Kirjoittaja Aihe: Täysikuun jälkeistä, K-11  (Luettu 2352 kertaa)

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Täysikuun jälkeistä, K-11
« : 28.02.2010 01:49:41 »
// Alaotsikko: K-7 | Horror | Deathfic | Tuplaraapale | Sirius & Remus

Kirjoittaja: Börje
Ikäraja: K-11
Genret: Horror, Deathfic, Tuplaraapale
Henkilöt: Remus, Sirius
Vastuuvapaus: Minkä tunnistatte kuuluvan Row'lle, kuuluu myös hänelle
A/N: Menee Spurttiraapale II -haasteeseen lauantain raapaleella ja sanalla tulppaani



Herään kivun vajottamasta horrostilasta. Aluksi en näe mitään, aamun ensisäteet saavat minut siristämään silmiäni. Lopulta kun silmäni alkavat tottua valoon, huomaan seinillä ja lattialla verta. Veren rautainen haju tavoittaa hajuaistini. Rääkyvän röttelön sisutus ei ole koskaan näyttänyt näin rähjäiseltä. Viime öinen muodonmuutos oli tavallista rajumpi. Samassa silmilleni hyppää kuva kauhistuneista kasvoistasi, korvissani soi hätääntynyt huutosi, huutosi kivusta. Muisto hampaistani uppoamassa pehmeään reisilihaasi. Veren suolainen maku hyväilemässä makuaistiani. Minua oksettaa. Haravoin huonetta hätäisellä katseella. Se ei saa olla totta, susi ei ole saanut satuttaa sinua! Löydän ruumiisi katseellani ja pala nousee kurkkuuni. Sinä et liiku, et hengitä. Haistan ominaistuoksusi, mutta enää siinä ei ole sitä samaa eloa kuten ennen.

Sirius, ole kiltti! Älä ole kuollut!


Susi sisälläni kehrää tyytyväisenä, minun pakahtuessa surusta, syyllisyydestä. Pudistan päätäni, en halua myöntää. Hengitykseni on pinnallista, paniikkikohtaus ei ole kaukana. Miksi tulit, vaikka tiesit, että muodonmuutokseni on käynnissä? Miksi tulit ihmismuodossa, Sirius? Susi nauraa minulle, kun kyyneleet ottavat paikkansa poskillani. Se pilkkaa minua, yrittää kitkeä heikkouden pois minusta. En halua olla tappaja! Susi muistuttaa minua veren ihanasta mausta, minua oksettaa taas. Kuinka pehmeää liha on, kun siihen  upottaa hampaansa, nyt oksennan oikeasti. Kyyneleet ovat sumentaneet näköni, mutta erotan, että pidät kädessäsi tulppaania. Ironista, pidit mustista tulppaaneista.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 03:20:36 kirjoittanut Beyond »
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Crepe

  • ***
  • Viestejä: 304
Vs: Täysikuun jälkeistä
« Vastaus #1 : 07.03.2010 10:30:04 »
Hui, kauhistuin kun tajusin, mitä oli tapahtunut. Remus-parka. :/

Mutta suosittelisin tarkastamaan tästä kirjoitusvirheet... Etsimättäkin bongasin tästä ainakin neljä, mitä ei pitäisi mahtua 200 sanaan.

"Rääkkyvän" -> "Rääkyvän"
"Muisto hampaani" -> "Muisto hampaistani"
"Elä" -> "Älä"
"tulppaani" -> "tulppaania"

Kannattaa olla vähän huolellisempi niin tekstiä on jo heti hieman miellyttävämpi lukea.
You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Täysikuun jälkeistä
« Vastaus #2 : 07.03.2010 13:33:33 »
Kiitos kommentistasi Crepe :-*
Kiitos virheiden huomaamisesta.
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?