Harry Potter -ficit > Godrickin notko

NextGen 2. | OSA 5/8 24.7 | || drama|S|Rose,Scorpius,AS|FF100|

<< < (3/7) > >>

Amy Malfoy:
Uiuiui!!! Hienoa hienoa hienoa!!!!!
Tämä oli aivan mahtava osa!!
Todella paljon lisää tietoa (karttakarttakartta)
ja lisää kysymyksiä heräili :) (voi olla, että kun mainitsit että nainen oli pukeutunut mustiin tuli heti mieleen Bella ja tämän temperamentti) mutta voi olla että olen ihan hakoteillä.. Miehestä sen sijaan en voi sanoa mitään, aurori hmmm... saa nähdä, ja kenestä pojasta he puhuivat?? Tahtoo tietääää!!!!!

Jatkoa vaan heti, olen aiiivan pakahtunut ja koukuttunut tähän ficciin... miten saatkin tehtyä tästä näin jännittävän vain pienillä yksityiskohdilla =)
Okei nyt kun hehkutuskohtaus on mennyt ohi pyydän kiltisti jatkoa =)
(toivottavasti se tulee ennen tiistaita kun sitten lähden viikoksi laskettelemaan enkä voi lähteä ilman, että saan tietää lisää!)

~Amy

pihlajanmarja:
Tosi hyvä osa taas. Ihanaa, ne sai selville kartan salaisuuden! Mitähän seikkailuja niille nyt tulee... Huispaus on aina mielenkiintoista ja tuo loppu sai mut odottamaan innolla jatkoa. :D

benjamin:
Huomasin vasta nyt ficcisi, pitääpä jatkossa pitää silmät auki paremmin :D Luettuani ensimmäisen kappaleen olin täysin koukussa ja kaikkein eniten hahmoihin, joihin olet osannut luoda hienosti omat profiilit ja luonteenpiirteet. Voi Scorpius ja Rose varsinkin ovat lemppareitani! Mitään rakentavaa nyt en oikein osaa sanoa, mutta jatka samaan malliin.! Odotan innolla jatkoa :D

STINDAR:
Oiiij, tämäpä on hyvä. :> Vasta nyt uskalsin alkaa lukemaan DH-ficcejä. :))

Lallu:
Voi kun mua hävettää  :o Mä en oo millään kerenny kirjottamaan tähän jatkoa, mutta koitanpas sen tänään korjata. Puoliks valmis on tuo seuraava osa. Nolonolonolo...


Mä kiitän jokaista kommentista, ootte ihania <3

Lallu

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta