Kirjoittaja Aihe: Lumen kimallus ympärillämme (Draco/Hermione, S, raapale, fluff)  (Luettu 2238 kertaa)

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Nimi: Lumen kimallus ympärillämme
Kirjoittaja: Lotazi
Beta: ei ole
Ikäraja: S
Genre: fluff, raapale, het
Paritus: Draco/Hermione
Copyrightit: Henkilöt kuuluvat J.K. Rowlingille ja tarina minulle.
Sanamäärä: 100

A/N: Osallistuu OTP10 ja FF100 067. Lumi




Lumen kimallus ympärillämme


Hengityksemme huuruaa kylmässä ilmassa, askeleet narskuvat lunta vasten. Katseeni on yhteenliitetyissä käsissämme, punainen lapanen vasten vihreää. Mustaan takkiisi on laskeutunut lukematon määrä kauniita ja niin erilaisia lumihiutaleita.

Katseeni eksyy kasvoihisi ja käännät jäänharmaat silmäsi minuun. Kasvoillesi leviää hymy, joka saa minut häkeltymään kerta toisensa jälkeen. Kompuroin askeleissani. Tarjoat samassa tukea itsestäsi, jotta en kaatuisi.

Puna nousee kasvoilleni ja käännän sen pois näkyvistäsi.

”Hermione”, kuiskaat pehmeästi ja tunnen pian kätesi poskellani, kun käännät kasvoni itseäsi kohden.

Nostan katseeni hitaasti ylös – sinuun. Ehtii kulua vain sekunti ja huulesi ovat vasten omiani.

Miljoonat ja taas miljoonat lumikiteet ovat kuin timantteja ympärillämme vaaleassa maassa.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 02:28:55 kirjoittanut Guadaloupe »

WULM

  • Vieras
Miksi TÄTÄ ei ole kommentoitu?!
Nii kaunis, niin fluffy, niin virheetön!
Kaikessa lyhyydessään täydellinen.
Nuo pienet yksityiskohdat "Punainen vasten vihreää", ne kertoo niin paljon maailmojen erilaisuudesta ja suuresta rakkaudesta.
Mä rakastuin tähän minificciseen <3

Nemena

  • Aurori
  • ***
  • Viestejä: 23
  • I am you beautiful queen
Miten mä tän nyt sanoisin?
Todella kaunista tekstiä kertakaikkiaan.
Mulle tämä jäi ehkä pikkasen kylmäksi enkä oikein saanut kiinni mistään.
Mutta pakko myöntää että tämä oli hiottu pientäkin yksityiskohtaa myöten.
» You sais to be "cool" but I'm already coolest

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
awww, täydellinen! :3
tosi nätisti kirjoitettu, yksityiskohtainen pikkuficceröinen,
ja parituskin kuuluu lemppareihini :>
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Camiela

  • ***
  • Viestejä: 367
Awww

Ihanaa fluffymössöä❤ Todella kauniisti ja sieppaavasti kirjoitettu. Tietysti, kun fluffysta on kyse, tästäkin löytyi yksi perus klisee eli Dracon hurmaavat jäänharmaat silmät. Mutta mitä olisi dramione ilman niitä... Toisaalta olisi ollut varsin mielenkiintoista löytää joku täysin uusi näkökulma dramionelle. Tiedä sitten mikä... (:

Pidin kovasti! Aivan ihanaa lyhyttä mutta sisältöpitoista luettavaa! (:
Tykkäsin,
Camiela

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Kun on koko päivän lukenut ja kirjoittanut K13-K18 kamaa niin kaipaa illan myötä vähän... kesympää. Ja tää oli ehkä just sitä, mitä mä kaipasin.

 
Lainaus
”Hermione”, kuiskaat pehmeästi ja tunnen pian kätesi poskellani, kun käännät kasvoni itseäsi kohden.

Nostan katseeni hitaasti ylös – sinuun. Ehtii kulua vain sekunti ja huulesi ovat vasten omiani.

Miljoonat ja taas miljoonat lumikiteet ovat kuin timantteja ympärillämme vaaleassa maassa.
Olisin voinut lainata koko raapaleen, mutta päädyin tähän pätkään. Jotenkin ällöttävän siirapista, mutta niin suloista ja awwws <3

 Mä en osaa kommentoida, jeejee.

 - Dana
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä