Oon tässä itsekseni laskeskellut, että jossain vaiheessa peliä pitäisi myös Percyn (ja jos laskin oikein, niin myös kaksosten) aloittaa opiskelut Tylypahkassa. Odotan innolla. Toivoisin myös, että jossain vaiheessa voisi ystävystyä Charlien kanssa, kun Billinkin kanssa voi. (Olenkin "nimennyt" tämän pelin uudestaan: "I fucking love Bill Weasley so much" :'D koska Weasleyt on rakkaus ja Bill on ihana). Charlie olisi oman hahmon kanssa saman ikäinenkin, mutta toistaiseksi hänet on näkynyt vain tupapistelistassa...
Pelaan tällä hetkellä tokaa vuotta, 8. lukua. Minua kiinnostaa kolmosvuosi, kun pääsee vihdoin tutustumaan Tonksiin. Myös se kokonaan uusi korpinkynsi, Tulip, vaikuttaa jänskältä. Mitenköhän häneen tutustuu... Tai siihen luihuispoikaan, josta mainitaan vain, ettei ole selvillä, miten häneen tutustuu. Jänskää.
Tuntuu kans tosi oudolta, että Kalkaros on antanut mulle tupapisteitä! :0 No joo on se niitä vienytkin, mutta silti... Ehkä se on vähän siedettävämpi jos ei ole Potter tai joku hänen tuttunsa :D Onnistun kanssa jotenkin aina tossa tupapiste-rankingissa menemään kärkeen niin, että olen ansainnut enemmän pisteitä kuin minun perässäni olevat kolme yhteensä. Nytkin olen tienannut rankingin mukaan 218 pistettä, ja seuraavana oleva 76... Ja silti Puuskupuhin valvojaoppilas (ja kaikki muutkin) jaksaa jankuttaa pisteiden ansaitsemisesta :D
Onko kukaan muuten uskaltanut vastata "kyllä", kun Kalkaros kysyy, näyttääkö hän pelihahmon mielestä kotitontulta? :'D Mulla olisi rohkeustaso riittänyt siihen, mutta oma rohkeus ei XD Niin kuin joku tumblrissakin totesi siitä: "This game is literally asking me if I want to be murdered".