Kirjoittaja Aihe: Menetettyjä piirteitä (S, H/D)  (Luettu 2821 kertaa)

Geena

  • Vieras
Menetettyjä piirteitä (S, H/D)
« : 29.07.2008 22:44:51 »
Nimi: Menetettyjä piirteitä
Kirjoittaja: Geena
Genre: Angst, slash
Paring:H/D
Ikäraja: S
Disclaimer: En omista JKR:n hahmoja tai saa rahaa kirjoittamisestani. Ja kappale kuuluu Apulannalle, kiitos siitä.
A/N: Ensimmäinen songficcini. Kappale on Apulannan Sellaiset kuin itse olen.


Dracon PoV

Olen tavannut sellaisia kuin itse olen
En pitänyt heistä juurikaan
Heidän itsekeskeisyytensä ei kiinnostanut
Mahtaako ketään muutakaan?


Kyllä minä tiesin aina, että pidin itsestäni paljon, ja oletin olevani kaikkien muiden yläpuolella. Mutta ei siinä ollut mielestäni mitään pahaakaan: olen kuitenkin Malfoy, ja suvun ylpeys oli tarttunut minuunkin. Mutta sinun ylimielisyyttäsi minä en kestänyt. Jokainen tyttö ( ja ehkä muutama poikakin, kuten Finnigan) unelmoi sinusta, kasvosi koristivat lehtien kansikuvia, ja hylättyäsi ne lasit olit vielä niin perhanan hyvännäköinen. Ennen minä olin se, jota tytöt piirittivät jatkuvasti. Nyt en ollut muuta kuin joku yliylpeä nilkki luihuisesta.

Näkemättä jää
Se kaikki itsessään
Mitä ei voi sietää


Ja aina kun olimme kahden, kateus hyydytti parhaimmatkin hetket väliltämme. Se leimasi kaiken, mitä olin tekemässä, vaikka kuinka yritinkin karistaa sen kannoiltani. Minä rakastin sinua, mutta myös vihasin. Molempia pohjattomasti.
Ja minä jouduin salaamaan tunteeni sinulta täysin onnistumatta. Kai tiesit, miten vaikeaa se oli minulle? Rakastaa ja vihata.

Haluan antaa monta mahdollisuutta
Sydämeni huutaa sellaista
Mieleni rakastaa katkeruutta
En oikein kestä sellaista suhdetta


Yritin olla vähemmän katkera. Yritin pitää onnena, että olit niin komea: parhaannäköinen poika koko koulussa oli minun omani. En onnistunut. Entisen arvovaltani menetys tuntui joka sekuntina kipuna sielussani. Olenko kertonut, että olen pelkuri? En ikinä kertonut sinulle, mitä tunsin, ehei. Annoin sinun luulla, että olit tehnyt jotain väärin minua kohtaan, ja se vain lisäsi tuskaani. Rakkautesi oli minulle suurin lahja, mitä olen koskaan saanut tai olen saava. Ja minä ikään kuin… Torjuin sen.

Ylläni kannoin kahta nahkaa
Tunnistanut en kumpaakaan
Jätettyäni pitkään kestäneen tasaisen jakson taakse
Sahalaidat tuntuivat taas jossain


Sitten minä vahingoitin sinua. Aloin vältellä läheisyyttäsi, pakenin sinua luullen, että unohtaisit pian. Se oli suurin virheeni elämässäni. Näin heti, miten haavoitin sinua: tuska, suru ja hämmennys paistoivat silmistäsi.
”Mutta minähän rakastin sinua”, ne tuntuivat sanovan. Minä tahdoin tosiaan selittää sinulle kaiken. En olisi tahtonut tehdä sitä, mitä tein. Mutta minä olen suuri pelkuri. Siitä lähtien olen kantanut mukanani syyllisyyttäni ja surua, jonka näin sinussa.

Mitä arvoa
Pitkällä kaarella
Kun ei aisti mitään


Nyt elämästäni puuttuu sisältö. Tunnen läheisyytesi päivin ja öin; se seuraa minua häpeän varjona, joka jättää jälkensä kaikkeen. Elämäni ilonaiheet ovat kadonneet, on kuin maa olisi poltettu ja vain tuhka on jäänyt jäljelle.

Ei kukaan halua olla taistelukenttä

Jos en olisi pelkääjän paikalla, minä pyytäisin anteeksi. Mutta minä olen. Ja tulen aina olemaan. Silti, kaikesta huolimatta:

Minä rakastan sinua.


« Viimeksi muokattu: 25.07.2017 21:32:19 kirjoittanut Neiti Syksy »

Paha tytteli

  • Vieras
Vs: Menetettyjä piirteitä (PG, H/D)
« Vastaus #1 : 29.07.2008 23:41:23 »
Tää oli kamalan surullinen. :'( Mutta oli tässä jotain iloakin mukana. :) Pidin kirjoitustyylistäsi ja siitä, että biisi sopi hyvin ficciin.

Kirjoitusvirheitä en löytänyt, enkä yhdyssana virheitä. Jaksotus oli kiva, ja tuon kursivoinnin ansiosta laulun sanat eivät hukkuneet ficin sekaan. :)

Paha tytteli

Geena

  • Vieras
Vs: Menetettyjä piirteitä (PG, H/D)
« Vastaus #2 : 30.07.2008 10:17:09 »
Paha tytteli: Kiitos kommenteista  :)

Tarkoitukseni olikin tehdä tästä hieman surumielinen ficci. Hyvä, jos oli luettavissa  :D
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 12:30:06 kirjoittanut Geena »

3mm1

  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: Menetettyjä piirteitä (PG, H/D)
« Vastaus #3 : 18.08.2008 20:41:56 »
Heip :D

Ah, tämä oli niin koskettava. Jätti sellaisen puristavan tunteen rintaan. Kuin joku olisi puhaltanut ilmapallon sisälleni enkä saa enään henkeä. :)

Kuvailet aivan ihanasti, olen lukenut aika monta ficciäsi täältä pimeyden voimien puolelta, ja aina rakastun uudelleen :)
Elävöität tekstiä todella kauniisti yksinkertaisilla sanoilla. I luv it!
En oikeasti saa mitään järkevää sanottavaa nyt.
Pidän kyllä ficeissäsi ehdottomasti eniten siitä etteivät ne itketä. Niissä ei ole sellaista ylidramaattisuutta mikä itkettää. Ficcisi koskettaa juuri oikean verran, ja saa tuntemaan juuri oikean verran surua [ehkä tuskaakin(?)]
Teksti on yksinkertaista ja siitä pidän myös suunnattomasti, rakastan muutenkin kaikkea yksinkertaista (ai miten niin olen blondi?)

Jotta tämä ei menisi täysin ihkuttamisen puolelle huomauttaisin yhdestä asiasta. Kannattaa laittaa kappaleen nimi ja esittäjä mielellään ennen ficciä, koska mikää ei ole sen rasittavampaa kuin hakea kappaletta sanojen perusteella ^^

Pidin<3

~3mm1 ;)
H/D is love!<3
Etsin betailtavaa. H/D tai Twilight muita en ota enää, valitan :)

R.I.P Michael Jackson King of pop! <3

Geena

  • Vieras
Vs: Menetettyjä piirteitä (PG, H/D)
« Vastaus #4 : 19.08.2008 14:17:56 »
3mm1: Muoksin sen kappalehomman, hyvä kun huomautit  :)

Ihana kuulla, että pidit! Olin tosi epävarma tästä tekstistä, ja ajattelin, että se on aika surkea... Siksi tämmöiset kommentit ovat mukavaa luettavaa<3
Inhoan liiallista dramaattisuutta, pelkistetty vaihtoehto on yleensä parempi. Siksi kai pyrin tekemään hieman yksinkertaisempaa tekstiä.

Kiitän  ja kumarran, kommenttisi piristi päivääni ;D