sanoivat yhteen ääneen selvästikin hämmäntyneinä.

”Kiinnostavaa, pikemminkin kiehtovaa”, Carlisle sanoi kävellen Rosalien lähelle ja tutkien tuon muuten niin virhettömässä poskessa komeilevaa finniä.

”Mitä kiehtovaa finnissä muka on? Sehän ennustaa kuolemaani!” Rosalie sähisi. Carlisle ei ollut huomavinaankaan, vaan jatkoi tutkimisiaan.

”Ilmiselvä finni... joka hoidetaan siten miten ihmisetkin sitä hoitavat”, Carlisle sanoi poistuen huoneesta mietteliään näköisenä.

”No mitäs te siinä vielä seisotte? Menkää ostamaan minulle aineita!” Rosalie käski katsoen minuun. Olinhan viimeiseksi muutettu vampyyriksi, joten kai minun parhaiten piti tietää miten finnejä hoidetaan.



Alice Pov


Menimme Edwardin hopeisella Volvolla (uusinta mallia) n. 160 kilometriä tunnissa. Esme ja minä tulimme mukaan. Rosalie ei tietenkään pystynyt tulemaan Bobbynsä kanssa. Olimme päättäneet antaa finnille sellaisen nimen. Ehdokkaita olivat muun muassa Liz, Jacob (kuulema yhtä pahanhajuinen ja ällöttävä), Tiivitaavi, Pekka Töpöhäntä ja Harry Potter (Emmettillä riittää huumoria vaikka muille jakaa).


Kaikki ihmettelivät kun ostimme kaksi kärryllistä erillaisia kasvonaamioita, voiteita ja muita puhdistusaineita. Jokaista merkkiä.

Kotona aloimme heti kokeilla tuotteita. Ensin vuorossa olivat kasvonaamiot. Hetken kuluttua Rosalie istui sohvalla koko naama vihreän mönjän peitossa ja kurkut silmillä. Emmett innostui syömään toisen kurkkuviipaleen ja toinen lensi seinällä roikkuvaan, tauluun piirettyyn neitokaiseen (Älkää kysykö!).

Sitten koitettiin oranssia naamiota. Siihen Emmett keksi käydä pikaisesti kaupassa ostamassa porkkanoita. Siitäkään ei seurannut hyvää. Pian kaksi porkkana lohkoa olivat Emmettin molemmissa nenäreijissä.

Sitten koitettiin muita naamioita. Onneksi Emmettille ei tapahtunut muuta (ainakaan en ollut näkemässä muita tempauksia, mitä Emmett saattoi tehdä).



VAROITUS!!!!
EI HERKKÄHERMOISILLE!
TOISTAN!!!!
EI HERKKÄHERMOISILLE!!!!
: D




Seuraavana päivänä Bobby oli pienentynyt, mutta kasvattanut itsellensä valkoisen pipon.

”AAA!! Nyt se vain pahenee!” Rosalie kirkui ja repi hiuksiaan, kirjaimellisesti!

”Ei Rosalie, se valkoinen neste täytyy saada pois ja sitten se jo paranee...” Bella selitti rauhoittavaan sävyyn. Rosalie otti kiinni Bellan paidankauluksesta. Pysäytin Edwardin välittäen ajatukseni hänelle, joissa kerroin, että Bella kyllä pärjäisi. Sitä paitsi Bellalla oli vastasyntyneen voima joten hän voisi päihittää nallekarhu Emmettinkin.

”Mitä sinä tästä tiedät, neropatti?” Rosalie tiuskaisi, mutta pian Balla otti hänen kätensä omien käsien lujaan otteeseen ja irroitti ne kauluksestaan. Rosalie irvisti kivusta ja antoi periksi ristien kätensä rinnalleen ja kääntäen selkänsä Bellalle.

”Kokeillaan tänään niitä pestäviä kasvovoiteita”,  aloitin innokaasti ja valitsin ruokapöydän päällä olevasta kasasta pinkin ja sinisen tuubin. Lukaisin nopeasti käyttöohjeet ja aloin taluttaa Rosalieta kylppäriin.



Bella Pov

Istuin sohvalle huokaisten syvään. Teki mieli paiskata pöytä lattialle niin, että pöydän lasipinta menisi rikki. (A/N: Juu eli sellanen pöytä, jossa on reikä keskellä ja siihen on laitettu lasi.)

”Ironista, kukapa olisi arvannut, että Bella, hento olento on-” Emmett sanoi jossain kaukaisuudessa. Sanat eivät mahtuneet aivoihini ymmärrettäväksi, sillä livuin ajatuksiini.

Miksi Rosalien täytyi pienestä finnistä tehdä tuollainen konsertti? Miksi ei voinut ottaa ihan rauhallisesti niinkuin muut normaalit ihmiset? Aivan, nyt tajusin, eihän Rosalie ole normaali vain päinvastoin täysi...


”FRIIKKI!” huudahdin vahingossa ääneen, kekseyttäen Emmettin lauseen. Jos olisin ollut ihminen olisin punastunut, no mutta nyt valahdin liidun valkoiseksi.

”Friikki?” Edward ja Emmett ihmettelivät samaan aikaan ääneen ja kuinkas ollakkaan molemmat alkoivat hekottamaan hysteerisesti sen sanottuaan.

Nousin pystyyn ja kävelin ihmisvauhtia portaat ylös huoneeseeni. Vilkaisin ikkunasta ulos. Aurinko oli laskenut ja vastakkaiselta suunnalta ajelehti pilvipeitto, joka kuvun lailla voisi hyvinkin eristää kotikaupunkimme ja tuon mustikan värisen taivaan. Kirkkain tähti, Sirius, olisi tavallisesti tuikkinut punaisen ja valkoisen vivahteilla.

Heräsin mietteistäni, kun tunsin kädet lantiollani ja tiesin sen olevan Edward. Suljin silmäni ja käänsin päätäni asettaen huuleni Edwardin pehmeille huulille suudellen niitä. Edward ei vastannut vaan työnsi minut kauemmas, kovakouraisemmin kuin yleensä. Avasin silmäni, ja voi luoja!

Se ei ollutkaan Edward vaan Emmett!! Enempää miettimättä tönäisin Emmettiä ja kuinka ollakkaan, minun mahtavien vastasyntyneiden voimallani, tönäisin Emmettin rajusti päin kaappiani. Siitä surasi räsähdyksiä ja kaappini oli hetkessä mäsänä. Edwardini seisoi siinä vieressäni nyrpistäen nenäänsä. Hänellä oli Damn, she is strong! ilme. Juoksin nopeasti Emmettin luo ja ojensin hänelle kättä. Hän tarttui siihen ja mina vetäisin hänet pystyyn.

Taas, kuinkas ollakkaan aliarvioin voimani ja Emmett lensi suorinta tietä ulos ikkunastani.
Ei kestänyt kauaa kun kaikki Cullenit olivat koolla. Emmett kömpi huoneeseeni ja virnisti.

”Ei hätää” hän sanoi ja katsahti Edwardia hieman tuimasti. Hänellä oli hetkellinen muistinmenetys, kunnes hänen ilmeensä kirkastui.

”Hei, se on Edward!”Emmett sanoi ja virnisti hölmöä, karhumaista hymyä ja rutisti Edwardia, kuin olisi vasta tutustunut häneen.

”Näpit irti, hän on minun!” Sanoin leikilläni ja menin itse rutistamaan Edwardia. Sitten vihdoin huomasin sen, Bobby oli poistunut keskuudestamme ja Alice hymyili omahyväisesti. Kun kaikki olivat poistuneet huoneestani paitsi Edward... no, päätelkää itse mitä tapahtui.


Seuraava aamu:


”AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!” Tällä kertaa se oli Alice, Jasper ja Emmett. Hekin olivat saaneet uuden ystävän. Siispä tervetuloa Harry Potter!


The End!!!




A/N: Noniin elikkäs tässä on viimeinen osa, joten nauttikaa toki ja kommentteja kiitos tai muuten jokainen joka ei kirjoita saa Bobbyn!! Murr!
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Maailman loppu!, K-13 2/2 tullut 16.11
« Vastaus #12 : 16.11.2009 19:03:50 »
::D:D:D:D
Repsreps... Hitsit sinulle, kun lopetit. )-:
Oisin mielelläni kuullut lisää 'Harry Pottereista'!!
(Ainakin Alicen osalta.. kihkih..)

Hahaha, luin ton Bellan ja Emmettin suutelukohtauksen 'Hän veti minua puoleensa kovakouraisemmin kuin yleensä'. ::DD Nyt vasta luin sen oikein.. Ihme kun Emmett ei tehnyt siitä haloota. :D:DD

KIITOS PALJON (i höpe that you write mooore huumor)
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Maailman loppu!, K-13 2/2 tullut 16.11
« Vastaus #13 : 16.11.2009 19:36:30 »
Aivan mahti-ficci!
Nauroin ihan SAI-RAAS-TI.
Teethän viä jatkoficin Harry Potterista? Olethan niin kiltti?
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Maailman loppu!, K-13 2/2 tullut 16.11
« Vastaus #14 : 16.11.2009 21:49:28 »
Vittu mä nauran täällä !!! XDDD
Miten joku voi keksiä edes tollasen?! Xd Joo, mut tää oli ihana, harmi vaan et kas osanen :)
Joo, mut sulla riittää tota huumorii :D
Lisää tälläsiä humoristisia pätkiä! Naama ihan tulipunanen vieläkin.. Henki ei meinaa kunnolla kulkee.. :D Ja vielä kerran tää oli hyvä!
Kiitos! ♥
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
Vs: Maailman loppu!, K-13 2/2 tullut 16.11
« Vastaus #15 : 17.11.2009 15:01:42 »
Ei helvetti :------------------------D
Nauroin koko ajan:D

Vai että Harry Potterit syntyivät sitten maailmaaan, Bobbyn poistuttua, ihanaa :D

Lisää tälläsiä pätkiä ;D

Kiitos paljon päivän nauruista! :D
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

E_Bella

  • Vieras
Vs: Maailman loppu!, K-13 2/2 tullut 16.11
« Vastaus #16 : 17.11.2009 15:33:31 »
ei helvetti!!!   nauroin ihan sikana!!
Ei voi muuta sanoa...!
Voi vitsit!!
Miks tää on vain kaks osainen??!?!?!
        xDD 

vesimeloniAnkka

  • Aino-Tati
  • ***
  • Viestejä: 22
  • Lostpropherts - Rooftops
Vs: Maailman loppu!, K-13 2/2 tullut 16.11
« Vastaus #17 : 17.11.2009 17:14:43 »
Tää oli paras 8 DD hei mut sä teetkin tähän jatkoa vai mitä hä ? 8 ))

Nauroin taas vaihteeks , kunn tätä luinn <3333 JUUST PARAS ! 8 DD


- Ankka Kiittää ja Kuittaa -
"The girl's best friend?"
"Pepperspray?"

MagicBook

  • pesusieni
  • ***
  • Viestejä: 36
  • reborn :3
Vs: Maailman loppu!, K-13 2/2 tullut 16.11
« Vastaus #18 : 18.11.2009 21:36:04 »
Liinalotta
Kiitos paljon kommentistasi. Jos innostusta rittää saatan kirjoittaa One shotteja jatkos, no mut katotaan.
Sitä Emmettin haloota ei tullut varmaan siks koska nämä henkilöt oli aika OC tyyppejä...

_Joutsen_
Kiva kun pidit. Kuka tietää? Ehkä kirjoitankin mutta pitkiin ficcien kirjoittamiseen en ryhdy koska ne jäisivät väkisin kesken. Mutta tarkoitatko että kirjoittasin jatkoa tälle vai toisen ficin potter osastolle?

NiNNNi
Kiitos. Tosiaan kun jälkenpääin luin tämän uudelleen en edes uskonut että minä kirjoitin tämä...

Korsetti
Kiitos. Näköjään aika moni on melkein kuollut nauruun. Kiintoisaa :''D

E_Bella
Kiitos. Ja taas yksi nauruun melkein tukehtunut -tyyppi : D. Kaksi osainen siksi ettei olisi ollut innostusta kirjoittaa pidempää ja inspiraatiokin lopahti lopuks.

vesimeloniAnkka
Juu ei tule jatkoo valitan! Ja vielä yksi revennyt tyyppi täytyy varmaan kiidättää hospitalii paikattavaks : DD Päädyn myös tätä menoo vankilaa kun aiheutan muutama sataa kuolemaa :''D


-Taikakirja
All the love that history knows,
is said to be in every rose.
Yet all that could be found in two,
is less than what I feel for you.

Twilight - saaga<''3

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Maailman loppu!, K-13 2/2 tullut 16.11
« Vastaus #19 : 10.02.2010 19:42:11 »
Tää oli ihan paras! Repesin. ;D