Kirjoittaja Aihe: Olet tärkeintä maailmassani (S)  (Luettu 1323 kertaa)

FakeLove

  • Sisäinen velho
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Riippuvainen Severus Kalkaroksesta ♥ PixieBronze87
Olet tärkeintä maailmassani (S)
« : 04.10.2011 17:51:18 »
Nimi: Olet tärkeintä maailmassani
Kirjoittaja: FakeLove
Ikäraja: S
Yhteenveto: Olet niin tärkeä minulle.

A/N: Koiramme lopetettiin vähän yli kuukausi sitten ja jotenkin helpotin oloani kirjoittamalla tämmöisen pätkän tapahtumasta. Noh, lukekaa pois, jos kerta tähän asti olette päässeet ja jos jotain osaatte kommentoida, niin tehkää se, jos mahdollista.

Olet tärkeintä maailmassani

Tummat silmät tuijottavat samalla lempeällä katseellaan. Ei, ne eivät ole aivan samanlaiset - niissä on vanhuutta, kipua. Niistä puuttuu pentumainen ilonpilkahdus.

Viimeiset kaksi tuntia olen silittänyt karheata, mutta silti niin pehmeää turkkia. Sormeni lipuvat kaulaa ja sitten selkää pitkin, kunnes vien käden takaisin alkuun. Samaa toistoa, mutta en silti saa tarpeekseni. Kello käy kärsimättömämmäksi ja lähestyy uhkaavasti loppua. Minun maailmanloppuani. Eikä se anna armoa, ei lisää aikaa.

Näen ja kuulen vain sinut. En tahdo päästää irti. En voi päästää irti. Huuleni koskettavat kuonoasi ja hymyilen pienesti. En voi lopettaa turkin hyväilyä. Tarvitsen sinua. Olet niin tärkeä minulle. Olet tärkeintä maailmassani. Voisitko jäädä?

Kuulen kuinka hengitys harvenee. Näen rinnan kohoilevan hyvin hitaasti. Eikö se ennen kohoillut nopeammin?

Makaat yhtäkkiä hyvin levollisena.

Tuijotan suoraan tummiin silmiisi. Sinä katsot minua. Kerrot, että on aika. Jotakin lähtee katoamaan, näen sen selvästi.

Nyt silmissäsi ei ole mitään.


"Who do you imagine wants to attack children like yourselves?"
"Hmm, let's think... Maybe... Lord Voldemort?"

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 974
  • Illuxit novus dies
Vs: Olet tärkeintä maailmassani (S)
« Vastaus #1 : 05.10.2011 18:51:48 »
Juuri tämän takia rakastan raapaleita. Ne ovat lyhyitä, mutta niiden ei tarvitse olla pidempiä, sillä kaikki maailman merkitys on kiteytetty niihin muutamiin sanoihin. Ei kirjaimissa ole mitään erikoista, ainoastaan tavassa, jolla ne yhdistää. Tässä ne oli yhdistetty surulliseksi ja haikeaksi lauluksi, joka alkoi keskeltä, mutta silti alusta. Tarpeeksi alusta, jotta lukija sai tietää kaiken tarpeellisen: suuren rakkauden. Kaikki loppui loppuun, kuolemaan, mutta silti jotain tuntui jäävän elämään. Ehkä ne olivat koiran surulliset silmät, joiden kaikki viisaus ja kauneus ei koskaan häviä maailmasta, ehkä se oli silittäjän ylitsevuotava rakkaus ja kaipuu. Verba volant, littera scripta manet (Sanat lentävät, kirjoitetut kirjaimet pysyvät)

Kaunista, niin kaunista. Onnistuit sulattamaan sydämeni.

~Culliina
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

FakeLove

  • Sisäinen velho
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Riippuvainen Severus Kalkaroksesta ♥ PixieBronze87
Vs: Olet tärkeintä maailmassani (S)
« Vastaus #2 : 05.10.2011 19:39:09 »
Culliina, kiitos (:


"Who do you imagine wants to attack children like yourselves?"
"Hmm, let's think... Maybe... Lord Voldemort?"