Onko teille sanottu, ettette näytä lainkaan siltä, mitä musiikkimakunne antaisi odottaa?Joskus on tullut mainintaa, sillä en näytä yhtään rokkarihevarilta (toki mukavan usein kyllä pukeudun mustaan). Ja niistähän musiikkimakuni lähinnä koostuu.
Black Veil Brides on muuten ihan hyvä bändi, enkä ole mitenkään kokenut, että kukaan olisi mulle sen kuuntelemisesta irvaillut. Vaikka tokkopa edes siitä piittaisin, sillä minähän kuuntelen juurikin sitä musiikkia, joka mielestäni hyvältä tuntuu.
Täytyy kyllä myöntää, että esimerkiksi
Justin Bieber ei iske itseeni millään tavalla, eikä kukaan tuttavapiiristänikään ole tunnustautunut kuuntelevansa herran musiikkia.
Asiasta kolmanteen: Onko kukaan kuunnellut
Tokio Hotel:in uusinta levyä? Itse tykästyin ainoastaan kahteen biisiin,
Kings of suburbia, ja
Girl got a gun. En häpeä myöntää, että itselläni on kolme edeltävää levyä, mutta tuo uusin oli shokeeraava pettymys. Oikeesti, todelliset fanit (itse en lue itseäni niihin mukaan) odottivat uutta levyä, mitä viisi vuotta? Ja saavat tälläistä ylituotettua teknopaskaa? (Sori, jos jotakuta loukkasin.)
Ja onko niillä muilla bändin jäsenillä oikeasti ollut mitään sananvaltaa sewn levyn tekemisessä? Lun tuntuu vähän siltä, että kaksoset olisivat vähänniinku päällepäsmäreitä siinä.
- Bloody