Kirjoittaja Aihe: Pipsa Possu: Dinosauruksen tuho, S, ääliöhuumori  (Luettu 2859 kertaa)

Linne

  • ***
  • Viestejä: 718
  • Hämmentynyt pesukarhu
Tekstin nimi: Dinosauruksen tuho
Tekstin kirjoittaja: Linne
Fandom: Pipsa Possu
Ikäraja:S
Genre: ääliöhuumori
A/N: veljentytön kanssa on tullu katsottua Pipsa Possua ihan kiitettävästi ja se näkyy :D en vastaa tekstin aiheuttamista traumoista. Omistan tämän raapaleen Maissinaksulle ❤️
Osallistuu spurttiraapaleeseen, sanana nurmi


Pipsa Possu asuu keltaisessa talossa. Siellä Pipsan kanssa asuu isäpossu, äitipossu ja Pipsan pikkuveli, Jyri Possu.
Jyrillä on dinosaurus. Se ei ole oikea, se on tehty muovista. Dinosaurus on Jyrille hyvin tärkeä.
Pipsa ei pidä Jyrin dinosauruksesta. Se on ruma ja likainen ja vie tilaa Pipsan nukeilta. Pipsa päättää hankkiutua dinosauruksesta eroon.

Pipsa yrittää hukuttaa dinosauruksen…

Mutta muoviset dinosaurukset eivät huku.

Pipsa yrittää polttaa dinosauruksen kynttilällä…

Mutta äitipossu ehtii hätiin ja nyt dinosaurus on vain entistä rumempi.

Pipsa yrittää ajaa dinosauruksen päältä ruohonleikkurilla…

Mutta ruohonleikkuri lipsahtaa nurmen sijasta ukkipossun palkittuihin krysanteemeihin. Ukkipossu on hyvin vihainen!

Lopulta Pipsa keksii keinon! Hän ottaa äitipossun jumppanauhan ja Jyrin sukset. Näistä hän rakentaa ritsan, jolla singota dinosaurus kauas pois.
Pipsa onnistuu! Dinosaurus lentää korkealle yli puiden, yli kattojen, yli maailmanpyörän! Pipsa hymyilee ja kääntyy kotia kohti. Mutta odota. Mikä tuo on tuolla horisontissa?

MÄTS!

Pipsa onkin rakentanut bumerangin!

Seuraava jakso: Pipsa Possu sairaalassa
Kaikki perinteet ovat typeriä. Siksi ne ovat perinteitä

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 635
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pipsa Possu: Dinosauruksen tuho, S, ääliöhuumori
« Vastaus #1 : 11.08.2023 12:49:07 »
Sulla on selkeesti ollu kivaa viime päivinä ku oot tällasia kirjoitellut ja julkaissut ;D Mut se on vaa ihanaa, varsinki ku postaat ne muidenkin luettavaksi! Pipsa Possua ei ole kauheasti tullut itse katsottua (sattuneista syistä 😂), mut pystyn kyl niin hyvin näkemään tän kaiken, ja kuulemaan sen kertojaäänen lukemana. Voi voi Pipsaa kun pitää veljen lempilelusta päästä eroon keinolla millä hyvänsä. Lapset osaa olla niin julmia... Voin vain kuvitella, mikä show siitä syntyisi, jos Jyri tekisi Pipsan nukeille samaa kuin tämä hänen dinolleen! Varmaan vain hyvä ettei Pipsa ihan onnistunut suunnitelmissaan.

Lainaus
Seuraava jakso: Pipsa Possu sairaalassa
Apua tää lopetus 😂 Täydellinen.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 283
  • kahvia koneeseen
Vs: Pipsa Possu: Dinosauruksen tuho, S, ääliöhuumori
« Vastaus #2 : 13.08.2023 19:18:10 »
Mitä ihmettä mä just luin ;D Voihan Pipsa. Siitä on ihan sika kauan kun oon viimeksi katsonut Pipsa Possua mutta pääsin tällä kyllä ihan tunnelmaan. Tää vois hyvin olla oikea jakso.

Arvostan oikeesti että kirjoitit eka Teletappeja ja sit Pipsa Possua ja vielä Twilightiakin. En sitä Twilightia kyllä vielä oo lukenut, mutta kaikki aikanaan.

Ymmärrän kyllä Pipsan turhautumisen rumaan dinosaurukseen! Kyllähän siitä nyt pitää hankkiutua eroon keinolla millä hyvänsä.

Lainaus
Mutta ruohonleikkuri lipsahtaa nurmen sijasta ukkipossun palkittuihin krysanteemeihin. Ukkipossu on hyvin vihainen!
Repesin kyllä tälle ihan huolella. Pipsa parka kun saa Ukkipossun vihat niskoilleen :(

Lainaus
Pipsa onkin rakentanut bumerangin!
Ah mikä lopputwisti! Dinosaurus päätti sitten kostaa kaiken tämän kaltoinkohtelun ja mäjäyttää Pipsan sairaalakuntoon.

Lainaus
Seuraava jakso: Pipsa Possu sairaalassa
Kiitos tästä ja jään odottelemaan sitä seuraavaa jaksoa ::)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 726
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pipsa Possu: Dinosauruksen tuho, S, ääliöhuumori
« Vastaus #3 : 15.08.2023 23:00:08 »
Hehee. Jos jotain lastenohjelman hahmoa inhoan niin ärsyttävää Pipsa Possua, eikä vähiten siksi, että lapset rakastavat sitä melkein poikkeuksetta.

Lainaus
MÄTS!

Pipsa onkin rakentanut bumerangin!
Vahingonilo on paras ilo, ainakin kun on Pipsa Possusta kyse! ;D Ihan loistavaa.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Linne

  • ***
  • Viestejä: 718
  • Hämmentynyt pesukarhu
Vs: Pipsa Possu: Dinosauruksen tuho, S, ääliöhuumori
« Vastaus #4 : 28.08.2023 21:11:05 »
Larjus Kivaa kyllä oli, myönnän :D Mä olen katsonut Pipsa Possua niin paljon että todettiin jo veljen kanssa, että meillä on omat suosikkijaksotkin xD Ja hyvänen aika, voi vain kuvitella, mitä Pipsa sanoisi jos Jyri tuhoaisi hänen nukkensa!


mursuhilleri sitäpä juuri xD Ristin tämän "ei päätä eikä häntää" viikoksi ja kivaa oli, suosittelen! Ehkä tän ficin nimi olisikin pitänyt olla Dinosauruksen kosto xD Saa nähdä, jos vaikka innostuisin kirjoittamaan lisääkin jaksoja, miksei mua jo palkata käsikirjoittajatiimiin?

Fiorella usko tai älä, mä alan olla niin aivopesty että mulla on jo omat lempijaksot xD Ainakin mun veljentyttö rakastaa Pipsaa, edes muumit eivät uppoa niin hyvin! Ja vahingonilo on tosiaan paras ilo xD

Kaikki perinteet ovat typeriä. Siksi ne ovat perinteitä