Mua vähän harmittaa, ettei pelissä oo mitään minipelejä varsinaisen juonen lisäks että vois vaikka liittyä johonkin kerhoon jossa vaikka sitten tehdään jotain. Latasin pelin varmaan tossa pari viikkoo sitten mutta en oo hirveesti jaksanut pelata ku ärsyttää se että siinä on niin vähän valinnanvaraa.
Grafiikat ja musat on kyl ihan jees mun mielestä, tosin se on nii hassun näköstä ku on suorittanu jonkun kohdan oikein esim tunnilla, niin se tyyppi jää virnistelemään siihe sillee ihan oudon näkösesti joksku viideks sekunniks niiku se ois tehny jotai ihan ihmeellistä, mun mielestä siihen ois voinu vaikka laittaa jonkun dialoginpätän vaikka "jee onnistuin" ni ei olis nii awkwardin näkönen mutta se nyt on aika pieni juttu.
Mä olen Luihuisessa (yllätysyllätys) ja täytyy sanoa kyllä yks asia, mikä pelissä tuntuu vähän epärealistiselta nimittäin se, että Kalkaros vei multa 20 pistettä koska aloitin kaksintaistelun
Eihän Kalkaros nyt oikeasti miinustais Luihuisilta pisteitä
No mutta joo tajuan kyllä että se ois vähän epäreilua muiden tupien pelaajille jos niin ei kävis, mutta newsflash: elämä on epäreilua
Mua ei kyllä sillee haittaa ne että energia kuluu nopeasti, koska en mä mitenkään maratoonissa sitä haluaiskaan/ehtiskään pelata. Sellasen 1h oppitunnin ehtii hyvin täysillä energiolla pelata (ainaki sit myöhemmillä tasoilla, taidan olla tasolla 9) ja sitten tietty voi käydä ettimässä käytäviltä niitä lisäenergioita.
En kyllä ihan ymmärrä mikä idea tässä pelissä on kerätä kolikoita, joilla voi ostaa vaan sellasia karseita vaatteita yms? Muutenki ku oppitunneilla kaikki muutki käyttää koulupukua ni tuliskoha vähä sanomista jos menisin t-paidassa
En oo kokeillu. Tai ehkä niitä voi käyttää sitte ku pääsee Tylyahoon. Toivotaan.
Yhteenveto: En oo mitenkää täysin hype tästä pelistä, mutta on se ihan kiva peli ja aion silti pelata sen loppuun koska olen pottertrashiä.
Niin ja olen erittäin iloinen siitä, että apin pikkukuvakkeessa etusivulla on Kalkaros