Kirjoittaja Aihe: Severuksen viimeinen kirje, S [Severus/Lily]  (Luettu 3589 kertaa)

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Severuksen viimeinen kirje, S [Severus/Lily]
« : 06.07.2016 23:42:07 »
Ficin nimi: Severuksen viimeinen kirje
Kirjoittaja(t): Kuolonsyöjäprinsessa (minä)
Oikolukija/Beta: Ei oo
Tyylilaji/Genre: Angst, deathfic
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Tavallaan Lily/Severus
Varoitukset: Kuolema (maininta) itsemurha (maininta)
Vastuunvapaus: Severus ja Lily (harmi :( ) kuuluvat Rowlingille ja minä sekoilen.
Summary: Lily on kuollut ja Severus kärsii. Siispä Severus kirjoittaa viimeisen kirjeensä, Lilylle.

Lily,
Sinä olet nyt kuollut. Minä olen yksin, täysin yksin. Olit oikeassa, sanoessasi, että minä pilasin kaiken, olit oikeassa.
Olen pahoillani, niin pahoillani. Yritin estää tämän, mutta sinä olit jo mennyt, olit mennyt pois. Pois.
Menetin sinut, rakkaani. Menetin ikuisiksi ajoiksi. Olisin vain halunnut kertoa, että olen pahoillani.
Olen päättänyt kuolla, sillä ilman sinua en voi elää, en halua elää. Rakastan sinua, ikuisesti

Hyvästi, rakkaani. Olen pahoillani
« Viimeksi muokattu: 08.06.2017 19:07:40 kirjoittanut Kuolonsyöjäprinsessa »
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 549
  • 707
Vs: Severuksen viimeinen kirje, S, oneshot [Severus/Lily]
« Vastaus #1 : 13.07.2016 20:27:07 »
Kommenttikampanjasta hei. o/

Tämä taitaa mennä ennemmin ficletistä kuin one-shotista, mutta eipä sille oikeastaan ole väliä. :) Raapaleet ovat yleisesti 100, 150, 200, 250, 300 tai 350 sanaa. Ficletit alle 500 (ellei mene raapaleeseen) sanaa ja one-shotit +500 sanaa. Ihan vain näin vinkkinä jatkoon. :)

Nappasin tämän tosiaan KK:sta ja vihdoin pääsin kommentoimaan. Severus/Lily on kiva paritus, josta tykkään, vaikka olenkin enemmän James/Lilyn kannattaja. Mukava idea kirjoittaa kirjeestä, jonka Severus on kirjoittanut Lilylle tämän kuoleman jälkeen. Se, että tämä vielä kaiken lisäksi oli itsemurhakirje tuo tähän todella surullisen vireen. Varmasti Severus on todella pahoillaan siitä, että aiheutti Pottereiden kuoleman kertomalla Pimeyden lordille tietonsa. Se, että tässä Severus päättää lopettaa kokonaan oman elämänsä Harryn suojelimisen sijaan oli surullista. Katumus paistaa myös hyvin läpi ja tulee esille ehkä suurimpana tunteena, jota Severus kokee. Oikein kiva, lyhyt kirje. Olisin kyllä ehkä kaivannut hieman pidempää, vaikka lyhyisiin ficceihin (raapaleisiin) olenkin tottunut.

Kiitos tästä. :>

“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Vs: Severuksen viimeinen kirje, S, oneshot [Severus/Lily]
« Vastaus #2 : 14.07.2016 00:56:45 »
Odo: Kiitos vinkistä! :) Tää varmaankin olisi pidempi, mutta tuli pakottava tarve kirjottaa nopeasti mun angstisia tunteita ja tämähän siitä syntyi..
Itsekin olen Lily/James kannattaja, mutta Severus/Lily sopii angstiin paremmin.
Kiitos kommentista :)
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.