Kirjoittaja Aihe: Tuntematon tiedosto [angst-slash K11]  (Luettu 1446 kertaa)

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Tuntematon tiedosto [angst-slash K11]
« : 29.03.2013 20:31:20 »
Nimi: Lol en keksi mitään asdf
Kirjoittaja: meitsi, tomorowr
Beta: eipä ole
Rating: K11 kai, saa tietty korjata mun virhe, jos sellainen on
Warnings: viittausta seksiin ja itsensä myymiseen, kirosana

A/N: No koska teki mieli angstata, onnellinen loppu on vahinko.


~*~


Kylmä tuuli heitteli rähjäisiä puiden lehtiä roskien seassa katuja pitkin.
Vaikka syksy olikin jo aluillaan, oli aamulla valoisaa auringon alkaessa vittuilla vielä nukkuville.
Hikiset lakanat olivat liimautuneet selkään, mutta nuori mustatukkainen ei välittänyt.
Hän nousi vuoteelta varoen herättämästä vierellä makaavaa miestä.
Vaikka väliäkö tuolla. Juuri herännyt poika ei välittänyt edes siitä, että ei välittänyt mistään.
Välinpitämättömyys.

Silmiään hieraisten tuo nousi seisomaan ja irvisti kivun lävistäessä vartalonsa.
Viime yön mies ei ainakaan turhaa varonut kosketuksiaan.
Kyllästyneenä lähes kaikkeen poika alkoi kerätä vaatteitaan lattialta.
Bokserit olivat hukassa ja hetken epätoivoa kärsittyään hän päätti käväistä ryöstöretkellä vanhemman vaatekaapilla.
Vielä rahanipun mukaan ottaminen sivupöydältä, johon ne oli eilen sovitusti jätetty ja kenkien vetäminen täriseviin jalkoihin.
Ahneus.

Ennen ulko-oven avausta tummatukkainen sielunsa myynyt poika vilkaisi vielä kerran asiakastaan, jota tuskin tulisi enää palvelemaan.
Kello näytti aamuneljää, lukko naksahti auki ja porraskäytävän viileys sai tämän vetämään takkia paremmin päälleen.
Farkkujen taskujen tarkastus ennen oven sulkemista perässään.
Avaimet ja rahat oli tallessa, puhelin oli ollut koko ajan takin povitaskussa turvassa.
Häpeä.

Kadulle päästyään taskusta tuli kaivettua aski tupakkaa, yksi huulille ja liekki tämän päähän auttaen myrkyttämään keuhkoja.
Syvä henkäys päästi turhat savut ilmoille, kun poika kaivoi puhelimen taskustaan soittaakseen taksin.
Hän käveli kadun päähän tietääkseen sijaintinsa, ympärillä vain kalliin oloisia kerrostaloja, ihanteellisia lapsiperheille.
Sellaisille lapsiperheille, joiden varakas porvari-isä otti maksullisia poikia kotiinsa muun perheen ollessa sukulaisissa pohjoisessa.
Valehtelu.

Taksi saapui juuri savukkeen osuessa asvalttiin kengän talloessa sen hengiltä.
Poika istui takapenkille ja kertoi osoitteen kääntäen katseensa ikkunasta ulos.
Maisemat vaihtuivat ja yllättävän nopeasti kallis hienostoalue vaihtui ränsistyneisiin rivitaloihin.
Taksin pysähtyessä vihdoin oikeaan pihaan tummatukka kaivoi setelinipustaan yhden paperiliuskan ja antoi sen kuskille.
Vaihtorahat saatuaan hän nousi, toivotti hyvät päivän jatkot ja kulki taakseen katsomatta pihamaan poikki oman kotinsa turvaan.
Piiloutuminen.

Kengät potkittiin jaloista ja jälleen nuori poika huokaisi elämänsä turhuudelle.
Nuori poika, jonka koko elämän pitäisi olla vielä edessä, tunsi koko olemassaolonsa olevan turhaa kaikille paitsi asiakkailleen.
Ei perhettä, vain pari ystävää, jotka eivät olleet hylänneet nuorukaista tämän salaisuuden vuoksi.
Ja niiden parin ihmisen vuoksi tuo vielä roikkuikin tässä todellisuudessa.
Epätoivo.

Voipuneena poika kaatui sohvalleen ja nukahti.
Unessa hänen elintärkeä voimanlähteensä otti nuorukaisen suojiinsa omaan kotiinsa ja auttoi tämän takaisin normaaliin elämään.
Tumma kylpi onnellisuuden vellovassa tunteessa ja antoi itsensä nauttia siitä elämää ylläpitävästä onnesta, edes unissaan.
Eskapismi.

Soittoäänen ärsyttävä ääni tunkeutui pojan tajuntaan repien takaisin todellisuuteen.
Näytöllä vilkkui nimi, joka kaikui koko äskeisen unen ajan taustalla.
Hymähdys vastaukseksi ja kaiuttimesta kuului terävä käsky.
Viime yö saa luvan olla viimeinen lajiaan.
Ennen kuin 19-vuotias sai älähdettyä edes eitä, oli puhelu jo lopetettu.
Pelastus.

Poika raahautui suihkuun pääsemään eroon likaisuudestaan.
Niin fyysinen kuin henkinenkin paska valui viemäristä helvettiin.
Ulko-ovi kävi, ruskeatukkaisella kun oli avain asuntoon, tietysti.
Asunnosta alkoi kuulua ääniä, jotka paljastivat vaaleamman keräävän mustahiuksisen vähäisiä tavaroita laukkuihin.
Suihkusta astuttuaan kädet kiertyivät vielä suihkun jälkeen märän vartalon ympärille.
Mä vien sut turvaan.

--------------------------
Comments?
« Viimeksi muokattu: 30.03.2013 01:42:56 kirjoittanut tomorowr »
ava © Luella

Tabu

  • xeneize
  • ***
  • Viestejä: 11
  • © Dolls
Vs: Tuntematon tiedosto [angst-slash K11]
« Vastaus #1 : 05.04.2013 21:23:58 »
Lol, angstsucker-pilvilinna-arkkitehti-mutantti tässä hei, pelastit juuri päiväni. Kommentin vajakkius ei sitten ole minun vikani, valituskirjeet herralle Unenpuute, olkaa hyvä. Mutta takaisin siihen päivän pelastamiseen. Eli mä olen sellainen kummallinen otus, että kun on ahdistunut ja surullinen olo, alan etsiä angstificcejä, joita luen sitten aikani, kunnes löydän sellaisen, missä on onnellinen loppu. Ja sitten biletän ihan kikseissä, että jollakin menee itseä huonommin, ja nekin selviää. Ja en kyllä yhtään tiedä, miksi tuokin piti kertoa, mutta njaah, en siis tiedä yhtään.

Mutta kukkaruukusta takaisin asiaan. Tekstin rytmitys on hyvä, toteavat lauseet ja ytimekäs ilmaisu tekevät tästä jotenkin todellisemman, sellaista "vittu tämä on totta, eikä ylitunteilu tai itku auta" -meininkiä, if u know what i mean. Virkkeistä oli jätetty turha, teennäinen kikkailu pois, ja tuollaiset sanaparien helmet, kuten aamun vittuileminen nukkujille, todistavat, ettei sellaista oikeasti edes tarvita. Keskittäminen ja lause per rivi -tyyli ei ole minun juttuni, ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan, mutta tapansa kullakin.

Lisäksi meitillä taitaa olla meneillään jokin huorapoikaihkutuskausi, joten tykkäsin, obviously, ideasta. Päähenkilön jääminen kasvottomaksi sopi tekstiin hyvin, tuo lopun ikähuomautus aiheutti kulmankohotuksen, mutta anyhoo. Happy everafter sulatti sydämeni, tiedän olen piilolälläri. Lisäkrediittiä noista kappaleiden loppusanoista, miten unohdinkin mainita niistä.

Joka tapauksessa kiitos tästä :)
not real, bitch, Real

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Vs: Tuntematon tiedosto [angst-slash K11]
« Vastaus #2 : 06.04.2013 02:29:34 »
Tabu

Hui kauheeta, sain kommentin. Jeeeee kivaa, oon sankari ja pelastin jonkun päivän. Eiku? No ei mut siis, tosi suuret kiitokset kommentistasi, näit on aina tositosi kiva saada, jee! :3

Keskittäminen ja lause per rivi -tyyli ei ole minun juttuni, ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan, mutta tapansa kullakin.

Toi idea tuntui jotenkin siistiltä, kun tätä muotoilin tänne finiin. Nyt kun luin uudemman kerran, niin eipä napannut enää mullekaan... XD Mutta olkoon, taisi olla joku sen hetkisen angstin "hieno ja taiteellinen" purkaus...

Mullakin nykyään joku huorapoika-addiktio hmm... Onkohan sitä liikkellä kevätkuumeiden seassa?

Mutta tosi kiva kun tykkäsit ja kiitos itsellesi, kun luit!

-tomorowr
ava © Luella