Jee, kiitos kaikille, jotka ootte mun äidinkin lisäilleet.
Ja
Virhrearvio, en tiennytkään, että Corsolaakin saa nykyään Suomesta.
Kiitti kun tulit ilmoittamaan, pitääkin metsästää itsellekin sellainen.
Ja mulle kyllä tulee ihan hyvin noita paketteja stopeilta. Ei nyt joka pyöräytyskerralla, mutta ihan mukavasti.
Ehkä sulle on käynyt vain huono onni niiden kanssa?!
Odo, juuri itsekin mietin, että voisi olla hyvä joku lista tehdä noista trainer koodeista. Kiitos kun jaksoit koota ne listaan.
Ja hieman kyllä naurahdin, kun olit listannut mun äidin sinne nimellä "Kosmikin äiti". X'D Ihana. ♥ Hän on muuten pelissä sitten Jasuka10.
Mulle ei ole vielä tippunut exRaid-passeja, mutta en kyllä käykään usein raideilla tai saleilla, joten se ei silleen yllätäkään.
Mut hienoa, että teistäkin moni on päässyt vastakkain Mewtwon kanssa.
Itse vähän petyin, kun sen Articunon jäljeen tutkimuksen seitsemän päivän pokemoniksi vaihtui Snorlax?! Odotin tyyliin Lugiaa ja sitten se olikin Snorlax...
Ei kauheasti motivoi tehdä noita tehtäviä, kun siitä palkaksi saa sitten Snorlaxin, joita mulla on jo muutama...
Ja onko pelissä muuten mahdollista vaihtaa kaverille sellainen hahmo, joka häneltä puuttuu. Yritin äidille vaihtaa itseltäni Chimechon, kun häneltä se puuttuu, mutta peli ei antanut mun ottaa sitä siihen vaihtoon?! Pitääkö sen jonkun ystävyysmittarin olla sitten tarpeeksi korkea, että voi niitä hahmoja antaa toiselle, joka häneltä puuttuu?