Kirjoittaja Aihe: Sad Day For Happiness [slash, K11, h/c, angst, ONESHOT]  (Luettu 2149 kertaa)

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Title: Sad day for happiness
Author: tomorowr
Beta: Ei ole, joten ilmoittakaa virheet tai kertokaa, jos haluisitte betaa tän kokonaan, niin otan tän sit viel kerran pois! :----))
Pairing: Lenni/Mikael
Rating: K11
Genre: angst, hurt/comfort, muita?
Disclaimers: Omistan hahmot, tekstin, juonen ja kaiken muunkin. Paitsi nimen, se on (kai?) Cinema Bizarren biisin nimi. Tai sitten pätkä jostain biisistä. Hups, en muista. XDD Mutta kuitenkin, niiltä sen vein. En muuta. Muuten on omaa kaikki. Hihihi. Enkä saa rahaa, ihan vaan omaksi iloksi (angstiksi) väänsin tämmöisen.
Warnings: Slash, paaaaljon kiroiluja. Ja ainakin jonkintasoinen puhekieli.

Summary: Kuinka vittu-päivästä saadaan onnellinen?

A/N: Tämä on melkein tämmöinen yhdeltä istumalta kirjoitettu. No ei kyllä ihan, mutta kuitenkin. Inspasi kirjoittaa jotain todella angstista, koska tänään on just tollanen päivä, että vaan vihaan itseäni ja maailmaa. Poika- (tai tyttö) -ystävää on hankala vihata, kun en sellaista omista, jotenka käänsin koko jutun kivasti tämmöiseksi iisiksi slashiksi! Comments plz? (: psst. Ja toivottavasti noi dialogit (lol, monologiahan se on, kun toinen ei saa sanaa suustaan) ei ole häiritsevä, en oikein hallitse niitä vieläkään… :--(
Osallistuu Slash10 2.0 -haasteeseen!




Sad Day for Happiness


Lenni PoV

Meillä on kaikilla sellaisia päiviä. Ottaa vaan päähän kaikki ja vituttaa niin, että oksat pois. Tänään on just sellainen päivä. Vitutti herätä aamulla, vitutti lähteä koululle, vitutti ruuan väliin jättäminen (ihan kuin sen syöminen sitten ei olisi vituttanut…) vitutti tulla kotiin, kun ketään ei ollutkaan odottamassa. Sellainen päivä, että tuntee vain olevansa iso ja kamala, järkyttävän vastenmielinen löllökasa, joka tursuilee joka suuntaan, eikä jää keltään huomaamatta. Silti onnistuu olemaan niin pieni ja olematon, että edes oma poikaystävä ei huomioi millään tasolla.

Aamulla tyhjä ja kylmä sänky, ja aurinko paistaa niin helvetin inhottavasti suoraan silmiin. Totta kai Mikael on avannut sälekaihtimet. Kahvinkeitin on sammutettu, mutta vanha kahvi jätetty pannuun. Nyt se on ihan tervaista paskaa. Eli suomeksi, missasin aamusuukon lisäksi myös aamukahvin. Itse kun sitä en osaa keittää. Kaikki vaatteet lojuvat paskaisena meidän kämpän lattialla, lähes joka huoneessa, eikä mulla ole mitään päälle puettavaa. Lopulta mä vedän jonkun Mikaelin ylisuuren hupparin päälleni, rikkinäiset alennuskengät jalkaani ja astun ulos järkyttävän painavan kirjakassini kanssa. Mutta eipä tainnut olla mulla vielä tarpeeksi huono päivä, sillä komeasti vedän nurin loskaräntävesimöskään. Vituttaa niin, että melkein naurattaa.

Nopean ”takaisin-sisälle-ja-kuivat-housut-jalkaan” -episodin jälkeen otan askeleeni hieman varovaisemmin ja pääsen kuin pääsenkin koululle asti. Vain huomatakseni, että eipä ole täällä ketään mua kaivannut. Kävelen koko päivän kuin sumussa, eikä ketään ei edes nyökkää mua päin. Silti raahustaessani portaita ylös auditorion viimeisiin riveihin, tuntuu kuin keltään ei jäisi huomaamatta mun muutamalla lisäkilolla varustettua kroppaani. Jonka saan vain vaivoin roudattua ylös asti. Vastenmielinen vitutus olo.

-

Nyt voisi olla juuri sopiva hetki mennä hakemaan jotain safkaa, mutta mä päätän jättää sen välistä. Taisipa jäädä jopa rahatkin kotiin eli turha haaveilla nopeasta kaupassa käynnistä. Vittu, kun on nälkä. Vittu, kun koulun ruoka on syömäkelvotonta ja rasvaista paskaa. Vittu, kun huomaan Mikaelin raahautuvan omien kavereidensa kanssa kohti ruokalaa ja saan osakseni vain nopean katseen virnistyksen kera. Ihanan rakastava ja huolehtiva poikaystävä mulla, vaikka varmasti huomasi mun masentuneen ja eksyneen katseeni.

-

Vittuun lukiot, mä vihaan tätä paskaa. Vitun Mikael, kun pakotti mut tänne. Eikä muka edes meidän paikallinen lukio kelvannut. Oli pakko muuttaa johonkin Jumalan hylkäämään suurkaupunkiin, jossa ei ollut yhtään sielultaan elävää ihmistä. ”Hae Lenni säki jooko sinne, mennään yhessä, muutetaan yhteen, mä rakastan sua.” Ei herra viitsinyt sitten odottaa, että saisin edes vastattua. Ehei. Mikael nimittäin päätti, että nyt harrastetaan kiihkeä seksiä ja sitten vei mut seitsemänteen taivaaseen. Enkä mä väittänyt vastaan.

Ruotsin tunnin jälkeen mua edelleen (yllätysyllätys) vituttaa suunnattomasti, joten päätän lähteä himaan. En ole edes varma, että mikä tunti mulla olisi seuraavaksi ollut, mutta mitäs sen niin väliä. Kotona kukaan ei ole vastassa, tietenkään, Mikael käy tunnollisesti lukiota. Kaipa sillä on jotain tavoitteitakin, toisin kuin eräällä blondit hiukset omaavalla hippihomolla, jota myös Lenniksi kutsutaan. Joo, en mä tiedä mitä mä elämältä haluan. Paitsi tietysti Mikaelin, mielellään sellaisena ihanana poikaystävä-versiona, jollainen se osaa olla aina tahtoessaan.

-

Taisin istua sohvalla, röhnötin oikein kunnolla siinä, kun Mikael vihdoin saapui kotiin. Se käveli eteisestä suoraan meidän huoneen kautta keittiöön, enkä ehtinyt huomata oikeastaan muuta kuin räntäsateessa kastuneen tumman pehkon ja vähän levinneet meikit poskilla. Jääkaapin ovi aukeaa, pysyy hetken auki ja sulkeutuu sitten. Muita ääniä ei kuulu, eli ei siellä tainnut mitään ruokaa olla. No ei tietenkään, koska oon niin paska tekemään ruokaa, että se lankeaa aina Mikaelille. Ja nyt tuota ei ole näkynyt kotona aikoihin, mitä nyt tulee illalla mun viereen nukkumaan, eikä anna edes hyvänyön pusua.

Askeleet suuntaavat seuraavaksi taas keittiöstä meidän huoneeseen ja sieltä eteiseen. Melkein huudan toisen perään, että mihin se nyt on muka menossa, mutten ehtinyt. Ulko-ovi sulkeutuu ennen kuin ehdin edes silmiäni räpsäyttämään. Ja jälleen kerran Mikael jättää mut yksin himaan angstaamaan. 

-

Havahdun sohvalta vasta tunnin tai parin päästä, kun avaimet kääntyvät lukossa ja ovi jälleen käy. Askeleet suuntaavat taas kohti sitä tuttua ja turvallista, meidän huonetta. Suureksi yllätykseksi Mikael kuitenkin tulee sohvalle, ihan kiinni mun kylkeen ja vetää mun jalat syliinsä painaen nopean suukon mun huulille.

– Ootko sä höpö istunut siinä koko ajan?
– Mmmh…
– Sul on varmaan niskat ihan jumissa?
– No ei kyllä oikeestaan…
– Mulla on sulle yllätys.

Mikael hymyilee kuin mielipuoli ja painaa huulensa mun omiani vasten. Leijun taas jossain fääreissä, kuten aina sen ollessa ihana ja hellä mua kohtaan. Lupaan itselleni ennen kielen viemistä suudelmaan, että jos tämä on kaikki pelkän seksin takia, niin aamulla mä lähden täältä vetämään. Sen syvempiä syntyjä en ehdikään ajatella, kun toinen nostaa mut jo käsivarsilleen ja kantaa mut meidän huoneeseen.

Huomaan, kuinka mut lasketaan istumaan sängyn reunalle ja vedän jalat koukkuun eteeni, kietoen käsivarret niiden ympärille. Uteliaana jään katselemaan miten Mikael kaivaa laukustaan jotain, eikö se halunnutkaan vaan ottaa mut rajusti? Ilmeisesti ei, sillä seuraavaksi mä huomaan sen istuvan polviensa päällä ihan mun edessä katsoen mua niin helvetin lempeästi, että kyynelkanavat alkaa tulvia.

– Mä tiedän, et mä oon ollut ihan hirveen etäinen viime aikoina, mut mä toivon, että sä annat anteeks, kunhan saat kuulla syyn.

Kohotan vain kulmiani kehottaen toista jatkamaan, keskustelu alkoi todella oudosti. Meillä ei ole ollut varmaan yhtään parisuhteen kehityskeskustelua sen jälkeen, kun me muutettiin tänne ja mä en sittenkään sopinut sen uusien kaverien kanssa samaan porukkaan. Nyökkään kuitenkin tuolle kehottaen jatkamaan.

– Mä oon vaan kokeillut, että miltä tuntuisi olla ilman sua, elää sinkkuna tai jotain…

Mun silmät laajentuvat koripallon kokoisiksi, miten helvetissä se kehtaa? Olisiko sen mielestä parempi ilman mua, eikö se jaksa enää olla mun kanssa?

– Se oli ihan perseestä. Oikeesti. Mä vaan kaipasin sun luo joka helvetin sekunti. Ja se… Kaikki se ihan vaan sen takia, että… Että mä halusin olla varma. Varma, että uskaltaisiks mä tehdä näin.

Ja sitten se kaivaa sen laukusta tonkimansa asian hupparin taskusta, nousee ylemmäs mun tasolle seisoen nyt polvillaan. Ja avaa rasian. Jonka sisällä. On kultainen. Vitun. Sormus. Ei mikään kliseinen jättikokoisella timantilla. Vaan ihan yksinkertainen, kaunis ja kultainen rengas. Lupaus ikuisesta tahdosta rakastaa.

– Mä en halua enää ikinä olla ilman sua.

Kyyneleet näköjään kirisivät jo toisenkin silmille, joten en voi enää hillitä itseäni purskahtaessa itkuun. Nyökkään vain ja ojennan vasemman käteni. Kun rengas on saatu vasemman nimettömän koristeeksi, mä nousen seisomaan vetäen toisen mukanani ja painan huuleni jälleen toisen omille yrittäen viestittää kaikki mun tunteeni siinä hetkessä. Että älä vittu enää ikinä ole noin etäinen, et vittu ikinä jätä mua.

Ja sitten. Sitten me harrastetaan taas kiihkeää ja rajua seksiä, mutta jostain kumman syystä, mä en aamulla herätessäni (toisen syleilystä) edes harkitse lähteväni mihinkään. En ilman mun toista puoliskoa.




A/N2: Tälle tuli hämmentävän onnellinen loppu... XD
« Viimeksi muokattu: 08.05.2015 02:10:31 kirjoittanut Pyry »
ava © Luella

NicuQ

  • Vieras
Vs: Sad Day For Happiness [slash, K13, h/c, angst, ONESHOT]
« Vastaus #1 : 17.08.2012 19:14:25 »
Päätin sitten lukaista jotain sinultakin, kun kommenttisi saavat minut aina niin hyvälle tuulelle ja muutenkin mielenkiinto heräsi otsikosta. Yleensä vierastan englanninkielisiä otsikoita suomenkielisissä teksteissä, mutta tähän se tuntui jotenkin sopivan. Se ei vain olisi ollut yhtä iskevä suomenkielisenä. At anyway, yksinkertainen aw. Teinislash (ja slash yleensäkin) on vain jotakin suloista ja niin oli kyllä tämäkin. Nimet häiritsivät hieman, koska ovat -kröhöm- niin tuttuja, mutta niihinkin tottui sitten lähes heti, koska hahmot ovat niin omia persooniaan. Tästä tekstistä kyllä oikein huokui turhautuneisuus ja väsymys ja ennen kaikkea ketutus (oi, kun olen taas niin kunnollinen). On ihailtavaa, että tunnelma kyetään saavuttamaan noin hienosti, koska minulle ainakin välittyi hyvin Lennin tunnetilat tästä. Olisin kai jotenkin odottanut jotain eroa, kun oli noin kova vatutus päällä, mutta ovathan nuo onnelliset loputkin ihan mukavia aina silloin tällöin.

Ensin tietysti tuli ihan sellainen kuva, että Mikael on tosiaan kyllästynyt angstiseen Lenniin, joten oli sitten ihana tajuta, että toinen olikin vain miettinyt omien tunteidensa syvyyttä Lenniä kohtaan. Koska vaikka Lenni olikin angst, niin oli se myös aika aws. Tai sitten vain pidän angstisista tyypeistä, koska olen itse ihan täysi vastakohta. Oli tuo Mikaelkin aika suloinen, kun noin "kosi" Lenniä ihan vain yksinkertaisella kultasormuksella. Alkaisin kyllä tuollaisten vuoksi hyppimään vaikka kaatosateessa tai lumimyrskyssä kyltti kädessä eduskuntatalolla vaatimassa homojen kunnollista avioliitto-oikeutta. Ei vain parisuhteen rekisteröimistä. Siispä varmaan ainoa asia, jonka voin Lennille ja Mikaelille sanoa (kyllä, puhun keksimillesi hahmoille) on: Pojat, menkää Kanadaan.

Tekstityylistä sen verran, että mielestäni puhekieli toimi ihan ylihyvin tälläisessä tekstissä. Jos tämä olisi kirjoitettu kirjakielellä tai muuten vain jonkun Oskari Tammisen näkökulmasta (JA sen lisäksi kirjakielellä), niin tunnelma ei olisi välittynyt läheskään yhtä hyvin mielestäni. Varsinkin, kun kyseessä on melko nuori kertoja. Kuka muka ajattelee ihan multiketutuksen aikana, että: "Voi kun minua nyt niin vallan harmittaa tämän poikaystäväni käytös." Eli pointtina se, että olit valinnut viisaasti kirjoittaessasi tämän tälläiseksi. Virheitä en bongannut, enkä niitä etsinytkään. Nautiskelin vain slashista, koska tästä pidin kyllä.

Kiitos siis tästä, keep up with the good work. :)

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Vs: Sad Day For Happiness [slash, K13, h/c, angst, ONESHOT]
« Vastaus #2 : 18.08.2012 12:47:42 »
Pyry

Aaa mitä? Oon shokissa. Sain just mun idolilta kommentin? Omg, mun ilme on jotain :3 + :------------) + ;;--;; + O__O
Tai jotain. JA NOIN PITKÄKIN KOMMENTTI ;--; Ah, kiitos! ♥

Joo, mietin itekin tositosi pitkään nimeä tälle, mutten vain keksinyt mitään... Sitten alkoi toi kyseinen biisi soida päässä ja *DIDING* siinä se oli. Ja tosiaan, mun piti ensin erottaa nämä, mutta sitten päätin, että nyt loppu angstaaminen ja hupsis. Näin syntyi onnellinen loppu. Pelkäsin ensin, että toi kosinta on vähän liian kaukaa haettu, mutta hyvä jos tykkäsit. Jee! :3

Mä voisin tulla sun kans sinne eduskuntatalolle myös riehumaan, julma ja epäsuvaitsevainen maailma :(

Lainaus
Pojat, menkää Kanadaan.
Voi Luoja, sulla ei ole aavistustakaan, miten paljon mä nauroin tälle, ihana heitto. :3 Voi kun se olisikin niin helppoa, kaikki ois paremmin jos ei mihinkään tarveis lähteä olemaan oma itsensä... :(
Nauroin myös ihan kiitettävästi Oskari Tammiselle :'DD

Olen erittäin suuresti otettu ja tuhansittain kiitoksia kommentista, melkein jo luulin, ettei tämä saisi yhtään. Vaikka itse henkilökohtaisesti pidän omistani juuri tästä eniten tähän mennessä! Aika loogista, kun ne edelliset on aivan paskoja...

Anygays, kiitos vielä, oot ihana ! ♥

-tomorowr
ava © Luella

SANTTU123

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Sad Day For Happiness [slash, K13, h/c, angst, ONESHOT]
« Vastaus #3 : 24.08.2012 20:14:47 »
Tää oli tosi jännä tarina. Kun aloin lukea niin arvelin että tästä tulee joku ankea yksinpuhelu höystettynä kaikella muulla karmealla mitä maailmassa löytyy. Luojalle kiitos että olin (jälleen) väärässä ;D

Vitutusta oli ilmassa ihan kiitettävästi mutta onnex Herra Huumori oli myös matkassa.

Tuo mainio kirjoittaja Pyry kyllä kommentoi jo kaiken järkevän joten mulle jää vaan sanottavaksi että tosi nautinnollinen pieni tarina ja toivottavasti lisää tulee? :-*

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Vs: Sad Day For Happiness [slash, K13, h/c, angst, ONESHOT]
« Vastaus #4 : 26.08.2012 23:18:23 »
SANTTU123

Oooh, kiitos kommentista!! Vitutus on kyllä ikävä asia, myönnän :( Mut onneks asioilla on tapana järjestyä!

Ja Pyry on kyllä mainio, hihi  (8

Kiitos vielä kommentista, et arvaakaan miten onnelliseksi se mut teki! :3

-tomorowr
ava © Luella

Ei kukaan

  • Vieras
Vs: Sad Day For Happiness [slash, K13, h/c, angst, ONESHOT]
« Vastaus #5 : 07.09.2012 20:22:56 »
Pidin tästä ja tämmöösestä "Happilyeverafter" - lopusta ja naureskelin angstille, vaikka eihän sille sais nauraa, vai saisko? Mä olen sadisti ^^"
Okkei, paritus on kiva ja sie voisit kirjottaa siitä enemmän, okei?

En nyt osaa taaskaan kommata, joten tää jää lyhyeksi, sorii..

tomorowr

  • ***
  • Viestejä: 181
  • power is power
Vs: Sad Day For Happiness [slash, K13, h/c, angst, ONESHOT]
« Vastaus #6 : 08.09.2012 15:14:20 »
Ei kukaan

Jeee, kiitti kommentistasi! :3 Itseasiassa toi angstaus oli periaattessa tehty vähän huumorilla, ettei se ajaisi mua itseäni itsemurhaan. XD Olin siis itsekin vähän mieli maassa tätä kirjoittaessa. Joten kyllä sille sai vähän nauraakin. :---D

Tykkäsin myös parituksesta ja varmaan tätä tuleekin lisää, kunhann ensin selviän tuosta shlässikymppi-haasteesta, aika kun meinaa loppua ja pitäis tehdä eri parituksilla vielä viis tekstiä. :p Mutta katsellaan sitten taas näitäkin poikasia! :---)

Kiitos kommentistasi, arvostan! :3

-tomorowr
ava © Luella