Vapaa keskustelu > Saivartelija

Jääkiekko #3

<< < (54/54)

Eveliina L:
Mua jossain vaiheessa ärsytti hirveästi kun Suomessa aletaan hehkuttaa jotain MM-kisoja, vaikka änärissä on tärkeimmät pelit kesken ja jotkut MM-kisat ei edes kerää parhaita pelaajia sinne, koska ne kaikista parhaat on yleensä tuolla änärissä lätkimässä Stanley cupista. Onneksi olen päässyt siitä elitismistä aika tavalla eroon, mutta huomaan, että mua kiinnostaa kahta kauheammin just ne änäristä saapuvat pelaajat riippumatta mitä maata ne edustaa. On kai se ihan ymmärrettävää, kun niitä sitä kauden aikana seuraa ja esimerkiksi SM-liiga on mulle käytännössä täynnä ihan vieraita pelaajia.

Esimerkiksi nyt Ruotsi saa ainakin Erik Karlssonin ja Victor Hedmanin ja oon siitä ihan fiiliksissä, vaikka samalla ottaa päähän, että eihän niitä näe. Oon myös fiiliksissä siitä, että Pulju ja Mikke on kisoissa! ;D

Seuraan toki änärin playoffeja enemmän kuin MM-kisoja, kun ei niitä kisoja näytetä kuin Suomen pelejä ja koska änärin katsominen jo maksaa ihan liikaa, ei viitsisi maksaa lisää. Viaplaylta taitaa nähdä tänä vuonna jotain, mutta mä niin odotan, että kisat joskus taas tulisi jonnekin näkyvälle kanavalle samassa suuruudessa kuin joskus muinoin ennen että näkisi kaikkien muidenkin maiden pelejä, mutta tuskin niihin aikoihin on paluuta. :P

Ygritte:
En tiedä miksi, mutta mulle NHL on näistä jäänyt aina vieraimmaksi. Liigaa ja MM-pelejä olen seurannut tyyliin aina, änäriä sit hyvin vaihdellen. Vaikkakin siellä tosiaan on ne maailman parhaat pelaajat :D Monta vuotta taisi olla, etten seurannut juuri ollenkaan, sitten siirryin Patrik Laineen mukana kannattamaan Jetsiä, ja innostuin taas joitain pelejä katsomaan :D Ja siis se Jetsin kannattaminen kesti tasan niin pitkään, kuin Laineen ura siellä, ei herätä muuten seurana erityisesti tunteita.

Ehkä siinä on osittain ollut sekin, että aivot pitää laittaa eri asentoon seuratessaan änäriä tai Liigaa ;D Joskus parin änäripelin katsomisen jälkeen hämmästelen Liigapelejä, että mikä nyt on, kun ei mene samoista paikoista maaliin ;D

Minäkin toivon, että MM-pelejä näytettäisiin ilmaisilla kanavilla enemmänkin, mutta taitaa tosiaan olla turha toive. Olisi kiva, jos jonkun MM-kisapaketin saisi kohtuuhintaan, mutta melkoisen tyyristä tuntuu tuo jääkiekon katsominen olevan. Ehkä tulee kesätauko ihan tarpeeseen, omalle budjetillekin😅

Ai niin, etkös sä ollut JYPin ihmisiä Eveliina L? Schnarr näyttää siirtyvän sinne ensi kaudeksi, ihan harmitti, että JYP sai hänet napattua:D (En tiedä sanooko Nate Schnarr sulle yhtään mitään ;D) Saas nähdä mitä tyyppejä Pelsuihin onnistutaan etsimään lähteneiden tilalle.

Ygritte:
Mehhhh, johan oli peli Kanadaa vastaan:( Ensimmäiset 5 min näytti niiiiin hyvältä, mutta harmi, kun nämä pelit kestävät sen 60 minuuttia. En tiedä onko tässä tottunut liian hyvään vai mikä on, mutta Leijonien peli on näyttänyt tosi ailahtelevalta? Jotain siitä puuttuu edellisiin vuosiin verrattuna. Säterikään ei pelannut tänään omalla tasollaan.

Puljulle sentään tuli onnistumisia, mikä on aina ihanaa:3

Bedard näyttäytyi yllättävän "kesynä" siihen verrattuna miten paljon olen hänen pelistään lukenut ja kuullut. Tottakai uudet miehet kentällisissä plus isompi kaukalo vaikuttaa varmasti, mutta en tiedä, ehkä odotin jotain häikäisevää kikkailua ja pelin pyörittämistä?:D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta