Kirjoittaja Aihe: Kelmien päiväkirja, K11, OSA 20 3.5, TAUOLLA  (Luettu 25537 kertaa)

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Ficin nimi: Kelmien päiväkirja
Kirjoittaja: Swizzy
Beta: Nelxis 6-16 & 18-, Sirppi 14-
Genre: Draama, fluff, romance, (yrittää olla) humor
Rating: K-11
Paritus/Päähenkilöt: Lily/James, Sirius/OC, Remus/Tonks, Peter/OC, Sirius/Remus
Varoitukset: Viittauksia alaikäisten väliseen seksiin, kielenkäyttö
Disclaimer: J.K. Rowling omistaa Potterit, minä vain kirjoittelen.
Summary: Kelmit alkavat kirjoittaa päiväkirjaa, ja kenelle kaikille kirja joutuukaan?

Traileri:
Kun Kelmit alkavat kirjoittaa päiväkirjaa...
No niin, täällä Sirius Musta.


...tuloksena on...
Sirius sanoi, että kuulosti siltä
kuin sika olisi kiljunut,
lehmä ammunut,
ja kirahvi yskinyt.
Niin mukava ystävä.



...Kelmimäistä viihdettä...
Päätin keskellä yötä käydä katsomassa,
miltä hän näyttää nukkuessaan.
Unohdin, ettei me
päästä tyttöjen makuusaleihin.


Luulisi Emilyn ymmärtävän, ettei
Mustaan kannata luottaa muussa
kuin luutakomerotaidoissa.



...treffejä...
Pahoitteluni häiritsemisestä,
mutta sitten kun olet tehnyt läksyt,
tulisitko sinä kävelylle?

Kävelylle? Mihin? Sinun kanssasi?

Arvelisinkin että nyt minun olisi hyvä ilmaantua coolisti myöhässä treffeilleni.

...kirjoitusvaikeuksia...
Olenko mnä vaaja-tie'toinen?

Eikö se tietoinen kirjoitetakaan tie'toinen?
Kun tie'toinen kuulostaa minusta jotenkin
runolliselta, niin kuin toinen tie?



...tyttöjä...
Mikäli oikein kuulin, tänään on tähtäimessä Emily Wilkins.

Hän loitsi minuun erittäin onnistuneen
löllösäärikirouksen, ja poistui paikalta.



...ja tietenkin Siriuksen vatsalihakset.
 ”Kaikki tytöt tietysti hurmataan minun hurmaavilla vatsalihaksillani.

Ai aikakauden komein vatsa sinulla? Entäs minä sitten?


Swizzy (lähestulkoon) ylpeänä esittää:
Kelmien päiväkirja


A/N: Jatkoa seuraa...
« Viimeksi muokattu: 03.11.2014 20:07:02 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13
« Vastaus #1 : 26.10.2011 22:57:48 »
Awws... kelmejä!!!! Jään innol oottaan ekaa lukuu!!!!! Rakastan Siriusta!!!!

Juh, innostuin :DD
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 1 27.10
« Vastaus #2 : 27.10.2011 16:24:24 »
Anturajalka93, kiva jos kiinnostaa, tässä nyt se eka osa. (ja mäkin rakastan Siriusta :)))
A/N: Tämä on nyt aika pitkä kun aattelin että laitan päivä kerrallaan mutta ekan päivä kirjotukset on niin lyhyet niin tässä on toinenkin päivä joka taas on pitkä. Oletan kuitenkin että se ei häiritse teitä.  :)

OSA 1
20.5

No niin, täällä Sirius Musta. Kirjoitan ensimmäisenä meidän Kelmien päiväkirjaan. Jos aloittaisin ihan virallisesti meidän kaikkien puolesta. Koska tämä on äärimmäisen salaista, kenenkään oikeita nimiä ei paljasteta (paitsi minun tietenkin, se on niin komea nimi (niin kuin omistajansakin)). Ihan vaan siltä varalta, että tämä joutuu tyttöjen tai opettajien käsiin. Se olisi vallan kamalaa, mehän kirjoitamme täällä (muun muassa) tytöistä, tai minä ainakin. Nyt päästiin niistä alkupuheista.
Anturajalka


Anturajalka, en tajua miten kukaan kesti puhettasi. Asiaan, kysyin Lilyä tänään treffeille kun törmäsimme käytävillä (kyllä, Anturajalka, kahdestaan).
Hän loitsi minuun erittäin onnistuneen löllösäärikirouksen, ja poistui paikalta. Tajuatteko, kuinka masentavaa se on? Menenkin tästä nyt makuusaliin.
Sarvihaara


Sarvihaara, kannattaa ottaa suklaata masennukseen. Saat syödä korkeintaan puolet levystäni.
Kuutamo


Voi Sarvihaara, milloin lakkaat piirittämästä Lilyä? Tämä koulu on puoliksi täynnä kauniita tyttöjä, minä jos kuka sen tiedän. Arvelisinkin että nyt minun olisi hyvä ilmaantua coolisti myöhässä treffeilleni.
Anturajalka


Treffelle ? Kenn kansa?
matohäntä


Mikäli oikein kuulin, tänään on tähtäimessä Emily Wilkins. Se korpinkynsi. Hän pelaa huispausjoukkueessa jahtaajana.
Kuutamo


Ai se. SE on Sööti. Minä oln nähny sen pelaams
matohäntä


Opettele kirjoittamaan, Matis. Nimet isolla alkukirjaimella. Se, söötti, olen, nähnyt, pelaamassa.
Kuutamo


Sori, en vaan osaa. Paitsi jos keskityn.
Matöhäntä


21.5

Huomenta, kello kuudelta. En saanut nukuttua, koska ajattelin vain Lilyä. Päätin keskellä yötä käydä katsomassa, miltä hän näyttää nukkuessaan. Unohdin, ettei me päästä tyttöjen makuusaleihin. Varmaan puoli koulua heräsi karjuntaani laskiessani alas mäkeä. Sirius sanoi, että kuulosti siltä kuin sika olisi kiljunut, lehmä ammunut, ja kirahvi yskinyt. Niin mukava ystävä.
Sarvihaara


Potter, luuletko olevasi joku herra Täydellinen? Olet toivottoman ärsyttävä! Jos et olisi itsekäs, ärsyttävä, idiootti ja kaikenlaista itsestään luuleva, saattaisin harkita treffikutsuasi. Ja sen lisäksi, et saisi tulla meidän makuusaliimme häiritsemään kaikkien unta. Te kelmit olette sitäpaitsi myös ilkeitä Severukselle. Ei hän ole mitään tehnyt. Remus on teistä järkevin. Peter on hullu kun seuraa sinua ja Mustaa. Ja siinä meni teidän salaiset henkilöllisyytenne. Muuten, ei kannata jättää kirjaa oleskeluhuoneen sohvalle, jos ei halua, että se joutuu vääriin käsiin. Jossain mielessä olen pahoillani, Potter, että masennan sinua, mutta omapa on vikasi. Tapaileeko Musta Emilyä?! Luulisi Emilyn ymmärtävän, että Mustaan ei kannata luottaa muuta kuin luutakomerotaidoissa. Potter, Musta oli oikeassa sinun ääntelyistäsi.
Lily Evans


Itse asiassa, Lily- kukkaiseni, en luule olevani täydellinen. Olen pahoillani, että häiritsen sinua. Ei ole minun vikani, että Ruikuli suorastaan kerjää kirouksia niskaansa. Lily, minä rakastan sinua, ja yritän parantaa käyttäytymistäni.
Sarvihaara


Pojat, viime ilta oli ihana. Emily suutelee hyvin. Minusta tuntuu oudolta. Ihan niin kuin tykkäisin hänestä oikeasti. Entä jos en enää olekaan Tylypahkan komein naistennaurattaja, vaan Tylypahkan komein rakastunut? Pojat, APUA!
Anturajalka


No niin, ota rauhallisesti, älä panikoi. Minä ja Sarvihaara voimme antaa vähän ohjeita. Mitä sitten, jos rakastut? Onko siitä haittaa jollekulle? Jos Emilykin pitää sinusta, silloinhan kaikki on hyvin, eikö?
Kuutamo


Ai entä sitten?! Minä en halua vakiintua! Eikä Emily varmaan niin paljon minusta pidä. Minun maineeni olisi mennyttä! En halua alkaa seurustelemaan hänen kanssaan vakavasti. Vai haluanko? En tiedä. Itseasiassa, tiedän syvällä sisimmässäni. Kun vain tietäisin sen muuallakin. Minä rakastan häntä. Kyllä, minä, SIRIUS MUSTA, RAKASTAN EMILY WILKINSIÄ! Höh. No jaa. Eiköhän siitäkin selvitä hengissä.
Anturajalka


Whohohoo! Anturajalka, sinä olet ilmiselvästi rakastunut. Olet onnekas, sinulla on tyttö valmiiksi kainalossa, toisin kuin minulla. Mitäpä tässä enää neuvoja antamaan, sinä pärjäät ilmankin. Minun varmaan pitää liehitellä Lilyä miljoona vuotta, eikä hän siltikään suostu. Missä Matohäntä muuten on? En ole nähnyt aikoihin.
Sarvihaara


Nukkumassa, kaiketi. Hän saattaa missata aamupalan ja ensimmäiset tunnit. Mutta Sarvihaara, ehkä osuit asian ytimeen. Sinä olet liehitellyt Lilyä. Hän on aina torjunut sinut, koska ei ole nähnyt virnuilevan ulkokuoresi ohi. Mitä jos lopettaisit piirityksen toistaiseksi? Kokeile, se voi auttaa.
Kuutamo


Heiii! Huomenta! Onko joku hreillä? Inä olen täällä. Anturajalka?
Sarvihaara? Kuutamo?
Matohäntä


O-ou. Olenko ihan tosi nukkunut pommiin? Poat, minut olsi pitänyt herätää! Nyt täyty mennä!
Matohäntä


Juhuu, pojat, löysimme kaikkea kivaa kirjastanne. Kerrommekin nyt Emilylle tästä, Sirius!
Rohkelikon kuudesluokkalaiset tytöt


Voi hitto! Minä tapan teidät (siis en teitä pojat) kunhan saan teidät käsiini! Saatte tuta luissanne Sirius Mustan koston!
Anturajalka


Ota iisisti, kamu. Kannattaisi ehkä mennä tapaamaan Emilyä. Tytöt hei, mukaan lukien Lily, ei teillä ole mitään pelättävää. Minä suojelen teitä.
P.S. Tästä tuli ilmeisesti nyt julkinen kirja. Minä vien sen pois.
Sarvihaara


Pojat, mitä mieltä olette, pitäisikö meidän tappaa ne? Minä mietin vielä, koska Emily sanoi että hänkin rakastaa minua (tietysti, olen niin komea), joten en ole varma. He sentään auttoivat minua selvittämään Emilyn tunteet. Mutta jos tapetaan, niin jätetään Erica, Julie ja Rachel eloon. He luovat hyvää maisemaa.
Anturajalka


Ihan sama minulle tapatko muita, mutta Lilyn jätät henkiin. En silti suosittele kymmenen ihmisen murhaa keskellä oleskeluhuonetta.
Sarvihaara


Anturajalka, ei missään nimessä. Älä murhaa (lähes) viattomia ihmisiä.
Kuutamo


Tuota, kuulostaa aika v-vaa-vaaralliselta. Olen samoilla linjoilla Kuutamon kanssa. Ja vouisko joku auttaa minuA taikajoumien läksyn lkanssa? On vähän onkelmia.
Matohäntä


Okei, en tapa ketään. Matis, pyydä Kuutamolta apua sen läksysi kanssa. Minä lähden kysymään haluaisiko Emily tulla luutakomeroon tänään. Älkää ihmetelkö, jos minua ei kuulu nukkumaan, tai en ole aamullakaan täällä.
Anturajalka


Anturajalka, aiotko koskaan tehdä mitään järkevää naistesi kanssa? Matohäntä, siihen aineeseesi liittyen: pikku vinkki, besoaari on vuohen vatsassa oleva kivi, joka suojaa useimmilta myrkyiltä. Etsi loput kirjasta.
Kuutamo


Hei Anturajalka, et sinä voi tänään liueta mihinkään, tänään on se yö. Ja sori, että heitän sinua kirjalla takaraivoon, mutta muuten et pysähtyisi. Sano, jos sait aivotärähdyksen.
Sarvihaara


Anteeksi, unohdin. Mutta oli sitten ihan pakko heittää se kirja niin kovaa! En kuitenkaan usko että kallo halkesi. Toistaiseksi hengissä ollaan. Onko kellään hajua mitä kello on?
Anturajalka


Kello on kymmenen. Täytyy mennä. Nyt heti.
Kuutamo


Päätinpä kirjoitella nyt taas kommentteja teidän typeristä jutuistanne, kun jätitte kirjanne epähuomiossa oleskeluhuoneeseen. Olen suorastaan ihmeissäni, Potter, että et kuvittele olevasi täydellinen. En ole kukkaisesi. Älkää nimitelkö Severusta Ruikuliksi. Se on ilkeää. Miten muka kerjää kirouksia niskaansa?
  Mustako muka rakastunut? Sehän on jymyuutinen. Mutta voi Emily-raukkaa. Aivan oikein, Potter, osuit asian ytimeen. Sinun virneesi yms. todella ärsyttävät minua.
  Musta on aika idiootti. Luuleeko hän, että voisi tappaa kaikki meidät tytöt? Hänhän saisi käsilaukusta kalloonsa, ainakin minulta. Ja minä säilytän käsilaukussani kirjoja. Ihan mukavaa, Potter, että suojelisit meitä, mutta henkilökohtaisesti en luota sinuun juurikaan. Mitä tarkoittaa se yö? Aiotteko te tyhjentää Sianpään tuliviskivalikoimat tai jotain vastaavaa? Toisaalta sitä Musta ei voisi unohtaa. Hetkonen... Kuutamo, Remus Lupin. Onko hän ihmissusi?! On, minä olen varma siitä. Mutta mihin te muut menette? On vaarallista olla ihmissuden seurassa, oletteko hulluja? Tuohon tiedän vastauksen itsekin (olette), mutta edes te ette uhmaisi ihmissutta täysikuun aikaan. Vai? James Potter, kerro kaikki!
Lily Evans
« Viimeksi muokattu: 01.05.2012 16:25:12 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

BlackCat

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Harry! Jos me kuollaan noiden takia, mä tapan sut!
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 1 27.10
« Vastaus #3 : 28.10.2011 14:58:14 »
Oli kiva ficci ootan jatkoa. Oliko Matohätä tarkoituksella vai oliko siihen tullut virhe? Jos se oli tarkoituksella, niin voi sitä Matis parkaa, opettelisi kirjoittamaan ::)
Kyllä se Sirius oli AIKA itserakas, ei sillä etteikö se olisi komea yms.
Ja Remus, aina yhtä ihanana ja järkevänä.
Voi sitä Potterin poikaa, kun ei saa vastarakautta. ;D
Kiitos ;)
"Kuuluisa Harry Potter , hänen kartanlukijansa Hermione Granger ja aseenkantajansa Ronald Weasley" olisi Kalkaros voinut todeta missä vaiheessa tahansa heidän lukuvuonnaan.

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 1 27.10
« Vastaus #4 : 28.10.2011 18:55:35 »
Täällä ruudun toisella puolen eräs henkilö  käkättää vieläkin tälle...


Eli siis hyvä ficci, tosi hauska. Pikkuveli kattelee tossa selän takana leffaa ja välillä käski olla hiljempaa, kun hihittelin hiukan kovempaan ääneen...


Muuten ihan virheetöntä tekstiä, mutta siis tarkotuksella luultavasti Matohännän tekstiin jätetyt virheet naurattivat ja hiukkasen sekoittivatkin, poikaparka, opettelisi sekin laiskimus kirjoittamisen jalon taidon... Eteni sujuvasti ja noi fontinvaihdokset oli hyvä juttu, selkeempää tekstiä tuli...


Eipä sitten muuta kuin jatkopyyntö...


Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 2 30.10
« Vastaus #5 : 30.10.2011 10:47:49 »
BlackCat ja Ledi, kiitos, ja kyllä ne Matohännän virheet on ihan tarkoituksellisia.

OSA 2

22.5

Lily-kulta, tämä edellyttää sinulta vaitiolovelvollisuutta. Minä tuon kirjan sinulle ja vahdin kun luet, etkä missään tapauksessa saa kertoa kellekään. Lupaa.
Sarvihaara


Minä, Lily Evans, lupaan etten kerro sitä mitä seuraavaksi kerrot, kenellekään, edes kuolemalla uhatessa.
Lily


Hyvä on. Remus on ihmissusi. Hän menee aina täysikuun aikaan Rääkyvään röttelöön muodonmuutoksen ajaksi. Me muut olemme rekisteröimättömiä animaageja. Minä olen hirvi, Sirius on suuri musta koira, Peter on rotta. Rotta siksi, että hän pystyy avaamaan Tällipajusta lähtevän salakäytävän ilman että oksat huitovat häntä. Meidän lempinimemme tulevat animaagimuodoistamme. Hirvi - Sarvihaara, koira - Anturajalka, ihmissusi - Kuutamo, rotta - Matohäntä. Muista vaitiolovelvollisuutesi.
Sarvihaara


Wau. Tuo on äärettömän vaarallista! Te voitte kuolla, vaikka ihmissusi onkin vaarallinen vain ihmisille, se voi silti talloa Peterin jalkoihinsa tai ruhjoa sinua tai Siriusta. James, miksi sinä olet hirvi? Ja sopiiko että minäkin saan kirjoittaa ja lukea tätä?
Lily


Minulle sopii, mutta sinun täytyy tulla meidän makuusaliimme, sillä enää emme voi päästää tätä kirjaa pois vartioinnistamme, nyt kun täällä lukee ihmissusi- asioita. Täytyy kysyä muilta pojilta.
Olen hirvi ja Sirius koira, koska meidän pitää olla tarpeeksi suuria eläimiä pitääksemme ihmissuden hallinnassa.
Sarvihaara


Sarvihaara, oletko ihan kajahtanut? Kerroit Lilylle kaiken! Tajuatko, miten vaarallista tietoa tämä kirja pitää sisällään? Kuten sanoit, meidän on pidettävä tätä makuusalissamme. Minua ei haittaa, vaikka Lily joskus tulisikin sinne. Ja ei kai tänään illalla ole mitään ohjelmaa, että voisin viedä Emilyn luutakomerokeikalle?
Anturajalka


Sarvihaara, tuo oli vastuuttominta mitä olet koskaan tehnyt! Emmekö me alussa sopineet, että 'karvaisesta ongelmastani' ei puhuta kellekään? Onneksi sentään kerroit vain Lilylle, sillä minusta Lily on varsin luotettava. No, enköhän minä torunut jo tarpeeksi. Minullekin sopii, että Lily saa kirjoittaa tähän, tosin omalla vastuulla. Hän ei välttämättä tule pitämään kaikista ajatuksistamme. Anturajalka, et voi lähteä tänä yönä mihinkään, nukahtaisit pystyyn!
Kuutamo


Minä ean ole ihan varma haliuanko lilya makuusaliimme. Hänhäm voi urkkia vaikka mitä! Mutta kutenb Kutamo sanoi, kai Lily on Luootettva. Ja Lily alä tule iltaisin tai aamuisin, minä en halua että nääa minut kasareillani.
Matohäntä


Älä huoli, Matohäntä, minulla ei ole suurtakaan halua nähdä teistä ketään puolialasti, joten vältän noita aikoja. Paitsi että nyt on aamu. Minä menen nyt aamiaiselle tuotuani kirjan teille.
Lily


Lily, kuinka ihanaa. Päätit tietenkin tulla juuri kun minä, Anturajalka ja Kuutamo oltiin pukemassa. Matohäntä oli suihkussa, omaksi onnekseen. Hän olisi alkanut hyperventiloida. Nautitko näkemästäsi? Onhan meillä ihan kivat kropat, kieltämättä. Kuutamo oli onnekseen saanut jo housut jalkaansa. Mutta minulla ja Anturajalalla oli vain bokserit. Anturajalka tuskin välitti, se on tottunut esittelemään itseään tytöille. Mutta minä en. Ja sinä kun satuit vielä olemaan sinä.
Sarvihaara


Tuntien jälkeen:

Mitä, kävikö Lily maediän makuusalissa?! Onneaksi mina olin suihkussa. Sarvihaara, en misna olisi alkanut hyperventiloida, tai rriippuu siitä mitä se Tarkoittaa? Kuutamo, voitko taas auttaa läksyissä?
matokhäntä


Matis, hyperventiloiminen tarkoittaa sellaista iik ääk öök -kompleksia. Kai minä sitten voisin jopa nukkua tänä yönä. Aloitankin nukkumisprojektini heti illallisen jälkeen.
Anturajalka


Missä läksyssä tarvitset apua? Minäkin menen nukkumaan heti kun pääsen. Anturajalka, älä kuorsaa sitten kauheasti, muuten siellä ei pysty nukkumaan.
Kuutamo


Lilyseni, mitä sinä teet nyt?
Sarvihaara


James, en ole sinun Lilysesi. Tarkalleen ottaen teen muodonmuutosten esseetä. Ja sinä häiritset minua.
Lily


Pahoitteluni häiritsemisestä, mutta sitten kun olet tehnyt läksyt, tulisitko sinä kävelylle?
Sarvihaara


Kävelylle? Mihin? Sinun kanssasi?
Lily


No en minä tiedä, mihin. Johonkin. Ja naapurin Erkin kanssa. Minun tietysti! Sano sitten kun olet valmis.
Sarvihaara
« Viimeksi muokattu: 01.05.2012 16:27:28 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

FanGirl

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 2 30.10
« Vastaus #6 : 02.11.2011 11:48:46 »
Tykkäsin kovasti! Idea oli kiva ja toteutettu hyvin. Jatkoa toivoen.

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 3 2.11
« Vastaus #7 : 02.11.2011 18:54:04 »
FanGirl, kiitos.
 
OSA 3
23.5

James, miksi sinä teit niin?
Lily

 
Se vähän niin kuin tuli luonnostaan siinä tilanteessa. Et kai sinä ole vihainen?
Sarvihaara


Luonnostaan? En minä ole vihainen. Minun kyllä pitäisi olla. Mutta James, sinä suutelit minua! Ja väität, että se tuli luonnostaan? No, minä nautin siitä. Pakko tunnustaa, olet tosi mukava kun sille päälle satut. Itse asiassa, minä taidan pitää sinusta. En saisi. Ensinnäkin: olet kelmi. Toiseksi: kuten joskus aikaisemmin mainitsin, olet itsekäs idiootti. Mutta silti pidän sinusta. Apua, mitä minulle on tapahtumassa?
Lily


Oi oi mitä minä löysinkään! Lily on rakastumassa Sarvihaaraan! Megauutinen! Tästä täytyy heti kertoa pojille! Suutelitteko te? Sitä olisi pitänyt olla todistamassa.
Anturajalka


Kyllä, Anturajalka, me suutelimme. Remus oli oikeassa Lilyn suhteen, tai sitten Lily on vain alkanut lämmetä minulle. Eikä sinun ole pakko kailottaa sitä kaikille, ihmiset kyllä huomaavat sen itsekin.
Sarvihaara


Ihanko tosi? En olisi uskonut Lilystä. Kuten hän itse sanoo, hän ei saisi pitää Sarvihaarasta. Se on riskialtista ja vaarallista. Toisaalta vielä vaarallisempaa Emilyn on pitää Anturajalasta. Anturajalka ei ole sataprosenttisen varma tunteistaan. Mutta minä en tajua teidän tyttömakujanne. Lily on liian tulinen, ja Emily nyt vaan on Emily. Minusta paras tyttö on Nymfadora Tonks. Hän on meitä vähän nuorempi, ja hän on metamorfimaagi. Tiedättekö, sellainen ihminen joka voi muuttaa ulkonäköään tahdonvoimalla. Minä en kyllä koskaan tule tyttöystävää saamaan, mikäli tyttö tietää mikä minä olen. Minun kanssani oleminen olisi liian vaarallista. Onnitteluni silti Sarvihaaralle.
Kuutamo

 
Ohoo! Tämähän on uskomatitonta. Lily on varmaan tuullut hulluksu.  Mutta tyypit, meidän pitäisi mennä tunnille. Me jätettiin vanhicossa aamiainen välistä.
Matöhäntä

 
Intressant. Den var jätte otrolig läsningerfarenhet.
Svenska utbytesstundent


Tuntien jälkeen:

Löysin kirjan käytäviltä. Tietääkö joku, kuka tuo on? Siis tuo joka on kirjoittanut tuohon yläpuolelle. Olen käynyt vähän jästikoulua ja sanoisin, että kirjoitus on ruotsia. Auttaako se jotain?
Lily


Lilyseni, luulisin että tuon on kirjoittanut se pohjoismaalainen vaihto-oppilas. Muistaakseni hän oli Ruotsista. Mutta kuka on jättänyt kirjan käytäville? Se vaihto-oppilas on luihuinen! Kuka kirjoitti viimeksi ennen tuntien alkua? Peter, sinä #%¤&?+#%¤ ! Kirja olisi voinut joutua vaikka opettajien käsiin! Nyt se luihu tietää meidän salaisimmankin salaisuutemme! Sinun onnesi että se osaa vain ruotsia. Mutta jos se kantelee, Dumbledore keksii kyllä jonkun tulkin. Ehkä ymmärtää itsekin! Meidän pitää tehdä jotain!
Sarvihaara


Olen pahoillani, eiolllut tarkoitus jättää kirjaa käytäville, mutta kunn meillä oli taikahistorian triplatunti iltäpäivällä, niin minä unohdi  käydä vessasa sitä enneb. Ja sitren minä jätin kirjan bahincossa käytävälle.
Marohänäö


Me puhuimme, että kirjaa vahditaan! Kuinkas sitten kävikään! Matohäntä, tuo oli vielä vastuuttomampaa kuin se, että Sarvihaara kertoi Lilylle! Lily on sentään luotettava! Sarvihaara kertoi tahallisesti juuri vain ja ainoastaan Lilylle! Sinä jätät kirjan käytävään, jonka seurauksena sen lukee luihuinen! Ensi kerralla et saa kirjaa vahdittavaksesi, me muut teemme sen. Toimintaehdotuksia - en tiedä. Ehkä ei auta kuin kertoa Dumbledorelle?
Kuutamo


Matis, sinun täytyy olla varovaisempi! Mutta asiaan. Toimintaehdotuksia otetaan täälläkin vastaan. Minusta Dumbledorelle kertominen ei ole kovin hyvä idea. Hänhän potkaisisi meidät pihalle koulusta. Tai ainakin antaisi jälki-istuntoa loppuelämäksi. Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta kovin hyvältä.
Anturajalka


Hmm... Rehellisesti sanottuna, minäkään en pidä ajatuksesta että kertoisimme Dumbledorelle, mutta hän suuttuu vähemmän kuullessaan sen meiltä kuin joltain muulta. Hän on armahtava tyyppi. Ehkä meille ei tapahtuisi mitään kovin kamalaa. Äänestetään. Lily äänestää myös. Kyllä minulta.
Sarvihaara


Oletko hullu? Ei.
Anturajalka


Kyllä.
Kuutamo


Öö... Minä en oikein tieda. Ei kai.
Mayohntä


Kyllä, ehdottomasti. Se on järkevä ajatus. Ja tulokset ovat 3-2. Kerrotte Dumbledorelle.
Lily


Hyvä on, aika heittää vanhaa kunnon Dumbbista kirjalla.
Anturajalka


Anturajalka, ei kirjaimellisesti! Minä vien kirjan Dumbledorelle.
Kuutamo


Jaahas, pojat, täällä vanha kunnon Dumbbis. Ihan ensimmäiseksi, tuo teidän animaagiutenne. Ymmärrän, että haluatte auttaa ystävää hädässä, mutta tiedättehän, (no totta kai tiedätte) että se on hyvin vaarallista. Eipä siitä sen enempää. Toisin kuin Sirius epäili, en anna edes jälki-istuntoa loppuelämäksi.
Minä tiesin kyllä Siriuksen harrastuksista (Voro on kertonut silloin tällöin siivousvälineitä kaivattuaan), mutta en tiennyt että hän on peräti rakastunut. Onnea vaan hänellekin.
Minäkään, kuten James, en suosittele kymmenen ihmisen murhaa keskellä oleskeluhuonetta.
James, valitsit juuri oikean henkilön ihmissusijutuista kertomisille. Luotettava, ei hätkähdä vähästä, ja varsin mukava neiti muutenkin. Onnea Jamesillekin.
Minä huolehdin siitä ruotsalaisesta vaihto-oppilaasta. Teitte oikein, kun päätitte kertoa minulle.
Loppujen lopuksi, minähän olen armahtavainen tyyppi.
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore. (Merlinin ritarikunta, Ensimmäinen luokka, Suurtaikuri, Päänoita, Ylihörhö, Kansainvälinen velholiitto)


Lilykö muka varsin mukava neiti muutenkin? Sehän on tulisempi kuin chilipippuri. Dumbbis on tullut lopullisesti hulluksi. Eikä minkään sortin rangaistusta! Uskomatonta. Ilmeisesti tämä oli ihan yllättävän järkevää.
Anturajalka


Anteeksi nyt vaan Musta, mutta sinä olet kyllä väärässä minun suhteeni. Jos  minua ärsytetään, saatan olla tulisempi kuin chilipippuri, mutta yleensä en ole.
Lily


Sarvihaara on pehmittänyt sinua. Tänä iltana sitten kai voin kysyä Emilyä luutakomerokeikalle?
Anturajalka


Hyvä vastaanotto Dumbledorelta. Tänä iltana ei pitäisi olla mitään, mutta sinun pitäisi oikeasti nukkua useammin kuin joka toinen yö.
Kuutamo


Mutta minä en ole nähnyt Emilyä koko päivänä! Minä menen nyt, ja jos käytetään tarvehuonetta, voidaan myös nukkua. (luutakomerossakin voi, mutta se on kamalan epämukavaa, tiedän kokemuksesta)
Anturajalka


Mikä on clihipiipuri?
matohänt


Chilipippuri on tosi tulista maustetta. Se on jästijuttuja.
Sarvihaara


Lily, tuo oli uutta. Ei se haittaa, minä pidin siitä. Mutta sinä annoit minulle hyvänyönsuukon, vieläpä suulle! Se oli hyvä asia.
Hieman Lilystä humaltunut Sarvihaara


Minun täytyy nyt tehdä oikein urakalla läksyjä, kun professori Kuhnusarvio antoi tapojensa vastaisesti paljon läksyä. Älkää odottako minua nukkumaan vähään aikaan.
Kuutamo


En olisi avrannut, että clihipiipuri on maustetta. Ei sinun Kuutami ole pakko niitä läskyjä nyt tehda. Mikä on maustetta?
Mautihähhä


Mautihähhä!? Sinun kannattaisi todella keskittyä välillä siihen kirjoittamiseen. Mauste on ruokaan laitettavaa ainetta, joka antaa ruokaan lisää makua. Mauste voi olla esimerkiksi jauhetta tai nestemäistä. Jos et tiedä, mitä tarkoittaa jauhe tai nestemäinen, kysy välillä joltakulta muulta.
Sarvihaara


Ei minun ollut trakiotus kysyä sinula, muta sinä vastasit.
Mattoläntä


Mattoläntä!? Sinähän suorastaan yrität tukehduttaa minut nauruuni. Luonnollisesti minä vastasin, minulla ei ollut parempaakaan tekemistä. Mutta minua masentaa aina välillä huomata, kuinka vajaa- tietoinen sinä olet.
Sarvihaara

 
Olenko mnä vaaja-tie'toinen? Mitä se taroita?
Maitoäimä


Kuules, minua ei oikeastaan kiinnosta leikkiä tietosanakirjaa. Ja edelleen suosittelisin keskittymään kirjoittamiseen, sinä vain pahennat koko ajan. Jossain vaiheessa opettajat eivät saa enää selkoa tekstistäsi (emme kyllä me muutkaan). Onneksesi sinulla on selkeä käsiala. Vajaa-tietoinen on sellainen joka ei tiedä juuri mistään mitään. Se ei ole mikään virallinen sana, keksin sen itse.
Sarvihaara


Eikö se tietoinen kirjoitetakaan tie'toinen? Kun tie'toinen kuulostaa minusta jotenkin runolliselta, niin kuin toinen tie? Nyt minä keskityin kyllä kirjoittamiseen, mutta en huomaa paljonkaan eroa.Ja mikä on tietosanakirja?
Tumajänne


Muuten kirjoituksesi on ihan ok, mutta nuo nimet tuolla viestin lopussa... Mautihähhä? Mattoläntä? Maitoäimä? Tumajänne? En edes tajua miten saat Matohännästä Tumajänteen? En edes vaivaudu vastaamaan viimeiseen kysymykseesi.
Sarvihaara


Jaa, hyvä kysymys. Onhan Tumajänteessä nyt äätä ja teetä ja ämmää ja...
Matohäntä



A/N2:Tuo ruotslainen vaihto-oppilas oli alunperin heprealainen, kirjoitusohjemassa kun oli oikein kivasti fontti, joka oli hepreaa. Finissä kun ei ole hepreaa, vaan täysin selviä skandinaavisia tekstejä, selkokirjaimia, niin päätin tehdä tyypistä ruotsalaisen. Kieliopista en mene takuuseen. Joo sekava selostus  ;D
« Viimeksi muokattu: 01.05.2012 16:37:13 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 3 2.11
« Vastaus #8 : 02.11.2011 21:52:59 »
Kääk, kirjoitat jatkoa tosi nopeasti! Hyvä vaan, saadaanhan nauraa...


Siis, teksti oli edelleen sujuvaa jne. Krjoitusvirheitä en löytänyt, jos Matiksen virheitä siis ei lasketa.  Ruottalainen vaihto-oppilas oli kiintoisa, haluaa kuulla enemmän henkilöstä...


Aiotko ihan tosi tappaa minut nauruun? Matohännän viestit (ja varsinkin nimimuunnokset) oli hauskoja ja tipuin tuolilta kun nauroin...


Jatkoa odotellen...


Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

FanGirl

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 3 2.11
« Vastaus #9 : 03.11.2011 21:29:45 »
Mä repesi ja herätin pikkusiskoni viereisessä huoneessa. Se vaan kyseli mikä on niin hauskaa. Dumlebore oli paras. Matohäntä vois opetella kirjoittaa kunnolla.

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 4 4.11
« Vastaus #10 : 04.11.2011 15:02:13 »
Ledi, valiettavasti ruotsalaisesta vaihto-oppilaasta ei ainakaan tässä luvussa ole enempää. Tottakai aion tappaa sut nauruun  :D (no ei vaiskaan). Kiitos! *kirjoittaa ensin pienellä alkukirjaimella, sitten kun saa sen korjattua kirjoittaa kiitso, sen jälkeen kiitot* Joo, voisi varmaan kannattaa olla vähän vähemmän hätäinen  ;D
FanGirl, ei Matis kyllä taida sitä kirjoittamisen tärkeää taitoa koskaan oppia  :D

OSA 4

24.5

Pojat, tänään alkavat loppukokeet. Onkos sitä luettu? Sirius ei ainakaan lähipäivinä muistaakseni ole lukenut yhtään mitään. Jos auttaa, voin kyllä kertoa mitkä kokeet tänään on. Pimeyden voimilta suojautuminen ja tähtitiede. Ja Matöhäntä, keskity kokeissa myös kirjoittamiseen.
Lily


Pitäisikö kokeessa sitten keskittyä muuhunkin? (huomioin tuon myös)
Matöhännä


Apua!!!!!!!!!!!!! Kokeita, tänään!!!??? En ole lukenut mitään sitten helmikuun! PVS menee luonnostaan (ehkä), mutta tähtitiede? Lily, pelastava enkeli, kerro nyt joitain perusasioita! Joku, auttakaa!
Anturajalka


Lily lähti jo aamupalalle. Voit kiittää tuuriasi, että juuri noiden aineiden kokeet ovat tänään, koska PVS:ssä pärjäät hyvin ja tähtitiede on myöhään illalla, joten ehdit vielä lukea siihen. Härpiti, Anturajalka, minä luin viimeksi eilen. Minäpä tästä lähden Lilyn seuraksi...
Sarvihaara

 
Kuutamo, AUTA!!!!!!!!!!!!!!!
Anturajalka


Saat lainata kaikkia kirjojani tähtitieteestä, jos helpottaa. Voin myös selventää asioita, joita et ymmärrä. Matohäntä, kokeessa sinut kannattaa keskittyä siihen, mitä vastaat ja teet, sekä siihen, että tekstistäsi tulee lukukelpoista. Minä lähden nyt pöllötornin kautta aamupalalle, nähdään kokeissa.
Kuutamo


Jaaha, olen näemmä yksin.
Mätähäntä


Et ole, taukki.
Anturajalka


Miksi sanoit minua taukiksi?
Mätihöhhö


Koska minulla on hermoromahdus! Ehkä ruoka auttaisi.
Anturajalka


Mikä se hermoromahdus sitten on?
Manalätti


Nyt kyllä olen yksin.
lyhyenläntä Matohäntä


Tähtitieteen kokeita odotellessa:

Kenelle Kuutamo kirjoittelee kirjeitä? Tietääkö kukaan? Jos joku saa selville, kertoo heti minulle. Minä ja Lily lähdemme nyt oleskeluhuoneen ulkopuolelle viettämään Ensimmäinen koe ohi -juhlaa. 
Sarvihaara


Toisin sanoen Sarvihaara ja Lily menevät jonnekin kuhertelemaan. Mutta ei anneta sen häiritä meitä, Matohäntä, vaan selvitetään Kuutamon salaisuus!
Anturajalka


Ihan kiva, että minun elämäni kiinnostaa teitä noin kovasti, mutta voisitte keskittyä välillä omiinne. Huuleni ovat sinetöidyt.
Kuutamo


Minä heitän sinua kirjalla päähän niin kauan kunnes kerrot. Joku tyttö?
Anturajalka


...
Kuutamo


Eli joku tyttö. Hienoa! Kuka? *koiranpentuilme*
Anturajalka


Huooh... Kai minun sitten pitää kertoa. Sinulta ei voi pitää mitään salassa, ainakaan kovin helposti. Nymfadora Tonks. Lähetin hänelle kirjeen jossa esitin treffikutsun. Kerron hänelle silloin tunteeni. Jos hänkin pitää minusta, niin kerron että olen ihmissusi. Ja tästä ei sitten hiiskuta kenellekään.
Kuutamo


Kiva. Toisin sanoen, yrität karkoittaa hänet luotasi keinolla millä hyvänsä (viitaten tuohon kohtaan: jos hän pitää minusta, kerron olevani ihmissusi.). Miksi, Kuutamo, miksi? Kun nyt kerran olet ihastunut, miksi et hyödynnä sitä? Ei seurustelu kenellekään pahaa tee. Hän ei tapaisi sinua susimuodossa, ei mitään vaaraa siis. Mikä estää?
Anturajalka


No siksi, että joskus täytyy ajatella pidemälle. Tämä on meidän toiseksi viimeinen vuosi Tylypahkassa. Sen jälkeen kun me ollaan käyty koulu loppuun, minä varmaan muutan asumaan johonkin viemäriin tai jotain vastaavaa.
Eli jos tyttö olettaa, että esim. muuttaisin hänen kanssaan yhteen, en voi tehdä niin vaikka haluaisin, sillä minusta tulee kerran kuukaudessa ihmissusi. Minä en voi asua kenenkään kanssa yhdessä, tai mennä naimisiin tai edes täysikuun paikkeilla nähdä ketään. Ja jos oletetaan, että asuisin tytön kanssa yhdessä, minun pitäisi aina lähteä pois, jolloin altistaisin vaaralle muita ihmisiä. Siinä sinulle syytä kerrakseen.
Kuutamo


No jaa, Matis, jos jätetään Kuutamo rauhaan tältä illalta. Sitä masentaa, koska se ei voi naida ketään. Minä en ainakaan halua naimisiin. Tai ainakaan joku aika sitten en olisi halunnut. Mutta nyt on Emily.
Voikökkötähtitiede! Täytyy lukea!
Anturajalka


Jaaha, onpas sitä käyty keskusteluja. Kuutamo, miten olisi tämä: Voit asua jonkun kanssa, jos poistut taas esimerkiksi Rääkyvään röttelöön. Muista, että sinulla on aina meidät tukenasi. Me voitaisiin asua kaikki neljä lähekkäin, eikö vaan?
Sarvihaara


Neljä? Mikä alien minä olen?
Lily


Auts, Lily, ei tarvitse mäjäyttää kirjaa täysillä päähän! Sinähän asut tietenkin minun kanssani. Vai etkö?
Sarvihaara


Oi, olen pahoillani. Totta kai asun sinun kanssasi! Voisin suudella sinua, jos se veisi ajatuksia pois päästäsi.
Lily


Kyllä kiitos, erittäin mielellään.
Sarvihaara


Itseasiassa, tuo oli varsin hyvä ajatus. Toisaalta silloin altistaisin teidät vaaralle, mutta te selviäisitte siitä. Eiköhän tuo ole ihan varteenotettava ehdotus minun tulevaisuudestani. Jes, minä saan tytön! Ai niin, eihän Dora ole vielä sanonut mitään.
Kuutamo


Ai hän on oikein Dora jo. Kiva. Mutta eiköhän nyt pitäisi jo lähteä kokeeseen.
Sarvihaara


Mita, onko koe jo nyt? Misasinko minä sen? Mitä mina nyt ten? Vuiko seen koken tehdä huomcna ilalla? Apua!
Mutahäntä
« Viimeksi muokattu: 01.05.2012 16:41:41 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

FanGirl

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 4 4.11
« Vastaus #11 : 04.11.2011 22:14:19 »
Minun täytyy opetella lukemaan näitä fikejä päivisinkin. Jaa, ei kai sillä ole niin suurta väliä. Tykkäsin kovasti ja toivon, että jatkoa tulee pian.

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 5 6.11
« Vastaus #12 : 06.11.2011 11:54:46 »
FanGirl, kiitos kommetista.

OSA 5

25.5

Kyllä, Matis, missasit kokeen. Koska olen niin kiero ihminen, en kerro sinulle mitä siinä kysyttiin. Kai sen voi huomennakin tehdä. Kysy professorilta. Ja minun varmaan pitää Kuutamologiikan mukaan nukkua tänä yönä. Tylsääää...
Anturajalka


Niin, kyllä sinun pitäisi nukkua. Meidän kaikkien pitäisi. Matohäntä, kuten Anturajalka sanoi, sinun kannattaa kysyä sitä tänään. Mene vaikka ruokatunnilla. Minulla on treffit tänään! Lähden sitten illallisen jälkeen.
Kuutamo


Sanoo Herra Tänä-Yönä-Nukutaan. Marmati marmati urputi urputi... Mikä oikeus sinulla on olla poissa tänään?
Anturajalka


Se oikeus, että minä tulen säädylliseen aikaan takaisin nukkumaan. Kyllä sinullakin on oikeus tehdä melkein mitä vain, minä vain kerron järkevämpiä vaihtoehtoja. Kuulkaas, tunnit alkavat pian, pitäisikö kenties mennä?
Kuutamo


Jaaha, Potter, Musta, Lupin, Piskuilan ja Evans, nyt tämä kirja siirtyy opettajainhuoneeseen. Meidän hyödyksemme eräs makuusaleja siivoava kotitonttu löysi tämän, ja päätti, että tätä pitää tutkia tarkemmin. Ja tutkintamme tuloksena olemme nyt päättäneet, että kirjassa ei ole mitään haitallista, mutta äärimmäisen vaarallisia tietoja. Teidän ei pitäisi kirjoittaa tänne ihmissudesta ja animaageista. Ilmeisesti rehtori Dumbledore on hyväksynyt asian, joten me emme voi rangaista teitä mistään. Ja näin hieman kommentteja esittääkseni ja neuvoja antaakseni: Piskuilan, suosittelisin minäkin, että opettelisit kirjoittamaan ilman suurta keskittymistä. Ihan vain omaksi hyödyksesi. Musta, onnittelen sinua järkevistä valinnoista tyttöasioissa. Potter, oli todella vastuutonta kertoa Evansille salaisuutenne, mutta jos oli pakko kertoa jollekin, Evans oli oikea valinta. Teitte oikein, kun kerroitte Dumbledorelle. Suosittelisin lämpimästi Mustaa lukemaan kokeisiin hieman aikaisemmin. Potterin neuvot Lupinin tyttöasioissa ovat oikein käytännöllisiä. Piskuilan, voit tehdä kokeen tänä iltana. Lupin, hyvä että edes joku teistä pitää toiset maan pinnalla. Pyydän kotitonttua viemään kirjan takaisin.
Ystävällisin terveisin professori M. McGarmiwa


Päätin hyödyntää tilaisuuteni kirjoittaa uudestaan. Ihan ensimmäiseksi tärkein. Pahoittelen sitä etten mitenkään ehdi hoitaa sitä ruotslaista vaihto-oppilasta, se jää teidän tehtäväksenne. Oletan että edes joku teistä osaa unhoituta-loitsun? Jos ei (mitä ihmettelisin), kääntykää professori McGarmiwan puoleen.
Vai olen tullut lopullisesti hulluksi? Sirius, otan tuon kohteliaisuutena. Kannattaisi nukkua useammin kuin joka toinen yö. Suosittelen myös lukemaan kokeeseen aikaisemmin.
Peter, jos olisit toisella luokalla, suosittelisin sinua ottamaan jästitiedon.
Teillä näyttää olevan tuollainen kirjalla päähän pamautus -juttu. Luulen että se ei ole kovin hyväksi päällenne.
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore (Merlinin riatrikunta, Ensimmäinen luokka, Suurtaikuri, Päänoita, Ylihörhö, Kansainvälinen velholiitto)


Tuntien jälkeen:

Huh huh, mikä saarna! Älyttömän tiukkapipoinen tuo uusi muodonmuutosten professori. Kauhistuksen hirvitys! Mutta kai sillä älyä päässä on. Dumbledorekin on kommetoinut! Me ei voida jättää kirjaa enää makuusaliinkaan. Lily, mitä kokeita huomenna on? Entä miten me unhoitutetaan se vaihto-oppilas?
Anturajalka


Yrttitieto ja taikajuomat. Siinäpä sinulle vähän haastetta. Saat lainata yrttitiedon muistiinpanojani Jamesin jälkeen. Luulen että Remus osaa unhoituttaa sen, minäkin osaan. Sitten täytyy vaan törmätä tyyppiin ja olla huomaamaton. Mitä jos Sirius ja Remus harhauttavat sitä ja minä unhoitutan? Minä menen lukemaan vielä vähän lisää.
Lily


Minä menen nyt. Täytyy toivoa, että kaikki menee hyvin, eikä hän tuomitse minua suteuteni perusteella. Miten minä ja Anturajalka harhautetaan?
Kuutamo


Kennen kanssa se Kuutamo mmeenneekkäänn treffeille? Minen muista? Entäa mitä minä teen` siinä vaihtuva-opillaja -jutussa?
Mitähän tä


Nymfadora Tonksin. Sinuna edelleen panostaisin siihen kirjoittamiseen, vaikka tuo on kyllä välillä aika huvittavaa. Minulla on yksi kahjo idea harhautukseen, toimii takuuvarmasti. Kukaan ei voi olla huomaamatta. Ja sinä et ilmeisesti tee mitään.
Anturajalka


Kuka se Mymfadoori oikein oN? En muista koksaan kullini?
Mattihättä


Vau, Matis, edes minä en pystyisi vahingossa kirjoittamaan kullini kuulleeni -sanan paikalle! Tuo oli hyvä! Niin, asiasi. Nymfadora Tonks on meitä vähän nuorempi puuskupuh. Kuulemma metamorfimaagi.
Anturajalka


Tässä ne muistiinpanot. Kullini! Matis, hei oikeasti! Kannattaa ajatella vähän mitä kirjoittaa, muuten opettajat vielä motkottavat kielenkäytöstäsi. Lily, onko minulla mitään tehtävää? Anturajalka, mikä se sinun mahtava harhautus-ideasi on?
Sarvihaara


Kiitti! Pidän nyt taukoa kirjoittamisesta huomiseen asti. Enkä taida kertoa vielä, kun Remus ei ole täällä. Tarvitsen kaiken mahdollisen onnen ja hyvät perustelut ja sanon sen vain kerran.
Anturajalka


Hei Sarvijalka ja Anturahaara. Tiedättekö, ette ole kiusanneet Kalakarosta aikoihin?
Matoläjä


Jos huomasit, Anturajalka häippäsi juuri. Erittäin taitavasti nimenne sekoitit. Etenkin Anturahaara! Tietenkään minä en voi kiusata Kalkarosta, se ärsyttäisi Lily-kukkaistani. Ja niin limaisia ja rasvaisia kaloja ei ole  olemassakaan.
Sarvihaara


Limainen ja rasvainen! Noinko sinä kuvailet ystävääni! Odotahan kun vain saan sinut kiinni, niin saat sellaisen käsittelyn että sitä et heti unohda! Aivan turha juosta pakoon, minä olen nopeampi. Sinä vain rymistät viattomien ihmisten läpi. Ja ilmeisesti sinä kiusaisit häntä vieläkin, ellet olisi niin rakastunut minuun! Niin ja sinun oli tarkoitus olla minun henkinen tukeni kun unhoitutan.
Inhoten Lily


Au! Sattuu vieläkin. Ensin tyttöystävä heittää kirjoja niskaan, ja sitten kun saa kiinni, potkaisee vatsaan, ja sitten suutelee... no tuolla tavalla! Mitä pahaa minä olen tehnyt ansaitakseni tuollaista kohtelua? (suudelma oli kyllä kiva) Voinko vielä olla se henkinen tuki?
Sarvihaara


Hah, et edes uskalla puhua päin naamaa. Tuo kohtelu oli kaikista kerroista, jolloin olet kiusannut Severusta. Suutelin sinua vain ja ainoastaan siksi, että näytit niin sydäntä riipaisevan hellyttävältä ja avuttomalta, kuin heitteille jätetty koiranpentu. Taisit pelätä minun tuomiotani aika paljon. Sitten en voinut muuta kuin suudella. Voit olla, tai sinun täytyy, sillä Peter ei tue.
Sinua ikuisesti rakastaen, Lily


Oliko tuo unta?! Sanoitko sinä juuri todella rakastavasi minua?! Voisitko toistaa? Ja minäkin rakastan sinua.
Sarvihaara


Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? Minä kuulin vain Sarvihaaran uikutuksen ja sitten hän yhtäkkiä alkoi  kiljua kuin olisi voittanut huispauksen maailmanmestaruuden? Ja miksi Lily kirjoittaa rakastavansa Sarvihaaraa?
Anturajalka


No, jos lukisit vähän pidemmälle, niin tietäisit koko jutun. Lily kirjoittaa rakastavansa minua siksi, että rakastaa minua. Eikö olekin hienoa?
Sarvihaara


Jaaha, täällä on näemmä tapahtunut paljon poissa ollessani. Lily, voisit kyllä vähän hillitä tuota väkivaltaista puoltasi, etenkin rakastamaasi poikaa kohtaan. No minun uutiseni eivät sitten olekaan yhtä häikäiseviä. Me menimme Doran kanssa rantaan, siellä oli tosi kaunista ja lämmintä nyt kun on loppukevät. Me sitten vaan juttelimme perusasioista, ja kun pääsin ihmissusiosuuteen, hän sanoi että tietää jo ja sanoi, ettei välitä. Hänelle oli liian myöhäistä, omien sanojensa mukaan. Minusta hänen on vaarallista olla kanssani, mutta siihenkin hän sanoi ettei välitä. Ja minua alkaa kalvaa epäilys, entä jos hänkin pitää minusta. Ei siinä muuten mitään, mutta kun se ihmissuteus. Sarvihaaran ajatus todella voisi toimia... Anturajalka, nyt voit kertoa ajatuksesi.
Kuutamo


Kuutamo, on päivänselvää että tyttösi pitää sinusta. Kuka nyt ei pitäisi? Ja merkit ovat selvät. Sinun toivonhäiväsi ovat mennyttä, ainakin sen suhteen että hän ei uskaltaisi olla kanssasi. Mutta yhtä asiaa minä en tajua. Te vaan juttelitte?! Hulluja, sanon minä.
Niin se ajatus... No ensinnäkin siitä pitää varoittaa Emilyä ja Nymfadoraa. Sitten tuota me jos vaikka... pussataan. Älkää vielä tuomitko! Ensnnäkin: se on täydellisen hyvä harhautus. Kukaan ei huomaisi mitään muuta. Toiseksi: Emilyä ärsyttää, kun kaikki tytöt jahtaa minua, ja jos ne luulee että minä olen homo ne ei enää välitä. Harkitkaa edes.
Anturajalka


Oho! Nyt minun aivoni ei riitä. Siis TÄH?
Ja nyt Kuutamollakin on tyttö, mutta minulla ei. Epäreilua. Mita minä teen?
Mätähäntä


Ai, en tiennytkään että häntäsi on mädäntynyt. Mukavaa. No kuitenkin, tyttöä varten (yleensä) tarvitsee tiettyä charmia, jota sinulla ei ole. Jos ei ole hyvännäköinen, täytyy olla unelmapojan luonne, johon sisältyy mm. hauska, ymmärtävä, kiltti, järkevä. Anteeksi että sanon näin suoraan, mutta normityttö ei lankea juuri sinuun. Poikkeuksiakin kyllä löytyy. Sori, Matis.
Anturajalka


Anturajalka, haluatko sinä suudella minua? Ja sitten minuakin luultaisiin homoksi. Minä olen juuri saamassa tyttöystävää! Anturajalka, älä masenna Matohäntää yhtään ylimääräistä. On totta, että Matis, sinä et ole mitenkään erityisen suosittu tyttöjen keskuudessa, mutta tuskin sinäkään jäät poikamieheksi loppuiäksesi. Yritä selvitä tästä aiheesta hengissä.
Kuutamo


Jaha, minun tilaisuuteni sanoa jotain järkevää, niin kuin esimerkiksi jdiahv uhehjapök. Jsahv unaioji oahjv. Lily rakastaa minua!!!!
Sarvihaara


Sarvihaarastapa oli paljon apua. Leijuuko hän vaaleapunaisessa hötössä? Kyllä, jos taion hänen ympärilleen vaaleapunaista höttöä. Kiva! Sarvihaara ei tosin näytä kovin ilahtuneelta. Hyvä on, taion sen pois. Kuutamo, sinä tietysti selittäisit sen Nymfadoralle!
Anturajalka


Kai Kuutamo on oikealla. Mutta miten niin häntäni on mädäntynyt? Ja miten niin se on mukavaa?
Mätilätti


Huooh...
Anturajalka


Muistaakseni, Anturajalka, sinä sanoit ettet kirjoita kuin seuraavaksi huomenna. No, on ihan luonnollista että et jaksa lukea kovin kauaa. Mutta huomaatteko oleskeluhuoneessa yhtään mitään juuri nyt?
Sarvihaara


Enpä mitään erikoista, kai. On siinä jotain joka puuttuu...
Matonöhtä


Joo, jotain puuttuu, mutta en saa kaivettua aivojeni sopukoista, mitä. Ja vähän vaaleanpunaisen hötön jäämiä katossa.
Anturajalka


Täällä on autiota.
Kuutamo


Aivan, Kuutamo. Tyhjää. Ihmiset puuttuvat. Nyt on keskiyö! Minua väsyttää, menen nukkumaan, mutta kukkukaa te mihin asti huvittaa.
Sarvihaara


Huh, kello onkin tosi paljon. Täytyy meidänkin lähteä, ettei nukahdeta huomenna heti herättyämme. Myös sinun, Anturajalka.
Kuutamo
« Viimeksi muokattu: 05.02.2012 14:51:13 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 5 6.11
« Vastaus #13 : 06.11.2011 15:12:57 »
ÄÄÄÄHH!!!!!! Pääsin vasta nyt lukee tätä, ku ei ollu inspist tehä koulu juttui (vaik pitäis) ja mun kone lagii nii pahasti, etten oo päässy nettiin kunno aikoihin!

Mut aivan mahtava!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haluun lisää!!!!!!!!!!!!! Hajoilen tääl koko ajan :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''DDDDDDDDDDDDDD
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

BlackCat

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Harry! Jos me kuollaan noiden takia, mä tapan sut!
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 5 6.11
« Vastaus #14 : 06.11.2011 20:20:36 »
Jee täällä on jo PALJON jatkoa!  ;D mahtavan hauska ja hullu.Tietysti hyvällä tavalla hullu. Repeilen monessa kohtaa esim. Mattihättän sekaanus kuulleeni-sanassa ;D
Kiitos että kirjoitat niin paljon että saamme nauraa itsemme taannoksiin
BC
"Kuuluisa Harry Potter , hänen kartanlukijansa Hermione Granger ja aseenkantajansa Ronald Weasley" olisi Kalkaros voinut todeta missä vaiheessa tahansa heidän lukuvuonnaan.

Ameeba

  • Tirppa
  • ***
  • Viestejä: 46
  • meh
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 5 6.11
« Vastaus #15 : 07.11.2011 17:08:21 »
Uusi lukija ilmoittautuu tiedettäväksi!


Jäin koukkuun, tää on tosi hyvä.


Rakentavampaa en nyt saa kirjoitettua, mutta jatkoa odotellessa


Ameeba
« Viimeksi muokattu: 08.11.2011 16:49:53 kirjoittanut Ameeba »
I'm here for the pizza ( *3*)

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 5 6.11
« Vastaus #16 : 07.11.2011 23:42:17 »
Voiherranenaika! Täällä taas kuollaan nauruun... Pitäisikö hankkia pikaliimaa..? Niin, siis hekotin HIUKKASEN koko ton osan ajan, kun ekan kerran luin kaverilla, ja molemmat naurettiin ihan hillittömästi... Kun kaverin tunnuksilla oltiin, niin en kommannu... Mutta joo, siis uudet osat oli ihan mahtavia, varsinkin Mätähännän "kuulleeni"-sekaannus, niinkun muutkin ovat jo sanoneet. Ja awws, James/Lilyä <3<3 söpöä... Haa, Remus/Sirius tutkani heräsi. Pistäthän ne kaksi suutelemaan, pliis... Niin, ja toi vaaleanpunainen höttö-juttu, ei härregyyd, tällein repsähdin hiukksaen... Ja Minnien ja Dumppiksen puheenvuorot oli ihan mahtavia.


Jatkoa odotellessa ja palasia kootessa,
Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 5 6.11
« Vastaus #17 : 08.11.2011 19:56:30 »
Anturajalka93, BlackCat, Ameeba ja Ledi, kiitos! Ja kiitos myös kaikille muille lukijoille jotka eivät kommentoi tai eivät ole rekisteröityneitä!

Sain nyt betan, ja lähetin kuudennen osan hänelle tänään. Jatkoa siis tiedossa varmasti pian :D


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 6 10.11
« Vastaus #18 : 10.11.2011 16:55:26 »
Pitemmittä puheitta:

OSA 6

26.5

Tiedättekö mitä, kaverit? Minulla on megasuunnitelma täksi illaksi. En vain ole vielä keksinyt sitä.
Anturajalka


No alapa keksiä sitten. Mihin se liittyy? Vaihto-oppilaaseenko?
Sarvihaara


Se on megamahtava luihuistennöyryyttämis -suunnitelma. En tiedä mitä teen, mutta minusta tänään on oikea päivä Siihen.
Anturajalka


Sirius Musta! Taas olet hyökkäämässä ihmisten kimppuun, vaikka he eivät olisi tehneet sinulle mitään! Vain huvin vuoksi! Olet iljettävä! James ei ainakaan osallistu tuohon juttuun! Ja ihan niin kuin ei pitäisi toteuttaa muitakin suunnitelmia!
Lily


Olen pahoillani, Anturajalka, mutta en todella aio osallistua Siihen. Lilyn vuoksi.
Sarvihaara


No, riippuu siitä mitä aiot tehdä, mutta minö en luultavasti tule. Ja kuten muutama muukin on huomautellut, meidän pitäisi unhoituttaa se ruotsalainen.
Kuutamo


Kylk'ä minä tulen. Milloin? Katsos kun minulla on se koe.
Patiokääkkä


Eikö kukaan aio osallistua vuosisadan pilaan Matiksen lisäksi?! Surkeaa. Sarvihaara, luulin että olet ystäväni. No jaa, rakkaus sekoittaa pääsi. Matis, tänään illalla ennen koettasi. Mennään räjäyttämään... jotain. Odottakaa, minun täytyy ensin keksiä mitä. Ehdotuksia otetaan vastaan. Ja sen oppilaan voi hoitaa myöhemminkin, tämä on kivempaa.
Anturajalka


Auts, kuulostaa hyvältä. Lily kiltti, voisinko mennä? Jos me ei kiusata Kalkarosta, voinko mennä? Jotain sellaisia kuin Avery ja muita hänen jenginsä jäseniä.
Joohan?
Sarvihaara


Jos te kaikki muut menette niin kai sitten minäkin. Mutta voitaisiin räjäyttää esim. illallisella joku tarjoiluvati luihuisten pöydästä. Se olisi vaaratonta sekä meille että heille. Ja mihin sinun halusi suudella minua katosi?
Kuutamo


Joo, MEGAIDEA! Mutta räjäytetään sitten juomat myös. Kuutamo, pyh minun haluistani.
Anturajalka


*tuhahdus* Saat mennä. *toinen tuhahdus*
Lily


Ei sitten räjäytetä mitään astioita, koska niistä voi lentää sirpaleita, ja me voidaan oikeasti vahingoittaa jotakuta.
Kuutamo


Joo joo. Mutta hienoa, että te kaikki tulette. Mahtavaa!
Anturajalka


Kiitos, Lilyseni, kiitos! Jes! Hienoa!
Sarvihaara


Yställisesti voisin muistuttaa, että olemme myöhässä taikajuomien tunnilta. VÄHÄN VIPINÄÄ TASSUIHIN!
Kuutamo


Tuntien ja illallisen jälkeen:

Se oli oikea Megapila! Isolla kirjaimella, luonnollisesti. Näittekö Averyn naaman? Se oli huippuviihdettä á la Kelmit! Toivottavasti muutkin nauttivat kuin vain me. Oletteko muuten nähneet Lilyä?
Epätoivoisesti rakastaan etsivä Sarvihaara


Jep, Megapila! Avery oli ehdottomasti näkemisen arvoinen, mutta pelkään että luihuiset kostavat meille. Ja rakkaat luihiuset tuntien, siitä tulee hauskaa. Ainakin heille. Lily taisi olla oleskeluhuoneessa. Väitätkö, ettet nähnyt ohi kulkiessasi? Muuten, Kuutamo, tuon sinun ”vähän vipinää tassuihin” voi tulkita kahdella tavalla...
Anturajalka


Kiitti tiedosta. Ja Kuutamo on todellakin hyvin kaksimielisesti ajatteleva.
Sarvihaara


Ai minäkö muka? Tehän siinä sitä kaksimielisyyttä näette. No jaa, varmaan minäkin joskus olen. Mutta Anturajalka on alan ammattilainen. Ja Matöhäntä, tietämättään. Minä en olisi ihan niin iloinen luihuisten kostosta. Mutta hyvä huomio, kyllä he kostavat, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Kuutamo


Totta kai minä olen alan ammattilainen. Minä osaan kaikkea. (ei millään itserakkaudella) Minä olen parhaimmillani tytöissä, kun olen niin komea. Minä osaan myös hoidella luihuisten koston, luonnollisesti.
Anturajalka


No kerropas minulle miten pimeyden voimia käyttävä luihuisjengi ”hoidellaan”.
Kuutamo


Kaikki tytöt tietysti hurmataan minun hurmaavilla vatsalihaksillani. Siis laitetaan kuva minun vatsastani (ei saa olla tunnistettava) luihuisten saataville, ja sanotaan että kuvassa on Nott. Siten Nottinkin saa pois pelistä. Kun he aikovat kostaa, tai mitä ikinä tehdäkään, heitä on jäljellä vain muutama, ja muutaman oppilaan voi aina loitsia, ainakin jos (ja kun) kyseessä on luihuisia. Ja vielä Kuutamolle: tuon sinun hoitelemisesi voi ajatella kahdella tavalla.
Ei enempää eikä vähempää kuin aikakauden komeimman vatsan omistava Anturajalka


Ai aikakauden komein vatsa sinulla? Entä minä sitten?
Ei enempää eikä vähempää kuin aikakauden (ainakin) toiseksi komeimman vatsan omistava Sarvihaara


Jaa... No laitetaan sinun vatsasi kuva niille Averyn nimellä! Mutta ensin sinun täytyy todistaa vatsasi olevan tarpeeksi komea.
Ja minulla on silti aikakauden komein vatsa, Anturajalka


Te puhutte täällä jostain vatsoistanne?! Okei, olette hulluja, Sirius ainakin. Mutta Jamesin vatsa on kietämättä tarpeeksi hyvä tuohon. Sirius, on riski että joku tytöistä tunnistaa vatsasi. Tai sinä sen kai paremmin tiedät. Vai tiedätkö? Muistako kaikki tytöt, joiden kanssa olet ollut luutakomerossa? En välttämättä halua tietää vastausta tuohon.
Lily


Miten sinä Sarvihaaran vatsasta tiedät? Kerro kaikki! Tai ehkä on parempi että Sarvihaara kertoo, sinä et sanoisi mitään. Mutta se tunnistus. Sanoisinko näin, että en muista kaikkia tyttöjä, mutta luihuiset eivät kuulu tapoihini. Yleensä käytän näitä muita tupia. Tietenkään en voi taata viime joulutanssiaisista, kun silloin terästin boolia tuliviskillä, mutta silloin tyttö tuskin muistaa mitään muuta kuin että oli luutakomerossa jonkun kanssa. Koska sen verran minä muistan, että heräsin omasta sängystäni seuraavana aamuna.
Anturajalka


Voisin vielä virkistää vähän muistiasi viime tanssiaisista. (Kaikki on Kuutamolta kuultua, hän oli ainut selvä sinä iltana Lilyn lisäksi.) Joka tapauksessa, kuulemma olit mennyt luutakomeroon ensin jonkun luihuistytön kanssa (Kuutamo ei tunnistanut häntä) ja sitten lähtenyt minuutin kuluttua komerosta vähän räjähtäneen näköisenä (kuulemma kulmakarvat savuten) ja siirtynyt seuraavaan komeroon Emmeline Vancen kanssa. Eli ei mitään tunnistusriskejä. Sitten toinen asiasi: Lily näki vatsani kun olimme kävelyllä kerran, hänelle tuli kylmä (Lilyllä oli vain toppi) niin minä annoin oman paitani hänelle. Sen jälkeen tuli kyllä itselle vähän vilpoinen. En tiennyt, että hän kiinnitti vatsaani huomiota. Ja tietysti hän näki vatsani silloin, kun törmäsi makuusaliimme aamulla, mutta hän lähti niin nopeasti pois ettei ehtinyt vilkaistakaan, joten epäilisin Lilyn virallisesti nähneen vatsani vasta kävelyllä. Mutta vielä suunnitelmastasi (yleensä jätän kyllä järkipuheet Kuutamolle, mutta tämä on niin järjetöntä että täyty sanoa itse) : Luuletko tosissasi että se voisi toimia?
Sarvihaara


No tässä sitä Sarvihaaran mainitsemaa järkipuhetta: Sinun suunnitelmasi voisi olla hyvä, jos tietäisimme milloin he kostavat ja miten. Nyt siitä ei ole apua. Täytyy keksiä joku parempi, tai vain yrittää selvitä heistä hengissä. Luihuiset tuntien tulossa on joku katala juoni.
Kuutamo


Tai sITteN LaiTetAAn jAMeS sUuREeN sAlIiN L AulaMAAn jA soItTaMAan mAnDOLiiniA
MahAhiIHhi


Matohäntä, oletko sinä juonut? Mikä on mandoliini? Ja minä EN aio laulaa Suuressa Salissa mikälienee mandoliinia soittaen.
Sarvihaara

 
Hei James, oletko ihan sokea? Peter ei ole juonut. Hän vain elää seitsemännessä taivaassa.
Lily


Mandoliini? Hmm... Se on ilmiselvästi mandariinin ja pendolinon sekoitus, kyllä.
Anturajalka

 
Epäilisin että mandoliini on Matohännän oma keksintö, sillä pendolino on juna. Junaa tai hedelmää ei voi soittaa.
Kuutamo


Minä lähdenkin nyt heti kysymään Emilyä vaihteeksi tähtitorniin. Sarvihaara, jos lähdet Lilyn kanssa tänään jonnekin, muista että torni on varattu. Kertokaa sitten minullekin, onko Matiksella tyttö.
Anturajalka


Matis, mitä on tapahtunut?
Sarvihaara


Jaa, no ei sinänsä mitään, mutta minä pyysin Lisa Smithiä äsken treffeille, ja hän suostui!!!!! ja mikä se juna on?
Matinhäntä


Oletko koskaan ajatellut Tylypahkan pikaJUNAA, sitä kulkuneuvoa jolla tulemme tänne? Lisa Smith... Jotain tuttua tuossa nimessä on...
Kuutamo


Onneksi olkoon sinullekin, Matis. Millaiselta hän vaikuttaa?
Sarvihaara


Ai niin, Anturajalka seurusteli hänen kanssaan viime vuonna peräti kaksi viikkoa. Anturajalan ennätys, ennen kuin hän löysi Emilyn.
Kuutamo, joka on väsynyt ja päättää liueta makuusaliin


No hän on puuskupuh, joten sellainen kiltt ja mukava j SILLEEN . Vai että Anturajlka on hänen kanssaan ollut? Ei kiva. Kai minäkin menen nukkumaan.
SekaisinLisasta


Matis, ymmärän että olet ihastunut, mutta älä vaihda nimeäsi. Lily, saisinko hyvänyönsuukon?
Sinun Jamesisi


A/N: Sittemmin huomasin että mandoliini on ihan oikea soitin. Siksi se kuulostikin niin tutulta... :D
« Viimeksi muokattu: 10.11.2011 19:06:12 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

FanGirl

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 6 10.11
« Vastaus #19 : 15.11.2011 14:37:17 »
Tykkään! En oo kerennyt lukea, joten luin koulussa välkällä. Kyllä muut varmaan ihmetteli kun istuin portaikossa ja repeilin koko ajan.