Kirjoittaja Aihe: Naruto: Huurrekukista | S  (Luettu 1522 kertaa)

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
Naruto: Huurrekukista | S
« : 26.08.2011 12:03:58 »
- Kirjoittaja: jennumiu
- Fandom: Naruto
- Beta: saghapo
- Ikäraja: S
- Paritukset ja hahmot: Naruto + tulkinnanvarainen Kakashi/Minato
- Genre: fluff söpäilyä ja pikkusta angstia lopussa , raapale
- Disclaimer: Kaiken omistaa jumalamme Masashi Kishimoto, mä vaan leikin.
- Haasteet: FF-50 , sanalla Lumi (:

- A/N: Ajattelin, että voisi viimein aloittaa ton ff viidenkytä uudella aiheella, Naruton perheellä, ja tämmöisen raapaleen väsäsin. Toi paritus on vähän tulkinnanvarainen, pikkuinen Kakashi on vain vähän kateellinen, kun Naruto vie kaiken huomion <:

Huurekukista

Pojan huulille sulaa huurrekukkia kielen tanssahdellessa ilmassa niitä keräämässä, vaaleissa hiuksissa on viileitä vesipisaroita joiden matka niskalle nostattaa kylmät väreet, mutta hän ei välitä. Lapasiin piilotetut kädet kurottelevat eteenpäin, ja hetkessä pieni hahmo humpsahtaa edessään odottavaan lumikinokseen.

Miehellä on kasvoillaan pelkkää lempeyttä kun hän auttaa pärskivän poikansa esiin valkeasta pakkaslumesta, kietoen kätensä hetkeksi hennon pojan ympärille, upottaen kätensä hiuksiin, jotka kopioivat maissintähkänsävyä hänen omissaan.

Mustat silmät katsovat lehdettömän puun varjosta, kuinka taivaansini molempien silmissä syvenee hetkeksi, ennen kuin poika jo juoksee uuteen huurrakukkaleikkiin jättäen mustasilmäisen katseen leikittelemään vain mieheen, joka värähtää hiljaa kylmästä.

Kyyneleet jäätyvät silmäkulmaan, sattuen kuin väärä mustasukkaisuus.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 18:27:39 kirjoittanut jossujb »
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

thehanna

  • nokkaeläin
  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Huurrekukista | Naruto , S
« Vastaus #1 : 26.08.2011 17:22:01 »
Miksi oi miksi sä osaat kirjoittaa noin >: ihana ihana ihana ! sun pitäis todellakin julkasta näitä narutoficcejä enemmän (: , siitä puheenollen,
MISSÄ SHINEE FICIT VIIPYY ): muistaakseni lupasit julkasta niitä ainakin pari O: muttajoo, tästä ficistä jos nyt puhutaan niin tykkään tästä eniten
noista mitkä tänään julkasit (: saattanee johtua siitä että tää on ainoo aihe minkä sillei tiiän muttamutta joo, tykkäisin tästä siis tosi paljon
kuten kaikesta mitä sä kirjotat (: kiitos ja kumarrus

thehanna
cause i said so bitch

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Vs: Huurrekukista | Naruto , S
« Vastaus #2 : 26.08.2011 20:09:26 »
Eh mä en ole koskaan lukenut Narutoa. Mulla ei ole mitään käsitystä hahmoista, niiden välisistä suhteista tai mistään muustakaan olennaisesta. sen verran mä olen ymmärtänyt, et Naruto on mangaa. Kai.

Mutta mutta mutta. Nimi oli liian ihana, en voinut jättää lukematta! Huurrekukista. Kaunista, niin kaunista. Rakastan huurrekukkia. Ja lumihankia, kinoksia, lumihiutaleita.
Rakastin tätä raapaletta. Pääsee ehdottomasti suosikkien kärkikymmenikköön jo ihan kuvailulla, kaikella niin kauniiksi kuvaillulla, ei siihen tapahtumia tarvita. Mutta sait minut juuri rakastumaan myös näihin hahmoihin. Ja se on paljon se. Plus mä ymmärsin, et toi mies oli aika lailla vanhempi kuin huurrekukilla leikkijä, mut silti tää ei haiskahtanut pedolta. Kiitokset siitä.

Anteeksi kun en osaa kommentoida.

saghapo

  • Vieras
Vs: Huurrekukista | Naruto , S
« Vastaus #3 : 27.08.2011 22:46:24 »
AAA NARUTOA :-*

Hihi, tää oli ihana tällänen söpö iltapala ficci :--3 aww, pikkunen Naruto.
Outoa lukea tällästä ficciä, jossa Narutolla on isä. Heti tulee mieleen kaikki se Naruton katkeruus ym, ja sitten vaan tulee vähän tyhjä olo. Ää, sait silmät kostumaan >'':
Tykkäsin tästä tosi paljon, toi kuvailu ja kaikki, huomaa miten paljon säkin oot kehittyny kirjottana. Yhyyy pian et tartte mua enää mihkää ku osaat kaiken yksinäs ): trolol.

Kakashia kävi muute sääliks tos lopussa ): en tiiä et ootko ajatellut sen olevan rakastunut Minatoon, vai olevan kateellinen Naruton isästä, mutta silti. Vaikee muuten kuvitella Kakashia kyynelehtimässä o:

Joo, tähän mä lopetan mun kommenttivyöryn. Tykkäsin tästäkin :-* saghispihvi kiittää ja syö kaikki karkimme.

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
Vs: Huurrekukista | Naruto , S
« Vastaus #4 : 27.08.2011 23:00:05 »
saghis, JEEE NARUTOA ♥ Jep, mun mielestä Minatoa on Narutossa aivan liian vähän (unohdetaan se fakta että se on kuollut), ja kun se sattuu vielä olemaan yksi mun neljästä lempihahmosta ): Kuvittele nyt miten erilaista Narun elämä ois jos sen vanhemmat eläis vielä , nyyh. Ja tosta lopusta, mä itse ajattelin sen olevan vain vähän kateellinen, mutta jokainen ymmärtäköön sen miten haluaa. Itkevä Kakashi on kyllä aika sydäntä särkevä näky. Kiitos kommentista :)

Solembum, näin alkuun, kiitos ihanasta kommentista ♥ Pisti hymyilemään :) Se tunne kun omaa fikkiä kehutaan kauniiksi, oivoi, ja vielä että pääsi kärkikymmenikköön, hihiiii. Ihanaa että pidit ja rakastuit hahmoihin, iso kiitos kommentista !

thehanna, hihi kiitoksia :) Varmaan pitäisi juu, kun niitä on muutamia päässyt koneellekkin kertymään, mutta kun ei saa aikaiseksi :D Ja niistä SHINee ficeistä, ne on vielä vähän vaiheessa, mutta en mä niitä ole täysin unohtanut, kuinka mä voisin ♥ Kiitos kommentista murunen.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2011 23:03:28 kirjoittanut jennumiu »
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

feveray

  • ***
  • Viestejä: 99
Vs: Huurrekukista | Naruto , S
« Vastaus #5 : 06.05.2012 15:51:33 »
NARUTOO :-* oonkin jo ehtinyt vieraantua fandomista, mutta tää sai mut rakastumaan siihen uudestaan. arvaa vaan kuka viettää loput sunntuntaista animeseasonissa

Tiedän että oon antanut tästä palautetta joskus kauankauan sitten, mutta se ei ollut kauheen kummosta ja no kun nyt luinkin tän uudelleen niin sanon kanssa jotakin.
Kuten tiedät, Kakashi on mun lempparihahmo Narutossa, ja siksi mä tässäkin kiinnitin eniten huomiota siihen. Kakashin suru välittyy tekstistä yhtä hyvin kuin fandomissakin - se on siellä jossain taustalla, missä se on aika selvästi esillä mutta ei kuitenkaan. Myös Minaton ja Naruton kohtaus oli surullinen. Meinaan vaikka se onkin suloinen ja aww-tyyppinen, mulle tuli silti tippa linssiin koska no kyllä sä tiedät :< mutta kuitenkin, tykkäsin siitä että kaikki hahmot oli tässä tunnistettavissa.
Sun kirjotustyylis on myös jotain niin ihanaa <3 tykkään sun kuvailusta ja kaikesta, oot paras ämpärini. Kiitokset tästä ! :--)
I see the truth in your  white lies