Kirjoittaja Aihe: Twilight: Lady Dynamite | K-11 Rosalie/Edward | Drama  (Luettu 3943 kertaa)

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Nimi: Lady Dynamite
Kirjoittaja: Lady Dynamite
Beta: Sassa, mutta tätä hän ei ole vielä betannut, deadline tuli vastaan :) laitan betatut version myöhemmin.
Fandom: Twilight - Houkutus
Tyylilaji: lol haha angst random rage drama
Ikäraja: K11
Paritus: Rosalie/Edward
Disclaimer: S. Meyerille kuuluu hahmot, minulle teksti.... ja banneri.... lol....
Summary: Edward on riippuvainen seksistä ja Rosalie tarjoaa hänelle tyydyttävää apua – mutta miten Edward löytää toisen, josta tulla riippuvaiseksi ja siten hylkää Rosalien?
Varoitukset: No siis niinku eka fikki yli puoleen vuoteen nii niinku joo. ♥ have fun.

A/N: Osallistuu Oi Doris – eli lauluista teksteihin -haasteeseen, biisillä Ayumi Hamasaki – Lady Dynamite.
Jos luet, kommentoithan, vaadin tietää, kuka tämän lukee/luki ja mitä mieltä tästä ollaan. ;)
Ps. Vaikka ficin nimi on sama kuin minun nimimerkkini, ficci ei kerro mitenkään minusta, nimimerkki ja ficin nimi tulee Ayumin biisistä.






Lady Dynamite



   Viimeisimmät, jo ennalta sovitut tapaamiset olit perunut ja luovasti keksinyt jokaiselle peruutukselle oman kivan pikku syyn, jolla välttää minun tapaamiseni. Ei ollut epäilystäkään, mihin Edward öisin katosi, kun hänen olisi kuulunut hiipparoida luokseni viettämään yötä.
Kymmenen vuoden ajan kävit luonani turhia vikisemättä, etkä tapaamisen päättymisenkään jälkeen vaikuttanut pettyneeltä.

   Nyt vain löysit uuden kohteen, jota pyörittää sormesi ympärillä. Riskipeliä, sillä kohde sattui olemaan hauras ihminen, jonka kanssa et voinut tehdä mitään samoin, niinkuin minun kanssani.
Seksistä oli tullut sinulle pakkomielle, yksinkertainen ja helppo syy elää.

   Minä annoin sinulle sen mahdollisuuden. Ei kukaan muu, ei koskaan muulloin ja näin sinä minua kiität.


Lately ... no, not lately
I've noticed since a while ago
That you are of a dominative and possessive nature
I see, but



   »Entä Emmett?» olit kysynyt, kun tätä erityismahdollisuutta ensi kertaa sinulle tarjosin.
   »Mitä hänestä? Tahdot hänet mukaan?» olin vastannut ja saanut kuin tilauksesta äänettömänä vastauksena turhan töykeän katseen kullanruskeista silmistäsi, joista osasin jo sen verran lukea, että näin syvällä sisimmässäsi sinun huvittuneen.

»Hänen ei tarvitse tietää, Edward. Tämä on... eräänlainen palvelus minulta sinulle.»

   Yksinkertaisesti perusteltuna Emmettin tarjoama seksi ei enää kiinnostanut minua ja tarvitsin tuoreempaa, kokemattomampaa lihaa. Ja sen Edward näytti ymmärtävän, sillä hän kävi empimättä hyödyntämään tarjoamaani palvelusta.


Hey, we have often heard
"If you do sleep-talking, do so in your sleep"


If you are awake, tell a better story please
So that I may not yawn


Because your heroic story is
Filled with exaggerations
And no more in the original shape
Isn't it ?



   Kun silloin tällöin päätit taas pitää kiinni sopimuksestamme, kerroit turhaa nippelitietoa ihastuksestasi ja kuuntelin kuin minua olisi kiinnostanut. Elin toivossa, että tarinasi olisi sitä nopeammin saanut päätöksen, mitä enemmän minä näytin kuuntelevan ja sisäistävän asiasi, mutta kärsivällisyyteni valui lopulta hukkaan.

   Oletin, ettei sinun tarinasi saisi onnellista loppua, kuten ei koskaan minunkaan tarinani. Oletin, että huomiosi kiinnittyisi muualle ja kiinnostuksesi ihmistyttöä kohtaan hälvenisi ja saisin lopulta sitä, mitä tahdoinkin; täyden huomiosi, keskittymisesi, mielenkiintosi ja jopa mahdollisesti syntyneet ihastuksentunteesi kohdistuvan minuun.

   Havaitsin, että tunteesi Bella Swania kohtaan syventyivät ja halusi tehdä öisin muutakin kuin soittaa pianoa ja hyräillä melodioita, yksinkertaisesti katosivat.


Sorry, but shut up please
I can't hear our voices
If you are so eager to talk
Tell it to your mamas, boys ?


Your story is way too long
I'm tired of glancing you up
My brief responses have toned down and down
Unfortunately



   »Kas niin...» aloitin, kun Edward avasi ilmestyi varaamani hotellihuoneen parvekkeelle ja astui äänettömästi makuuhuoneeseen. Hän ryhtyi jo riisumaan takkiaan, eikä hänellä ollut mitään havaintoa siitä, etten minä aikonut tänä yönä kulkea kaavamme mukaan.
   Sidoin hiukseni kiinni korkealle päälaelleni, Edwardin valmistautuessa sovittuun rutiiniin.
   Olin istunut meikkipöydän ääressä tuntikausia valitsemassa lauseisiini sanoja, joita aioin tänään lausua Edwardille, pettymyksen ja ärtymyksen nimissä. Periaatteessa tein täysin turhaa työtä, sillä tunnetusti hän osasi kuulla asiani ilman että turhaan näin vaivaan pelkästään miettimiseen, millä äänensävyllä asiani kertoisin.
   »Olen pahoillani Rose, mutta en kuvitellut tämän olevan seksiä vakavampaa.» hän oli vastannut ajatuksiini rauhallisesti, kuten osasin jo ennalta arvata.
   »Niinkö?» vastasin sävyttömästi ja sipaisin muutaman rypyn sileäksi silkkiseltä puvultani ja nousin pöydän äärestä ja kohtasin veljeni katseen. »Luulitko tosiaan, että minulla olisi kärsivällisyyttä ja mielenkiintoa kuunnella turhaa paskapuhetta sinulta?»


Hey, we have often heard of
"A man's romance" or so


But it originally means the thoughts
That can't be put into words



   Paiskasin hänet rajulla voimalla seinään, eikä hän lainkaan estellyt. Ilme ei värähtänytkään, kun korviahuumaava pamahdusmainen ääni valtasi pienen hotellihuoneeni.

   Hän oli kuin tyhjä taulu, jolla ei ollut mitään pyyhittävää. Ymmärsin, kuinka Edward keskittyi ajatuksiini, kuinka hän jätti ilmeillään kertomatta minulle mitä kuuli.

   Siinä minä seisoin. Muutaman metrin päässä hänestä, upeassa silkkisessä ja rypyttömässä, verenpunaisessa asussani ja katselin häntä.


But you are in a group of
Those who always nod yes
And you make a glib and flat speech
One after another in a loud voice


Sorry, but clear the way please
We want to go through there
Even if our destinations are the same
Say to us, "How do you do ?", boys ?



   Hänen katseensa kohdistui raivokkaisiin, raivosta hehkuviin, mustanpuhuviin silmiini, kun viimein lähestyin häntä hitain askelin. Kaappasin ja vangitsin hänen katseensa. En antanut hänen enää kääntää kasvojaan minusta pois päin.


Sorry, but shut up please
I can't hear our voices
If you are so eager to talk
Tell it to your mamas, boys ?



   Pysähdyin viimein, kun tunsin jäiset vartalomme vastakkain. Olimme kumpikin vaiti ja liikkumatta vajaan kolme minuuttia. Jokaisen sekunnin laskin, jokaisen sekunnin kuulit, niiden vilitessä mielessäni.
   Edward pysyi yhä vaiti ja täysin liikkumatta, kun tapasin hänen huulensa omillani ja suutelin niitä rajusti, kiihkeämmin kuin ennen. Hän en vastannut suudelmaan, mutta en välittänyt siitä, vaan suljin silmäni.


Sorry, but clear the way please
We want to go through there
Even if our destinations are the same
Say to us, "How do you do ?", boys ?



   Astuin askeleen kauemmas hänestä ja avasin silmäni. Tartuin Edwardin paidan kauluksesta ja vedin hänet irti seinästä ja laskin käteni. Kohotin katseeni takaisin hänen kullanruskeisiin silmiinsä ja pidin katseeni niissä hetken aikaa.

   Pyysin ajatuksissani sinun lähtevän ja teit ensimmäisen siirtosi. Astelit tyynesti ohitseni parvekkeen ovelle ja pysähdyit, kun kuulit ajatuksistani uuden pyynnön. Käännyin katsomaan Edwardin selkää ja pidin visusti huolen, että sain kerrottua asiani sanoin, enkä ajatuksin.
   »Luulit, ettei minulla ollut tunteita?»
« Viimeksi muokattu: 25.11.2014 19:31:37 kirjoittanut Beyond »


Fell

  • Vieras
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #1 : 15.06.2010 17:58:32 »
0___0

Apua, mä en keksi mitään sanottavaa! :I

Okei, alotetaan vaikka... alkutiedoista : D Eli siis, olin ensin kuvitellut, että tämä olisi Rosalie/Emmettiä, koska sanoit että tää olisi Rosesta ja E/R on jokseenkin ehkä liiankin ufoparitus joillekin, mutta ei mulle, ai laik : D Tosin sulla on aina tämmösiä hiukan rarempia, hyvä vaan :3

Sitten aloin lukea tätä, enkä kyllä tosiaankaan pettynyt! 0__0 Mä olin kuvitellut, että jos ihminen ei kirjoita puoleen vuoteen, niin siinä jo taidot hieman ruostuu, mutta mulle kyllä tuli ihan päinvastainen olo - mä tykkäsin tästä enemmän kuin siitä sun kirjoittamasta Emmett/Bellasta : O Ja se on jo ihan hirmuisen paljon sanottu se!

Alkuun ajattelin, että tää on kummallekin pelkkää seksiä ja että Rose on lopussa vain angztina kun Bella vie sen miehen ja sitten suuni tippui lattialle kun luin tuon lopetusrepliikin:
Lainaus
»Luulit, ettei minulla ollut tunteita?»
0__0

Tykkäsin ihan älyttömästi juonesta ja kirjoittajasta, hahmot olivat omat itsensä ja sitä rataa. Ja lisäksi nuo »-merkit on kivoja : D

Enää kaks sanaa: Kirjota lisää.

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #2 : 15.06.2010 20:34:56 »
Lainaus
Lady Dynamo ☂ sanoo:
haluukko antaa mulle hyvän mielen lukemalla mun rosalie/edward ficin ja kommentoimalla siihen jotai vaik et ihan paska hyi vittu <3<3<3<3 mut jotai 

nyyh oot ihan tyhmä! :( <3

Mut tää oli kyllä ihan kiva! Jee en Edwardista tykkää, mut Rosalie on kuuma ♥ Tää ficin aihe oli tosi kiva ja sit olihan mun pakko laittaa toi biisiki taustalle soimaan :D Mut joooo eipä täs muuta

oot ihku <3
après moi, le déluge

akisame

  • emotionless
  • ***
  • Viestejä: 84
  • If I rest, if I think inward, I go mad.
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #3 : 15.06.2010 20:40:55 »
Siis. Täynnä virheitä ja muutenkin täyttä kuraa. Miten sinä kehtaat? Eikö nyt yhtään hävetä?
Ja jotta kukaan ei ymmärtäisi väärin, lukekaa sarkasmin kanssa. Jos siis osaatte.

Joo, no. Niin. En nyt tiedä. On vähän tyhmää kirjoittaa mitään, kun ei tiedä mitä sanoa. Sanoin mielestäni jo kaiken tarpeellisen mesessä. Omnomnom siis. Mutta koska olen tylsä, jaarittelen kaikkea turhaa ja yritän nyt keskittyä kunnolla kommentoimiseen.

Alkuun ajattelin, että tää on kummallekin pelkkää seksiä ja että Rose on lopussa vain angztina kun Bella vie sen miehen ja sitten suuni tippui lattialle kun luin tuon lopetusrepliikin:
Lainaus
»Luulit, ettei minulla ollut tunteita?»

Tätä lainaan ja kommentoin, mitä elämä olisikaan, jos ficeissä kaikille seksi olisi pelkkää seksiä? Sehän olisi ihan tylsää. Väitän jopa, että tämä oli odotettavissa jommankumman puolelta. En tiedä voiko tuota lukea kliseeksi, koska oikeassa elämässäkin tapahtuu tuollaista..joten ei luokitella kliseeksi.

Lainaus
Enää kaks sanaa: Kirjota lisää.
Pyh, voisin sanoa, että älä kirjoita lisää. Olet niin surkea. No ei. Se oli taas sitä sarkasmia, kaverit. Kirjoita ihmeessä lisää. Me kaikkihan tahdomme lukea:
Lainaus
»Entä Emmett?» olit kysynyt, kun tätä erityismahdollisuutta ensi kertaa sinulle tarjosin.
   »Mitä hänestä? Tahdot hänet mukaan?
Koska osaat kirjoittaa(TOISINKUIN MINÄ, AANGGGGSST, YHYYVALIVALINYYHNYYH...ei vaineskaan), tiedän että tuosta kolmikosta syntyy jotain kieroutunutta ja ihanaa. :) Muttamutta. Lisää/muokkaa toki se betattu versio sitten tähän. En nyt kyllä huomannut virheitä näin nopeasti lukaistuna, mutta joku tarkkasilmäisempi saattaa huomata.

OOT IHAN PARAS, MUT KYL SÄ SEN TIESITKIN!

// SIIS PLIIIZ!! Minähän se tässä betaa tarvitsen, pelkkien kommenttien kirjoittamiseen.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2010 20:42:53 kirjoittanut akisame »
I shut my eyes and all the world drops dead; I lift my eyes and all is born again.
- Sylvia Plath

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #4 : 15.06.2010 23:22:57 »
Luin ja tykkäsin! Teksti oli sellaista aika yksinkertaista, mutta kertoi paljon. Ja sitten tykkäsin siitä, että et keskittynyt mihinkään ympäristön kuvailuun, vaan kerroit vaan kaikki tarpeelliset asiat :-)

Toi paritus oli jotenkin jännä, mutta kiva ja rakastin tota, kun lopussa Rosalielle tuli tunteita, mutta Edward valitsi Bellan. Tiedäthän että näin olisi ihan hyvin voinut käydä kirjoissa ja sen takia Rosalie on angstina Bellalle? :-D

Kirjoita ihmeessä lisää :-)

Yhden virheen löysin:
Lainaus
Pysähdyin viimein, kun tunsin jäiset vartalomme vastakkain. Olimme kumpikin vaiti ja liikkumatta vajaan kolme minuuttia. Jokaisen sekunnin laskin, jokaisen sekunnin kuulit, niiden vilitessä mielessäni.
tuohon pitäisi laittaa joko vajaat kolme minuuttia tai vajaan kolmen minuutin ajan :-)
Muita virheitä ei näkynyt, enkä usko, että olikaan :-D
The first one is always the hardest one.

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #5 : 16.06.2010 13:15:20 »
Aivan uskomaton! Rose oli jotenkin... Kiinnostava ja sympaattinen. Sanoinko minä noin?  :o

Lainaus
»Luulit, ettei minulla ollut tunteita?»
paras lausahdus.

Eli pidin kovasti. Lisää tekstiä lähden sinulta etsimään.

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #6 : 16.06.2010 20:20:15 »


Kiitos kaikille hirveesti kommenteista!!!  :) :)
Tosi mukavaa oikeasti että viitsitte kommentoida luettuanne, kommentteja on tosi palkitsevaa lukea.

Lööperiikka aah kiiitos kommentista!!! Tosi kiva kun tykkäsit! ♥♥

enni, kiitos kun huomasit virheen, korjaan sen heti ! Kiitos kommentista ja kiva kun tykkäsit! ♥

Lainaus
Siis. Täynnä virheitä ja muutenkin täyttä kuraa. Miten sinä kehtaat? Eikö nyt yhtään hävetä?
:( no kyllä nyt vähän hävettää! Nyyh  :(
kiitos kommentista ♥

Lainaus
Sitten aloin lukea tätä, enkä kyllä tosiaankaan pettynyt! 0__0 Mä olin kuvitellut, että jos ihminen ei kirjoita puoleen vuoteen, niin siinä jo taidot hieman ruostuu, mutta mulle kyllä tuli ihan päinvastainen olo - mä tykkäsin tästä enemmän kuin siitä sun kirjoittamasta Emmett/Bellasta : O Ja se on jo ihan hirmuisen paljon sanottu se!
awwww kiitos!!! Mä en oikein tiedä että onnistuiko tuo ficci vai ei ja pelkäsin alittavani itseni, mutta ilmeisesti onnistuin ihan hyvin! Kiitos kun kommentoit ♥

kuumis, rosalie on kuumis niinkuin on kuumiskin ♥  :D kiitos kommentista ♥


Saa edelleen ja mielellään kommentoida, ilahdun kaikenlaisista kommenteista  :)


MiuMiu

  • ***
  • Viestejä: 39
  • Who owns my heart?
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #7 : 16.06.2010 21:07:27 »
Voi kun kivaa lukemista! I like : )
Ihana paritus tuo Edward ja Rosalie : )
Joo huom ei mtn rakentavaa : )

Olisi kiva saada jatkoa piann : )
Team Stefan!!!♥ Shh, don't tell to Jacob...♥

immobitch

  • Superhero
  • ***
  • Viestejä: 638
  • Yea, I can fly.
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #8 : 18.06.2010 22:21:21 »
Whoa!  :o
Rosalie on just niin hottis piaats millanen sen pitääkin olla! <3
Vähän häiritsi toi että välillä puhuttiin "Edward"ista ja välillä "sinusta". Tiedäks. :D
Ja tuolla oli pari pientä kirjoitusvirhettä;
Lainaus
  »Kas niin...» aloitin, kun Edward avasi ilmestyi varaamani hotellihuoneen parvekkeelle
avasi ilmestyi?
Lainaus
»Olen pahoillani Rose, mutta en kuvitellut tämän olevan seksiä vakavampaa.» hän oli vastannut
eiks tohon tulis pilkku eikä piste?

Mutjoo, ficin nimi on loistava, koska minusta se kuvaa Rosalien hahmoa ihan älyttömän hyvin! En tiedä oliko tässä nyt mitään ihmeellistä rakentavaa kommenttia, mutta olipahan edes kommentti :D Bravo.

PS. TEAM ROSALIE ! <3
ava & ban by raitis

alba

  • Vieras
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #9 : 19.06.2010 09:58:18 »
Tää on hyvä, ja laatu oli taattu kun huomasin kuka kirjoittaa :D

Mutta mun mielestäni tämä kuuluisi La Pushiin.

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #10 : 21.06.2010 17:29:00 »
Tosi hyvä oli! :) Yleensä karttelen tämmösii Rose/Eddi-ficcei, mut tää oli oikeesti hyvä!  ;D

Minua erityisesti kosketti lause
Lainaus
»Luulit, ettei minulla ollut tunteita?»

Niinkuin monia muitakin ilmeisesti. :)
En olis koskaan uskonu Rosen sanovan moista! 
Kun Rose on aina ollu vähä semmonen jääkuningatar tyyppi, niin toi jotenkin poisti sen näkemyksen mun mielestä täysin.

Okei, aika sekavaa tekstiä multa(taas), niin kuin aina, kun innostun kirjoittamaan jotain pidempää kommenttia...
Tykkäsin!
Anaid
p.s. niin kuin alba, mietin vähän oisko tää kuulunu La Pushiin, mutta toisaalta ei tää ehkä sittenkään oo iha K-15 luokkaa, saati sitten K-18!
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #11 : 23.06.2010 15:17:33 »
kiitos kommenteista tosi, TOSI paljon!  :-*

Oli kiva yllätys nähdä kommentteja täällä, kun pääsin vihdoinkin kotiin, kun olin Twilight Fan Eventissä (ja näin KStewrin ja TayLautnerin livenä ♥)!

Ja tuosta, kuuluuko tämä ficci tänne, niin sanoisin että kyllä. Ikärajan säänöissä lukee että seksiä tulee harrastaa kuvainnollisesti siinä ficissä, tässä vain mainitaan se asia :)

Lainaus
Kun Rose on aina ollu vähä semmonen jääkuningatar tyyppi, niin toi jotenkin poisti sen näkemyksen mun mielestä täysin.
Just sen takia Rosalie on niin ihana, kylmä biatch ja laulun sanat ja nimi sopii häneen niin täysin. Ja joku mainitsi myös sitä, että tässä voisi olla syy, miksi Rosalie niin inhoaa Bellaa, kun hän vei Roselta Edwardin. :D

Lainaus
Joo huom ei mtn rakentavaa : )

Olisi kiva saada jatkoa piann : )
Jatkoa ei valitettavasti oo tulossa :( oneshotti siis oli, mutta tulen vielä kirjottamaan Twaikkuficcejä, nytkin melko draamailua täynnä oleva ficci tekosalla ettäniin.... ja ei kommenttien tarvitse olla rakentavia, tykkään kaikenlaisista kommenteista, on kiva kuulla että tykätään ja ylipäätään on luettu :D

Lainaus
Tää on hyvä, ja laatu oli taattu kun huomasin kuka kirjoittaa
aww kiitos! ♥

Lainaus
Vähän häiritsi toi että välillä puhuttiin "Edward"ista ja välillä "sinusta". Tiedäks.
Joo ymmärrän :D yritin tuoda siihen ficciin kahta eri kerrontamuotoo, mutta meni liian sekavaksi näemmä...  ;D

kiitos kommenteista, mee laiks ♥


Eydie

  • Vieras
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #12 : 26.02.2011 18:12:23 »
En oikein tiedä miksi edes tulin lukemaan Twaikkuficciä, mutta kun oikein vaaditaan niin kai sitä jonkinlaisen kommentinkin voisi jättää :D Eli tuota. Tämän juoni oli vähän vaikeaselkoinen, en oikein pysynyt mukana. Tarina hyppi vähän hassusti ajasta ja paikasta toiseen turhan usein, ja kappaleet olivat niin lyhyitä että en päässyt kunnolla tekstin sisään ja siksi jäi aika pinnallinen ja epäselkeä kuva. Kappaleet olisivat siis voineet olla pidempiä. Myös lyriikoiden käyttöön kannattaisi kiinnittää ekstrahuomiota, niitä kun oli vähän turhan paljon. Teksti muutenkin tukeutui hieman liikaa lyriikoihin, joiden merkitys ei oikein auennut vaan ne jäivät erilliseksi tekstiin nähden. Lukemista häiritsi myös se, että välillä Edwardista puhuttiin sinä-muodossa ja yhtäkkiä seuraavassa lauseessa Edwardina. Se häiritsi melko paljon ja antoi vähän keskeneräisen kuvan, koska tuollaiset virheet ovat melko hallitsevia.
Lainaus
Viimeisimmät, jo ennalta sovitut tapaamiset olit perunut ja luovasti keksinyt jokaiselle peruutukselle oman kivan pikku syyn, jolla välttää minun tapaamiseni. Ei ollut epäilystäkään, mihin Edward öisin katosi, kun hänen olisi kuulunut hiipparoida luokseni viettämään yötä.
Kymmenen vuoden ajan kävit luonani turhia vikisemättä, etkä tapaamisen päättymisenkään jälkeen vaikuttanut pettyneeltä.
Lainaus
Astelit tyynesti ohitseni parvekkeen ovelle ja pysähdyit, kun kuulit ajatuksistani uuden pyynnön. Käännyin katsomaan Edwardin selkää ja pidin visusti huolen, että sain kerrottua asiani sanoin, enkä ajatuksin.
Tässä pari esimerkkiä.

Lainaus
Hän en vastannut suudelmaan, mutta en välittänyt siitä, vaan suljin silmäni.
Pieni virheenpoikanen :)

Paritus oli kiva, koska se tavanomainen Edward/Bella alkaa jo kyllästyttää – sen vuoksi varmaan eksyin tätä lukemaankin. Vaikka hahmoista ei oikein näin lyhyessä teksteissä saa selkoa niin Rosalie vaikutti silti omalta itseltään – lukuun ottamatta sitä, etten voisi ikinä kuvitella sen pettävän Emmettiä -, joten plussat siitä. Idea oli tässä hyvä mutta toteutus vähän tökki, kokonaisvaikutelma jäi sellaiseksi että tähän ei ole panostettu kunnolla, esimerkiksi juuri kappaleiden pituuden ja muiden vastaavien vuoksi. Loppujen lopuksi luettava teksti, kiitos tästä!
« Viimeksi muokattu: 26.02.2011 18:58:03 kirjoittanut Eydie »

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 447
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #13 : 26.02.2011 18:54:00 »
Hmm, totesin tossa, että oon lukenu tän jo aiemmin (shh mitään en myönnä) enkä oo jättänyt minkäänlaista kommentti koska en osaa mutta aattelin, että jos nyt.

Musta oli kiva, että se vaihtui sinä - Edward. Se toi vaihtelua fikkiin ja pakotti ehkä miettimäänkin enemmän kuin jos olisi pysynyt koko ajan samana. Samalla se sai miettiin, että koettiko Rosalie jo muutenkin vähän päästä eroon tunteistaan muuttamalla Edwardin vähän kauemma, ettei olla niin henk.koht. tasolla koko ajan.

Ja mun mielestä noi lyriikat sopi tohon, ne sai miettimään eri tasoja, että miten paljon Rosalie on asiaa kans miettiny, ku ne saattoi melkein lukea sen ajatuksiks. Tai sillee, jos tajuut mitä ajan takaa :D

Mä en pysty ehkä tajuamaan, miten Edward on voinut kuvitella, että se olis vaan seksiä, koska vaikka Rosalie on ehkä ulkoisesti vähän kylmemmän oloinen, niin kyllä mä oon aina aatellut, että se tuntee vahvasti, ehkä vahvemmin ku Bella. Onko se sitten siirtänyt kaikki ajatukset tunteista sivuun aina tapaamisten ajaksi, vai miten on mahdollista. Mun mielestä toi hotellikohtaus on niin uskottava ja ymmärrettävä, tykkään siitä.

Ja loppu! Rosalie on paras!

Joo, ei mulla muuta, kiitos tästä =)
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Lady Dynamite
« Vastaus #14 : 30.05.2011 19:17:18 »
Ihana, rakastuin tähän jo heti aluksi ;) !
Mutta yhtä asiaa en tajuu ???.. onko tää oneshotti vai tuleeko vielä jatkoa? vastaus ois kiva  :D

Mutta juu... jos jatkoa on tulossa niin jos joku ei vielä tajunnut tästä, haluaisin jatkoa! :)


p.s. Tälle repesin  ;D
Lainaus
»Entä Emmett?» olit kysynyt, kun tätä erityismahdollisuutta ensi kertaa sinulle tarjosin.
   »Mitä hänestä? Tahdot hänet mukaan?


<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

WiErdo

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Lady Dynamite | K-13 Rosalie/Edward | Drama
« Vastaus #15 : 14.08.2011 13:04:06 »
eka olin niinku mitä hemmettiä ed ja rose?????
mut sitku luin tän nii mun mielest tää oli tosi hyvä :) :) :)