Kirjoittaja Aihe: Maitohampaat • K11 • Edvard/Nikolai • raapalesarja 6/x  (Luettu 156 kertaa)

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • © Ingrid
Nimi - Maitohampaat
Kirjoittaja - Vilna
Ikäraja - K11

Paritus - Edvard/Nikolai, Nikolai/Alvar
Tyylilaji - slash, maaginen realismi, tunnelmointi, sisaruskateus ja kaipaava & haikea romanssi
! Varoitukset - kolmiodraama, seksijuttuja ikärajan puitteissa, vähän verta

Tiivistelmä - Hänen nimensä on Nikolai ja kun hän ensimmäisen kerran avaa suunsa, minä olen jo puoliksi rakastunut.

Kirjoittajalta: Minähän en siis. kirjoita originaaleja. En vain jotenkin osaa. En myöskään pidä kolmiodraamoista. Siksi minun piti kirjoittaa Spurttiraapaleeseen jotain ihan muuta, mutta eilen minun mielessäni alkoivat pyöriä nämä kolme ja halusin kirjoittaa heistä jotain. Tästä ei varmaan tule kovin pitkää, haluan sanoa, että alle kymmenen osaa, mutta we'll see! Olen myös näemmä kiintynyt yksisanaisiin otsikoihin, ei sillä ne on kivoja. u_u Tätä ensimmäistä osaa ei ole muuten kirjoitettu Spurttiin, kun kirjoitin sen eilen. Jaaaaa, en ole kirjoittanut minä-kertojalla varmaan ikinä, lol. Saa nähdä mitä tästä tulee, toivottavasti jotain hauskaa!


Haasta itsesi kirjoittajana II (minä-kertoja), Spurttiraapale VI



Maitohampaat


1.
(300 sanaa)

Hän huuhtoutuu veren peittämänä kivikkoiseen rantaan marraskuun alussa.

Alvar on se, joka löytää ja tuo hänet kotiin; minä olen mökissä keittämässä rooibos teetä liedellä ja lukemassa runokokoelmaa väristen samalla kylmästä. Tuuli huutaa katonrajassa ja seinäkello tykyttää aikaa aina vain eteenpäin. Se viekas harmaaraidallinen kulkukissa, joka käy meillä parin päivän välein syömässä makaa minun sylissäni ja kehrää suloisesti, ja minun on hyvä olla. Se on kovin harvinaista minulle.

Kalpeat, ahavoituneet käteni silittävät kissan liian hintelää vartaloa, kun minä käännän sivua hauraantuneesta kirjastani. Kimeä teepannu alkaa viheltää hetken kuluttua, ja minä nostan kissan hellästi sylissäni ja laitan sen makaamaan pehmeän sohvatyynyn päälle, ennen kuin menen lieden tykö ja kaadan itselleni ison kupin ihon polttavan kuumaa teetä.

Sitten minä odotan rakasta kaksoisveljeäni kotiin.

Alvar on ollut poissa muutaman tunnin, kun hän palaa takaisin alaston ja verinen nuori mies käsivarsillaan, ja käskee hätäisesti minua tekemään tilaa sohvalla, ennen kuin hän laskee tämän makaamaan siihen. Hetken aikaa me vain katsomme häntä, kumpikaan tietämättä mitä oikein tehdä. Se mies on kovin kaunis. Veren alla loistaa lumenvalkoinen kuulas ja miltei virheetön iho. Hiukset ovat korpinmustat, lyhyet ja laineikkaat, ja keho pitkä ja hoikka, kylkiluiden nikamat paistavat ihon läpi. Kynnet ovat mustat ja terävät kuin jonkin eläimen. Minun arka sydämeni alkaa lyödä neljä kertaa nopeammin näystä.

Minä ja Alvar vilkuilemme toisiamme vähän aikaa, ja minä huomaan ensimmäistä kertaa, että hän pitelee käsissään jotakin: harmaata hylkeennahkaa.

Minä kurtistan otsaani, kun Alvar vain kohauttaa olkiaan hämmentyneenä. Hänen vaaleat hiuksensa ovat tuulen viskomat ja pisamaiset posket ovat punehtuneet kylmästä, eikä hänen huulillaan ole tietoakaan hymystä, joka melkein aina väreilee hänen muuten kalvakoilla kasvoillaan.

Käännän katseeni takaisin uuteen vieraaseemme ja hätkähdän nähdessäni harmaiden myrskypilven väristen silmien katsovan minua takaisin viiltävästi. Minun sydämeni jättää yhden lyönnin välistä.

Hänen nimensä on Nikolai ja kun hän ensimmäisen kerran avaa suunsa, minä olen jo puoliksi rakastunut.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:47:50 kirjoittanut Vilna »

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • © Ingrid
A/N: Spurttiin sanalla silkkinauha!



2.
(200 sanaa)

Nikolai on molemmat: myrsky ja hylje.

Hän saa meren vellomaan ja taivaan kannen sylkemään vettä, hän saa auringon piiloutumaan pilvien taakse ja tuulen puhaltamaan vaahterat lehdettömiksi.

Hän kertoo olevansa enemmän hylje kuin ihminen, hän syö raakaa kalaa meidän pakastimesta ja käy yöuinnilla verta hyydyttävässä meressä. Alvar katsoo minua suoraan silmiin ja naureskelee valkoiset mutta vinot hampaat näkyen, kun Nikolai käy suihkussa kolmesti päivässä.

Tunnen sydämeni valuvan sormieni läpi kuin silkkinauhan, kun katson Nikolaita. Olen jo nähnyt, miten Alvar katsoo häntä.

Kaksoisveljeni on naistenmies. Hän on hauska ja saa heidät nauramaan, hän on komeampi ja lihaksikkaampi kuin minä, hän tietää mitä sanoa että saa heidän sukkansa pyörimään jaloissa. En ole sellainen. Olen ujo, enkä usein saa sanaakaan sanotuksi -- ainakaan Nikolaille.

Nikolai taas on kylmä ja ailahtelevainen, hän on viima ja jää, hän ei naura Alvarin vitseille, mutta hänen suupielensä liikahtavat ihan vähän, kun Alvar flirttailee hänen kanssaan hävyttömästi. Minä vain katson vierestä, enkä sano mitään. En jotenkin osaa, vaikka tiedän että veljeni karistaisi Nikolain mielestään, jos tietäisi, että minä olen häneen jo ihastunut, kun en ole vielä vaihtanut hänen kanssaan sanaakaan.

Alvar on hyvä veli, mutta Nikolai on hänelle vain hetken hupi, kun minulle hän voisi olla jotain suurta ja tärkeää.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2024 19:15:12 kirjoittanut Vilna »

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • © Ingrid
A/N: Spurttisana: kellonaika.



3.
(200 sanaa)

Kellonaika on jotain päälle kaksitoista yöllä, kun minä kävelen rannalle taskulampun kelmeän valon varassa. Tuuli puhaltaa vietävänä ja tihkuttaa vettä, ja tiedän että se on Nikolain tekosia.

Näin hänen luikkivan mökin ovesta ulos viisi minuuttia sitten, ja jostain syystä löysin itseni seuraamasta häntä. Olin vielä heräillä lukemassa Astrid Lingrenin Veljeni Leijonamieltä, kun Nikolai nousi sängystä ja lähti vähin äänin huoneesta, jonka minä jaoin hänen kanssaan.

Olen tarpeeksi utelias hänestä, että uhmaan hänen luomaa säätä, ja saavutan rannan muutaman hetken kuluttua. En näe Nikolaita missään, ja minä nielaisen alas karkean pettymykseni.

Olen katsonut merta ja mustaa aallokkoa taskulampun valon avulla viisi minuuttia, kun näen vedessä jotakin. Se on Nikolai.

Hän on harmaahylkeen muodossa ja kurkistaa tummasta, villistä merestä suoraan minuun. Valo saa hänen mustat isot silmänsä kimmeltämään ja minä vedän äkisti henkeä siitä näystä. Hetken aikaa tuijotamme toisiamme, ennen kuin Nikolai sukeltaa jälleen vahvojen vesivirtojen alle,

ja sitten minä olen yksin.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2024 21:08:58 kirjoittanut Vilna »

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • © Ingrid

4.
(250 sanaa)

Minä vaihdan Nikolain kanssa ensimmäiset sanani, kun hän on asunut mökissä kanssamme kolme päivää. Olen huuhtelemassa multaisia siikliperunoita tiskialtaan äärellä, kun Nikolai astuu viereeni ja katselee tekemisiäni kiinnostuneesti.

Hänellä on päällään Alvarin kirjoneulettu villapaita, joka yltää häntä melkein polviin; Alvar on minua vähän lyhyempi, ja minä olen lähemmäs 190 senttinen. En voi olla miettimättä, miltä Nikolai näyttäisi minun vaatteisiini kääriytyneenä, ja karaisen kurkkuani karkaileville ajatuksilleni.

Nikolai ja minä olemme hetken hiljaa, mutta minä tunnen hänen myrskypilvien väristen silmänsä tutkailevan minua, ja valkea ihoni nousee kananlihalle metsänvihreän paitani alla.

“Mitä sinä teet?” hän kysyy, kun minuutteja on kulunut kaksi.

“R-ruokaa”, minä vastaan posket punehtuneina, ja Nikolai näyttää mietteliäältä, ennen kuin hän vain kohauttaa olkiaan.

Kuulen ulko-oven käyvän ja olen jälleen yksin. Kiroan itseäni päänsisäisesti, kun alan kuoria nyt puhtaita perunoita veitsellä; kunpa Jumala ei olisi luonut minua tällaiseksi ja tehnyt minusta enemmän Alvarin kaltaisen. Ajatus on synkkä, mutta uskon siihen yhtä kovasti kun uskon auringonnousuun ja laskuveteen.

Sitten kiroilenkin jo ääneen, kun veitsi uppoaa peukalonhankaani ja verta tyrskähtää ulos valtoimenaan. Sinisenkalpea käsi puristuu ranteeni ympärille ja huomaan Nikolain palanneen takaisin sisään. Hän ei sano mitään, katsoo vain, ennen kuin hänen huulensa puristuvat haavan ympärille ja hän imee kuparinpunaista vertani sisäänsä.

Minua pyörryttää. En pidä verestä ja sen näkeminen saa aina olo heikoksi, mutta ehkä vielä pahempaa on tuntea Nikolain huulet minun herkkää ihoani vasten - se tuntuu polttomerkiltä.

Tiedän, että tämä kohtaus tulee elämään silmieni verkkokalvoilla iäisyyden; jos en ikinä saa Nikolaista mitään muuta itselleni kuin tämän, tulen vaalimaan sitä hautaan asti.

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • © Ingrid
A/N: Spurttisana: juosta.


5.
(250 sanaa)

Seuraavana päivänä yllätän Nikolain ja Alvarin syleilemässä keittiössä, kun tulen takaisin kotiin kalastamasta saaliina vadillinen merilohta.

Minä pysähdyn juurilleni, kun Nikolain punaiset, ohuet huulet irrottautuvat Alvarin omista. Lohduton sydämeni tuntuu kytevältä pommilta rinnassani.

“Edvard!” Alvar sanoo, kasvot punehtuneina, kun minä tuijotan heitä. “En huomannut sinua.”

Nikolai vain katsoo minua, harmaissa myrskysilmissään jotain kummallista, mutta samalla tärkeää. Alvar ottaa askeleen minua kohti, selvästi hämmentyneenä siitä, että minun pähkinänruskeat silmäni ovat hieman kostuneet. Pudotan vadin kädestäni ja käännyn kannoillani ja olen ulkona ovesta ennen kuin kumpikaan heistä ehtii sanoa mitään muuta.

Juoksen takaisin meren kyteen viiman tuulettaessa minun vaaleita hiuksiani. Istun alas kivellä, enkä kuule Nikolain kävelevän luokseni sään läpi, ennen kuin hän seisoo vieressäni ja sanoo:

“Sinä rakastat veljeäsi.”

Hätkähdän kuullessani Nikolain äänen, mutta en käänny katsomaan häntä - sen sijaan katson, kuinka marraskuun meri velloo ja vääntyilee. En ole varma, onko sää Nikolain tekemisiä vai ei.

“Totta kai”, vastaan, enkä ole lainkaan katkera, sillä se on totuus.

Nikolai on hiljaa, ja minä viimeinkin käännyn tarkastelemaan häntä. Hän vaikuttaa mietteliäältä, ja hänen silmänsä ovat täysin mustat, valkuaisetkin, kun hän katsahtaa minuun nyt.

“Mutta olet myös kateellinen,” Nikolai sanoo, ja sydämeni nyrjähtää kylkiluiden alla ja minulle tulee vähän paha olo, “minusta.”

Nielaisen sisääni Nikolain merisuolan tuoksua, melkein haluaisin valella itseni sillä. “Pääsen siitä yli,” sanon lopulta tukehtuneesti, “älä huolehdi.”

“En ole huolissani,” Nikolai vastaa, ja tiedän hänen tarkoittavan sitä.

“Miksi sitten seurasit minua?” kysyn hieman hämmentyneenä.

“Koska olet kiinnostava,” Nikolai sanoo hiljempaa kuin taivas. Hän on kääntänyt katseensa pois. “Ja minä pidän kiinnostavasta.”

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 256
  • © Ingrid
Vs: Maitohampaat • K11 • Edvard/Nikolai • raapalesarja 5/x
« Vastaus #5 : tänään kello 16:47:08 »
A/N: Tänään ei ollut inspistä kirjoittaa enemmän kuin vain 150 sanaa, möh. Spurttisana oli se.


6.
(150 sanaa)

Nikolai tykästyy siihen harmaaraidalliseen kulkukissaan, joka norkoilee usein meidän ovellamme ruuan ja rapsutuksien toivossa.

Se on ollut poissa päiviä, mutta tänä aamuna se raapii ovea, ja päästän sen sisään ennen puolta seitsemää. Nikolai tulee Alvarin huoneesta juuri silloin, kun olen pilkkomassa kissalle lohta tiskipöydän ääressä. Hän istuutuu alas pöydän ääreen ja katselee touhujani kiinnostuneena, kunnes kissa on syönyt, ja sitten hän ojentaa etusormeaan sille haisteltavaksi. Kissa kavahtaa, haistaen Nikolaissa jotain kummallista, ja se tutkailee Nikolaita hetken ennen kuin se lopulta se lipaisee Nikolain sormenpäätä karkealla vaaleanpunaisella kielellään. Se saa Nikolain hykertelemään, ja minä mietin miltä Nikolain iho mahtaa maistua; ehkä merisuolalta, ehkä puoliksi eläimeltä ja ehkä joltain eksoottiselta mausteelta. Haluaisin tuntea hänen ihonsa huuliani vasten.

Nikolai katsahtaa minuun silmät loistaen, ja väläytän hänelle hymykuoppiani, jotka saavat hänet häkeltymään pieneksi hetkeksi. Sydämeni pysähtyy ja raotan suutani, mutta sitten Alvar tulee keittiöön toivottaen samalla hyvät huomenet ja hymystäni jää jäljelle vain aave.