Kirjoittaja Aihe: Twilight: Vampire me (hymykuoppa/Edward Cullen, S, ficlet) Houkutus  (Luettu 1855 kertaa)

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Title: Vampire me
Genre: angst
Author: hymykuoppa
Paring: hymykuoppa/Edward Cullen
Raiting: S
Fandom: Twilight
Summary: Mutta kaikista suurin, neljäs heikkouteni oli Edward Cullen.
A/N: Elikkäs tämä humahtaa En minä, mutta kun ne muut. Ja minäkin -haasteeseen.



Vampire me


Yön pimeydessä mietin mihin painan pään,
kun katson ympärille vain varjoja mä nään.
Sieltä se saapuu ja vie mut mennessään,
tuo valo kaunis, jonka aina unessa mä nään


Pimeys. Asia, joka sai minut värisemään, olemaan valppaana – ja pakenemaan. Pimeyden keskellä en tiennyt mitä ympärilläni oli, en uskaltanut ottaa askeltakaan, koskea mihinkään. Tietämättömyys siitä, mitä vastassa oli, sai minut lähes itkemään poikkeuksetta. Epävarmuus ja pelko, kaksi heikkouttani joita vihasin, mutta jotka suojelivat minua. En voinut satuttaa itseäni, koska en antanut itseni elää. Olin aina turvassa, koska en halunnut pelätä.

Mutta nyt pelkäsin enemmän kuin koskaan.

Olin rakastunut.

Kuinka olin sallinut itselleni sen tunteen? Olin elänyt koko pienen elämäni opetellen välttelemään sitä, kieltäen sen itseltäni. Jos en voinut rakastaa, en voinut menettää ketään. Jos en voinut menettää ketään, minun ei tarvinnut tuntea pelkoa, eikä surua. Se oli kolmas heikkouteni.

Mutta kaikista suurin, neljäs heikkouteni oli Edward Cullen. Vampyyri, joka oli kuin varkain vienyt sydämeni. Olin koittanut estää sen, yrittänyt lukita itseni telkien taa, mutta se tunne – se oli liian voimakas minun käsiteltäväksi. Nyt, kaikki neljä heikkouttani jylläsivät ylitseni, polkivat minut maahan, ja jättivät kitumaan. Ja minä, hölmö tyttö, vain odotin Edwardin saapumista. Yhdellä puraisulla hän voisi muuttaa minua, maistamalla vertani me voisimme yhtyä.

Vaikka Edward uskoi, ettei vampyyreilla ollut sielua, minä tiesin toisin. Edward ei ollut vain vampyyri, hän oli ihminen. Ja ihmiset oli luotuja olemaan yhdessä, loppuun saakka.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:35:17 kirjoittanut Juulia »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Prumrose

  • Vieras
Vs: Vampire me (hymykuoppa/Edward Cullen, S, ficlet)
« Vastaus #1 : 02.01.2012 22:23:35 »
Voi luoja tätä alemmuuskompleksien määrää...

Whoah, tää oli upea! Ja ah minkälaista angstia sä kirjoitatkaan. :-D
Löysin tän En minä mutta kun ne muut. Ja minäkin. - haasteen listoilta ja kiinnostuin tästä siksi, että paritin myös itseni Edwardille. Halusin siis nähdä minkälaiseen tulokseen sinä päädyit. :-)
Tämä oli upea. Muuta en voi sanoa. Pidin erityisesti siitä, ettei Edward suinkaan ollut tarinassasi ainoa rakkautesi vaan oli muitakin. Siitä pointsit. :-)

Lainaus
Nyt, kaikki neljä heikkouttani jylläsivät ylitseni, polkivat minut maahan, ja jättivät kitumaan.

Tää oli kyllä helmi :-)

Itse ajattelin kokeilla onnellista loppua, tai siis vaikka minulle olisi huomattavasti helpompaa kirjoittaa vampyyrinuorukaisen perään itkemisestä päätin että tällä kertaa aion tehdä itsestäni onnellisen. :-D Saa nähdä mitä siitäkin syntyy...

Kiitos täsä oikein mielyttävästä lukukokemuksesta! :-)

~ aribella

Päästit sisäisen ihkuttajani valloilleen :-D

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Vampire me (hymykuoppa/Edward Cullen, S, ficlet)
« Vastaus #2 : 02.01.2012 23:29:19 »
hey hou, way to go go sisänen hehkuttaja! :--D Voi kiitos nätskistä sanoista, pitänee itekki pyörähtää sitten lukemassa siun teksti kohan teet itestäs onnellisen, me likey happy endings ;) Miun tavote oli kirjottaa onnellinen ficci, mutta ei. Sitten piti kirjoittaa sellainen, jossa todella muuttuisin vampyyriksi, mutta ei. Raapale, no ei. One-shoot, no mutta ei. Tällane ficlet siis, missä itken hekumapojan perään. :D Kiitos kovasti :)
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.