Harry Potter -ficit > Godrickin notko

NextGen 2. | OSA 5/8 24.7 | || drama|S|Rose,Scorpius,AS|FF100|

<< < (6/7) > >>

Amy Malfoy:
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
JESJESJESJESJESJESJESJESJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!UNGALABUGALAUNGALABUGALA!!!! *Tanssii juhlatanssia työpöydän ääressä*
Mahtavaa, loistavaa,äärettämän uskomattoman fantastista!!!!!
*kröhöm kokoaa itseään*
Eli siis hienoa, että olet taas jatkanut!!! JEEEEESSSS!!!!
Okei otetaan huomioon että kello on 8:49 ja minä en ole syönyt aamiaista niin en todellakaan vielä tiedä kuka tämä mysteeri nainen on :) Mutta jatkoa haluan!! Ehkä hieman nopeammin, kuin viimeks, joos vaan mahdollista *puppy eyes*

Elikkäs sitten itse tähän lukuun (*olinekaolinekaolineka!!!*)
Loistavaa kerrontaa taas kerran, eikä antanut liikaa ilme tuosta keskustelusta noiden mysteeri hahmojen välillä... uuuuu.....
Mutta ottaen huomioon taas kerran tuon kellon ajan, en saa mitään järkevää aikaiseksi.. ja tämähän on paras tapa viettää töissä aikaa, kun ei töitäkään ole.... ihmiset (siis järkevät sellaiset) nukkuvat tähän aikaan, joten surffailemaan vaan finin aalloilla :D


~Amy

pihlajanmarja:
Jei, jatkoa! En kyllä muistanut paljon mitään, mitä edellisissä osissa oli tapahtunut, enkä jaksanut lukea niitä uudestaan kun oli niin kiire lukea uusi luku. :D Ja hyvähän tämä oli, taas kerran. Rose ja Al on niin ihania. Ja okei, niin myös Scorpius. :D

Lallu:
Voi ihanuutta <3

Te ootta ihania, kun jaksatte jopa näin pitkän ajan jälkeen lukea tätä. Mä koitan kovasti vapaapäivinä tätä kirjotella, toivottavasti niitä on paljon tässä lähiaikoina, koska haluun jo niin paljon kirjottaa seuraavista vuosista ja kaikenmaailman ihmissuhdesotkuista.  ;D

Kiitos teille <3

Lallu

Kinuskitoffee:
Onkohan tänne vielä odotettavissa jatkoa, vai onko ficci kuollut ja kuopattu?  :-\

~Kinuski

Lallu:
On tulossa jatkoa heti, kun saan koulujutut pois alta.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta