Kirjoittaja Aihe: Axis Powers Hetalia: Salaisuuksia, K-11, PruHun/Fruk/Spamano/DenNor  (Luettu 2043 kertaa)

Vyra

  • Vieras
Nimi: Salaisuuksia
Kirjoittaja: Vyra
Fandom: Hetalia
Genre: Draama, fluff, romantiikka, one-shot
Ikäraja: K-11
Päähenkilöt/ Paritus: Preussi, Unkari, Ranska, Englanti, Romano, Espanja, Norja ja Tanska / PruHun (tai tässä tapauksessa ehkä HunPru ^^), FrUk, Spamano, DenNor.
Summary: Yksi ja sama salaisuus, mutta neljä eri paria ja neljä eri tapaa.

A/N: Fail summary is fail summary....
Eli tällainen ystävänpäivä fikki tänä vuonna ^^ Minulla oli kyllä alunperin ihan erilainen kuvitelma tästäkin, mutta sitten se jotenkin vain... lähti erisuuntaan... en hallitse kirjoituksiani...xD

Eli idea on yksinkertaisesti se, että poimin muutaman lempipareistani (ei SuFiniä tällä kertaa...) ja kirjoitin heille kaikille saman salaisuuden (joka on muuten niin klisee, että. ^^'') Mutta, mutta... minä tahdoin kirjoittaa jotain suloista ja kivaa ystävänpäiväksi~ Hyvää ystävänpäivää kaikille <3
(selitän lopussa lisää siitä, mitä mielessäni liikkui tätä kirjoittaessa ^^)


Salaisuus, joka paljastuu vahingossa…

”Minä olen paras… voitan teidät kaikki!” Preussi puoleksi mutisi ja puoliksi huusi erittäin epäselvällä äänellä. Miestä taluttava saksalainen huokaisi ja yritti kaikin voimin pitää veljensä jotenkuten pystyssä. Preussilaisella itsellään kuin ei ollut enää tasapainoaistia jäljellä kuin korkeintaan huojuvaan istumiseen. Kaikki kuluneen illan aikana nautittu juoma oli tehnyt tehtävänsä eikä Preussi ollut enää täysin tässä maailmassa. Siksi Saksa nyt retuutti veljeään kapakasta kotiin, jotta tämä saisi edes nukkua jossain lämpimässä eikä vain sammuisi lähimpään ojaan.

”Bruder…”, Saksa mutisi tietäen että juuri nyt minkäänlaisesta saarnasta ei olisi yhtään mitään hyötyä. Preussi oli yksinkertaisesti aivan liian pihalla omaksuakseen mitään toisten puheista. Ja lisäksi, ei hän selvin päinkään koskaan kuunnellut veljeään.

”Varmasti voittaisin!” Preussi intti ja heilautti vapaata kättään laajassa kaaressa kuin tehostaakseen sanojaan, ”voittaisin sinut vaikka silmät… kiinni… und das… koiran und… puun… und…und… kukan.. tai tuo kukka näyttää pahalta… haastatko riitaa siinä!?” Saksa nappasi tyynesti kiinni veljensä nyrkistä ja odotti sen aikaa, että preussilainen ehti keskittää hajanaisen mielenkiintonsa jonnekin muualle kuin ilkeän näköisten kukkien pahoinpitelyyn. Lopulta Preussi taas rauhoittui ja antoi veljensä raahata häntä eteenpäin. Valkohiuksisen miehen askeleet haparoivat, mutta Saksan luja ote hänen kyljestään piti hänet jotenkuten pystyssä.

”Minä… liebe sinua… mein bruder”, Preussi mumisi taas oltuaan yllättävän hiljaa hetken, mutta Saksa antoi tottuneesti kaiken mennä korviensa ohitse vain mutisten jotain myöntävää, ”mutta! Yhtä… toista… Ich rakastan enemmän…” Hetkeksi preussilaisen ääni vaipui kuulumattomaksi mutinaksi ja Saksa pudisti päätään itsekseen korjatessaan hiukan otettaan veljestään, jottei tämä lysähtäisi maahan. Niin kauan, kuin Saksa saattoi muista, joka ikinen ystävänpäivä oli ollut aina samanlainen Preussille. Rytmi oli oikeastaan erittäin yksinkertainen. Mies vain hankkiutui humalaan ja örvelsi aikansa yksinään, kunnes Saksa lopulta löysi hänet ja raahasi puolitajuttoman veljensä kotiin. Ja aina ennen lopullista sammumistaan Preussi sanoi täsmälleen saman asian… Oikeastaan Saksa sääli hiukan veljeään sen vuoksi… Koska Preussi puhui tunteistaan vain tässä tilassa.

”Ich bin… Sie…”, Preussi taas jatkoi hiukan kovemmalla äänellä välittämättä vieläkään mistään ympärillään, ”…Eliza… Ich… Ich liebe dich, Ungarn!” Saksa oli jo mumisemassa jotain rauhoittavan kuuloista, kuten joka kerta ennen tätä, ja jatkanut matkaansa veljeään tukien, mutta tälläpä kertaa kaikki menikin eritavalla.

Yksi hämmästynyt henkäys, tutut vihreät silmät, jotka tuijottivat hädin tuskin tajuissa olevaa preussilaista ja nainen, jonka nimi oli juuri mainittu.

”Anteeksi… Mitä sinä sanoit?” Unkari kysyi, kun hiljaisuus ympärillä oli kasvanut jo ahdistavan suureksi. Preussi oli valahtanut polvilleen maahan, koska Saksan ote oli hetkeksi herpaantunut, ja hän tuijotti naisvaltiota aivan kuin näkisi tämän ensimmäisen kerran elämässään. Unkarin tuijotus oli melkein samaa luokkaa, mutta sitten kumpikin käänsi katseensa poispäin ja näyttivät yhtä äkkiä nolostuvan. Saksa huomasi pian olevansa ylimääräinen kolmas pyörä ja hän yritti vain pysyä hiljaa sivussa.

”Ich… liebe dich”, Preussi toisti hämillisenä. Ehkä se johtui vain miehen nauttiman alkoholin määrästä, tai sitten aivan jostain muusta, mutta hänen poskilleen nousi heikko puna ja hän joutui nielaisemaan pari kertaa ennen kuin sai sanat ulos suustaan.

”Minä…”, Unkari aloitti, mutta näytti sitten hänkin sotkeentuvan sanoihinsa. Veljensä tilan Saksa vielä ymmärsi, mutta unkarilaisnaisen epäröinti oli jo jotain epätavallista. Tuskin hän sentään oli ollut juomassa. Luultavammin nainen oli vain sattumalta päättänyt kävellä juuri tänään juuri tätä tietä ja törmännyt heihin juuri kuin Preussi oli päässyt humalassaan rakkautensa tunnustamiseen asti.

”Minäkin sinua…” Unkari sanoi hyvin nopeasti, melkein hädissään, ja sitten hän astahti yhden nopean askeleen eteenpäin kumartuen alas polvillaan olevaa preussilaista kohti. Käsi hipaisi hellästi valkeita hiuksia, vihreät silmät näyttivät hymyilevän eikä Preussi ollut koskaan nähnyt niitä niin kauniina ja sitten pehmeiden huulten kevyt kosketus hänen huulilleen.

Preussi henkäisi naisen tuoksua sisäänsä ja huomasi kaikkien sanojensa sekä aikeidensa katoavan siinä samassa, kun Unkari tuli näin lähelle häntä. Vain pieni hetki, joka tuntui kuitenkin mullistavan kaiken preussilaisen mielen sisällä, ja sitten Unkari oli poissa. Nainen nousi ylös, vilkaisi pikaisesti sivummalle perääntynyttä Saksaa ja sitten lähestulkoon pakeni paikalta. Preussi sen sijaan jäi edelleen polvilleen ja kohotti hitaasti toisen kätensä huulilleen.

”Bruder…?” Saksa kutsui veljeään, kun tämä ei hetkeen reagoinut mitenkään, ”tulehan, mennään takaisin kotiin…” Preussi ei vastustellut, kun saksalaismies auttoi hänet ylös eikä hän myöskään näyttänyt panevan kotiin lähtöä pahakseen. Hän vain käveli eteenpäin, siveli sormellaan huuliaan aivan kuin ei koskaan saattaisi uskoa, mitä juuri tapahtui, ja ainoa asia, mitä Saksa kuuli veljensä enää sen illan aikana sanovan, oli Unkarin nimi.     

****

Salaisuus, jonka kumpikin tietävät….

”Mon…”, tuttu ranskalaisääni kuskasi yllättäen aivan Englannin korvanjuuressa saaden brittimiehen kiroamaan ja lähes pudottamaan lukemansa kirjan käsistään.

”Älä edes aloita!” hän ärähti ja käänsi päätään sen verran, että sai mulkaistua äkäisesti nojatuolin selkänojan ylitse virnuilevaa Ranskaa.

”Mutta Angleterre”, ranskalainen vastasi nauraen ja antoi sormiensa vaeltaa hitaasti kohti Englannin hiuksia, ”tiedäthän, mikä päivä tänään on?” Brittivaltio väisti hiukan liian innokkaita ranskalaissormia, muttei kuitenkaan pompannut ylös tuolistaan tai iskenyt Ranskaa suoraan nyrkillä naamaan, mikä oli jo erittäin hyvä merkki. Itsekseen hymyillen Ranska nojautui hieman lisää eteenpäin ja piti tarkasti huolen, että kevyet henkäykset hänen puhuessaan tavoittivat varmasti Englannin kaulan ihon.

”Täällä ei ole muita kuin me…”, ranskalainen jatkoi, ”minä tarkistin. Vain me kaksi koko talossa…” Englanti yritti esittää lukevansa kirjaansa, mutta hänen silmänsä eivät tosiaankaan seuranneet rivejä enää, ja aivan pieni värähdys olkapäissä oli jo tarpeeksi kertomaan Ranskalle että hän oli jo saanut harmittavan vaikealuonteisen englantilaisensa kiinnostuksen puolelleen.

”Je t’aime, mon chéri…”, Ranska kuiskasi ja hänen toinen kätensä hipaisi varovasti englantilaisen olkapäätä ennen kuin liukui hieman alaspäin kyljelle, ”ja minä tiedän, että sinäkin pidät minusta.” Englanti ei vieläkään vastannut, muttei myöskään vastustellut. Hän oli kahdenvaiheilla eikä Ranska antaisi hänen tehdä väärää päätöstä.

”Minä en kerro kenellekään”, hän lupasi ja antoi huultensa koskettaa brittimiehen kaulaa, ”tämä on ihan vain meidän kahden salaisuus… meidän yhteisemme.” Ranska painoi ensimmäisen suudelman Englannin leualle, mutta seuraava löysikin jo hänen huulensa. Englanti kääntyi ja Ranska tunsi kuinka miehen suu kaartui pieneen virneeseen hänen huuliaan vasten.

”I love you, France…”, Englanti kuiskasi niin hiljaa että sanat lähes katosivat vaimeaan kolahdukseen, kun hylätty kirja tipahti kenenkään huomaamatta lattialle, mutta Ranska kuuli ne kuitenkin.

****

Salaisuus, josta ei puhuta…

”Minä vihaan sinua”, Etelä-Italia ilmoitti välittömästi, kun eräs tietty espanjalainen ilmaantui ovesta. Hymyilevä ja aina pirteä Espanja kohtasi täydellisen vastakohtansa Romanon äkäisestä ilmeestä ja vihaiseen puuskaan työnnetyistä käsivarsista, mutta miehen hymy ei kuitenkaan hiipunut yhtään.

”Lovi!” hän huudahti ja olisi rynnännyt luultavasti halaamaan italialaista, jos hän ei olisi sattunut kannattelemaan sylissään isoa tomaattikoria. Romanolla sen sijaan ei ollut mitään halua halata espanjalaista.

”Älä lovittele minua!” hän ärähti, ”ala selittää.” Espanja joutui hetkeksi pysähtymään ja miettimään.

”Selittää mitä?” hän lopulta kysyi, kun ei saanut päähänsä mitään mitä Romano olisi halunnut tietää.

”Ääliö, sen missä olit tietenkin!” Etelä-Italia tokaisi, ”ei sillä että olisin sinua kaivannut… Veneziano lähti taas sen typerän perunapään mukaan ja jätti minut yksin.” Espanjan hymy leveni hetkessä aivan uusiin asteisiin ja tällä kertaa hän ei antanut yhden tomaattikorin estää itseään. Mies kuitenkin malttoi laskea sen viereiselle pöydälle ennen kuin juoksi lyhyen matkan Etelä-Italian luokse käsivarret valmiiksi levällään.

”Aww… minun Lovini on ikävöinyt minua”, espanjalainen lähestulkoon kujersi onnellisena, mutta italialainen vain pyöräytti silmiään ja yritti kiemurrella irti toisen miehen otteesta.

”Typerys, minähän juuri sanoin, etten ole!” hän ärähti ja mulkoili Espanjaa, joka ei ollut vieläkään tajunnut lopettaa halaamistaan, ”pahus… yritätkö sinä tappaa minut?” Viimeinen lause toimi. Espanjalainen lähes hätkähti irti Romanosta siinä pelossa, että italialainen oikeasti särkyisi liian kovasta halauksesta.

”En tietenkään”, Espanja vastasi ja hymyili sitten taas, ”minähän rakastan sinua!” Romano tunsi melkein kuinka puna uhkasi näkyä hänen kasvoillaan, mutta vuosien kokemuksella hän onnistui peittämään sen äkäisen ilmeen taakse.

”Ja minä vihaan sinua”, hän tokaisi.

”Mutta minäpä rakastan sinua enemmän”, Espanja totesi yhä aurinkoisesti hymyillen.

”Minä vihaan sinua enemmän”, Romano mutisi. Pahus vieköön kaikki ärsyttävän avoimet ja iloiset espanjalaiset… aiheuttavat hänelle vain hankalia tilanteita, ”mikset ole jo antanut minulle tomaatteja, typerys?” Espanja naurahti ja kurottautui ottamaan aiemmin kantamansa korin pöydältä.

”Anteeksi, Lovi”, hän sanoi, ”ota vain niin monta kuin haluat.” Etelä-Italia valikoi korista tarkasti ja tottuneesti muutaman parhaista tomaateista ja alkoi hitaaseen tahtiin syödä yhtä niistä.

”Minä vihaan sinua edelleenkin…”, Romano hetken päästä tokaisi, kun Espanja näytti vain katselevan häntä pöhkön hellä ilme kasvoillaan.

”Tiedän…”, espanjalainen vastasi ja naurahti hiukan, ”mutta minä rakastan sinua silti.” Romano huomasi ettei hän enää löytänyt mitään sanottavaa, joten hän piilotti hämmennyksensä haukkaamalla uuden palan tomaatistaan. Pahuksen Espanja… Sekoitti aina vain hänen ajatuksensa…

****

Salaisuus, joka ei ole salaisuus…

Norjalla oli monia salaisuuksia. Hänellä oli aina ollut niitä ja jollain tapaa salailu oli osa hänen luonnettaan. Ei sillä, että se olisi häntä yhtään haitannut. Enemmänkin se oli vain normaalia hänelle kuten syöminen, puhuminen tai nukkuminen. Jotain, mitä hän saattoi tehdä ajattelematta sen enempää. Ja salaisuuksien pitäminen oli sitä paitsi erittäin helppoa. Sehän tarkoitti vain sitä, ettei kertonut asioita kenellekään ja piti suunsa kiinni. Erittäin helppoa hiljaiselle ja salaperäiselle Pohjolan valtiolle.

Mutta yhtä salaisuutta hänen oli vaikea pitää. Hän yritti kaikkensa, mutta kerta toisensa jälkeen se melkein lipsahti hänen huuliltaan muiden kuultavaksi. Eikä Norja halunnut tämän salaisuuden leviävän, joten hän keksi itselleen keinon kiertää sen.

Hän kirjoitti sen ylös. Yhden ainoan lauseen, jota kukaan ei koskaan kuulisi hänen sanovan. Tai niin Norja ainakin toivoi ja uskoi.

Sen pienen paperinpalan hän sulki siroon rasiaan, jossa joku aatelisneito oli säilyttänyt korujaan kauan sitten ennen kuin esine oli löytänyt tiensä norjalaisen valtion taloon. Sen helmikoristeisen rasian Norja valitsi vain siksi, että siinä oli lukko ja se olisi helppo piilottaa poissa näkyvistä, joten hänen pieni salaisuutensa olisi visusti turvassa. Kirjoitettuna mustalla musteella ajan kellertämälle paperille, lukittuna kauniiseen helmirasiaan ja piilotettuna kirjaston ylimmälle hyllylle kaiken muun taakse.

Mutta koska salaisuuksillakin on tiettyjä taipumuksia, ne nimittäin eivät tahdo olla salaisuuksia vaan totuuksia, niin tämäkin salaisuus vain odotti kunnes joku vääjäämättä saisi sen selville. Löytäisi lippaan, avaisi sen ja lukisi ne neljä sanaa jotka muuttaisivat kahden ihmisen elämän täysin.

Jeg elsker deg, Danmark…   

Tanska luki Norjan kirjoittamat sanat niin monta kertaa, että lopulta ne olivat varmasti piirtyneet hänen mieleensä. sitten hän taitteli vanhan paperin varoen ja työnsi sen takaisin kauniiseen säilytyspaikkaansa ennen kuin asetti itse rasian huolellisesti takaisin piiloon, josta oli sen löytänytkin. Se olisi nyt myös tanskalaisen salaisuus… Se että hän tiesi, että Norja rakasti häntä kuitenkin tämän kaiken jälkeen.


A/N: miten musta tuntuu, että musta on tulossa pervompi tuon frukin kans....? 0_O

PruHun: Älkää nyt säikähtäkö tuon alun suomi/saksa sekoilua xD en ole menossa kielissä sekaisin tai mitään (be cool, speak Deutch~ ...eiku...) tämän kohdalla tuli itelle hetkeksi sellainen "nyt meni kyllä roolit sekaisin..." -olo, mutta en vain pysty kuvittelemaan Unkaria Preussin tilalle ^^'' ja Saksa oli tuolla aivan randomina kolmantena pyöränä (ja toki hän ihan vähän muistutti Preussia edellisen illan tapahtumista seuraavan aamuna!)

FrUk: I love you~ Need I say more?

Spamano: He ovat suloisia kahdestaan~ *fanityttöhymy*

DeNor: ja tämä... Siitä kai tuli vähän liian... outo ja, no tuollainen ^^'' Mutta minulla vain oli koko ajan mielessäni kuva Norjasta, joka piteli sellasita pientä helmikoristeista lipasta turvassa sylissään. Ja piti valita, että joko SuFin tai DenNor, ja DenNor tuntui nyt paremmalta...

Toivottavasti nyt edes joku piti tästä ^^'' Hyvää ystävänpäivää vielä kerran kaikille~
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:46:03 kirjoittanut Kupla »

Sinu

  • ***
  • Viestejä: 119
Vs: Salaisuuksia, K-11
« Vastaus #1 : 14.02.2011 21:16:03 »
Hyvää ystävänpäivää! <3

Huh, siitä tuntuu olevan ikuisuus kun olen viimeksi kirjoittanut kommenttia. Tämä taitaakin olla ensimmäinen tänä vuonna. (Sitä se talvihorros teettää...)
Mutta tämä oli jotenkin todella herttainen ficci. Sopii ystävänpäivään kuin nenä päähän. Suosikkini oli viimeinen, ihan sen erilaisen ja ennustamattoman sisällön vuoksi. Minä todella ihastuin siihen kuinka sait hahmot pysymään niin itselleen ominaisina, mutta kerroit kaiken ihan uudella söpöllä tavalla. Ei kliseistä, mutta silti teemaan sopivaa.

Tosin ystävänpäivänä saa olla myös vähän kliseinen. Loput kolme olivat hyvin tyypillisiä, mutta silti ne saivat hymyn huululle. Nimesit nämä pätkät todella kivasti, yhtenäisesti ja jokaiselle ominaisesti. Heh, ja Ranskan ollessa kyseessä, ei viatonta tekstiä saa aikaan vaikka yrittäisi kuinka. Ihanaa, että Espanja ja Romano olivat myös päässeet valaisemaan tätä päivää. He ovat yksi minun lemppariparituksistani tällä hetkellä. Awww!

Kiitos tästä!
Jag tänker banka dig gul och blå!

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Salaisuuksia, K-11
« Vastaus #2 : 15.02.2011 12:41:51 »
Hyvää myöhäistä ystävänpäivää! <3
...nyt taas vielä kerran

Tämä oli todella ihana, pidin kovasti. Täydellistä ystävänpäivälukemista. Ja hei, if you ask me, niin mielestäni nämä eivät olleet yhtään kliseisiä (;

Minusta tuntuu että kirjoitustaitosi on taas parantunut harppauksin, sillä en löytänyt yhtään sanaa, joka olisi tuntunut vähän oudolta tai turhalta siinä paikassaan. Erityisesti kaikki natsasi juuri FrUkin kohdalla, mistä olen aivan erityisen iloinen. ♥
Pidin siitä  miten sovitit nämä kolme tarinaa yhteen, ja miten luontevasti ja selkeästi kirjoitit kaikesta. Sinun fikkejäsi kun asettuu lukemaan, voi olla varma että muuta ei tarvita kuin lukevat silmät, ja selvä ja yksinkertainen kirjoitustyylisi hoitaa loput. Kertaakaan ei tarvitse pohtia, että ''mitähän tässä nyt taas tapahtui...''.

Tunnelma oli myös asia jota arvostin tässä paljon, sillä tottakai ystävänpäiväfikissa on oltava oikea tunnelma ja tietty määrä romantiikkaa. No, sinä hallitset tämän tunnelmapuolenkin, joten en joutunut pettymään. ; )

Et muuten arvaakkaan kuinka ilahduin, kun kerroit että olit sittenkin valmistellut tälle päivälle fikkiä. Ja vielä FrUkia mukanaan! Harmikseni olin silloin koulun ruokalassa joten en heti päässyt kiitämään tätä lukemaan, mutta oli todella mukavaa tulla kotiin tietäen, että Finissä odottelee jotain aivan erityistä...

Merci beaucoup siis tästä~

Oh ja btw, jos tuntuu että olet muuttumassa pervommaksi FrUkin kanssa, niin please, be my guest. Saat kaiket valtuudet olla pervompi FrUkin kanssa, sillä se on muuttumaton tosiasia, että näin on käyvä jokaiselle, joka FrUkista erehtyy pitämään! >D Hohohoho~

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Salaisuuksia, K-11
« Vastaus #3 : 06.04.2011 20:46:40 »
..Joo.. Aina mulla kestää kaks kuukautta kommentoida:’’’D Mutsiis niin.

PruHun: Mitä tästä voi sanoa? Ihana klisee, taisiis.. omalla tavallaan, mut hyvä että tää oli yleiskertojanäkökulmasta eikä vaikka Unkarin, vaikka se selventäisikin paljon, mutta se olisi vähän lattea. Preussi oli jotenkin hellyyttävä tässä, kännissä ja sen pikkuveli pitää siitä huolta ja se ei tajua juuri mistään mitään ja sitten tulee Unkari ja sitten minä olin ihan että aww. << -- Tiivistelmä fiiliksistä, nyt menee lujaa. Mut Preussilla meni lujempaa, koirajutuista päätellen. Ihanaa kun sekoitat kieliä tuolla tavalla, ihan oikeasti. Just niin hienon kuuloista. Uhoilua ja just kaikkea sitä mitä känniseltä pääsee suustaan, vaikka Saksa säälittääkin, kännikaverin perään ei ole hauska katsoa.
Lainaus
”Bruder…?” Saksa kutsui veljeään, kun tämä ei hetkeen reagoinut mitenkään, ”tulehan, mennään takaisin kotiin…” Preussi ei vastustellut, kun saksalaismies auttoi hänet ylös eikä hän myöskään näyttänyt panevan kotiin lähtöä pahakseen. Hän vain käveli eteenpäin, siveli sormellaan huuliaan aivan kuin ei koskaan saattaisi uskoa, mitä juuri tapahtui, ja ainoa asia, mitä Saksa kuuli veljensä enää sen illan aikana sanovan, oli Unkarin nimi.   
Täydellinen lopetus, btw.
Tuo alun ”nimike” tälle pätkälle oli jotakin mahtavaa, koska se nyt vain sopi, ja joo, vahinkoja sattuu. Varsinkin kun on Preussi. //joo, mä en tiedä mitä tässä selitän, mut ehkä löysit punaisen langan?

FrUk: Ensinnäkin, nimi on perfect<3 Fruk maistuu aina ja on aivan upea paritus ja just ihanaa luettavaa ystävänpäivänä. Tykkäsin erityisen paljon siitä, että UK ei kaikesta huolimatta tahdo julkistaa mitään asian suhteen, ja Ranska jankuttaa kuin pikkulapsi. Pisteet siitä, että..
Lainaus
”Täällä ei ole muita kuin me…”, ranskalainen jatkoi, ”minä tarkistin. Vain me kaksi koko talossa…” Englanti yritti esittää lukevansa kirjaansa, mutta hänen silmänsä eivät tosiaankaan seuranneet rivejä enää, ja aivan pieni värähdys olkapäissä oli jo tarpeeksi kertomaan Ranskalle että hän oli jo saanut harmittavan vaikealuonteisen englantilaisensa kiinnostuksen puolelleen.
..kirjoitat frukia, joka on varmaan maailman parasta. Pidin tuosta kohdasta siksi, että tiedän itsekin miten vaikeaa on yrittääkään tilanteessa lukea kirjaa, ja nyt se vain oli niin naminaminaminami. Tosi hyvän kuuloinen ja helppolukuinen, rakastan. Salaisuuksia, salaisuuksia, frukia♥☻♥ Ja sinähän tiedät että minä tosissani rakastan sinua ja tekstejäsi?

SpaMano: Joo, siitä ei puhuta. Lapsellinen viharakkaussuhde itse asiassa, mutta voi luoja toi on niiiiiin suloinen. Nauroin Romanolle ihan sairaan monta kertaa, mutta siitä huolimatta pidin tästä vähiten. Minulla ei ole hajua, miksi näin, mutta pidin kuitenkin. Tulee mieleen muutama meidän luokan ihminen jotka.. no, ne näyttää välillä vähän tuolta vaikka ne ei silleen tykkäämällä tykkää toisistaan. Mutsiis olihan toikin suloinen. Tycker om ♥

Ja sitten DenNor: Mun pitäis quottaa koko juttu että mä voisin selittää miten paljon mä tykkään ja mistäkin kohdasta, mutta ihan totta, noi yksityiskohdat oli ihania: norjan rasia, salaisuus-fraasit, ”jeg elsker deg”, Tanska ja muuten. Oi onnea, aivan yli-ihana.
Lainaus

Tanska luki Norjan kirjoittamat sanat niin monta kertaa, että lopulta ne olivat varmasti piirtyneet hänen mieleensä. sitten hän taitteli vanhan paperin varoen ja työnsi sen takaisin kauniiseen säilytyspaikkaansa ennen kuin asetti itse rasian huolellisesti takaisin piiloon, josta oli sen löytänytkin. Se olisi nyt myös tanskalaisen salaisuus… Se että hän tiesi, että Norja rakasti häntä kuitenkin tämän kaiken jälkeen.
Vähän raamattumainen pätkä, mutta voi luoja awwawwaAWWWW.. Sä yrität tappaa kaikki awwitukseen?

Tämä ei ollut rakentava kommentti. Tämä oli ajan hukkaa, mutta ole hyvä♥
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥