Kirjoittaja Aihe: Avatar The Last Airbender, I can never look into your eyes (Toph/Zuko, Sallittu)  (Luettu 1917 kertaa)

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Author: Crywell
Fandom: Avatar the Last Airbender
Pairing: Toph/Zuko
Genre: fluffy, angst
Raiting: Sallittu
Disclaimer: en saa mitään, tekijät Michael Dante DiMartinon ja Brian Konietzkon, sarjan tuottanut Nickelodeon ja kun minä näistä jutuista tiedä mitään niin listaanpa ajankulukseni heidät kaikki.
Summary: Toph miettii, onko hän sokeudestaan huolimatta tarpeeksi Zukolle
A/N: Halusin kirjottaa näistä kahdesta ja jotain lyhyttä, ja tälläinen pätkä siitä tuli. Ajattelin sijoittuvaksi muutamien vuosien päähän sarjan loppumisesta.



I can never look into your eyes

Sitä halusi potkia kiviä, repiä maan auki ja nostattaa ja murskata vuoria. Joku olisi voinut sanoa sitä vihaksi, puhtaaksi, kiehuvaksi raivoksi, mutta ei mun kohdallani. Mun kohdallani se oli jotakin muuta.
   Se oli sitä, kun maattiin vierekkäin hänen leveässä sängyssään, hänen kädet lanteitteni ympärillä ja minun kädet hänen kasvoillaan. Sitä kun peitto oli kirkkaanpunainen, muttei minulle. Sitä kun hänen silmänsä tuikkivat takassa palavan tulen valossa, mutteivät minulle. Sitä kun hän katsoi silmiini, mutten voinut vastata katseeseen.

“Ei sillä ole väliä.”

Tottakai sillä on väliä.
   Kun me seisotaan yön pimeydessä korkealla kalliolla, ja tuuli suhisee mun pitkissä hiuksissani, meri aukeaa edessäpäin tyynenä, heijastaen kaikki taivaan tuhannet ja tuhannet tähdet. Muttei mulle, mä en näe sitä mitään, enkä mä näe hänen kasvojaan, en nyt enkä koskaan.

“Anteeksi, etten mä voi ikinä katsoa sua silmiin.”
“Ei sillä ole väliä.”

Tottakai sillä on väliä.
   Ja mä pelkään. Haluan nostattaa vuoria, murskata vuoria, repiä maahan kilometrejä syviä railoja ja järisyttää maata niin että taloja sortuu, sitä se on, minun pelkoni. Enkä osaa purkaa sitä itkemällä, vapisemalla tai mitenkään muuten. En osaa purkaa sitä valvomalla öitä tai painautumalla hänen kylkeensä, että hän voi paijata pelon minusta pois. Puran sen aggressiivisena riehumisena, tuhoan asioita niin kuin toivon että voisin murskata pelkoni. Pelkoni, että jokin päivä sillä on hänelle väliä.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2012 01:19:13 kirjoittanut Yukimura »
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
;;w;;

Minä täällä taas, hei rakas ~
Mutta satuin löytämään tämän ficin vähän kuin puolivahingossa ja noh 8"DD luin sen, luin uudelleen, luin vielä kerran ja tulin siihen tulokseen että huhhuijaa, joihinkin ficceihin, jonkun kirjoittamana puhekieli vain käy.
Tämä olisi voinut periaatteessa olla paritonkin, tässä ei nimittäin tullut nimet esille. Mutta Tophin sokeus... se no. Se teki tästä niin hyvän. Itse en ole ikinä Toph/Zuko parituksesta liiemmin välittänyt mutta tämä nyt oli kaunis, tässä välittyi jotenkin niin hyvin millainen Toph on.

Lainaus
Sitä kun peitto oli kirkkaanpunainen, muttei minulle.
Toph... ei voi sanoa sympaattiseksi. Voi sanoa vakaaksi ja omaan kohtaloonsa alistuneeksi.

Lainaus
Puran sen aggressiivisena riehumisena, tuhoan asioita niin kuin toivon että voisin murskata pelkoni. Pelkoni, että jokin päivä sillä on hänelle väliä.
Mutta voi sanoa myös raivoisaksi voimaksi joka purkautuu kun haluaa voittaa oman itsensä.

Minä olen aika pahoillani siitä että en saa ikinä mitään järkevää kirjoitettua kommenttiin, mutta kiitos paljon tästä pienestä pätkästä, se avasi jälleen hieman ajatusmaailmaani ja nostatti pienen hymyn huulille.
~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Crywell

  • ***
  • Viestejä: 435
  • hullua hurskaammaksi
Zarroc, aa sinä se jaksat ♥
Kiitos jälleen kauheasti kommentista, ja totta, tämä olisi toiminut parituksettomanakin. (Ei edes tullut mieleen kirjoittaessa tai sen jälkeenkään.) Ja mukavaa että pidit, vaikkei paritus ollutkaan niin mieleesi. : D Kiitos kauhiasti kommentista : ) ♥
Aamuaurinkoja, kahvia ja teetä, mielikuvitusystäviä ja piirileikkejä.