Kirjoittaja Aihe: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, oneshot)  (Luettu 2814 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 635
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, oneshot)
« : 23.08.2021 19:05:26 »
Title: Kaksi viivaa
Author: Larjus
Chapters: Oneshot
Fandom: SK∞ (SK8 the Infinity)
Pairing: Nanjou Kojirou (Joe)/Sakurayashiki Kaoru (Cherry blossom)
Genre: Omegaverse, mpreg, slice of life
Rating: S
Disclaimer: Alkuperäissarja hahmoineen ei kuulu minulle, enkä ole saanut rahaa tämän kirjoittamisesta.
Summary: ”Muuten, minulla on asiaa.”

A/N: Lisää MatchaBlossom-omegaverseä kokoelmaani Kirsikka kukkii kolmesti (jee nyt sillä on jopa oma nimensä – joka tietty alkaa K:lla 😅😅 Ihan niinku tämänkin ficin nimi asdf). Tää edeltää niitä aiemmin keväällä julkaisemiani osia, mutta on hyvinkin mahdollista, ettei tämä tule jäämään ensimmäiseksi. Mulla nimittäin on ideoita myös sellaisiin juttuihin, jotka tapahtuisivat ennen tämän ficin juttuja.

Mukana One True Something 20:n kolmoskiekalla (paritustyyppi slash).



Kaksi viivaa


”Ai, sinä”, Kaoru totesi kurkistettuaan oven suusta sen verran että näki, kuka oikein oli tullut sisään. Muovikassien piirittämä Kojirou oli juuri riisumassa kenkiään eteisessä.

”No kukapa muukaan”, Kojirou tuhahti noukkien kassit takaisin käsiinsä ja astui peremmälle. ”Menen takaisin ravintolalle illallisajaksi, mutta ajattelin tässä välissä tuoda vähän täytettä jääkaappiin… Enemmän minä olen yllättynyt siitä, että sinä olet kotona. Sinunhan piti tehdä töitä vielä.”

”Niin minä teenkin”, Kaoru ilmoitti ilmestyen oven takaa kokonaan esiin, otti kassit Kojiroun toisesta kädestä ja seurasi tätä keittiöön. ”Suljin studioni ja tulin kotiin jatkamaan.”

”Helppoahan sinun on, kun voit käytännössä valita, missä työskentelet”, Kojirou tuumasi, laski muovikassit keittiön työtasolle ja alkoi purkaa niitä. ”Minulla vaihtoehdot ovat todella rajoitetut…” Hän lappoi kasseista ruokaa kaappeihin ja näytti Kaorulle yhtä muovirasiaa. ”Aamulla tekemiäni tortelliineja, syö jossain välissä.”

”Syön, syön”, Kaoru lupasi, vaikka oli hyvinkin mahdollista, että hän unohtaisi sen töihinsä keskittyessään. Ehkä hänen pitäisi pyytää Carlaa muistuttamaan. ”Muuten, minulla on asiaa. Se on oikeastaan syynä siihen, miksi tulin jo kotiin enkä jäänyt studiolle…”

”No?”

Kaorun ilmeestä ja äänensävystä ei voinut päätellä mitään, joten Kojiroun uteliaisuus oli taattu. Tämä nojasi työtasoon ja odotti, että Kaoru veisi asiansa loppuun.

”Carla ilmoitti minulle tänään, että hormonitasoissani on tapahtunut selviä muutoksia ja että hän epäilee minun olevan raskaana. Joten tein sitten varmuuden vuoksi vielä testin ja… se oli positiivinen.”

Kojirou tuijotti Kaorua hetken kuin ei muuta osaisi tehdä, mutta yllättävän nopeasti hän löysi taas puhekykynsä.

”Sinä siis olet raskaana?” hän varmisti ennen kuin ehti antaa itselleen mahdollisuuden innostua.

”No, niin, ainakin Carlan ja sen testin mukaan, ja kyllä minä niihin molempiin luotan.”

”Näytä minulle”, Kojirou vaati.

”Mikä?”

”No se testi! Minäkin haluan nähdä.”

”Minä heitin sen jo pois!” Kaoru ärähti ja oli valmiina estämään Kojirouta penkomasta roska-astiaa. ”Etkä todellakaan kaiva sitä esiin.”

”Voitko tehdä sitten toisen testin?” Kojirou kysyi. ”Onko sinulla niitä enää, vai täytyykö käydä ostamassa?”

”On minulla vielä yksi”, Kaoru mutisi. Sen jälkeen, kun he olivat lyöneet lukkoon päätöksen yhteisen lapsen yrittämisestä, hän oli etukäteen ostanut itselleen muutaman raskaustestin varastoon. Nyt asiasta valehtelu kyllä tuntui jopa vähän houkuttelevalta, mutta hän tiesi, että siinä tapauksessa Kojirou vain kurvaisi lähimpään apteekkiin ja ostaisi uuden testin. ”Miksi? Etkö luota sanoihini?”

”Totta kai luotan!” Kojirou puhahti takaisin. Äänensävyn perusteella hänenkin kärsivällisyyttään koeteltiin pienoisesti. ”Mutta minäkin haluan nähdä ne viivat! Koska niihinhän tämä nyt toistaiseksi konkretisoituu.”

Kaoru huokaisi. ”Hyvä on”, hän sanoi. ”Minä teen toisen testin.” Hän oli lisätä perään, että sen testin Kojirou voisikin vaikka pitää muistona, mutta sitten hänen mieleensä livahti kauhukuva siitä, miten tämä esittelisi sitä kaikille vauvauutisesta kertoessaan. Hän pitikin suunsa kiinni.

Kojirou seurasi Kaorun perässä, kun tämä testipaketin kaapista haettuaan suuntasi kohti vessaa, mutta sen ovella Kaoru kääntyi äkisti ympäri.

”En minä yleisöä kaipaa!” hän ärähti. ”Saat luvan odottaa ulkopuolella.”

Kojirou näytti siltä kuin haluaisi väittää vastaan muttei sitten sanonutkaan mitään vaan jäi kiltisti odottamaan, että Kaoru saisi testin tehtyä. Ne minuutit tuntuivat Kojiroun elämän pisimmiltä, mutta lopulta Kaoru avasi vessan oven ja asteli hänen eteensä valkoisen testitikun kanssa.

”No niin, siinä”, tämä totesi pidellen testiä Kojiroun silmien edessä. ”Kaksi viivaa tarkoittaa positiivista tulosta, ja niin pitkälle varmaan sinäkin osaat laskea.”

Kojirou nappasi testitikun Kaorun kädestä, vaikka tämä ei ollut ajatellut antavansa sitä hänelle, ja tarkasteli hyvin huolellisesti kahta punaista viivaa, jotka sille oli ilmestynyt. Sitten hän etukäteen yhtään varoittamatta kaappasi Kaorun oikein lujaan halaukseen.

”Ihanaa, Kaoru”, hän sanoi sitten. ”Miten ihana uutinen. Olen niin iloinen tästä.”

”Minäkin olen iloinen”, Kaoru mumisi ja viimein vastasi tämän aloittamaan halaukseen. ”Kunhan nyt vain kaikki menee hyvin eikä tule keskenmenoa tai – ”

”Shhh, shhh…” Kojirou hyssytteli Kaorua rauhallisesti ja alkoi silitellä tämän hiuksia. ”Nyt et aloita ylimääräistä stressaamista, sekään ei tee hyvää vauvalle. Minä luotan siihen, että asiat kyllä sujuvat, ja kohta meidän perheessämme on uusi jäsen.”

”Mutta älä vain kerro vielä kenellekään. En halua, että kukaan muu saa tietää, ei vielä.”

”Päätämme yhdessä milloin kerromme.” Kojirou irrotti otteensa Kaorusta, joka nappasi raskaustestin takaisin itselleen. ”On paljon asioita, joista meidän on sovittava. Mutta onhan meillä aikaa, raskaudenhan pitäisi olla vasta… monennellako viikolla?”

”Kiimani loppumisesta tulee huomenna neljä viikkoa, laske siitä”, Kaoru tokaisi. ”Ja niin, onhan tässä kuukausia aikaa siihen ennen kuin lapsi voisi edes syntyä, mutta ei siihen asti voi vain seistä ihmettelemässä. ”

”Ei tietenkään”, Kojirou sanoi lempeästi. Hän vilkaisi seinällä olevaa kelloa. ”Äh, joko se on noin paljon. Olisi pitänyt vain sulkea jo tältä päivältä.”

”Älä yhtään yritä”, Kaoru sanoi tiukasti kuin opettaja, joka ei suvaitse turhaa pulinaa luokassaan. ”Sinä menet takaisin töihin, minä jatkan omaa projektiani, ja me juttelemme lisää sitten kun tulet takaisin.”

”Hyvä on”, Kojirou huokaisi. ”Se on sitten eri juttu, mitä töistäni tulee tällaisen uutisen jälkeen, koska on se kuitenkin… ajattele nyt… vauva!”

”Ei se ole vielä kuin pelkkä solumöykky, josta toivon mukaan tulee vauva”, Kaoru oikaisi, mutta ajatus siitä, mitä heillä mahdollisesti olisi elämässään sitten alkuvuodesta, sai hänet hymyilemään pienesti. Hän todella toivoi, että kaikki sujuisi hyvin, ihan niin kuin Kojirou oli sanonut. Hän halusi tämän luottavaisuuden tarttuvan itseensäkin. ”Ja nyt painut takaisin ravintolallesi; et voi aiheuttaa ylimääräistä vaivaa alaisillesi. Ja täytyy minunkin päästä jatkamaan töitäni. Illalla lisää.”

Kojirou nyökkäsi hyväksyvästi. ”Tulen tietenkin vasta myöhään takaisin, mutta – ”

”Et ole koskaan tullut niin myöhään, että olisin jo nukkumassa”, Kaoru keskeytti. Eipä sillä, että hän siihen mennessä olisikaan saanut unta, vaikka olisi yrittänyt. Kojiroun viereen oli paljon helpompi nukahtaa kuin muuten tyhjään vuoteeseen.

”Totta tuokin. No, minä menen nyt.”

Mutta ennen kuin Kojirou pääsi lähtemään minnekään, hän vielä tarttui Kaorua kädestä, vetäisi tämän hieman lähemmäs itseään ja suuteli huulille hellästi.

”Sinullekin hyvät työpäivän jatkot”, hän hymyili. Vastaukseksi Kaoru läpsäisi häntä olkaan.

”No, menetkös nyt siitä.”

Yksin jäätyään Kaoru palasi työpöytänsä ääreen ja istahti tuolille. Hän huomasi pitelevänsä yhä tekemäänsä raskaustestiä kädessään ja jäi katselemaan sen tulosta samalla kun yritti rauhoittaa levotonta ajatustulvaa päänsä sisällä. Siitä se kaikki nyt alkoi, niistä kahdesta punertavasta viivasta, joiden myötä heillä toivottavasti olisi ensi vuoden puolella uusi perheenjäsen, oma yhteinen lapsi. Kunhan raskaus nyt vain etenisi niin kuin olisi suotavaa – ongelmitta, normaalisti, mahdollisimman hyvin… Kaikki oli vielä niin kovin epävarmaa, mutta hän halusi osata olla yhtä luottavainen kuin Kojiroukin oli, vaikka sellainen ei hänen luontoonsa kuulunutkaan. Mutta aina kai sopi yrittää.

Hän ei tiennyt, keneltä oikein pyysi, kun alkoi toistella hiljaa ääneen: ”Anna kaiken mennä hyvin, anna kaiken mennä hyvin...”

Toivottavasti edes joku kuitenkin kuulisi.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2023 16:46:02 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 488
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, ABO, oneshot)
« Vastaus #1 : 24.08.2021 22:43:54 »
Aww, ihanaa, että päätit kirjotella tästäkin hetkestä! ^^ Kojiro on kyllä niin romanttinen höppänä, että varmaan ripustais raskaustestin seuraavaks tauluun ja seinälle, jos se vaan olis hänestä kiinni. Ihanaa, että Kaorukin on jo tottunut Kojiron meininkiin, koska Kojiro todellakin varmaan kailottais ihan kaikille vastaantulijoillekin onneaan samalla, kun Kaoru yrittäis näyttää siltä, ettei tuntis koko hemmoa. :D (vaikka samalla kuitenkin olis ylpeä ja iloinen siitä, että toinen on niin iloinen)

Ah, mikä hieno idea, että Carla huomais Kaorun muutokset! Totta kai, niinhän sen pitää mennäkin. :D Ja naww, vaikka Kaoru onkin usein niin järki-ihminen, tällaisen muutoksen edessä hänkin on jo hermostunut, vaikka ei sitä Kojirolle välttämättä haluakaan näyttää. Totta kai, onhan muutos suuri ja vaikka lukija tietääkin, että kaikki menee hyvin, kun tulevaisuus näyttää varsin ruusuiselta, on ihan normaalia miettiä, että mitä jos kaikki ei sujukaan hyvin.

Voi heitä, kaikki uusi vielä edessä ja tottuminen uuteen! Kiitos tästä! ^^
Hyppää lehtikasaan!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 635
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, ABO, oneshot)
« Vastaus #2 : 25.08.2021 15:49:59 »
Grenade: Mulla on tähän omegaverseen vaikka mitä pätkiä mielessäni, ja pakkohan niitä on kirjoitella etten ihan halkee :D Ja onhan tämä merkittävä hetki molemmille, vaikka kuten Kaoru sanoi, kaikki on vielä kovin epävarmaa. Noin varhaisessa vaiheessa voi helpostikin tulla keskenmeno niin ettei sitä välttisti edes eka huomais. Mutta Kojirou on luottavaisin mielin, ja niin kovin innoissaan 😊 Lol, hän vois hyvinkin kehystää sen testin ja laittaa seinälle kaikkien nähtäväksi (varmaa tekee niin viimeistään sit kun on ultraäänikuvia, joita panna kehyksiin), mutta Kaoru ei todellakaan anna siihen mahdollisuutta ;D Ilouutinen molemmille yhtä kaikki.

Siis joo mä oon ehdottomasti samaa mieltä siitä, että jos joku eka huomaa muutokset, se on Carla ;D Kaoru on ulkoistanut kaiken Carlalle, lol :D Tilanteen realistisuutta saa jokainen miettiä itsekseen, mutta animessakin Carla tuntuu superosaavalta jopa tekoälyksi, joten kuuluu asiaan. Ja siis voin hyvin kuvitella, että Carla osais tehdä jotain analyyseja Kaorun terveydentilasta jonkin verinäytteen perusteella, niin kyllä sellaisissa pistäis hormonitoiminnan muutoksetkin silmään (vaikkei Carlalle silmiä olekaan :D). Ja nyt sit aloin miettiä, millainen ase Carlakin vois olla, valtiokäyttöön vaan ;D

Kaoru on ilman muuta hermostunut, se kun sellainen jäykkis hermoilija jo muutenkin, mutta yrittää kuitenkin pysyä järkevänä ja jäykän asiallisena. Mut kaikki joo menee ihan hyvin loppujen lopuksi, tietää ku minä oon kirjoittamassa et mitään suurta draamaa ja tragediaa ei oo luvassa ;D (Ehkä minä olenkin "se joku", joka kuulee Kaorun pyynnöt, ja toteuttaa ne :D)

Iso kiitos kommentista, ihanaa että tykkäsit ♥ Kyllä motivoi jatkamaan tämän tarinakokonaisuuden kanssa, mulla kun näitä ideoita riittää varsinkin sitten niille ajoille, kun lapsia on ainakin yksi...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Vs: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, ABO, oneshot)
« Vastaus #3 : 25.08.2021 18:12:39 »
Aloitin tämän viestin tyyliin "Hei!" ja sitten muistin etten kirjoitakaan sähköpostia.

Minä niin pidän slice of lifesta ja domestic fluffista, ja ABO menee mukana oikein hienosti. <3 Kiva miten tilanne tässä rakennettu, eli että vanha kunnon Carla on ollut eniten tilanteen tasalla ja vinkannut Kaorulle meneillään olevasta tilanteesta. Arvatenkin Kaoru on uudesta tilanteesta vähän hämillään ja stressaa ummet ja lammet (itsekin stressaisin), ja onneksi sitten Kojiro käskee heti olla ajattelematta ikävyyksiä ja varautumatta pahimpaan. Melkoinen uutinen sillekin. 8)

Lainaus
Hän oli lisätä perään, että sen testin Kojirou voisikin vaikka pitää muistona, mutta sitten hänen mieleensä livahti kauhukuva siitä, miten tämä esittelisi sitä kaikille vauvauutisesta kertoessaan. Hän pitikin suunsa kiinni.
xDD En ihmettelisi vaikka Kojiro olisi odottavanakin isänä samanlainen kuin FMA:n Hughes. Aina toitottamassa perheonneaan. :D

Lainaus
Sitten hän etukäteen yhtään varoittamatta kaappasi Kaorun oikein lujaan halaukseen.

”Ihanaa, Kaoru”, hän sanoi sitten. ”Miten ihana uutinen. Olen niin iloinen tästä.”
Äääääääää. :-* Sitä ei kerrottu, kauanko olivat jälkikasvua yrittäneet, mutta onhan se aina ison halauksen arvoinen asia. <3

Raskausajan käsitteleminen olisi sekin mahtavaa saada ficcimuodossa esille. :D Voisin itsekin joskus aiheeseen viihdoin ja viimein tarttua, kun vain inspiraatio ottaisi iskeäkseen. Kiitosta tästä! <3

- Mai

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 756
Vs: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, ABO, oneshot)
« Vastaus #4 : 28.08.2021 08:35:12 »
Näin tämän pyörivän tuolla edellisen käynnin jälkeen tulleiden viestien parissa ja päätin sukeltaa tutuksi tulleiden hahmojen kanssa tuntemattomampaan genreen, nimittäin abo yhdistettynä mpregiin :D ABO-trooppi on mielestäni tosi mielenkiintoinen, mpreg taas tuntematonta aluetta, mutta olipa virkistävää lukea tällainen ficci ja etenkin, kun se esitellään ihanan old married couple -troopin kautta! Koska Kojiroun ja Kaorun sanailu lunasti täydellisesti odotukseni tästä raskaustesti-hetkestä ;D

Lainaus
”En minä yleisöä kaipaa!” hän ärähti. ”Saat luvan odottaa ulkopuolella.”

Lainaus
”No niin, siinä”, tämä totesi pidellen testiä Kojiroun silmien edessä. ”Kaksi viivaa tarkoittaa positiivista tulosta, ja niin pitkälle varmaan sinäkin osaat laskea.”

Ihan parasta naljailua, virnuilin tälle kyllä kovasti :D Myös tämä kohta oli mahtava, etenkin yhdistettynä tuohon Grenaden kommenttiin seinälle ripustamisesta:

Lainaus
Hän oli lisätä perään, että sen testin Kojirou voisikin vaikka pitää muistona, mutta sitten hänen mieleensä livahti kauhukuva siitä, miten tämä esittelisi sitä kaikille vauvauutisesta kertoessaan.

Tässä on niin hyvää komiikkaa, ja jotenkin hauskaa lukea tämä tapahtuma tällaisen parin näkökulmasta - sen kun voisi kirjoittaa niin monella tapaa, mutta tällainen kettuileva ja samalla onnellinen tunnelma on loistava yhdistelmä! Tykkäsin nimittäin siitä, että lopussa tuo Kojiroun ja Kaorun sanailu olikin tosi pehmeää ja sarkasmilta taittui pahin terä, mikä korosti sitä, miten häkeltyneen iloisia he tuosta uutisista ovat. Etenkin tuo loppu olikin aika mielenkiintoinen käänne, koska siihen tuli mukaan raskauteen liittyvää pelkoa, mikä sekin on todella luonnollista.

Täytyy katsoa, jos uskaltaudun noiden muidenkin osien pariin, nyt kun kerran tälle mpregin alueelle astuin! Tämän kaksikon kautta se saattaisi olla ihan mahdollistakin :D Kiitos tästä, tämä oli virkistävä ja piristi väsynyttä aamua!

between the sea
and the dream of the sea

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 635
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, ABO, oneshot)
« Vastaus #5 : 29.08.2021 13:06:03 »
Maissinaksu: Hei, ja kiitos vastauksestasi... :DD

Jaat mun kanssa ton rakkauden slice of lifeen ja domestic fluffiin. Niihin on oikein hyvä, suorastaan erinomaista, sovitella ABOakin mukaan, koska mitäpä sitä vanhoja kaavoja noudattamaan :P Sun kanssa on ollut mukava jutustella tähän verseen liittyvistä jutuista muutenkin, kiva että ficitkin miellyttää ♥

No siis joo, tietenkin Carlan oli oltava se, joka Kaorulle asiasta ensin ilmoittaa. Carla varmasti osaa tehdä kaikenlaisia analyyseja Kaorun terveydentilasta, veriarvoja sun muita, niin varmaan jossain siellä huomannut että hormonitasoissa on muutoksia. Mutta kun Carlaa nyt ei miksikään raskaustestiksi oo ohjelmoitu niin parempi tehdä sen rinnalle ihan erillinen testi juuri sitä vartenkin.

Melkoinen uutinen molemmille, tosiaan! Ja Kaoru tietenkin stressaa jo valmiiksi, ja vaikka Kojiroutakin jännittää, se on onneksi paljon positiivisempi ja haluaa ihan erikseenkin olla Kaorun rinnalla mahdollisimman tukeva ja kannustava. Sitä en tarkkaan miettinyt, kauanko on lapsi ollut suunnitteilla, mutta jonkin aikaa kuitenkin, ja vaikka olisivatkin yrittäneet vain hetken niin on se tosiaan aina ihana uutinen ja halauksen arvoinen ♥ Ja Kojirou tykännee halata Kaorua muutenkin usein, mulle on jäänyt siitä vähä semmonen halailijatyypin viba :D (Ja siis kukapa ei itteään niiden muskeleiden rutistettavaksi haluaisi)

Lainaus
En ihmettelisi vaikka Kojiro olisi odottavanakin isänä samanlainen kuin FMA:n Hughes. Aina toitottamassa perheonneaan. :D
Joo! Kojirou on just sen oloinen tyyppi. Ja sitten ku muksu syntyy niin lompakko ja kännykän galleria täynnä valokuvia, joita sit käyttää perheonnensa mainostamisen höystämiseen :D (Mut ei samaa kohtaloa hänelle kuin Hughesilla...)

Lainaus
Raskausajan käsitteleminen olisi sekin mahtavaa saada ficcimuodossa esille. :D Voisin itsekin joskus aiheeseen viihdoin ja viimein tarttua, kun vain inspiraatio ottaisi iskeäkseen.
Joo tartu ihmeessä! Lukisin oikein mielelläni 😊 Minullakin on vielä paljon kaikkea mielessä tähän liittyen, niin raskausaikaan kuin aikaan sen jälkeenkin. Joistain on tullut sun kanssa juteltuakin (mikä ruokkii omaa kirjoitusintoani, kiitos siitä), ja sä oot mulleki heitellyt niin paljon hienoja ideoitasi, että jos saat vaikka niitäki ficimuotoon niin mä kyllä tykkäisin ♥

Isot kiitokset kommentista!

Ja ai niin vielä! Muistat varmaa ku jaoin sulle ne "hienot" Kaoru-versioni siitä menneiden vuosien raskaustestimeemistä? Munhan piti alun perin heittää ne tämän ficin julkaisun yhteyteen, mutta unohdin, niin jaan ne nyt sitten tässä ;D 
Spoiler: näytä







hiddenben: Oi mikä ihana yllätys bongata sinut täältä kommenteista 😊 Ja musta kuulostaa kans ihanalta toi, että sanot Kojirouta ja Kaorua tutuiksi tulleiksi hahmoiksi, kun alkuun fandom oli ihan vieras ja sitten sanoit tehneesi vähän taustatyötä jne. ♥ Kiva että sait tästä myös keinon tutustua vähän tuntemattomampaan genreen. ABO ja mpreg kulkee usein kivasti käsi kädessä, ja musta on kiva käsitellä niitä tällee vakiintunen parin kautta semmosella kevyen arkisellä hengellä :3 Ja näillä kahdella kun on vielä tää old married couple -meininki niin sekin passaa hyvin mukaan ;D

Ihan mahtavaa, että oot tykännyt kirjoittamastani naljailusta, koska mulla oli itsellänikin niin kivaa sitä luodessani. Oon about aina tuntenut viehätystä semmoisiin hahmopareihin, jotka on joka välissä vähän piikkittelemässä itseään (sellainen piristää omiakin kaverisuhteitani mukavasti. Raskausuutisesta voisi tosiaan kirjoittaa vaikka miten monella eri tavalla, ihan hahmoista riippuen, ja näillä se sitten on tätä että ollaan iloisia vaikka jännittää, ja pitää sitten molempia tunteita käsitellä sen kettuilunkin kautta :D
Lainaus
Tykkäsin nimittäin siitä, että lopussa tuo Kojiroun ja Kaorun sanailu olikin tosi pehmeää ja sarkasmilta taittui pahin terä, mikä korosti sitä, miten häkeltyneen iloisia he tuosta uutisista ovat. Etenkin tuo loppu olikin aika mielenkiintoinen käänne, koska siihen tuli mukaan raskauteen liittyvää pelkoa, mikä sekin on todella luonnollista.
Kyllä, paljon tunteita pinnassa ja niitä sitten käsitellään totutuilla tavoilla. Kaorukin on niin yliajatteleva ja usein hermot kireällä, että ne huoletkin putkahtaa esiin heti alussa. Hän ei osaa vain puhtaasti iloita vauvauutisesta vaan heti mukana on ajatus siitä, että näin varhaisessa vaiheessa keskenmeno voi tulla helpostikin ja ettei raskausaika muutenkaan välttämättä ongelmitta mene. Kojirou onneksi on valmis tukemaan ja tuomassa sitä positiivistakin näkökulmaa asioihin :3

Lainaus
Täytyy katsoa, jos uskaltaudun noiden muidenkin osien pariin, nyt kun kerran tälle mpregin alueelle astuin! Tämän kaksikon kautta se saattaisi olla ihan mahdollistakin :D
Jos uskaltaudut, niin lämpimästi tervetuloa ♥ Ja ihan mahtia jos Kojiroun ja Kaorun "seura" voi kannustaa tällä tiellä jatkamaan 😊

Sinullekin iso kiitos kommentista, voi miten se piristi minunkin aamuani!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kelsier

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 498
  • ava by Claire
Vs: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, oneshot)
« Vastaus #6 : 08.09.2023 11:44:48 »
Kommenttiarpajaisista hei!

Minä olen lukenut varmaan sun kaikki Kojiro/Kaoru-ficit, pitää yrittää saada lukutahti kiinni kommneteilla näissä ja Otayureissa jollakin aikavälillä ;D, jos ei muuten niin kommenttikampanjan/-arpajaisten kautta.
On jännittävää saada tietää raskaudesta ja vauvasta ja sitten, kun toinen yrittää suhtautua asiaan mahdollisimman järjellä ja toinen haluaa suurin piirtein raskaustestin muistoksi tästä ihanasta päivästä... onneksi Kojirollakin on aina loppujen lopuksi jalat maassa ja hän muistuttaa Kaorua, ettei turha stressaaminen kannata.

Kiva, kun kirjoitat! :-*

-Kel

"Miten vaikeaa onkin pitää se mun mielessä
       Kuinka täysin tyhjin käsin olen täältä lähdössä."
           (Reino Nordin: Pysähdy kanssani tähän)                       
                            

                

                    
      
          

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 579
Vs: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, oneshot)
« Vastaus #7 : 10.09.2023 19:31:03 »
Teki mieli lukea jotain onnellista ja tämän nimi vihjasi sen verran onnellisesta hetkestä, että halusin tarttua tähän! Hauskaa, että tätä maustoi kuitenkin kaksikon tavanomainen sanailu (en voi olla ajattelematta sitä Ikea-ficciä) :D tykkäsin, että uutiset kerrottiin arkisen touhun keskellä ja sitten onkin pakko pysähtyä ja unohtaa hetkeksi työt, koska onhan se nyt pakko vielä varmistaa!

Minuakin huvitti tuo ”en minä yleisöä kaipaa” ja se, kahteen asti jopa Kojirou varmaan osaa laskea :D halaus oli ihana ja samoin se, kun Kojirou rauhoittelee stressaavaa Kaorua<3 tässä tuli kivasti kurkistettua myös kaksikon elämään, kuten mitä työtä kumpikin tekee ja että Kaoru valvoo usein odottaen Kojirouta töistä kotiin, koska toisen vierelle on helpompi nukahtaa.

Kiitos tästä, oli mukava lukea!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 635
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: SK∞: Kaksi viivaa (S, Cherry/Joe, oneshot)
« Vastaus #8 : 28.09.2023 17:00:50 »
Kelsier: Mukava kuulla, että olet viihtynyt MB-ficieni parissa niinkin paljon, että olet about kaikki lukenut! Ja aina vain mukavampaa jos jätät kommenttiakin :3

Lapsen saaminen on aina melkoisen jännittävä asia, mullistaahan se koko elämän, ja Kaoru ja Kojirou ovat luonnollisestikin asiasta innoissaan, kumpikin omalla tyylillään. Kaoru yrittää ajatella asioita enemmän järjellä (ihan vain jo itseään rauhoittaakseen) mutta Kojirou antautuu enemmän alkuinnon tuomille tunteille :D Vaikka hän on kyllä näistä kahdesta enemmän se järjen ääni, loppujen lopuksi. Tasapainottavat toisiaan hyvin! Se on kyllä totta, että liiasta stressaamisesta ei ole mitään hyötyä.

Kiitoksia kommentistasi!


Thelina: Kiva juttu että otsikkokin veti jo ainakin jonkin verran puoleensa, kaikessa yksinkertaisuudessaan. Sisältö onkin sitten juuri sitä mitä otsikon perusteella voinee odottaakin. Kaorun ja Kojiroun dynamiikka ei ole tietenkään muuttunut mihinkään, tätä se on ollut lapsesta asti ja tätä se on yhä aikuisina silloinkin, kun ollaan omaa lasta saamassa :D Ikea-ficissä seikkailivat Kuroko no Basketista Kagami ja Aomine, mutta jos Kaoru ja Kojirou eivät olisi julkisesti aina niin mallikelpoisia (ja esittäisi kuin eivät tuntisikaan toisiaan), heidän Ikea-reissunsa voisivat olla samaa luokkaa.

Lainaus
Minuakin huvitti tuo ”en minä yleisöä kaipaa” ja se, kahteen asti jopa Kojirou varmaan osaa laskea :D
Hehee, ihana juttu että tästä löytyi sinua huvittavia kohtia! Mielestäni luovat kivaa arjen tasapainoa/sekamelskaa pehmeän intoilun ja stressaamisenkin joukossa. Elämään mahtuu kerralla paljon erilaisia tunteita ja tilanteita, niin miksei siis ficeihinkin. Tässä pääsi tosiaan samalla vähän kurkistamaan heidän arkeensa muutenkin.

Kiitos sinullekin kommentista!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中