Virhrearvio, hyvin pitkälti tuo JWA on samankaltainen kuin pogo.
Kartalle ilmestyy erilaisia dinoja ja niitä klikkaamalla pääsee dronella ampumaan niitä sellaisilla nuolilla, joita voi kerätä supply dropeilta (jotka on samanlaisia kuin pogon poke stopit). Ja niitä nuolia ampumalla tosiaan kerätään dinojen DNA:ta, ja kun DNA:ta on tarpeeksi kerätty tiettyä dinoa varten, pystyy sellaisen dinon luomaan omaan kokoelmaan ja omista dinoista sitten kootaan kahdeksan dinon tiimi, jolla voi taistella muita pelaajia vastaan.
Noita Supply Droppeja ja dinoja on pelissä kartalla enemmän kuin mitä pogossa on pokestoppeja ja mielestäni dinojakin ilmestyy enemmän yhteen pisteeseen. Mullakin on kotinurkilla koko ajan useampi dino hillumassa ja yllän kotoa yhdelle Supply Dropille, toisin kuin pogossa.
Tätä on kiva pelata pienemmälläkin paikkakunnalla, kun supply droppeja on enemmän ja pikkupaikkakunnillekin ilmestyy harvinaisempia dinoja eikä vain isoihin kaupunkeihin. Mullakin ilmestyy päivittäin rare-dinoja tähän kotipihaan ja T-Rexkin on käynyt muutaman kerran näyttäytymässä.
Sen harvinaisuusluokka on siis Epic, joka on rarea harvinaisempi ja sitten on niitä hybridejä, joita voi luoda kahta eri dinoa yhdistämällä, kun on saanut molemmat dinot tarpeeksi korkealle levelille (osa näistä hybrideistä on harvinaisuudeltaan Legendaryja eli Epic-luokkaa harvinaisempia). Pelissä on tosiaan niitä dinoja, jotka on selvästi yleisempiä, kuten nyt vaikka Stegosaurus, Nundasuchus ja Einiosaurus.
Olen kuitenkin saanut jo itselleni T-Rexinkin hankittua, joten sekään ei ihan mahdoton tehtävä ollut loppujen lopuksi. Ne legendaariset hybridit sen sijaan vaatii enemmän työtä.
Yöaikaan tuntuu olevan enemmän Velociraptoria liikkeellä ja tiettyjä muita lajeja ja ilmeisesti dinot on joissain määrin myös alueesta riippuvaisia. Musta tuntuu, että omaan kotipihaan ilmestyy tuon tuosta Tarbosaurus ja esim. keskustassa taas Allosaurus tuntuu olevan yleisempi.
Ja pelissä voi tosiaan muita vastaan taistelemalla voittaa itselleen hautomoita, jotka tietyn ajan jälkeen aukeavat ja sieltä saa seteleitä, kolikoita, nuolia ja DNA:ta dinoille. Niitä on vartin mittaisia hautomoita, 3 tunnin mittaisia, 8 tunnin mittaisia ja joskus taisin saada myös 12 tunnin mittaisen hautomon. 8 h hautomoista saa aina hieman DNA:ta jollekkin Epic-luokan hahmolle, 3 h hautomot tuntuu olevan yleisimpiä. Mut about yhden 8 h hautomon päivässä olen onnistunut voittamaan taisteluista. Jaaha, ja nyt näköjään voitin toisen 12 h hautomon. Ei ole sellaista ollut vielä kuin yksi.
Dinoja on kerättävissä tällä hetkellä 100 erilaista, eikä mulla ole vielä puoliakaan. Joitain dinolajeja on kaksin kappalein, esim. Triceratopsia on 1. genen, joka on Rare ja 2. genen, joka on Common.
Mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen peli. Itse ainakin olen tuohon tykästynyt.