Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ei toivottu ihailija K-11 Bella/ Edward,Bella/?+muut Twilightin normiparitukset  (Luettu 8745 kertaa)

Annastiina

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Twilight...series
Nimi: Ei toivottu ihailija
Kirjoittaja: Annastiina
Paritukset: Bella/Edward, Bella/? + muut Twilightin normiparitukset
Fandom: Twilight
Ikäraja:K-11
Genre: Romance/Fluffy
Disclaimer: En omista hahmoja, vaan leikin nillä
Summary: Bella ja Edward viettävät ihan tavallista päivää Bellan kotona, kunnes Bella saa lahjan tuntemattomalta ihailijalta. 
A/N: Tää on sitten mun eka ficci, joten se voi olla aika heikonlainen. Kommentoikaa kuitenkin.:)

Luku 1

Istun Edwardin kanssa kotonani sohvalla. Pääni on painunut hänen kylmää ja kovaa rintaansa
vasten. Kun hän sivelee sormellaan selkääni, olen kuin taivaassa, taivaassa enkelini kanssa. Kohotan pääni ja katson hänen tummiin, melkeinpä mustiin silmiinsä. Edward tietää heti mitä mietin. Hän huokaa ja ottaa kasvoni käsiinsä.

”Kulta, minulla ei ole mitään hätää. Lähden yöllä metsästämään kun nukut. Jaksan kyllä siihen asti,” hän sanoo hellästi. ”Sinusta tässä pitäisi olla huolissaan”. Hänen Kasvoilleen nousee pieni hymy. Hymy jota minä niin rakastan. Mutta sitten Edward vakavoituu.”Tämä on väärin, tämä on niin väärin,” hän mutisee ja yrittää irrottautua minusta, mutta tämä tyttö ei niin helpolla luovutakaan. Tarraudun Edwardiin kiinni kuin henkeni hädässä ja saan kuin saankin tahtoni läpi. Painaudun häneen kiinni ja huokaisen tyytyväisenä. Miten joku voi ollakaan noin epäitsekäs. Rakastan häntä.
                                                                                                                                                                  Ding Dong. Hyppään pystyyn säikähdyksestä. Edwardin kasvoilla on huvittunut ilme. ”Voi Bella, menepäs avaamaan ovi ja katso kuka siellä on”. Hän sanoi ja tyrkkäsi minut liikkeelle. Kävelin ovelle ja avasin sen.
                                                                                                                 
Kukkalähetys neiti Swanille, toitotti lapsenkasvoinen lähetti ”Oi keneltähän se …” hiljenin, sillä Edward katsoi silmät viiruiksi kavenneina lähettiä. Kaivoin taskustani ryppyisen kahden dollarin setelin ja ojensin sen pojalle. ”Kiitos,” minä sanoin ja kohotin kukkia. Sitten työnsin oven kiinni. ”Okei. Mitä sait selville?” sanoin ja käännyin Edwardin puoleen. ”Se… on joltakin pojalta,” hän ähkäisi. ”Rauhoitu kulta,” sanoin ja halasin Edwardia. ”Sinähän tiedät, etten halua muuta, kuin sinut”. Edward rauhoittui vähän. ”Tiedänhän minä”. Avasin paketin hitaasti, hitaasti, hitaasti. Sieltä paljastui 12 tulipunaista ruusua. Edward valpastui heti.
   
                                               Bella, minun Bellani
                                               tule luokseni.
                                               Rakastan sinua enemmän
                                               kuin kukaan muu
                                               kuin kukaan muu
                                               saat elää kanssani
                                               unelmaa…
                                               unelmaa Bella.
                                               P.S. Ruusut kuvaavat rakkautta
                                               Sinun
                                               Anthony
Kasvoilleni nousi heleä puna.
_____________________________________________________________________
 
Risuja ja ruusuja pyydän.

\\ h-di muokkasi otsikkoon ikärajan, joka on ficin tiedoissa, otsikossa k-13 ja tiedoissa k-11
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 21:22:59 kirjoittanut Vanilje »

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Ensimmäien luku oli vähän lyhyt, eikä tässä oikein tapahtunut paljon. Kirjoitusvirheitä löysin jonkin verran. Kappalejaossa olisi myös parantamisen varaa. Idea on kyllä tosi hyvä! Jään odottamaan jatkoa, ja suosittelen betan hankkimista.
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Ihana <3 Tyksin näistä missä kerranki Bellalla "on toinen" ku vihaan edelleenki Tuhisijan veren kutsua niin niin niin paljon xD
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Jea, taas yksi uusi ficci luettavaksi!  ;D

Pidin tästä. Mietin, että miten tämä jatkuu, valitseeko Bella lopulta tämän kyseisen 'Anthonyn', vai tyytyykö hän Edwardiin. :--D

Muuten kuinka monta lukua olet ajatellut tehdä tätä, mielenkiinnosta kysyin?

Ja tuossa lopussa, kun sinulla lukee tuo Risuja ja ruusuja pyydän niin siinä voisi olla jonkinlainen viiva tai jotain mistä sen erottaisi, ettei se olisi enää tarinaa tms. Siis kyllä minä tajusin, että se ei kuulunut tarinaan, mutta kuitenkin, muodon vuoksi.  ;)
another stranger

entinen vohveli

Annastiina

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Twilight...series
 Salla
Kiitos paljon rakentavasta palautteesta! Yritän parantaa tapani ja vähentää kirjoitusvirheitä, sekä muuttaa kappalejakoa. Ja myönnän alku oli lyhyehkö.

Mutanttiorava
Kiitoksia oikein paljon kehuistasi! Olen muuten ihan samaa mieltä "tuhisijan" touhuista. :)

vohveli
Vastaus kysymykseesi: Tähän tulee 7-10 lukua. Riippuen miten jaottelen tarinan. Jakiitos huomautuksesta. Lisäsin viivan:) Kiitos sinullekin.  

Jatkoa tulee muutaman päivän sisällä.  
« Viimeksi muokattu: 02.09.2009 19:19:00 kirjoittanut Annastiina »

Annastiina

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Twilight...series
Luku 2

”Bella, näytä se kirje minulle,” Edward sanoi kylmän rauhallisesti. ”En näytä,” vastaan hänelle samalla kun rutistan paperin ruttuun nyrkissäni ja sullon sen housuntaskuuni. Edward vaihtaa kasvonilmeensä suostuttelevaksi ja lähestyy minua. Hän ottaa minut syleilyynsä ja painaa marmorin viileät huulensa omilleni. Hengitän katkonaisesti ja tarraudun molemmilla käsilläni Edwardin hiuksiin. Hän käyttää tilaisuutta hyväkseen ja sieppaa kirjeen taskustani. En ehdi tehdä mitään ennen kuin hän on lukenut sen.

 ”Lukeminen omalla vastuulla,” mutisen niin hiljaa ettei edes Edward kuule sitä. Saman tien hänen taas vakavoituu ja vetäytyy irti minusta. ”Edward, hitto vie, lopeta jo tuollainen sairaalloinen mustasukkaisuus. Alan kyllästyä tuohon!” Edward rauhoittui vähän, mutta edelleenkin hän tuntui ilmeisen kireältä.

 Yhtäkkiä hänen kasvonsa saivat ihan uuden ilmeen, jota en ole aiemmin nähnyt hänellä. ”Mitä jos tehtäisiin tänään jotain uudenlaista kivaa ja unohdetaan tyhmät kirjeet, niin kuin sanoit. Edward ei odottanut vastausta. Hän kiepsautti minut sohvalle niin, että hän makasi päälläni. Nyt hengitykseni ei kulkenut ollenkaan. ”Tarkoitatko… mutta ethän sinä…” Hän sulki suuni painamalla suukon sille. Katsoin silmät suurina kun Edward rupesi kiskomaan paitaansa pois. Hänen rintalihaksensa olivat niin kiinteät, niin upeat, niin…

Nostin käteni ja sivelin sormillani niitä. Edward tarkkaili jokaista liikettäni. Äkkiä hän työni minut takaisin makuulle ja suuteli intohimoisesti. Vedin itse paitani pois päältäni. Paidan alta paljastuivat söpöt vaaleanpunaiset rintaliivit, joissa oli pilkkuja. Nyt vuorostaan Edward kuljetti sormiaan rintojeni yli. Voi, se tuntui niin taivaalliselta.

 Ding Dong. Voi ei! Minä voihkin… Edward päästi minut vapaaksi ja laittoi paitansa takaisin. Juoksin ovelle ja riuhtaisin sen vihaisena auki. ”Wau Bella, kylläpä sinä pukeudut… ja osoitti rintaliivejäni. olin unohtanut laittaa paidan päälleni. Voi paska. Naamani muuttui punaiseksi häpeästä. ”Kuka sinä olet ja mitä teet täällä”. ”Olen Anthony.

Heti hänen vastauksensa jälkeen hän kaappasi minut syliinsä ja suuteli minua. Suudelma oli inhottavan limainen ja märkä. Ei yhtään Edwardin tasoa. Yritin riuhtoa itseäni irti ja huutaa, mutta hän vain luuli, että olen innoissani. ”Bella kuka siellä…Edward jähmettyi ja alkoi murista. Hän näki pojan, joka suuteli hänen ikiomaa Bellaansa. Eikä Bella selvästi pitänyt siitä.

 Edward irrotti Anthonyn kovakouraisesti minusta ja paiskasi hänet seinään. Heittäydyin Edwardin syliin ja tunsin, kuinka kyyneleet alkoivat valua. Edward puristi kädet ympärilleni ja yritti rauhoitella minua. Hän silitteli hiuksiani ja kuiski:” Ei mitään hätää. Minä olen tässä. Ei mitään hätää”. Nyt Anthony puolestaan alkoi olla vihainen. ”Kädet irti Bellasta,” hän sanoi yrittäen matkia Edwardin kylmää äänensävyä. Onnistumatta siinä. ”Hän on minun vaimoni!”           
 

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vau tää on hyvä! Bella Anthonyn vaimo?  :o. Jännää!
Jatkoa!

JasminCullen

  • Vieras
”Kuka sinä olet ja mitä teet täällä”. ”Olen Anthony."

^ Eli tohon tulis noi hipsukat :---)
Mul oli kyl yks kohta mikä jäi vähän niinku häirittemään... Koska ensimmäisessä luvussa Edin oli tarkoitus lähteä metsästämään, mutta sitten toisessa luvussa se suutelikin intohimoisesti Bellan kans...? Et silleen  ;D
Joo, mut hyvä idea todellakin  ;)

Ja tää vaikuttaa aika mielenkiintoselta ficiltä, joten jatkoa vaan pukkaamaan  :D

XOXO Jasmin

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Bella... Anthony... vaimo... eh. Äkkiä uus luku, haluan kuulla nää selvästiki tulossa olevat Anthonyn selitykset ja lukea Edwardin mustasukkaisuudesta jota sitäki on varmasti tulossa ja näin <3

Ennen kuin livahdan taas takavasemmalta, pitää kommentoida hieman tuota tekstiä. Ensinnä sanon sen, että voisit koettaa tehdä pidempiä lukuja, nämä kaksi ovat ainakin olleet hyvin lyhyitä. Aikamuodot vaihtelivat muistaakseni joissain kohdissa imperfektistä preesenssiin (toivottavasti muistan edes nämä äidinkielen perusjutut oikein). Muutamia muitakin virheitä oli, kuten toinen lainausmerkki puuttui ja näin. Suosittelisin betaa. :)

Niin että kiitos paljon tästä luvusta taas, jatkoa!
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Mitä HELVETTIÄ!!!!????????????  :o

Bella, Anthonyn vaimo????????????? Nyt mulla meni kyllä jotain tosi pahasti ohi!!!!!!!!!!!!!!!!1 Uusi luku äkkiä niin saadaan tähänkin asiaan selko! Se beta on yhä suosituslistallani, ja luvut sais olla ihan totta pitempiä.  ;)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Mitä HELVETTIÄ!!!!????????????  :o

Bella, Anthonyn vaimo?????????????

näinpä!!  ??? ??? ??? Nyt olen hämmästynyt ja koukussa sarjaan! Jatkoa!

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Täh, onko tuo Anthony ihan sekaisin vai onko Bella oikeesti sen vaimo?

Höh, jäin tähän koukkuun. Koita muuten pidentää lukuja, ne ovat nyt melko lyhyitä. Ja huomasin myös että toi vaihtelee imperfektistä preesensiin välillä. Kirjoita vain toisella, muuten menee hiukan sekavaksi. Hanki vaikka beta.

Jatkoa pian!
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
OMG!!! :D Mielenkiintoinen idea:D

Nyt hieman rakentavaa.. Luvut voisivat olla pidempiä, tai no paljon pidempiä.. Tämä idea on hyvä ja sä vaan dissaat sitä lyhyillä luvuilla (vähä niin ku minä ja tuhisija dissataan Jacobia).. Ja sitten oli joitain virheitä, mutta älä loukkaannu.. Beta voisi auttaa jonkun verran.. Mutta kun kirjoittaa niin kehittyy.. : )

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Saisit laittaa neljä tän pitusta lukuu yheksi luvuksi... xD

Woows 8DD Bellalla onki sulhanen 8DDDD

Mitähän olinkaan kirjottamassaaa.... nii joo

awwwwws, Beellä onkin toinenkin mies <333
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
ARGH! Ei tällästä näin koukuttavaa saa tehdä...

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
ääää. äkkiä jatkoa.! Tykkäsin hirmuisesti :D
Joo. Jaaaaatttkkoooooaaaa. Kukakohan toi anthony oikee on :O
Hih^^

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
vooou, nyt heräs mielenkiinto !
en uskalla viel sanoo mitää muuta ku et

Jatkoo nopee!!
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Aika jännä ficci, jatkoa odotan. :-D
Jännää, että Bellalla on mies josta ei muista mitään.. Joo, lainausmerkkejä puuttuu välillä, ja sitä rataa. Tosin löysin ns. näkökulman vaihdoksen - jonka jälkeen se vaihtui takaisin..
Yritin riuhtoa itseäni irti ja huutaa, mutta hän vain luuli, että olen innoissani. ”Bella kuka siellä…Edward jähmettyi ja alkoi murista. Hän näki pojan, joka suuteli hänen ikiomaa Bellaansa. Eikä Bella selvästi pitänyt siitä.
Siis ekana on BPOV, ja sitten tuleekin "eikä Bella selvästi pitänyt siitä". Eli siis BPOVI ssa olisi näin "enkä pitänyt suudelmasta" tai jtn muuta.
Suosittelen betaa, mutta rustaa jatkoa!! :-D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

sarqq

  • Vieras
vau, jäin kyllä aivan koukkuu. tosi mielenkiintosta, jatkoa odotan.  ;)

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Hmm, sanoisinko mielenkiintoinen?  :D
Eli siis, aika lyhyitä lukuja on ja virheitäkin löytyi, mutta tykkäsin silti. Idea on mieletäni onnistunut.  :)
Vaikka mun kommentti saattaa kuulostaa aika negatiiviselta, sen ei oo tarkotus olla. Mä nimittäin tykkäsin tästä ja haluun lukea mielellään jatkoa.  ;)

Jatkathan siis?  :)