Kirjoittaja Aihe: Twilight: You Belong With Me [VALMIS 9.6] | K-11, B/? + normiparit, kaikki ihmisiä  (Luettu 39249 kertaa)

nopparelli

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: You Belong With Me [15.OSA 25.5]
« Vastaus #160 : 28.05.2010 10:42:55 »
ÄÄÄÄÄÄH!!!  :o
Tää on aivan ihana!!! <3<3
Mä oon ihan rakastunu tähän :))
Onneks Tanya kuoli... hihihi.... oon ilkee :D
Jatkoa kiitos!<3

-Nopparelli

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: You Belong With Me [15.OSA 25.5]
« Vastaus #161 : 28.05.2010 19:58:48 »
She's alive!
She's dead....
Hyvä luku jälleen :D
Jatkoa ihmeessä

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: You Belong With Me [15.OSA 25.5]
« Vastaus #162 : 28.05.2010 20:28:29 »
Ihana luku! Onneksi Tanya kuoli... Irina oli söps! En tiedä olenko tätä ennen kommentoinut mutta olen kylläkin seurannut. Rakastan. Tätä. Ficciä! <3

Minun pitää pyytää anteeksi. Olen vahingossa kopioinut yhtä sinun ficcisi kohtausta. En olisi yhtäläisyyttä huomannut ilman CandyApple;n huomautusta.Toivottavasti et halua repiä päätäni irti!

Mutta... Toivon jatkoa!

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [15.OSA 25.5]
« Vastaus #163 : 30.05.2010 11:47:30 »
Lööperiikka, pääsi on turvassa, en ole vihainen. Laitoin tästä jo kommenttia tarinaasi. Ole huoleti, kunhan et päästä toistumaan ;)

Ja öö. Jatko on kyllä tulossa.
Saa nyt nähdä saanko tämän valmiiksi ennen riparia :D Ripariin on 11 päivää aikaa. Jos en saa tätä siihen mennessä valmiiksi, kykenen jatkamaan vasta kesäkuun lopulla. Hui!  :-\
Yritän olla nopea :)

älbä

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: You Belong With Me [15.OSA 25.5]
« Vastaus #164 : 31.05.2010 17:11:09 »
Luin eilen koko illan nämä kaikki tähän saakka tulleet luvut, ja RAAAAKAAAASTAAN tätä! <3 Edward on maailman ihanin tässä! :) Bella ja Edward eivät nyt niin kuulosta samoilta kuin alkuperäisissä kirjoissa, mutta ei se haittaa mitään, koska esimerkiksi Edward on tässä ihminen ja kaikkien lähtökohdatkin ovat niin erilaisia. Ja kyllähän näissä on tuttujakin piirteitä. :)
  Oi että oli surullinen käänne toi Bellan onnettomuus, tai oikeastaan murhayritys. :(  Edward on todella suloinen kun jaksaa välittää Bellasta tämänkin jälkeen... Jakekin on hirrrrrmuisen lutuinen :) Toivottavasti Bells ei silti menettänyt tilaisuutta saada lapsia, toivon niin. 8<
  Mutta joo, loistava ficci ja toivon kovasti jatkoa! <3
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [15.OSA 25.5]
« Vastaus #165 : 05.06.2010 18:33:43 »
Nyt sormet ja varpaat ristissä toivotaan, että saan viimeisen osan puserrettua ennen keskiviikkoiltaa :D
Nyt, tokavika osa;

16.Osa, Clair de Lune in Christmas


Clair de Lune


Bella’s Point of View

Aika kului uskomattoman nopeasti. Oli 24. joulukuuta, se päivä jolloin pääsin kotiin. Selkäni oli parantunut todella hyvin ja kylkiluiden murtumista oli jäljellä vain ilkeitä mustelmia, jotka parantuessaan loistaisivat kaikissa sateenkaaren väreissä.
Jalkani paranivat myös ihan hyvin. Murtumat olivat paranemaan päin ja jalkani olivat nyt kahdessa siistissä paketissa siteiden sisällä. Jalkojani tosin täytyisi kuntouttaa, ennen kuin kykenisin kävelemään. En antanut sen lannistaa, tiesin pystyväni kävelemään vielä jokin päivä. Toivottavasti.
Edward työsi pyörätuolini sänkyni viereen ja nosti minut sille istumaan. Laukkuni oli pakattu jo eilen ja olin todella innoissani kotiin pääsystä. Viimeinkin saisin nukkua omassa tutussa huoneessani ja näkisin Kiljun ja Fatin.
Edward työnsi minut ja pyörätuolini ulos ja hyvästelin mielessäni paikan, jossa olin käynyt lähellä kuolemaa. Nähdään, toivottavasti vasta silloin kun olen vanha ja ryppyinen.
Niin, vasta silloin. Tuonne sairaalaan en menisi edes synnyttämään. Omalääkärini oli varmistanut asian, lasten saannin mahdollisuus oli huimat 5%. Edward oli ollut paikalla kun lääkäri oli kertonut sen. Hän oli pitänyt minua kädestä ja hymyillyt surullisena. Emme olleet sen jälkeen puhuneet siitä aiheesta, koska jostain syystä olin alkanut parkumaan kuin hullu. Ehkä Edward ei enää halunnut tällaista viallista naista, joka ei saisi edes lasta aikaiseksi? Tällaista mutanttia?
Edward keskeytti mietiskelyni pyyhkäistessään poskeani. Samalla tunsin silmieni kostuneen. Perhanan perhana…
”Bella, mikä on?” Edward kysyi huolissaan ja silitti poskeani. Nyyhkäisin ja työnsin typerät vauva-ajatukset mielestäni ja yritin hymyillä. Olen vasta 17, meillä on aikaa ja se viisiprosenttinen.
”Olen vain niin onnellinen kun pääsen viimein kotiin”, kuiskasin ja yritin saada aikaiseksi hymyä. Se ei ollut edes valhe, olin onnellinen päästessäni kotiin. Edward hymyili ja suuteli otsaani. Hän nosti minut Volvonsa etupenkille varoen jalkojani.
Huokaisin ja nojasin auton selkänojaan samalla, kun Edward meni viemään pyörätuolini auton takakonttiin. Avasin auton ikkunan ja vedin ilmaa keuhkoihini. Se teki terää kuukauden sairaalalemun jälkeen. Maa oli valkoisen lumen peitossa ja puiden oksat notkuivat lumesta. Sairaalan parkkipaikka oli aurattu, mutta uutta lunta oli jo putoillut auratun alueen päälle.
Kuulin Edwardin avaavan kuskin puoleisen oven, istuvan penkille ja sulkevan oven perässään.
”Laitatko ikkunan kiinni, ettet vilustu? Ulkona on pakkasta”, Edward kysyi lempeään sävyyn. Mieleni teki protestoida ja näyttää kieltä kuin pikkulapsi, mutta tyydyin laittamaan ikkunan kiinni ja hymyilemään kainosti.
Edward hymyili takaisin ja käynnisti auton. Heti kun moottori aloitti hiljaisen kehräämisensä, auton radio meni päälle ja sieltä alkoi soita tutun kuuloinen sävelmä.
”Onko tämä Clair de Lune?” Kysyin hämmästyneenä.
”On, tiedätkö sinä Debussyn?” Edward vastasi melkein yhtä hämmästyneenä. Edward otti toisella kädellään käteeni kiinni ja toisella käänteli rattia.
”Joo, tämä on lapsuuden suosikkejani. Kuuntelin tätä usein ennen nukkumaanmenoa”, sanoin ja katsoin Edwardin hymyillen. Saavuimme kuin tilauksesta liikennevaloihin ja Edward kurottautui suutelemaan minua. Suudelma oli edelleen varovainen, kuin olisin se posliininen nukke, joka voisi lattialle pudotessaan mennä rikki. Huulemme tanssivat vaivattomasti toisiaan vasten. Kuin kaksi yhteensopivaa palapelinpalaa. Nostin toisen käteni Edward niskan taa ja vedin häntä lähemmäs. Voihkaisin ja raotin hitaasti huuliani.
Takaamme kuului tööttäys ja pelästyneinä irtauduimme toisistamme. Edward vilkaisi liikennevaloihin, jotka loistivat vihreinä. Nauroimme molemmat kun Edward painoi kaasua ja jatkoimme matkaa kohti Richmond Avenueta.

Valkoinen, kaksikerroksinen puutalo odotti meitä samalla paikallaan kuin tavallisesti. Nuoren vaahterapuun oksilla nuokkui lunta ja vihreästä ruohosta ei näkynyt pilkahdustakaan. Edward parkkeerasi auton pihaan, samalla kun minä ihastelin lapsuudenkotiani. Se ei ollut muuttunut milliäkään.
”Valmis?” Edward kysyi ja puristi lempeästi kättäni saadakseen huomioni. Kätemme olivat olleet liittyneinä yhteen koko matkan sairaalasta tänne. Jäin taas Edwardin vihreiden silmien vängiksi ja vastasin sekunnin myöhässä.
”Joo.”
Edward irrotti otteensa kädestäni, kiersi auton ja avasi oven. Edward otti minua varovaisesti polvitaipeiden alta ja selän takaa kiinni ja nosti minut keveästi ilmaan. Nojasin pääni Edwardin hartiaan ja huokaisin. Edward lähti varovaisesti keinuen kävelemään kohti ovea.
”Minne minun kulkupelini jäi?” Mutisin kysymyksen samalla kun suutelin Edwardin kaulaa.
”Haen sen kohta. Kynnykset kuuluvat minun toimenkuvaani”, Edward sanoi ja suikkasi suukon suulleni lähtiessään nousemaan viittä askelta kohti ulko-ovea. Edward avasi vaivattomasti oven jalallaan - ovi ei koskaan ollut lukittuna. Ensitöiksemme minä ja Edward suutelimme lyhyesti - ajattelin sen kuuluvan jotenkin siihen kynnystraditioon. Kotona tuoksui tuttu tuoksu, oregano ja paistettu kala. Ainoa ruoka minkä Charlie hallitsi.
Edward potkaisi kengät kömpelösti jalastaan ja lähti kävelemään kohti olohuonettamme, missä sohvalla istui isäni. Kun Charlie huomasi meidät, hän nousi kuluneelta sohvaltamme ja halasi minua samalla kun olin Edwardin sylissä.
”Hieno nähdä, nuppu”, Charlie naurahti ja sipaisi poskeani. Hymyilin isälle Edwardin laskiessa minut sohvalle istumaan. Edward suukotti otsaani ennen kuin lähti hakemaan pyörätuoliani autosta.
Ennen kuin huomasinkaan, huoneen toisesta päästä loikki jalkoihini kahvinruskea, laihahko kissa. Se hieroi vasenta jalkaani tassuillaan ja kiehnäsi päätään jalkaani vasten. Pentu oli ehkä puolitoista kertaa kämmeneni kokoinen.
”Onko tämä Kilju?” Nauroin ja nosti kissan jaloistani syliini. Sen selkä meni kaarelle kun siitin tyttöä niskasta hännäntyveen. Kahvinruskea kissa naukaisi kimeästi vastaukseksi - kuin rikkinäinen tiuku.
”Onhan se”, Charlie naurahti ja rapsutti Kiljua päälaelta. ”Suloinen pakkaus, mutta kovaääninen.”
Charlie ei onneksi näyttänyt olevan pahoillaan Mollyn pienestä tempusta naapurin kollin kanssa. Olihan Molly tavallaan Charlien ensimmäinen lapsi.
”Saat keksiä pennulle uuden nimen, jos tahdot”, Charlie jatkoi.
Katsoin pennun topaasinvärisiin silmiin ja hymyilin. Hetken ajan näytti siltä, että hän olisi hymyillyt takaisin.
”Miten olisi Kayla? Se on aika lähellä Kiljua?” En oikein perustanut siitä, että kissoille annettiin halventavia nimiä. Fatin olin hyväksynyt pitkin hampain, olihan se sentään Jacobin kissa.
”Se on oikein hyvä”, Charlie nauroi.
”IIIIISSSBEEEE!!” Jacobin ääni kuului portailta kun hän tömisteli kohti alakertaa. Alas päästyään Jacob muutamalla harppauksella oli vieressäni ja rutisti minut syliinsä.
”Jake…en…saa…happea”, kähisin teatraalisesti ja räpistelin käsilläni. Jacob päästi remakan naurun ja Kayla loikkasi sylistäni naukauksen säestämänä.
Charlie kertoi minulle, että Esme oli kutsunut meidät jouluaterialle täksi illaksi. Jacob oli kovin onnellinen siitä, että meidän ei täytyisi tyytyä tänä jouluna Hesburgerin aterioihin ja kokikseen, niin kuin kaksi joulua sitten. Oli se hyvä joulu ollut, me kaikki kolme olemme vain kovin kömpelöitä keittiössä. Minä saan vaivoin lasagnen väännettyä ja Charlien kalaankin kyllästyy aikaa myöden.
Kello viiden maissa minä ja Edward katselimme lastenelokuvia televisiosta meidän olohuoneessamme.
Edward oli kaapannut minut kainaloonsa ja minä nojasin päätäni hänen olkapäähänsä. Välillä vaihdoimme suudelmia ja hymyilimme toisillemme. Olin vaihtanut päälleni punaisen villapaitani, ihan joulun kunniaksi. Vanhat verkkarit olivat silti saaneet jäädä, turvonneet jalkani eivät mahtuneet farkkuihin. Pyörätuolini oli laitettu odottamaan eteiseen, en oikeastaan tehnyt sillä mitään, koska minut kannettiin sinne minne tarvittiin.
Ding dong
Ovikello soi ja keittiössä itselleen päiväkahvia väsäävä Jacob ryntäsi avaamaan oven. Oven takana seisoi Alice, kädessään valtava metallinhohtoinen salkku - sellainen mitä näkee vain mafiaelokuvissa. Tuollaisissa salkuissa oli yleensä se pommi.
”Heippa Bella! Oletko valmis?” Alice hihkaisi ja laski laukun maahan. Katsoi laukkua epäilevänä samalla kun Alice riisui talvitakkinsa naulakkoon.
”Se vähän riippuu. Aiotko räjäyttää taloni ilmaan?” Kysyin otsaa rypistäen. Tunsin Edwardin hytkyvän äänettömässä naurussa.
”Höpö höpö. Nyt me laitamme sinut joulukuntoon! Edward, kanna toipilas yläkertaan.” Käsky kävi ja Edward nappasi minua povitaipeiden alta ja selän takaa ja nosti minut vaivattomasti käsivarsilleen. Kiljaisin yllättyneenä.
Alice rynnisti edellämme ylös samalla kun minä mietin mistä hitosta oli kyse. Kälykokelas avasi huoneeni oven ja pujahti sisään. Kuulin samassa hänen tuhahtavan.
Edward laski minut sängynpäätyyn istumaan samalla kun Alice avasi salkkunsa. Se oli täynnä ties mitä kosmetiikkaa, joita en osannut edes nimetä. Laukkuun oli saatu mahdutettua myös kaksi kiharrinta ja suoristusrauta. Voihkaisin ääneen.
”Onko tämä todellakin tarpeellista?” Parahdin ja katsoin salkkua kauhulla. Edward suuteli otsaani ja hymyili anteeksipyytävästi.
”Minusta sinä olet kaunis vaikka vanhassa perunasäkissä, mutta Alicea en saa pidäteltyä”, Edward kuiskasi ja katosi huoneeni ovelle. ”Pitäkää hauskaa!”
Sen oli varmaan tarkoitettu leppoisaksi heitoksi, mutta minun korvissani se oli vain raskasta ivaa.
Alice katsoi minuun mietteliäästi.
”Mistähän tässä nyt alkaisi…”

Alice kieputti, väänsi ja käänteli hiuksiani ja yritti saada niitä kuntoon. Sairaalassa en ollut saanut käyttää mitään vahvoja, hoitavia shampoita, joten kuontaloni oli jokseenkin hamppumainen.
Sairaalassa minulla oli tosin ollut todella paljon vapaa-aikaa. Olin miettinyt sitä ensikesän kykykilpailua, ja olin päättänyt osallistua. Toimintasuunnitelma oli valmiina, mutta toteutus taas oli vähän jäljessä. Olin kirjoittanut laulun ja tehnyt siihen sävelet. Tarvitsisin vain kaksi ystävää mukaan laulamaan kanssani, koska laulu ei sopinut yksin laulettavaksi. Mielestäni. Ja minulla oli mielessä kaksi ystävää, joiden toivoin suostuvan.
Huokaisin kun Alice alkoi suihkia hiuslakkaa ympäri päätäni ja siirtyi sitten kasvojeni kimppuun.
”Alice…”, aloitin, mutta en oikein tiennyt miten asian esittäisin. Alice hymähti ja suti luomiini jotain.
”Olen miettinyt sitä kykykilpailua. Ajattelin osallistua”, sanoin ja Alice jähmettyi paikoilleen. Varovaisesti raotin luomeani ja näin Alicen leveään hymyyn vääntyneet kasvot.
”MAHTAVAA! Mitä aiot esittää? Mitä teet?” Alice kysyi intoa piukassa ja hytkyi paikallaan. Ihme ettei hän puhjennut voitontanssiin.
”Ajattelin, että jos sinä ja Rosalie voisitte tulla siihen mukaan?” Kysyin ja odotin tyrmistynyttä katsetta. Alice sen sijaan näytti mietteliäältä.
Hän hiveli oikealla kädellä leukaansa ja kurtisti kulmiaan.
”Minkälainen esitys on kyseessä?” Alice kysyi ja osoitti sormien heilautuksella, että silmät täytyi sulkea. Alice jatkoi samalla naamani muokkaamista.
”Lauluesitys. Laulaisimme erään kirjoittamani laulun ja ajattelin että jos minä soittaisin samalla pianoa. Osaako Rosalie soittaa mitään?”
”Rose osaa soittaa kitaraa ja viulua. Minulle taas kelpaa basso ja rummut”, Alice naurahti ja kuulin jonkin kolahtavan kevyesti pöydälle. Alice käski minun avata silmät ja katsoa ylös kun hän laittoi minulle ripsiväriä. Soittiko Alice rumpuja?
”Haluatko katsoa niitä sanoja?” Kysyin ja Alice hymyili leveästi ja nyökytti päätään rivakasti. Osoitin koulupöydälläni lojuvaa mustaa kansiota. Alice antoi sen minulle ja aloin kaivaa sieltä tarvitsemaani lappua. Alice viimeisteli meikkini.
”Tässä”, sanoin ja ojensin kauttaaltaan rypistyneen A3 paperin Alicelle. Alice luki sanat läpi samalla äänettömästi huuliaan liikuttaen. Odotin jännittyneenä Alicen mielipidettä.
”Selvä. Minä suostun yhdellä ehdolla”, Alice sanoi ja antoi lapun minulle takaisin. Alicella oli kasvoillaan se vanhan tutu koiranpentuilme. Tiesin mitä se merkitsi.
”Saanko olla puku- ja maskeerausvastaava?” Alice kysyi alahuuli törröttäen ja silmät anovan näköisinä kädet leuan alle ristittyinä.
”Selvä, selvä”, tiesin, että tästä ei tulisi edes keskustelua, joten päätin vain suostua.
Alice kiljaisi innosta ja taputti käsiään innokkaasti yhteen.
”Mutta yksi asia sinun on luvattava”, sanoin ja katsoin kälykokelaaseen käskevästi. ”Pojille ei sanota mitään. Se saa olla heille yllätys.”
Alice nyökkäsi verkkaalleen ja alkoi sutia puhtaalle paperille asujen muotoja ja kirjoitella kaikkien eri meikkitavaroiden nimiä.

Jouluateria Culleneilla sujui mutkattomasti. Söimme Esmen tekemiä herkkuruokia ja höpisimme turhia. Oikeastaan kaikki muut puhuivat, minä ja Edward vain katselimme toisiamme ja pidimme pöydän alta toisiamme käsistä.
Alice oli ollut todella innoissaan suunnitelmastani ja minä yllätin itseni vähän väliä miettimästä laulun sanoja, ja sitä, että miten ne jaetaan. Rosalie oli suostunut ehdotukseeni välittömästi, kunhan saisi soittaa kitaraa. Ja Rose ei tosiaankaan halunnut, että Emmettille sanottaisiin mitään. Hän kuittailisi siitä meille kaikille joka kolmas minuutti jotain.
Kun nojasin Edwardiin Cullenien leveällä sohvalla, tunsin oloni todella onnekkaaksi. Ympärilläni oli perhe, kokonainen perhe. Sellainen mitä minulla ei koskaan ole ollut.
Nojasin päälläni Edwardin hartiaan ja hymyilin itsekseni. Jasper nauroi Edwardin kanssa jollekin, ja nauru tärisytti Edwardin kroppaa.
”Jospa sitten katsotaan mitä Joulupukki on tänä vuonna tuonut”, Esme sanoi hymyillen ja katsoi merkitsevästi hienosti koristeltua joulukuusta, jonka alla oli lahjoja. Kaikki hymisivät hyväksyvästi ja Molly loikkasi syliini. Molly ja pennut oli otettu Culleneille mukaan katsomaan isäpappaansa.
Esme kurkotti lähimmällä olevaa pakettia ja otti sen käteensä.
”Alice”, Esme luki lapun ja antoi paketin Alicelle, joka suurin piirtein hyppi innosta. Paketti oli kultaiseen paperiin kömpelösti paketoitu.
”Se on minulta”, Jasper sanoi lempeästi ja katsoi kun Alice repi kultaisen paperin pois. Paperin alta paljastui musta, kannellinen, postikortin levyinen satiininen rasia. Alice avasi sen ja katsoi ihastellen sen sisältöä.
”Oi, kiitos rakas! Se on ihana! Mistä sinä tiesit?” Alice kiljahti ja halasi Jasperia hukuttaen tämän suudelmiin. Rasian sisällä oli kaksi lippua Alicen lempibändin Paramoren keikalle.
Jasper suukotti Alicen otsaa. ”Koska kerroit siitä minulle.”
Alice nauroi heleästi.
Esme nappasi toisen paketin, se oli myöskin pieni. Se oli vähän pienempi kuin nyrkkini. Lahja oli paketoitu vihreään paperiin, missä oli joulukuusikuviota.
”Bella”, Esme sanoi hymyillen ja ojensi pakettia minulle. Otin sen hämilläni vastaan.
”Minulta”, Edward sanoi lämpimästi. Suukotin Edwardia poskelle ja painauduin tiiviimmin Edwardin kylkeä vasten.
Avasin paketin hitaasti ja laitoin paperin siististi sohvalle odottamaan. Alice taas sätki paikallaan tuhisten itsekseen. Alicen tyyliä oli repiä paketti heti auki.
Olin saada sydänkohtauksen kun huomasin lahjapaperin sisältä paljastuvan pienen laatikon, missä luki kauniilla kaunokirjaimilla Tiffany. Katsoin Edwardiin järkyttyneenä.
”Avaa se”, Edward kehotti ja avasin laatikon kannen hitaasti. Voihkaisin nähdessäni maailman upeimman rannekorun. Se oli tehty hopeasta ja siitä roikkui sydän, missä luki kaunolla Love. Henkäisin hiljaa ja otin tuon taideteoksen kämmenelleni ja katsoin Edwardiin kostein silmin.
”Kiitos. Se on täydellinen”, kuiskasin ja suutelin Edwardia. Se oli lyhyt, säädyllinen suudelma. Tällä hetkellä tosin vähät välitin muista kuin Edwardista.
Edward otti korun käteeni ja laittoi sen ranteeseeni.
”Kuin tehty sinulle”, Edward kuiskasi ja suukotti minua poskelle. Samalla syyllisyys leimahti lävitseni, en tosiaankaan ollut hankkinut Edwardille mitään näin kallista ja upeaa. Olin vain kuvaillut Alicelle minkälaisen lahjan halusin Edwardille hankittavan ja kertonut rahasäästöni koordinaatit.
Loppuilta kuluikin todella nopeasti lahjoja jakaessa, Edward oli tyytyväinen minulta saamaansa WESC huppariin ja bokserisettiin.
Seuraavana aamuna heräsin onnellisena rakkaani vierestä. Edward nukkui vielä ja tuhisi hiljaa. Ikkunasta hiljalleen lankeavat valonsäteet saivat Edwardin näyttämään aivan uskomattoman upealta. Suutelin Edwardin huulia, jotka yllätyksekseni vastasivat.
Tällaista olisi loppuelämäni, enkä löytänyt pienintäkään valittamisen aihetta.


//enni, kiitos :D Seuraavaan tarinaan saat kyllä tulla betaksi ;D
« Viimeksi muokattu: 05.06.2010 19:46:40 kirjoittanut alba »

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #166 : 05.06.2010 19:10:26 »
Ääwww :) Ihanaaaaaaa. Siis niin loistavasti taas kirjoitettu.
en nyt muuta keksi innostuksestani :D
Ginerva :-*
Ps. I love this<3
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #167 : 05.06.2010 19:12:35 »
Lovely! Tuli ihanan jouluinen fiilis.
Kirjoitusvirheitä oli jonkun verran. Mutta en jaksa niitä enää etsiä... Sorry!
Viimeinen osa nopeasti, kiltti?

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #168 : 05.06.2010 19:13:06 »
Oi,  ihana luku ilman turhaa draamaa !
Kirjoitit luvun vissiin kiireessä, koska virheitä löytyi aika paljon. Mutta mitäs pienistä, tekevälle sattuu (;

Lainaus
Aika kului uskomattoman nopeasti. Oli 24. joulukuuta, se oli päivä jolloin pääsin kotiin. Selkäni oli parantunut todella hyvin ja kylkiluiden murtumista oli jäljellä vain ilkeitä mustelmia, joissa pian parantuessaan loistaisivat kaikki sateenkaaren värit.
Tuo oli-sana on hieman turhaa toistoa ja joutaa pois. Ja tuo jälkimmäinen kohta kuuluisi varmaan olla jotka parantuessaan loistaisivat kaikissa sateenkaaren väreissä?

Lainaus
Viimeinkin saisin nukkua omassa tutussa huoneessani ja näkisin viimeinkin Kiljun ja Fatin.
Tuo toinen viimeinkin-sana joutaa poia, turhaa toistoa.

Lainaus
Edward työnsi minut ja pyörätuolini ulos ja hyvästelin mielessäni paikan, missä oli käynyt lähellä kuolemaa.
Tuon pitäisi olla jossa olin.

Lainaus
Huokaisin ja nojasin auton selkänojaan samalla, kun Edward meni viemään pyörätuolini auton takapaksiin. Avasin auton ikkunan ja vedin ilmaa keuhkoihini. Tämä teki terää kuukauden sairaala-lemun jälkeen. Maa oli valkoisen lumen peitossa ja puiden oksat notkuivat lumesta. Sairaalan parkkipaikka oli jo aurattu, mutta uutta lunta oli jo putoillut auratun alueen päälle.
Tuossa kuuluisi kai olla pilkku. Ja takapaksin pitäisi kai olla takakontti? Tämä-sanan tilalla pitäisi olla se. Ja sairaalalemun saa laittaa yhteen ilman väliviivaa. Tuon jo-sanan saisi jättää pois, turhaa toistoa.

Lainaus
”Laitatko ikkunan kiinni, ette vilustu? Ulkona on pakkasta”, Edward kysyi lempeään sävyyn.
Ettet, tuosta kai loppu-t jäänyt pois?

Lainaus
Edward irrotti otteensa kädestäni ja kiersi auton ja avasi oven.
Tuon sanan saisi lisätä tuohon ja ekan ja-sanan voisi korvata pilkulla?

Lainaus
Edward avasi vaivattomasti oven jalallaan - joka ei koskaan ollut lukittuna. Ensitöiksemme minä Ja Edward suutelimme lyhyesti - ajattelin sen kuuluvan jotenkin siihen kynnystraditioon.
Nyt tuo joka-sana viittaa jalkaan, sen voisi korvata ovi-sanalla. Ja iso j pois tuosta ja-sanasta.

Lainaus
Kun Charlie huomasi meidät, hän nousi kuluneelta sohvaltamme ja halasi minua samalla kun, olin Edwardin sylissä.
Tuohon saa lisätä pilkun.

Lainaus
Se oli täynnä ties mitä kosmetiikkaa, joita ne osannut edes nimetä.
Pitäisi kai olla en?

Lainaus
Hän nosti oikean kätensä hivelemään hänen leukaansa ja Alice kurtisti kulmiaan.
Käsittääkseni tässä puhutaan koko ajan Alicesta? Lause voisi mennä vaikkapa Hän hiveli oikealla kädellä leukaansa ja kurtisti kulmiaan

Lainaus
Molly ja pennut olivat otettu Culleneille mukaan katsomaan isäpappaansa.
Pelkkä oli riittää tähän.

Virheistä huolimatta tykkäsin luvusta TOSI paljon! Rakastan sitä, kun kaikkea onnellista vaan tapahtuu, eikä näkyvissä ole enää yhtään draamaa. Pistäppä äkkiä se viimeinen luku! Niin ja täytyy sanoa, että tätä voisin lukea paljon paljon enemmänkin (;


/Nojaa, en tiä olisko musta betaksi, ihme että tästä huomasin virheet ku yleensä en sitte millään huomaa mistään :-D tuntuu, että omatki jutut on aina täynnä kirjotusvirheitä :-(

/Deph et sinä sokea ole, ne virheet korjattiin jo tuonne :-) Enkä minäkään toivottavasti olemattomia virheitä nähnyt :-D
« Viimeksi muokattu: 06.06.2010 16:03:11 kirjoittanut enni »
The first one is always the hardest one.

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #169 : 05.06.2010 21:12:41 »
tää luku oli UPEA! harmi vaan että ens luku on viimenen :( tää on ollu ehdottomasti yks lempparificeistä! kirjotat niin taitavasti et ei voi muuta ku tykätä! :) tykkäsin täst luvust koska tapahtu niin paljon kaikkee onnellista ja mukavaa! :) ja jake oli ihana ku kuvailit sen rymistelevän portaat alas! :D toivottavasti saadaan sitä samaa jakea vikaan lukuun kanssa! :) niin ja yks syy kans, miks tykkään täst ficistä on, et tässä jake ja bella on sisaruksia... en tiiä mikä siin on mut se on just ihanaa :)

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #170 : 05.06.2010 21:47:28 »
Ihanaa!
 Muutamia virheitä löyty, jotka onki jo mainittu.
Jatkoaaaa!! =)

En-nu

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #171 : 05.06.2010 22:05:49 »
Ihana luku kuten aina ja tykkäsin etenkin kun mainittiin Paramore <3 Paramore on mun suosikki bändi <3

Prumrose

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #172 : 06.06.2010 12:28:39 »
ILOVETHIS <3
Oliko tää tosiaan toka vika luku  ? :(
Ja muuten tuleeko vielä epilogi? :)
Äkkiä se vika luku oon niin koukussatähän että jos ei sitä tule äkkiä alan kärsiä vieroitus oireista.:D
Kiitos tästä! <3

~Prumrose


Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #173 : 06.06.2010 16:00:43 »
Oii, tämä oli upea luku.
Niin suloinen ja rauhallinen. Kukaan Tanyan kaltainen ei tullut ja tappanut :D
Ihanaa Bella/Edward paritusta. Ja voii, tämä loppuu kohta. Vaikea kuvitella, tämä on tällä hetkellä ehdottomasti yksi lempificeistäni.
Virheitä minä en taas yhtään bongaillut, vaikka enni niitä tuossa ylhäällä laittoikin. Ehkä olen sokea tai sitten vain niin kiinni tekstissä?
Minä odotan sormet ja varpaat ja kädet ja jalat ja koko kroppa ristissä, kerkiätkö saada uutta lukua tarpeeksi pian (:

Deph
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

alba

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [16.OSA 5.6]
« Vastaus #174 : 09.06.2010 11:21:32 »
Voi hyvänen aika. Joko tämä nyt loppui?
Ensimmäisenä tahdon kiittää kaikkia lukijoitani risuista ja ruususta :D Ilman teitä tämä olisi jäänyt puolitiehen.
Olen onnellinen, että sain tämän idean toteutettua loppuun asti kunnialla. Epilogia en nyt valitettavasti uskalla luvata, kun uusi tarina on jo puskemassa itseään ulos. :)
Mutta, kiitos rakkaat lukijat! Kiitos ♥

~alba

17.Osa, The End


Sydämeni hakkasi eteenpäin tuhatta ja sataa eikä ottanut tyyntyäkseen, vaikka kuinka yritin hengittää rauhallisesti ja ajatella kukkasia. Mutta koulun liikuntasalista kuuluva puheensorina ja kameroiden räpsymisen äänet saivat minut hengittämään epätasaisesti.
Vasten kaikkea järkeä raotin koulun liikuntasaliin vievästä sivuovesta. Sali oli ladottu täyteen tuoleja, ja jokaisella tuolilla istui joku. Ja jos ei istunut, niin ihmiset hakivat epätoivoisesti itselleen paikkaa tai tyytyivät nojailemaan seiniin.
Koulun päätösjuhla. Kykykilpailu. Broadway. Väristys meni selkäpiitäni pitkin. Kuinka pahassa lääketokkurassa olinkaan ollut puoli vuotta sitten sairaalassa kun olin päättänyt suostua tähän?
”Bella! Älä katso sinne tai saat kohta jonkun halvauksen!” Alice parkaisi ja veti minut pois ovelta ja katsoi minuun syyttävästi.
”Jos sinä murrut nyt, kaikki puolen vuoden työ menee hukkaan, Bella”, Alice sanoi rauhallisesti ja piti minua hartioista pakoillani. Hengitin kaksi kertaa syvään henkeä ja yritin rauhoittua.
”Mutta minua hermostuttaa niin”, sanoin ja ääneni murtui loppua kohden ja pääni retkahti alas. Alice nosti etusormellaan leukani ylös ja katsoi minuun osaaottavasti.
”Kaikki menee hyvin. Minä tiedän sen. Kun pääset lavalle ja päästät suustasi ensimmäisen sävelen, kaikki muu katoaa. Minä lupaan sen”, Alice sanoi ja halasi minua. Nyökkäsin hänen olkapäätänsä vasten ja huokaisin.
Alice irtautui minusta ja nykäisi minua kädestä. Enempiä sanomatta lähdimme käytävää pitkin kohti pukuhuoneita, missä Rosalie jo odotteli meitä. Rosella oli päällään lila, hennosti rypytetty mekko, joka istui hänelle kuin valettu. Hame korosti nätisti hänen vyötäröään. Alicella oli päällään täsmälleen samanlainen asu.
”Koska kello on kymmenen? Esitykset alkavat silloin”, Alice kysyi Roselta, joka vilkaisi kädessään olevaa rannekelloa.
”Ihan näillä sekunneilla. Meidän olisi paras mennä saliin”, Rose sanoi ja otti ohimennen askeleen pukuhuoneiden ovea, joka vei suoraan liikuntasalia. Salia, joka oli täynnä ihmisiä. Ihmisiä joille esiintyisin kohta. Purin alahuultani.
”Bella?” Alice kysyi ja kiskaisi ja vetäisi minua ranteesta kohti ovia. Rosalie oli jo kadonnut.
”Tuota… miltä näytän?” Kysyin välttäen oikeaa huolenaihettani; hyperventilointia, joka oli huolestuttavan lähellä. Alice katsoi minuun nopeasti ja katsoi minuun kuin tyhmää.
”Upealta tietysti. Minähän sinulle tuon mekon valitsin. Mennään.”
Alice kiskaisi minua eteenpäin ja seurasin häntä vastahakoisesti täyteen saliin. Tuijotin jalkojani koko matkan paikoillemme. Yritin keskittyä lattian purukumitahroihin ja lattiaan poraontuneisiin mystisiin reikiin, joista rehtorimme oli iloisesti ilmoittanut oppilaille viikko sitten.
Jalkani oli saatu kuntoon vajaat kaksi kuukautta sitten, ja pystyin kävelemään nyt melkein normaalisti. Vasen jalkani ontui vähän, koska lonkkani oli mennyt jotenkin omituisesti vinoon. Lääkäri oli käyttänyt niin kummallisia termejä, joten oli keksinyt ihan omat. ’Onnun siksi, koska lonkka sanoi naps.’ Onnettomuudesta - kumma kyllä - oli ollut jotain hyötyäkin. En nimittäin enää koskaan saisi käyttää korkokenkiä. Alice oli murtunut tästä uutisesta ja tarjoutunut ottamaan hyvin laajan korkokenkäkokoelmani - joista joka ikisen Alice oli minulle valinnut - huostaansa. Nyt minulla oli jalassani Converset.
Istuin alas ja tunsin Alicen päästävän kädestäni irti. Pidin pääni yhä riipuksissa ja suljin silmäni ja hengitin pari kertaa mahdollisimman syvään. Samassa kaksi sormea nosti leukani painuksista. Avasin silmäni ja kohtasin Edwardin vihreät silmät ja niissä huolestuneen katseen.
”Bella, onko kaikki kunnossa?” Edward kysyi huolestuneena.
”Joo. Minua vain jännittää”, kuiskasin varmistaen sillä, ettei ääneni murtuisi. Edward katsoi minuun hymyillen vinoa lempihymyäni ja veti kasvoni lähemmäs omiaan. Huulemme liikkuivat yhdessä pehmeästi ja sydämeni lähti taas lentoon. Se siitä rauhoittumisyrityksestä, sydämeni takoi eteenpäin kuin hullu.
Suudelman keskeytti rehtorimme kärttyisä ääni vieressä olevista kaiuttimista. Hengitin syvään ja irtauduin Edwardista, joka hymyili omahyväisesti.
”Hyvää huomenta oppilaat! Lopettakaa se mitä teette ja kuunnelkaa minua. EMMETT MCCARTY MYÖS!” Rehtori Domarée parkaisi ja Emmett Edwardin vieressä jähmettyi paikoilleen ja vilkutti pirullisesti hymyillen Domaréelle. Kurkkasin varovaisesti mitä Emmett oli tehnyt. En edes yllättynyt kun huomasin Emmettin pompottavan jojoa. Emmett oli uhannut tehdä kaikenlaista jäynää tänään, oli nimittäin hänen viimeinen koulupäivänsä ennen yliopistoa. Kuten myös Rosella, joka oli vannonut saattaa koulutiensä loppuun kunniakkaasti.
”Ei väkisin sitten… Noh, tämä vuosi on mennyt aivan liian nopeasti, kaikenlaista on koettu ja nähty. Ja kohta nähdään enemmänkin, koska kohta vuoden viimeinen aktiviteetti, kykykilpailu, jonka voittaja pääsee Broadwaylle!” Domarée lausui ja kaikki alkoivat hurrata ja taputtaa. Minä taputin vaitonaisena ja purin huultani. Minä en todellakaan Broadwaylle tahtoisi.
”Kykykilpailumme avaa vallan mainio cheerleader tanssiryhmämme!” Domarée ilmoitti ja samassa kaiuttimista alkoi soimaan Pussycat Dollsin Jai ho ja lavan esirippu aukesi. Ensimmäisenä viiden tytön nuolirivissä oli Jessica. Kaikki viisi tyttöä olivat päät riipuksissa, jalat leveässä haara-asennossa ja kädet roikkuivat laiskoina sivuilla. Kun ensimmäinen ’Jai ho!’ kuului kaiuttimista, kaikki alkoivat taputtaa käsiään yhteen ja hetken päästä tytöt alkoivat tanssia. Jessican suu liikkui sanojen tahdissa, ja hänen suunsa edessä oli mikrofoni. Näki aivan selvästi, että nuolirivin takimmaisena oleva tyttö oli se, joka lauloi oikeasti. Minä, Alice ja Rosalie vaihdoimme tyrmistyneen katseen. Jessica taisi olla Tanyaakin pahempi ämmä. Emmett ja Jasper nauroivat hihoihinsa samalla kun toljottivat tyttöjen tanssia, joka muistutti zumbatunnilla olevia ensikertalaisia.
Edward oli pojista nuorin, mutta aikuisin. Edward vain tyytyi pitämään minua kädestä ja nipistämään huulensa yhteen. Katsoin Edwardiin huvittuneena.
”Mitä?” Edward huomasi katseeni ja hymyili niin leveästi, että koko valkoinen hammasrivistö näkyi.
”Kai minä nyt poikaystävääni saan katsella?” Naurahdin ja vein käteni Edwardin niskan taa vetäen hänet suudelmaan. Se vei ajatukseni muualle noin kahdeksi minuutiksi.

Edward’s Point of View

Pidin koko sen illan Bellaa kädestä. Koko puolen vuoden ajan olin kysellyt Bellalta millainen esitys oli kyseessä, mutta hän pysyi hiljaa kuin hiiri. Se oli kuulemma yllätys. Jasper ja Emmett tiesivät tästä yhtä paljon kuin minä. Tosin Emmett oli yllättänyt Rosen näppäilemästä kitarallaan jotain sointua, kun hän oli tullut käymään meillä varkain. Rose oli pimahtanut ja pitänyt Emmettille puolen tunnin kuulustelun siitä mitä hän oli kuullut. Emmett oli kuulemma onnistunut viemään Rosalien ajatukset muille uomille - minä ja Jasper emme kuitenkaan olleet innostuneita kuulemaan miten.
Viides, ja toisiksi viimeinen esitys oli loppumaisillaan ja tytöt lähtivät kohti backstagea. Bella suikkasi suukon suulleni ja sipaisin hänen poskeaan.
”Minä rakastan sinua”, Bella kuiskasi minun korvaani ja lähti seuraamaan Alicea. Jäin katsomaan hänen jälkeensä muutaman sekunnin ajan ja sitten vasta ymmärsin hymyillä hölmösti. Ainakin hän rakastaisi minua, ehkä hän ymmärtäisi. Ehkä. Kurkkuani kuristi ja kämmeneni hikosivat.
Esirippu oli kauan suljettuna. Minua alkoi jo hermostuttaa. Ei pelkästään Bellan puolesta, vaan sen takia, mitä aikoisin tänään tehdä heti esityksen jälkeen. Hengitin syvään ja puristin kädet nyrkkeihin.
”Edward? Kaikki okei?” Jasper kysyi ja katsoi minuun kulma koholla. ”Vaikutat kireältä.”
Nyt vasta huomasin rentouttaa leukani. Vedin taas kerran syvään henkeä ja nyökkäsin.
”Kaikki on kunnossa”, vakuutin ja virnistin leppoisasti. Se kuitenkin tuntui väkinäiseltä ja Jasper tuhahti.
”Liittyykö se siihen… juttuun mistä kerroit minulle eilen?” Jasper kysyi. Nyökkäsin ja painoin pääni alas ja hieroin sormillani ohimoitani. Rasia povitaskussani painoi yhtäkkiä tuhat kertaa enemmän kuin piti.
”Älä sitä jännitä. Hyvin se menee”, Jasper sanoi ja tönäisi minua toverillisesti nyrkillä olkapäähän.
Salin valot himmenivät ja nostin pääni polvistani.
”Viimeinen esityksemme on Bella Swanin sanoittama ja säveltämä kappale, I will be. Kappale on omistettu kolmelle hyvin tärkeälle ihmiselle, Edwardille, Emmettille ja Jasperille. Tytöt, olkaa hyvät”, Domarée kajautti ja me kolme vaihdoimme hämmästyneen katseen. Olimme kaikki sanattomia.
Esirippu aukesi, ja ensimmäisenä näin Rosalien, jolla oli kädessään hänen vanha tuttu kitaransa. Hän iski silmää Emmettille. Lavalle oli tuotu, tai se oli siirretty syrjempää, keskelle lavaa valkoinen piano, jonka äärellä Bella istui. Pianon päälle oli viritetty mikkiteline, joka oli kohdistettu Bellaan. Myös Rosaliella ja Alicella oli omat mikkinsä. Lavalle oli myös tuotu rummut, joiden takana istui siskoni. Jasper näytti järkyttyneeltä. Bella hymyili minulle kainosti ja Alice lähetti Jasperille lentosuukon.
”Soittaako Alice rumpuja?” Jasper kähisi yllättyneenä ja hymyili siskoni suuntaan napaten lentosuukon nyrkkiinsä.
”Soittaako Bella pianoa?” Mumisin takaisin ja katsoin tyttöystävääni, joka asetti sormensa koskettimille. Piano oli sivuttain, joten niin oli Bellakin. Bella vilkaisi yleisöön ja hänen sormensa alkoivat lipua koskettimilla. [A/N; Tässä vaiheessa laitat tämän soimaan taustalle ja seuraat sanoja. ]

Bella
There’s nothing I could say to you
Nothing I could ever do to make you see
What you mean to me

All the pain the tears I cried
Still you never said goodbye and now I know how far you’d go
I know I let you down but it's not like that now
This time I’ll never let you go

Rose
I will be all that you want and get myself together
Cause you keep me from falling apart
All my life I’ll be with you forever
To get you through the day and make everything OK

Alice
I thought that I had everything I didn’t know what life could bring
But now I see honestly

Kaikki
You're the one thing I got right
The only one I let inside
Now I can breathe 'cause you're here with me

Alice
And if I let you down I’ll turn it all around
Cause I would never let you go

Alice, Rose taustalla
I will be all that you want and get myself together
Cause you keep me from falling apart
All my life I’ll be with you forever
To get you through the day and make everything OK

Bella
Cause with out you I can’t sleep
I’m not gonna ever ever let you leave
You’re all I got
You’re all I want
Yeah
And without you I don’t know what I’d do
I could never ever live a day with out you
Here with me do you see you're all I need

Bella, Rose ja Alice taustalla
And I will be all that you want and get myself together
Cause you keep me from falling apart
All my life (my life) I will be with you forever
To get you through the day and make everything OK

I will be (I’ll be) all that you want and get myself together
Cause you keep me from falling apart
And all my life you know I will be with you forever
To get you through the day and make everything OK

Minä, Jasper ja Emmett pomppasimme ensimmäisenä tuoleiltamme hurraamaan tytöille. Muut oppilaat ja opettajat seurasivat esimerkkiämme.
”Tuo on minun tyttöni!” Emmett hurrasi ja taputti käsiään yhteen päänsä yläpuolella.
Minä lähdin pujottelemaan penkkirivien lomitse kohti backstagea. Sivuovella minua vastaan tuli ruskeasilmäinen tyttöystäväni, jolla oli kyynel silmäkulmassa. Katselimme toisiamme puoli sekuntia, ennen kuin otin Bellan halaukseen ja kieputin meitä pari kertaa ympäri.
”Minä rakastan sinua niin paljon”, mutisin Bellan korvaan ja hukutin hänet intohimoiseen suudelmaan.
”Minä rakastan sinua”, Bella mumisi suudelman välistä ja tunsin hänen hymyilevän. Suudelma kesti hyvän tovin, jos toisenkin.

Bella’s Point of View

Minä ja Edward kävelimme käsi kädessä ympäri koulun puistoa. Kirsikkapuihin oli tullut vaaleanpunaisia kukkia ja ruoho oli vihreämpää kuin ikinä. Kesäloma oli juuri julistettu alkaneeksi ja olin siirtynyt lukion toiselta lukion kolmannelle. Ja sen jälkeen alkaisi elämä.
Esitys oli mennyt juuri niin kuin Alice oli sanonut. Ensimmäisen sävelen jälkeen kaikki se hermostuneisuus katosi kuin tuhka tuuleen, ja annoin vain mennä.
Olin kirjoittanut sen laulun sairaalassa, vähän sen jälkeen kun oli tullut sieltä viimeisimmästä leikkauksestani. Silloin kun Jacob oli kertonut, että… Ei, tänään en ajattele häntä.
Katsoin hymyillen Edwardin vihreisiin silmiin, enkä voinut olla ihailematta. Oliko tuo komea olento tosiaankin tarkoitettu minulle? Tällaiselle tavalliselle tallaajalle?
Menimme istumaan valkoisille penkeille ja katsoin ympäri koulun laajaa puistoa. Jossain visersi lintu omaa sävelmäänsä ja viereisen kukkapenkkiin lensi ampiainen. Edward hymyili minulle vinosti ja sydämeni jätti lyönnin välistä.
”Pahastutko jos kysyn sinulta erään kysymyksen?” Edward kysyi yhtäkkiä ja häkellyin kysymyksestä.
”Riippuu ihan kysymyksestä” Vastasin ja hymyilin lempeästi. Edward otti vasemman käteni käteensä ja suuteli sitä. Sitten hän nousi penkiltä ja otti lyhyen askeleen ja meni eteeni seisomaan. Silmäni laajenivat lautasen kokoisiksi, kun Edward laskeutui toisen polvensa varaan ja katsoi minua suoraan silmiin. Vapaa käteni lennähti vaistomaisesti suulleni ja kyyneleet kihosivat silmiini kun Edward kaivoi povitaskustaan punaisen samettisen sormusrasian.
”Isabella Marie Swan”, Edward aloitti karhealla äänellä. ”Sinä olet minulle enemmän kuin oma elämäni. Aina kun saan sen etuoikeuden pitää sinua kädestä, tunnen suurta iloa siitä, että olet siinä. Joka kerta kun suutelemme, tiedän, että olet se oikea. Bella, minä rakastan sinua enemmän kuin mitään muuta. Tuletko vaimokseni?”
Henkeni salpaantui hetkeksi Edward kysyi sen kysymyksen, jonka olin pohtinut päässäni miljoonia kertoja viisivuotiaasta asti. Edward avasi samettisen rasian. Sormus oli tehty hopeasta ja siinä oli kolme timanttia, kaksi pienempää ja sitten yksi järkäle.
”Voi, Edward. Kyllä, kyllä, kyllä!” Huudahdin ja hyökkäsin Edwardin syliin kaataen hänet samalla selälleen maahan. Painoin huuleni rajusti hänen huulilleen ja annoin huuliemme tanssia yhdessä kuumaa tanssiaan. Kehoni läpi meni vahva, sähköinen tunne. Edwardin käsi lennähti alaselälleni.
”Tuollaisesta kysymyksestä ei todellakaan voi pahastua. Kuulut luokseni, minä kuulun sinun luoksesi”, kuiskasin Edwardin korvaan. Edward naurahti ja otti minua vyötäisiltä kiinni ja nosti minut istumaan hajareisiin hänen syliinsä. Edward otti hopeisen sormuksen samettirasiasta ja pujotti sen vasempaan nimettömääni. Hymyilimme lämpimästi toisillemme ja vaihdoimme pehmeän suudelman.
”Ikuisesti.”
”Ikuisesti.” Ja sen lupauksen jälkeen olimme onnellisesti yhdessä elämämme loppuun asti.

--
Kiitos♥

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #175 : 09.06.2010 11:40:29 »
Härregod, härregod!

Tyypillistä minulle - oon melkein sanaton ja lisäksi erittäin häkeltynyt että herkistynyt.

Ensin; kiitos itsellesi, kiitos hiton mahtavasta ficistä jota on ollut ihana lukea koska kirjoitat niin hyvin ja tämä juoni on niin ihanan rakastettava! ♥

Viimenen luku oli kuin kirsikka kakun päällä, tuo valitsemasi biisi oli niin mahtava, ja ööö oliko edes ihanaa, että Bella ja Eddie menivät sitten kihloihin? :D

Oi voi. Etkö voisi skipata sitä riparia ja olla senkin aikaa ilostuttamassa meitä sun ihanilla kirjoitustaidoilla?  ::)
Ai et? No kivaa riparia sitten! :>
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #176 : 09.06.2010 12:09:27 »
Kyl sit teit ihana vikan luvun! ;o

Mie oon kans sanaton, mitä oikein pitäis sanoo? Hmm..
Ainakin pitää kiittää, että oot jaksanut ilahduttaa meitä lukijoita ihanalla kirjoitustaidollasi. Mutta tää luku oli aivan uskomattoman ihana, ja loistava päätös loistavalle ficille. ♥

Biisi oli aivan ihana, sopi todella hyvin, ja tietty noi vaatteet ja sormus oli ihanii, se on plussaa, et linkität aina kuvat kans. (:
Lainaus
Oi voi. Etkö voisi skipata sitä riparia ja olla senkin aikaa ilostuttamassa meitä sun ihanilla kirjoitustaidoilla? 
Nii, eiks kävis mitenkään? :D Noei, nauti riparistas (:

Olis kyl mahtavaa saada tähän vielä Epilogi, mutta jos ei kerkii, niin sitten ei voi mitään. Mut kiitukset ihanasta ficistä, onneks sull on tulos lisää tekstejä. (: ♥

Pari pikkujuttuu;
Lainaus
ja piti minua hartioista pakoillani.
paikoillani?
Lainaus
jälkeen kun oli tullut sieltä viimeisimmästä leikkauksestani
olin?

Haluisin kirjottaa pidemmän kommentin vikan luvun kunniaks, mut kun mun sanavarastoni on häippässyt ihailemaan lukujasi silmät pyöreinä. Ei voi kun sanoa, että KIITOKSET ihanasta ficistä!  :-*

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

enni

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #177 : 09.06.2010 12:30:56 »
Oi miksi tää loppui nytte :-( Mutta ihanaa, onnellinen loppu! Tosin tämä
Lainaus
Ja sen lupauksen jälkeen olimme onnellisesti yhdessä elämämme loppuun asti.
meni ehkä vähän liian kliseiseksi, mutta mitäs pienistä :-)

Tuo oli jotenkin niin ihanaa, että Edward hermoili kosintansa takia ennen tyttöjen esitystä, aluksi rupesin ajattelemaan ettei kai se meinaa Bellaa jättää, kun itelle tuli semmonen mielikuva. Tosin ehkä tarkoituksella?

Tykkäsin tosta, että kerrottiin molempien näkökulmasta tätä juttua. Edwardin näkökulma oli täydellinen siinä esityksen aikana, Bellan oma olis ehkä voinut mennä liian öö, semmoseks et se olis niin perus, mut toi Edwardin näkökulma oli just täydellinen! :-D

Ja Emmett oli ihana oma itsensä! <3 Kiva, että sait senkin tähän vielä mukaan vedettyä.

Muutaman virheenkin löysin:
Lainaus
Vasten kaikkea järkeä raotin koulun liikuntasaliin vievästä sivuovesta.
vievää sivuovea?

Lainaus
Yritin keskittyä lattian purukumitahroihin ja lattiaan poraontuneisiin mystisiin reikiin, joista rehtorimme oli iloisesti ilmoittanut oppilaille viikko sitten.
porautuneisiin?

Lainaus
Kuten myös Rosella, joka oli vannonut saattaa koulutiensä loppuun kunniakkaasti.
sattavansa?

Mutta mulle tulee tosi ikävä tätä ficciä, taas yksi fic, jota luin niin loppuu (ja tää oli niiiin hyvä!), mutta onneks alotat tosiaan sen Hexin! Niin ja nyt kun kerran olet saanut tämän loppuun niin pian voi varmaan odottaa ekaa lukua/prologia The Hex - Lumottuihin ? (;

Ja ISO KIITOS siitä, että pistit tän ficin tänne ja annoit meidän nauttia tästä ficistä! Silloon kun ekan kerran luin tätä ja tää oli jo melkeen kokonaan valmis, niin pelastit mun mielettömän tylsän päivän, ja aina tää on piristänyt päivää :-)
« Viimeksi muokattu: 09.06.2010 12:33:18 kirjoittanut enni »
The first one is always the hardest one.

Prumrose

  • Vieras
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #178 : 09.06.2010 12:51:33 »
OH MY EDWARD !! ♥♥♥
IHANAIHANAIHANA !! ♥♥♥
JA OIH MIKÄ LOPPU ! ♥♥♥
Okeij ja nyt jätän siftin rauhaan. :D
Kiitos kiitos kiitos. ♥
Tämä fic oli aivan ihana ja loppu vielä ihanampi. :D
Muuta ei nyt tule.
Kiiiiiitos ♥

♥:Prumrose

ps. Niin tuleeko Epilogi vai loppuiko tää nyt tähähn ? :)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: You Belong With Me [VALMIS 9.6]
« Vastaus #179 : 09.06.2010 13:11:43 »
Kiitos kovasti luvusta! <3
Tämä oli niitä harvoja ficcejä joihin ihan oikeasti uppouduin.
Olet uskomaton kirjoittaja ja tämä ihan uskomaton ficci!
Ihana onnellinen loppu!