Purriainen, olen out of fandom at the moment, mutta kyllä yksi keskeneräinen varmaan vielä joskus valmistuu
Anime-lehden mukaan sen olisi jo pitänyt ilmestyä jo, mutta, mutta... Ehkä se nyt tällä viikolla ilmestyisi.
Täällä yksi, joka toivoo samaa...
Japan popin edellisessä numerossa oli tapahtunut uudistuksia ja täytyy sanoa, etten ollut kyllä ollenkaan tyytyväinen (taitaa tilaaminen loppua tässä piakkoin). Harmittaa suuresti, että ne listat ilmestyneistä/uusimmista mangoista, animeista ja leffoista lähtivat veks lehden loppupuolelta, muutenkin oli jotenkin ankeampi tuo viimeisin lehti. Mistä tässä nyt kattoo, josko vaikka uusi Ouran olisi ilmestynyt? Ei ihminen jaksa nettisivuilla pomppia tuollaisen pikkutiedon perässä, lehdestä ne löytyivät ennen niin nätisti.
Buu.
Se tunne, kun olet täysin koukussa johonkin sarjaan ja tajuat, että sinulta puuttuu välistä yksi osa etkä voi enää jatkaa lukemista kun sitä ei löydy mistään?
Huhhuh, tuo on kyllä vihoviimeistä. Toisaalta, jos ei ole mikään paniikki saada sitä puuttuvaa osaa, niin metsästyksen riemu on sekin ihan metka tunne. Siis olettaen, ettei se osa ole yleisten tietojen mukaan täysin loppuunmyyty (eikä uutta painosta tulossa).
Wallflowerin kanssa minulla on vähän tuollainen tilanne, löytyisikö tyyliin 1-8 ja 10-18(?), ysi puuttuu välistä, kun noita tuli silloin bongailtua divareista ja ostettua sekaisessa järjestyksessä. Toisaalta siitä on varmaan pari vuotta aikaa, kun olen noita viimeksi edes lukenut, ja anime on katsottuna, joten ei ole mitään hinkua täydentää kokoelmaa^^ (tässä maailmassa on nimittäin ihan liikaa mangaa, jotka olisi kaikki kiva kerätä).
Tietääkö joku, löytyykö
Princess Princessin jatko-sarjaa Princess Princess + :aa englanniksi mangana?