Kirjoittaja Aihe: Helppo sanoa, helppo rakastaa [Sir/Sev, k11, 3xhaaste]  (Luettu 1657 kertaa)

magrat

  • noita
  • ***
  • Viestejä: 131
  • happy
- romanssi, rääpäle(sanoja 381) oneshot
- Sirius/Severus, Sirius/Mary Sue(ei ole muuten ensimmäinen kerta kun kirjoitan Siriukselle jonkun randomin punatukkaisen tytön...)
- k11
- Kolme kertaa kun haaste, Kolme rakkaudentunnustusta Sirius Mustan suusta.

Helppo sanoa, helppo rakastaa

"Minä rakastan sinua”, Sirius kuiskaa nukkuvalle veljelleen ovenraosta. Sanat jotka on pakko sanoa, huolimatta kaikesta, huolimatta siitä, että he tuskin puhuvat toisilleen ja kuinka he avoimesti vihaavat toisiaan koulussa.
Siriuksen on pakko lähteä, mutta Regulusta hänen tulee ikävä.

“Minä rakastan sinua”, Sirius mumisee pää vasten punatukkaisen tytön rintaa. Minä rakastan sinua, kuinka helppo se onkaan sanoa ja tavallaan se on tottakin. Minä rakastan sinua, koska olet siinä, rakastan koska pidät minua hyvänä, rakastan koska sinä rakastat. Helppo sanoa, helppo rakastaa, helppo rakastella.

Ensimmäistä kertaa Sirius on hiljaa.
Kalpea poika, pelkkää luuta ja kulmaa, istuu kyyryssä selkä vasten seinää, kädessään nahkakantinen kirja. Severus on ruma ja laiha, hiljainen ja ahdistunut ja puhuu ärsyttävän kimittävällä äänellä ja kaikesta siitä huolimatta Sirius sanoo sen hyvin hiljaa:
“Minä rakastan sinua.”
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:44:07 kirjoittanut niiina »